Sievietes - auto apdrošinātājas - iecienījušas pelēkus spēkratus 3

 
8.marts 2012 10:18

Šiks, praktiski apsvērumi vai ērtības nereti ir faktori, kurus ņem vērā gan sievietes, gan vīrieši, iegādājoties sev auto.

Psihologi pat ir apņēmības pilni komentēt, ko par transportlīdzekļa īpašnieku liecina izvēlētā spēkrata krāsa. Savukārt apdrošināšanas sabiedrība „Balta”, veicot KASKO polišu izpēti, ir secinājusi, ka Latvijā sievietēm iecienītākā auto krāsa ir pelēka, bet tīkamākā transportlīdzekļa marka – „Toyota” vai „Volkswagen”.

Auto apdrošināšanas dati liecina, ka sievietes biežāk nekā vīrieši izvēlas dzeltenus, oranžus, gaiši zaļus un sarkanus auto, bet retāk nekā vīrieši pārvietojas ar baltas vai tumši pelēkas krāsas spēkratu. Tajā pašā laikā gaiši pelēkas krāsas auto ir izteikts līderis sieviešu apdrošināto auto ziņā, otrajā vietā atstājot melnas krāsas transportlīdzekļus. Vienlīdz reti abi dzimumi izvēlas zaļas krāsas automašīnas.

„Nereti pelēku transportlīdzekļu auto īpašniekiem tiek piedēvēts slinkums vai pārāk praktiska domāšana, saistot auto krāsu ar nevēlēšanos aizrauties ar auto mazgāšanu vai putekļu tīrīšanu. Taču, ņemot vērā Latvijas sieviešu rūpes par sevi, eleganci un visā pasaulē izslavēto pievilcību, šāda auto krāsa ir tikai pozitīvs faktors, lai mūsu sievietes izceltos, kļūtu pamanāmas un košas. Turklāt ir svarīgi, ka šādas sievietes pievērš uzmanību ne tikai savam ārējam izskatam un stilam, bet viņām piemīt arī tālredzīgums, rūpējoties par sava auto apdrošināšanu. Šāds solis ir divtik jānovērtē, ņemot vērā, ka pelēkas krāsas transportlīdzeklis no satiksmes drošības viedokļa uz ceļa ir visgrūtāk pamanāms,” skaidro apdrošināšanas sabiedrības „Balta” komunikācijas vadītāja Ilze Rassa.

Analizējot iegādāto KASKO apdrošināšanas polišu datus, atklājas, ka sievietes biežāk nekā vīrieši izvēlas mazās klases automašīnas, tajā pašā laikā vīrieši biežāk pārvietojas ar luksus klases auto. Apdrošināšanas datos izteikti iezīmējas vīriešu un sieviešu iecienītāko auto marku TOP - sievietes biežāk nekā vīrieši brauc ar „Chevrolet”, „Honda”, „Citroen” vai „Lexus”, bet retāk nekā stiprā dzimuma pārstāvji pārvietojas ar tādām vīrišķīgām auto markām kā „Chrysler” vai „Volvo”. Dati liecina, ka „Baltā” apdrošināto sieviešu iecienītākās markas ir „Volkswagen” un „Toyota”.
 

 
Visi komentāri
 
285663. viesis 8.marts 2012 13:19
0 0 Atbildēt

Tā varētu būt - daiļajam dzimumam tiešām patīk gaiši pelēkās jeb "sudrabkrāsas|"auto. Krāsa ir ļoti praktiska, ērta un izskatīga. Tajā pašā laikā arī eleganta. Sudrabkrāsu auto biznesā jau 30 gados ieviesa Mercedes ražotāji.kuri kļuva slaveni ar tā laika FI "sudraba" formulām. Pašam gan ļoti patīk tumši pelēkā metalikas krāsa - otrā sonata man ir tieši tādā krāsā.

285664. viesis 8.marts 2012 13:20
0 0 Atbildēt

spaiņa krāsā

285670. viesis 9.marts 2012 16:50
0 0 Atbildēt

Pelēkā masa izvēlas pelēkus auto. Tas ir tikai loģiski!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis 2

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti