«Range Rover» prezentē savu jauno «Evoque» 13

 
27.septembris 2010 14:58

Jaunais Range Rover Evoque - visu laiku mazākais, vieglākais un ekonomiskākais Range Rover.


Range Rover Evoque Foto: Land Rover

Range Rover Evoque ir slavenā Land Rover LRX konceptauto īstenojums masveida ražošanā, rūpīgi saglabājot vēsturiskā kroskupejas koncepta oriģinālo dizainu. 

Pilnībā jaunais Range Rover Evoque piedzīvos savu globālo publisko debiju 2010. gada Parīzes Autoizstādē 2010. gada 30. septembrī.

Ilgtspēja

Ar CO2 izmešu daudzuma zem 130 g/km (dati pēc ražotāja aprēķiniem) un degvielas patēriņa 58 mpg apvienojumu Evoque ir visu laiku vieglākais un degvielas ziņā ekonomiskākais Range Rover. Tas ir skaidrs pierādījums ražotāju apņēmībai ievērot ekoloģiskās ilgtspējas principus.

Vieglās konstrukcijas un papildinājums ar priekšējo riteņu piedziņas variantu nodrošina optimālu efektivitāti. Jaunie mūsdienīgie benzīna un dīzeļa motori ir aprīkoti ar tiešo iesmidzi un stop-start sistēmu. Range Rover Evoque ir arī aprīkots ar tādām CO2 līmeni pazeminošām sistēmām kā elektriskais stūres pastiprinātājs (Electric Power-Assisted Steering – EPAS) un ir izgatavots tā, lai pēc kalpošanas beigām tā komponenti būtu maksimāli pārstrādājami.

Dizains

Range Rover Evoque izteiksmīgais ārējais dizains ir izveidots tieši uz LRX konceptauto dizaina pamata, kas izpelnījās atzinību visā pasaulē kā klasisko Range Rover dizaina tradīciju mūsdienīga interpretācija.

Salona kvalitāte

Range Rover Evoque salons ir grezni iekārtots ar premium kvalitātes materiāliem un īsta Range Rover dizaina cienīgu eleganci.

Pircēji var izvēlēties mīkstas premium kvalitātes ādas apdari ar rūpīgi nostrādātām dubultāam šuvēm, kas piešķir īpašu eleganci gandrīz ikvienai instrumentu paneļa, durvju un sēdekļu virsmai.

Dinamika

Evoque sportiskais raksturs panākts, neko nezaudējot komforta un izsmalcinātības ziņā. Adaptīvā dinamika izmanto uzlabotos MagneRide™ amortizatorus, lai nodrošinātu elastīgu, kontrolētu gaitu. Piekare nodrošina vēl stingrāku virsbūves kontroli ar vienkāršāku vadāmību un asāku reaģēšanu.

Bezceļa braukšanas iespējas

Braucēji, kuri dosies ar Range Rover Evoque bezceļa gaitās, priecāsies, uzzinot, ka līdztekus īpaši bagātīgajam klīrensam šim automobilim ir ievērojami labāki šķēršļu pārvarēšanas, tuvošanās un attālināšanās leņķi nekā citiem kompaktklases sporta apvidus auto (SUV).

Evoque būs pirmais Range Rover, kas piedāvā pircējiem izvēlēties pastāvīgu četrriteņu piedziņas sistēmu, kas nodrošina izcilu veiktspēju uz visām virsmām, vai priekšējo riteņu piedziņas versiju ar zemu oglekļa izmešu daudzumu un vēl labāku degvielas ekonomiju.

{page}

Spēka piedziņa

Range Rover Evoque turbokompresora spēka piedziņa piedāvā vienmērīgu un ātri reaģējošu veiktspēju, apvienojot četru cilindru efektivitāti ar sešu cilindru izsmalcinātību un jaudu.

Pircēji var izvēlēties vienu no diviem būtiski atjauninātajiem 2,2 litru turbodīzeļa motora atvasinājumiem ar 190 ZS vai 150 ZS.

Priekšējo riteņu piedziņas Range Rover Evoque versija ar 150 ZS 2,2 litru motoru sasniedz 58 mpg un mazāk par 130 g/km CO2. Četrriteņu piedziņas 2,2 litru 150 ZS motors sasniedz 50 mpg un 145g/km CO2.

Jauns 240 ZS, 2,0 litru Si4 benzīna motors apvieno tiešo degvielas iesmidzi, turbokompresoru un dubultu mainīgo vārstu atvēršanas laiku, nodrošinot izcilas braukšanas īpašības un degvielas ekonomiju.

Inovācija

Jaunajā Evoque izmantotas tās pašas augstāka līmeņa inovatīvās tehnoloģijas kā lielākajos Range Rover modeļos. Intuitīvajā vadības sistēmā ar skārienjutīgā ekrāna displeju apvienots stilīgs, nepieblīvēts dizains, mūsdienīga funkcionalitāte un savā klasē labākais lietošanas ērtums.
Evoque ir pirmais Range Rover, kas piedāvā pārsteidzošas jaunas audiosistēmas, kas izstrādātas sadarbībā ar augstākās klases audio speciālistu Meridian. Izcilākais Meridian piedāvājums ir 825 W, 17 skaļruņu sistēma, kas sniedz vislabāko surround skaņas baudījumu.

