ACEA statistika liecina – auto tirgus Eiropā saglabā lejupslīdošu tendenci. Vienīgā lielus apjomus ražojošā Eiropas marka, kuras 2012. gada augusts bijis mata tiesu labāks par pērno, ir VW grupa.
Tiesa – VW grupas apjoma pieaugumiņš (1,3%) ir saistīts ar divu kompānijas „zaru” (Audi, Škoda) panākumiem. Audi pieaugums – 6,6 %, Škoda – 3,8%, Pats VW un Seat slīdējuši lejup.
Kritiena „čempions” ir Ford – mīnus 29%. seko Ffiat – mīnus 18,2%, GM (Opel/Vauxhall, Chevrolet) – mīnus 17,8. PSA (Peugeot/Citroen), Renault, BMW, Volvo zaudējuši ap 13%,Mersedes vienu.
Laba vasara ir vienīgi Land Rover/Jaguar pārdevējiem – plus 48%. Taču viņu apjomi (nepilni 4 tūkstoši auto) nav salīdzināmi ar, piemēram, VW grupu, kura mēnesī tirgo gandrīz 50 reizes vairāk.
Pozitīvi ir dažu japāņu un korejiešu firmu rezultāti. KIA – plus 12%, Honda – pat gandrīz 20%. Kritumu piedzīvojuši Mazda, Hyundai, Mitsubishi.
Līdzīga aina vērojama arī salīdzinot divu gadu astoņus mēnešus kopā.
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.
atkārtošana - zināšanu mātīte :D
atkārtošana - zināšanu mātīte :D
atkārtošana - zināšanu mātīte :D
atkārtošana - zināšanu mātīte :D
atkārtošana - zināšanu mātīte :D
atkārtošana - zināšanu mātīte :D
atkārtošana - zināšanu mātīte :D