Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Iniciatīva „Fotoradari 15+” sasniedz Saeimu 55

 
20.februāris 2013 10:16

Televīzijas raidījuma „Zebra” vadītājs Pauls Timrots otrdien, 19.februārī, Saeimā iesniedza iniciatīvu „Fotoradari 15+”, ko atbalstījuši vairāk kā 10 000 Latvijas iedzīvotāju.

Iniciatīvas būtība ir noteikt skaidru kārtību, kādā tiek izmantoti fotoradari. „Zebra” ierosināja – ar fotoradaru palīdzību fiksēt tikai tos ātruma pārkāpumus, kas par vairāk kā 15 km/h pārsniedz atļauto braukšanas ātrumu.

Savukārt kontrole līdz minētajai robežai tiktu atstāta tikai ceļu policistu kompetencē, kuri izvērtējot katru konkrēto gadījumu - pārkāpuma bīstamību atkarībā no tā izdarīšanas vietas, personas sodāmību un citus atbildību mīkstinošos vai pastiprinošos apstākļus - var pieņemt objektīvu un pamatotu lēmumu.

Izvērtējot normatīvo regulējumu, juridiskā biroja “Ieva Broka & partners” juristi kolektīvajā iesniegumā rosina grozīt Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa 149.8 pantu „Braukšanas ātruma, distances un intervāla neievērošana”. To ieteikts papildināt ar normu, kas precizē naudas soda piemērošanas gadījumus, kad atļautā braukšanas ātruma pārkāpumu par vairāk kā 15km/h fiksē fotoradars.

P.Timrots norāda: „Šis ir īstais brīdis salikt lietas pa plauktiņiem – „Vitronic” fotoradari uz ceļiem vairs nenerro autovadītājus, savukārt līdz jaunai kārtībai vēl laiks. Tāpēc šis brīdis jāizmanto, lai uzzīmētu spēles laukumu un izdomātu visiem saprotamus noteikumus – kas konveijeriem jeb fotoradariem, kas – cilvēku darbam”.

Jau iepriekš informējām, ka kopš pagājušā gada augusta cilvēkiem ir iespēja atbalstīt ideju „Fotoradari 15+”, atstājot savu balsi portālā manabalss.lv. Dažu nedēļu laikā tika sasniegti vajadzīgie 10 000 „PAR”. Arī oktobrī veiktajā TNS aptaujā tika noskaidrots, ka trīs ceturtdaļas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju atbalsta minēto iniciatīvu.

P.Timrots uzsver, ka raidījums „Zebra” nekādā veidā neatbalsta ātruma pārsniegšanu uz ceļiem. Gluži pretēji! Aicinām sistēmu padarīt cilvēciskāku, visiem saprotamu un pats galvenais, lai tā uzlabotu satiksmes drošību!
 

 
Visi komentāri
 
289574. viesis 20.februāris 2013 10:27
0 0 Atbildēt

jārīkojas pavisam vienkārši: ir jāatceļ sods par līdz +20 km/h un jāsāk sodīt tikai no +21 km/h

289575. viesis 20.februāris 2013 10:47
0 0 Atbildēt

kapēc ne +25 ? cik ta tur tā starpība starp 15 un 25? un par zādzībām arī vajag +10. Ja nopezģī štruntus līdz 10 ls tad tikai pakratīt pirkstu un pakaunināt.

289576. viesis 20.februāris 2013 11:27
0 0 Atbildēt

anonimiki, tak savāc 10000 atbalstītāju parakstus šai tavai iniciatīvai un iesniedz saeimai, kas traucē? tas tak tik vienkārši, un nebūs vairs tev tās starpības

289577. viesis 20.februāris 2013 12:24
0 0 Atbildēt

anonimiki, ar zādzībām u.c. likumpārkāpumiem tieši tevis aprakstītā situācija ir spēkā. Timrots cīnās par to, lai par nelieliem pārkāpumiem ceļu satiksmē joprojām tiktu pielietota cilvēciska pārkāpuma izvērtēšana. Toties tu vēlies aizstāvēt situāciju, kurā, piemēram tas, ka būsi saskaitījis sauju sīcenes ar viena santīma kļūdu, tiks uzskatīts par zādzību vai krāpšanu un saņemsi pelnīto sodu bez diskusijām.

289578. viesis 20.februāris 2013 12:32
0 0 Atbildēt

Atkal grūtgalvjiem (aansim, Timrotam utt) ir par ko stulboties.

289579. viesis 20.februāris 2013 12:56
0 0 Atbildēt

Dekster, tu atkal met kažociņu uz otru pusi? Šajā tēmā tēlosi pedantiski pareizo?

289580. viesis 20.februāris 2013 13:04
0 0 Atbildēt

Iniciatīva ir pilnīgi garām!

289581. viesis 20.februāris 2013 13:13
0 0 Atbildēt

aansi, man nemaz kažociņa nav ;) Ir vienkārši idiotiski pieprasīt likumdevējam atļaut pārkāpt likumu.

Lai prasa sakārtot ātruma režīmus un lai AR izvieto tiešām tajās vietās,kur tas ir nepieciešams. Bet tam jau arī Timrotiņam pauriic par švaku.

289582. viesis 20.februāris 2013 13:16
0 0 Atbildēt

Nepatīkami ir tas, ka šādas izmaiņas rada nejauku tendenci cilvēkos - domāt, ka "nedaudz pārkāpt jau var, jo pat valsts to atbalsta".

Tomēr no otras puses - kamēr nav sakārtotas pārējās lietas uz ceļa (nevajadzīgi un nesamērīgi ātruma ierobežojumi), tikmēr šāda pielaide ir kaut kāds kompromiss.