Trīs dizaina tēmas

Range Rover Evoque pircējiem tiek piedāvāta plaša izvēle ar trim galvenajām automobiļa dizaina tēmām – katra ar savu spilgti izteiktu raksturu, ārējo dizainu un rūpīgi pieskaņotu salona noformējumu.

‘Pure’ apvieno pārsteidzošo konceptauto ārējo dizainu ar stilīgu, atturīgu salona noformējumu neitrālās krāsās. Mīkstu materiālu pārklājums uz galvenajām virsmām kontrastē ar nospodrinātā alumīnija apdares metālisko spīdumu.

‘Prestige’ ir Range Rover greznības augstākā izpausme, kurā apvienots individuāls ārējais dizains ar unikāliem 19 collu riteņu diskiem un mirdzošām metāla detaļām un salons, kas gandrīz pilnībā apdarināts ar ādu.

‘Dynamic’ ārējais dizains ir drosmīgāks, ar 20 collu riteņu diskiem un unikāliem bamperiem, palodzēm, radiatora režģi un izpūtēju, kas kopīgi rada enerģiskāku un pašpārliecinātāku izskatu. Pieejamas kontrastējošas jumta un spoileru krāsas, bet premium klases sportiskajā salona noformējumā tiek piedāvāti sporta sēdekļi ar spilgtas kontrasta krāsas akcentiem.

Range Rover Evoque tiks ražots ar daudzām godalgām apbalvotajā Land Rover Halewood rūpnīcā Mersisaidā, Lielbritānijā. Sākot no 2011. gada vasaras, automobili pārdos vairāk nekā 160 tirgos visā pasaulē.

 
Visi komentāri
 
279040. viesis 28.septembris 2010 10:38
0 0 Atbildēt

Man ir divi jautājumi.

Kāds izskatās bagātīgs klirenss un kas ir sešcilindru izsmalcinātība?

279042. viesis 28.septembris 2010 10:43
0 0 Atbildēt

Man atkal tīri praktisks jautājums - kā cilvēki ar šito verķi varēs noparkoties "pilsētas džungļos", jo neko mazāku par kravas auto jamie aiz sevis neredzēs !!!

279043. viesis 28.septembris 2010 10:48
0 0 Atbildēt

Labrīt! Mūsdienu auto ir aprīkoti ar kamerām un parking asistentiem.

279045. viesis 28.septembris 2010 11:51
0 0 Atbildēt

sanāk ka patēriņš ap 4l/100km, ja pārrēķina tos miles per galon. kārtējais batons. un par prognozējamo cenu atkal ne vārda.

279046. viesis 28.septembris 2010 12:24
0 0 Atbildēt

to cap:

'bagātīgs klirenss" un 'sešcilindru izsmalcinātība" nozīmē, ka autors domā, ka lasītājs ir stulbs un no visa rakstītā sapratīs tikai to, ka tam ir jābūt kaut kam krutam un viņam tādu gribētos.

279047. viesis 28.septembris 2010 12:37
0 0 Atbildēt

atceros tēva armijas stāstus, kur jauniesauktajiem tankistiem lika iet uz noliktavu pie prapora atnest ведро клиренса :D

279049. viesis 28.septembris 2010 12:55
0 0 Atbildēt

279043. viesis - labrīt viesi - tas tavs pārkinga sensors nav visu varošs, par kamerām vēl var padomāt - kaut gan uz džipaka es tā īsti nevaru iedomāties vietu kur to kameru naturāli "neaizd=stu" - šitām "stāvajām pakaļām" tā mūždien ir bijusi nelaime !!!

279051. viesis 28.septembris 2010 13:29
0 0 Atbildēt

WALA, atkal nelasam?

Parking sensors un parking asistant ir divas pilnīgi atšķirīgas lietas.

ka tik papļūtīt...

279054. viesis 28.septembris 2010 14:57
0 0 Atbildēt

279051. viesis - tu vispār sajēdz kā tā sistēmas darbojas - parking asistants !!! Bez sensoriem tas tavs auto slaidi "ieparkosies" pat kraviniekam purnā, nemaz nerunājot par ko mazāku.

279055. viesis 28.septembris 2010 15:00
0 0 Atbildēt

Nez kas/kurš varētu tai sistēmai traucēt darboties? Protams, ja dejosi auto priekšā ar nolaistām biksēm, tevi nepamanīs un sabrauks.

279057. viesis 28.septembris 2010 22:38
0 0 Atbildēt

Pārāk mazi logi... Nepatīk...

279131. viesis 30.septembris 2010 12:56
0 0 Atbildēt

WALA es saprotu ka visiem nav iespēja nopirkt jaunus auto, bet nevajag apgalvojuma formā taurēt.

jau tekošajam rangerover (supercharged) parking asistents rāda uz attēla kur tu trāpīsi braucot atpakaļ gaitā , ja parādās negaidīts šķērslis uzmet skaņas un vizuālo brīdinājumu , kā arī ja tas asistents spēj sazīmēt bērnu auto nomet mierā. Pieaugušam cilvēkam var uzbraukt virsū testējām ;-)

279132. viesis 30.septembris 2010 12:58
0 0 Atbildēt

VWfans ekonomijas arī nekādas ;-) 1 riepa vien veselu kapitālu maksās.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti