Peugeot Frankfurtes starptautiskajā auto izstādē

14.septembris 2011 10:53

Demostrējot savu dinamisko pieeju, Peugeot Frankfurtes auto izstādē iepazīstināja ar jaunākajiem modeļiem, no kuriem divi apskatei tiek izlikti pirmo reizi.

Dienas gaismā parādīsies Peugeot konceptuālais HX1 un hibrīdautomobilis 508RXH ar dīzeļdzinēju un elektromotoru.

Ar jaunajiem modeļiem Peugeot nostiprinās savu pozīciju vadošo videi draudzīgu automobiļu ražotāju vidū un demonstrēs savu vīziju attiecībā uz jauno pasaules kārtību autorūpniecībā, pastāstīja Peugeot importētāja Baltijas valstīs KW Bruun Baltic tirdzniecības un mārketinga vadītājs Rasmus Tali.

Dīzeļdzinēja un elektromotora hibrīds 508 RXH

508 RXH ir Peugeot trešais 508 sērijas modelis, kas tirgū parādīsies 2012. gada pavasarī. RXH burtu kombinācijas nozīme: R –sportisks, X – četru riteņu piedziņa un H – hibrīda dzinējs.



Pēc uzņēmuma informācijas izmēru un vizuālās identitātes ziņā, ko uzsver unikālais augstas tehnoloģijas hibrīddzinējs un bagātīga aprīkojumu izvēle,  508 RXH ir Peugeot modernās augstākās klases automobiļu iemiesojums. Tas ir pilnīgi atsevišķs modelis. Peugeot Frankfurtē demonstrē 508 RXH speciālu modeli. Kopš automobiļu izstādes atklāšanas internetā ir rezervēti 300 sanumurēti Calern Brown modeļi ar Alcantra ādas apdari.



Modeļa vizuālo savdabību uzsver spēcīgāks priekšpuses un aizmugures dizains, paplašinātie spārni, uzkrītošas LED dienas gaismas un jauna luksusa virsbūves krāsa, tā automobili aprakstīja Tali.

Tikpat liela uzmanība ir veltīta rūpīgi izstrādātajam 508 RXH interjeram, kurā izmantoti savstarpēji pilnībā harmonizējoši krāsu toņi un dabiski materiāli.

508 RXH ar HYbrid4 spēka pārvadu, lielāku attālumu starp riepām un 18’’ lietajiem diskiem skaidri pauž gatavību kalpot dažādos ceļu apstākļos, bet darot to atbildīgi un inteliģenti.

Automobiļa 2.0 HDi FAP dīzeļdzinēja, kas novietots automobiļa priekšpusē, un elektromotora, kas atrodas uz aizmugures ass, kopējā jauda ir 200 hj. Tie nodrošina jaunu vadīšanas pieredzi pat 4 dažādos HYbrid4 režīmos (automātisks, nulles emisijas režīms, sporta vai četru riteņu piedziņa) un demonstrē ārkārtēju degvielas ekonomiju (4 l uz 100 km kombinētā režīmā, CO2 emisija 109 gr uz 1 km).

Konceptuālais HX1

Peugeot jaunais konceptuālais HX1 automobilis ar ietilpību līdz 6 pasažieriem piedāvā neparastu stila risinājumu: spēcīgs, sportisks, dizains ar nesalīdzināmu aerodinamiku un jauna brenda pazīmēm, taču tai pat laikā ar unikālu telpas izvietojumu un braukšanas pieredzi.



HX1 automobilī iekāpt var pa četrām uz augšu atveramām durvīm. Jūsu skatam pavērsies pirmklasīgs salons, kurā apvienota elegance ar modernumu, dabiskie materiāli ar augstas klases tehnoloģiskajām iespējām. Braucēji, pateicoties modernajam modulārajam dizainam, var baudīt neparasti plašu interjeru, sēdekļus sadalot pēc principa 4+2. Tātad četrvietīgo automobili tikai ar vienu pirksta uzspiedienu uz pogas var pārveidot par sešvietīgu, jo priekšējo sēdekļu atzveltnēs ir integrēti divi papildus sēdekļi, kurus var atvērt, radot divas papildu vietas.



2.2 litru HDi dzinēja un aizmugures asī iemontētā elektromotora kopējā jauda ir 299 zirgspēki, dīzeļa dzinēja un elektromotora hibrīda spēka agregāts nodrošina HYbrid4 pilnīgu funkcionalitāti, izvēloties četru riteņu piedziņu vai tikai elektromotoru, lai nobraukto attālumu pagarinātu vēl par 30 km. HX1 vidējais degvielas patēriņš būs tikai 3,2 l uz 100 km un ārkārtīgi zema CO2 emisija (83 g / km). No aerodinamikas viedokļa ievērības cienīgs ir īpaši zems vēja pretestības koeficients. Tas ir tikai 0,28. HX1 ir 4 954 mm garš, 1 990 mm plats un tikai 1 373 mm augsts.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Latvijā piekabēm nav noteikts protektora dziļums

iAuto eksperts Ēriks Griģis norāda uz nepilnībām likumos, tajā skaitā uz to, ka MK 295 noteikumos nav noteikts piekabju riepu protektora dziļums ziemas periodā un autobusu piekabēm, visa gada garumā! Lasīt vairāk

 

CSDD aicina autoskolas vadītāju teorētisko apmācību veikt tiešsaistes režīmā 1

Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD), uzklausot autoskolu vēlmi turpināt teorētisko apmācību, ir radījusi iespēju, noslēdzot attiecīgu vienošanos ar CSDD, uz ārkārtējās situācijas laiku veikt šo teorētisko apmācību tiešsaistes režīmā. Lasīt vairāk

 
 

Klientu interesēs - Kia ārkārtējās situācijas laikā pagarina garantiju 2

Kia Motors Korporācija pagarina oriģinālo ražotāja garantijas termiņu visām automašīnām, kam tas būtu beidzies laikaposmā no 2020. gada 1.februāra līdz 30. aprīlim Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti