NEZ PRO drifta čempionātā jau 61 dalībnieks, to starpā arī Opel Calibra un VW Golf

 
5.septembris 2012 10:02

Midland Oil NEZ PRO drifta čempionāts uzņem apgriezienus – 8. septembra sacensībām jau reģistrējušies vairāk nekā 60 augstākās klases piloti no Baltijas, Skandināvijas un Krievijas, kas ātrajā un iespaidīgajā Biķernieku trases konfigurācijā sacentīsies par labākā Ziemeļeiropas driftera titulu un 6000 eiro lielo balvu fondu.

Dalībnieku skaits ar katru dienu pieaug un jau šobrīd ir skaidrs, ka šī gada NEZ čempionāta sacensības būs iespaidīgākās līdz šim Latvijā notikušās drifta sacensības. Šobrīd dalībnieku sarakstā pārstāvētas septiņas valstis – Latvija, Igaunija, Somija, Zviedrija, Norvēģija, Krievija un Baltkrievija, tomēr tām varētu pievienoties arī spēcīgākie Lietuvas braucēji, kā arī, iespējams, piloti no Centrāleiropas.

Interesanti, ka lielākais braucēju skaits ir nevis no Latvijas, bet gan no Somijas – 17 somi apstiprinājuši savu dalību, turpretim no Latvijas pagaidām ir 16 drifteri. Līdz ar plašo skandināvu braucēju klāstu paplašinās arī automobiļu daudzveidība – Latvijā ierasto BMW vietā skandināvi izvēlas daudz plašāku automobiļu sortimentu, sākot ar Mercedes un Lexus un beidzot ar Nissan un Toyota.

Īpaši jāuzsver divi zviedru piloti, kas trasē dosies ar Latvijā vēl driftā neredzētiem automobiļiem – Andreas Magnusson ar Opel Calibra, kam uzstādīts ar turbīnu aprīkots BMW dzinējs, un Daniel Bjork ar ceturtās paaudzes VW Golf, kas apveltīts ar LS sērijas V8 agregātu. Standarta izpildījumā šie abi spēkrati bija pieejami ar priekšējo vai pilnpiedziņu, tomēr zviedru entuziasti tos pārbūvējuši par aizmugurējās piedziņas automobiļiem. Minētos un arī pārējos dalībniekus un viņu drifta automašīnas vienkopus var aplūkot šeit - http://nezdrift.com/lv/participants/

NEZ PRO drifta čempionātā redzēsim arī 2009. gada vicečempionu Ervīnu Ērgli, kurš pēc ilgāka pārtraukuma atkal dosies trasē. Viņš startēs ar tikpat traku automobili kā skandināvu kaimiņi – pirmās paaudzes Subaru Impreza STI, kas apveltīts ar no BMW M5 aizlienētu 5,0 litru V10 agregātu. Jāatzīmē, ka šis unikālais automobilis izpelnījies arī starptautiskās drifta scēnas uzmanību, jo Ērgļa Subaru Impreza testa brauciens video novietnē YouTube skatīts vairāk nekā 160 000 reižu.

Nedrīkst arī aizmirst spēcīgākos latviešu braucējus, Jāni Eglīti, Gati Lapānu, Kristapu Blušu un Ivo Cīruli, kas noteikti centīsies revanšēties par aizvadītajā gadā piedzīvoto sakāvi. Atgādināsim, ka pagājušā gada NEZ PRO drifta čempionātā pirmās trīs vietas izcīnīja somu drifteri, pašmāju pilotus atstājot bešā. Latviešiem gan viegli neklāsies, jo vairāki skandināvu braucēju automobiļi attīsta 700 un vairāk zirgspēkus. Šajos rādītājos no Latvijas ar ārvalstu pilotiem var konkurēt vien Vents Pečaks, kura BMW 357iTT attīsta galvu reibinošus 850 zirgspēkus.

Piektdien visas dienas garumā Biķernieku trasē risināsies oficiālie pirms sacensību treniņi, kuros ārzemju viesi centīsies aprast ar ne pārāk vieglo trases konfigurāciju. Pēc treniņiem sekos iespaidīga dalībnieku parāde, jo Rīgas centru un Vecrīgu pierūcinās vairāk nekā 60 pamatīgi galvu rībinošu automobiļi. Izbraukšana no Biķernieku trases paredzēta 20:00, attiecīgi Vecrīgā-Doma laukumā tie būs aplūkojami ap plkst. 20:30.

Lai arī organizatori būs parūpējušies par bērnu atrakcijām dalībnieku parkā, sacensību rīkotāji lūdz vecākus parūpēties par bērniem – 60 sacīkšu automobiļi spēj radīt pamatīgu troksni, tādēļ mazākiem bērniem būtu ieteicams līdzi ņemt ausu aizbāžņus vai speciālās austiņas.

NEZ PRO drifta čempionāta starts tiks dots sestdienā, 8. septembrī, plkst. 14:00. Sacensību organizatori ir padomājuši par sacensību pieejamību skatītājiem, pirmās 500 biļetes var vēl joprojām iegādāties vien par 5 latiem. Biļetes iespējams iegādāties www.bilesuserviss.lv, Statoil DUS un visās Biļešu Servisa kasēs visā Latvijā.

Biļešu cenas iepriekšpārdošanā:
• Parastā biļete pieaugušajiem(Pirmās 500)- 5 Ls
• Bērniem no 10 g.v. līdz 16 g.v. un pensionāriem- 3 Ls
• Bērniem līdz 9.g.v. ieeja bez maksas
• Invalīdiem ( uzrādot invaliditātes apliecību) ieeja bez maksas

Dalībnieku parka biļetes būs pieejamas tikai sacensību dienā.
 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti