„Uralvagonzavod” atradīsies agrākajā RAF 10

 
14.septembris 2012 16:10

Vakar lielākais industriālo parku attīstītājs „NP Properties” noslēdzis vienošanos par sadarbības uzsākšanu ar vienu no lielākajām mašīnbūves kompānijām Krievijā „Uralvagonzavod”, kuras rezultātā tiks nodrošināta visa nepieciešamā infrastruktūra ražošanas uzsākšanai agrākajā RAF – industriālajā parkā „NP Jelgavas biznesa centrs”.

Elita Moiseja, „NP Properties” valdes priekšsēdētāja: „Jau kopš padomju laika mašīnbūves simbola RAF iegādes mēs esam mērķtiecīgi gājuši uz RAF atdzimšanu kā rūpniecības flagmanim Latvijā. Tādēļ esam gandarīti par noslēgto darījumu ar vienu no lielākajiem Krievijas mašīnbūves uzņēmumiem. Tik liela investora ienākšana Latvijā nozīmē, ka Latvija ir gatava uzņemt investorus un piedāvāt viņiem atbilstošu vidi.
 
„Uralvagonzavod” ir labs piemērs mūsu valsts potenciālam investoru piesaistē rūpniecībā. Latvija ir loģistikas krustpunkts starp Eiropas Savienības valstīm un Krieviju ar labi attīstītu infrastruktūru – ostu, lidostu, dzelzceļa un kravu transporta savienojumiem. Savukārt Jelgavai ir ilggadējas ražošanas tradīcijas un arī atbilstošs darbaspēks. Attīstīta un moderna vide mūsu industriālajos parkos ļauj salīdzinoši īsā laika posmā - 4 līdz 6 mēneši, investoriem uzsākt pašu ražošanu, ieguldot līdzekļus ražošanā un uzņēmuma attīstībā, nevis ražotnes būvniecībā.
 
Par „NP Properties”
SIA „NP Properties” ir lielākais industriālo parku attīstītājs un apsaimniekotājs Latvijā. Papildus industriālo parku attīstīšanai, apsaimniekošanai un industriālo telpu nomai „NP Properties” grupas uzņēmumi pārstāv tādas biznesa jomas kā komunālo sistēmu apsaimniekošanu, telekomunikāciju un IT pakalpojumus, visa veida celtniecības un remonta darbus, uzņēmumu vadības, konsultatīvo pakalpojumu sniegšanu, kā arī alternatīvās enerģijas risinājumus.

„NP Properties” 8 industriālajos parkos Rīgā, Olainē, Jelgavā, Salaspilī, Rēzeknē un Daugavpilī darbojas aptuveni 150 nomnieku - pašmāju un starptautiski uzņēmumi, no kuriem lielākā daļa ir ražotāji. Iznomājamo telpu platība šajos parkos vairāk ir vairāk nekā  412 000 kvadrātmetru, no tiem nomniekiem šobrīd iznomātas ražošanas, noliktavu un biroju telpas 128 000 kvadrātmetru platībā.  

 
Visi komentāri
 
287086. viesis 14.septembris 2012 17:17
0 0 Atbildēt

būs Edgaram rūpnīca beidzot.

287090. viesis 15.septembris 2012 13:05
0 0 Atbildēt

Tur jau nebūs 500 strādnieku, tas neskaitās.

287123. viesis 17.septembris 2012 15:11
0 0 Atbildēt

Jābūt VISMAZ 501 gab strādņiks, citādi nebūs.

287125. viesis 18.septembris 2012 8:03
0 0 Atbildēt

Jārēķina vecajās padomjlaika kategorijās - 500 darbinieku šodien, tas būtu ne

mazāk par 2000 padomjlaikos :-) Tā ka to 501 gan jau var sarēķināt! :-) :-)

287128. viesis 18.septembris 2012 10:57
0 0 Atbildēt

Ļoti labi. Par to tikai jāpriecājas. Izcili laba nozare - ar laiku varēs ražot pat tramvajus. (IV)

287134. viesis 19.septembris 2012 9:47
0 0 Atbildēt

287128.

Ļoti labi. Par to tikai jāpriecājas. Izcili laba nozare - ar laiku

varēs ražot pat tramvajus. (IV)

------------------------------------

Nedaudz māc šaubas šai jautājumā - cik piemērota tramvaju

ražošanai varētu būt ražotne, kura veidota speciāli kravas

vagonu, konteinervedēju ražošanai? :-) Priekš vienas otras

kaimiņvalsts , kā Somija, Polija utt. gan varētu ražot - ražotnes

atrašanās ES teritorijā atvieglo vienu otru procedūru :-) Pieļauju,

ka tas ir "tankogradas" vagonnieku tālāks mērķis :-)

287139. viesis 19.septembris 2012 12:20
0 0 Atbildēt

Piekrītu. BET, galvenais jau ir kaut ko sākt. Dzelži paliek dzelži. Sākumā kravas vadoni, pēc tam pakapeniski jau var uzkonstruēt arī drezīnu, automotrisi un pasažieru šlafenvagonu...tad arī līdz glaunam tramvajam jau vairs nav tālu. Varbūt, pāris sotoki jelgavnieku varēs atgriezties no apvienotās karalistes zemeņu laukiem... Iespējams ir viss. (IV)

287162. viesis 20.septembris 2012 8:58
0 0 Atbildēt

>287139. viesis

Būtībā tā jau ir, vien kāda varētu būt Urālu tankistu ieinteresētība šādos

projektos. Vagonbūves nozarē vispār ir diezgan liela šķirtība starp ražotājiem

mūsdienās, ja tā var teikt, šaura specializācija. Virsbūvju / korpusu ražotne

tomēr prasa krietnas investīcijas, bez tam lērums komponentu būtu vienalga

jāpērk no Rietumiem, jo Krievijā tādus neražo un nav pat padomā. Ne velti

jaunos pasažieru vilcienus viņi pērk no Rietumiem, nevis cenšas ražot paši. Un

vilcieni, kuri kursē, piemēram, maršrutā Maskava - Nica vispār ir īrēti ...

287169. viesis 20.septembris 2012 10:16
0 0 Atbildēt

Ieinteresētība ir notirgot savu metālu u.c. izejvielas par ES cenām, kā arī atstāt uzņēmuma peļņu ārpus Putina aizsniedzamības robežām.

287178. viesis 20.septembris 2012 11:14
0 0 Atbildēt

Diez vai Urālu tankisti pērk metālu par ES cenām, Krievijas metālisti Krievijā

Krievijas tankistiem gan jau par lokālajām cenām pārdod :-) Kaut gan... vispār viņiem ir "naprjažonka" ar metālu, vismaz auto jomā. Kā raksta viņu prese, no ~15 metalurģijas uzņēmumiem (ferrosakausējumu) autorūpniecības prasībām atbilstošus tēraudus spēj saražot tikai ...VIENS! Alumīnija druvā vispār cirks -miljardieris Deripaska slēdz 4 alumīnija kombinātus, jo nav noieta par cenu, kādu jāprasa, lai tos Staļina laika monstrus uzturētu pie dzīvības. Turklāt pie katra monstra ir pilsēta, kurā tas ir vienīgais uzņēmums, mirst monstrs, mirst arī pilsēta ... :-( Krievijā jau esot ap 300 šādu mirušu pilsētu, kuras pastāvēja tikai pateicoties "monoražošanai", proti, vietējam monstram ... :-(

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 4

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti