Kompānija "Porsche" ir nodomājusi aprakstīt kādu no saviem auto modeļiem, uzrakstot uz virsbūves vienu miljonu savas oficiālās Facebook lapas "draugu" vārdus.
Kāds tieši Porsche modelis tiks aprakstīts pagaidām netiek ziņots. Taču ir zināms, ka šis auto tiks izstādīts Porshe muzejā Štutgartē.
Līdz šim visiem Porsche darbiniekiem tika liegts lietot Facebook rūpnieciskās spiegošanas riska dēļ. Porsche vadība uzskatīja, ka citu valstu izlūkdienesti varētu sekot darbiniekiem, kas izvieto informāciju par kompānijas darbību sociālajos tīklos.
Tikmēr Facebook tīkla auditorija patreiz ir pārsniegusi 500 miljonu lietotāju skaitu, un tādēļ piesaista aizvien vairāk uzmanības no autoražotāju puses. Par nodomu aktīvi izmantot šo servisu savu jauno modeļu virzīšanai tirgū jau ir paziņojis koncerns Ford.
2010A12
Interesanta ideja!