289583. viesis 20.februāris 2013 13:23
0 0 Atbildēt

Dex - ne jau Timrotam pauris par švaku, bet gan iespējas kko izdarīt.

Labi, ka viņš dara to, ko uzskata par realizējamu un neķeras pie visiem redzamām, bet neizkustināmām problēmām.

Cilvēki, kuri redz liekus ātruma ierobežojumus, ir daudz.

Tomēr cilvēku, kuri būtu gatavi dēļ tik izplūdušām un smagi risināmām idejām kā zīmju sakārtošana, piespiest sevi kaut vai iesniegt parakstu, ir tiešam ļoti maz.

Vieglāk ir parakstīties par tolerances joslu ātruma kontrolē.

289585. viesis 20.februāris 2013 13:56
0 0 Atbildēt

Sadalu Bucefala viedokli...

Diemžēl tā pie mums ir - piespiest satiksmes organizierētājiem savest kārtībā satiksmes organizāciju, sakrāsot līnijas, uzlikt barjeras, sakārtot zīmes atļaut kaut kur braukt ātrāk, citur pie ierobežojumiem pielikt laika ierobežojumus utt IR SAREŽĢĪTI un grūtgalvjiem grūti izprotami. Tam vajag dadz darba, daudz materiālu un daudz garīgas piepūles pareizai "pārprojetēšanai". Vienkāršāk ir žmiegt uz variantu - es jau tikai tik mazliet, ka nu nevajag mani par to sodīt... Es jau tikai uz 5 minūītēm vai tikai uz 10 km/h (lieliski apzinoties ka pārkāpju) nejauši aiz neuzmanības pārkāpu...

289586. viesis 20.februāris 2013 14:46
0 0 Atbildēt

Ja jau officiali atcels sodu par +10 ātruma pārkāpumu , tad jau FR nereaģēt līdz +15 būtu pieņemami. Nebūtu arī daudz ko tur iebilst. Jautājums varētu būt tikai par ierobežojumu zonām, kur max.ātrums ir noteikts piem. 30km/h ? Tas jau būtu kaut kā jāregulē atsevišķi.

289587. viesis 20.februāris 2013 14:53
0 0 Atbildēt

Vai 30 uz Salu tilta ir normāli?? Vai 30 uz Salu tilta un 30 dzīvojamo māju rajonā ir salīdzināms??

Zīmes IR JĀLIEK PAREIZI un nevajag absurdus izgājienus rīkot.

Varbūt , ja nodur ar pirmo dūrienu, arī sods ir uz pusi mazāks nekā tad, ja dur nepareizā vietā un ilgi jāmokās ?

289588. viesis 20.februāris 2013 16:23
0 0 Atbildēt

Emm... Deksi.... Timrots nepieprasas atļauju pārkāpt likumu. Timrots pieprasa sadalīt darbības un atbildības sfēras. 15kmh arī fotokastes.

Tas ka CP NEGRIB ķēpāties ar šiem

289589. viesis 20.februāris 2013 16:25
0 0 Atbildēt

Kaut kas nesanāca... Gribēju teikt, ka līdz 15 kmh strādā CP un virs 15 kmh arī fotokastes......

289590. viesis 20.februāris 2013 16:27
0 0 Atbildēt

Tieši tā - pareizi saliktas zīmes ar saprotamu vai izskaidrotu iemeslu, nevis prasīt tiesības nesodīti pārkāpt nepareizi uzstādītas zīmes...

Latvietim vidējam ilgi vēl nepieleks kas ir cēloņi un kas ir sekas. Mūsdienu jaunatne un tos mācījusī izglītības sistēma (par kuras (silto vietu) saglabāšanu iesēdējušies ģedi šausmīgi tagad cīnās), diemžēl, nedod pamatu cerēt, ka te varētu būtiski kas mainīties...

Cīņa par tiesībām nesodīti pārkāpt - ir cīņa ar sekām, nevis cēloņiem...

289591. viesis 20.februāris 2013 22:04
0 0 Atbildēt

CRDI, klau miliču maz, fotokastu var būt daudz...

Snāk ka pa mazam pārkāpt varam daudz un bieži, jo kā pareizi rakstīji miliči ar līdz +15 NEGRIB ķēpāties, kas faktiski legalizē šo "mazliet jau var"...

Un kam vajag milici ātrumiem virs +15...

Drīzāk otrādi, lai virs +15, kas gadās retāk ir milicis, kas var ne tikai fiksēt pārkāpumu, bet arī + pie naudassoda iekraut arī punktus un arī vadītāja apliecības izslēgšanu uz kādu termiņu...

Mn pie kantora noņēma figtronic foto ateljē, pēc nedēļas tāds pats renis, kā miličiem jaunie stāvēja pie gājēju pārejas ar avārijas ugunīm, skumīgi vēroja ātro palīdzību un pēc tam ļāvās seksim ar miličiem pus dienas garumā...

Ikdienas ņovērojums ir tāds, ka ceļa zīmes, kas ierobežo tur āteumu, bez radara ir kā bez seguma, kad ir radars, visi prot ievērot, radara nav - neprot.

Kd ir radars pāri pārejai var pāriet normāli, kad nav nekāda omulīgā pastaiga tā vairs nav. Kādi secinājumi ir jāizdara?

289592. viesis 21.februāris 2013 8:32
0 0 Atbildēt

Nu, Timrots varētu iepazīties, ko par šādām lietām domā tik ļoti

kārtīgajā Vācijā :-) Un es pilnīgi piekrītu šeit minētajai tēzei par

to, ka viņš cīnās par "drusku jau var, kas tad tas liels" :-) :-)

www.neelix.de/tabelle-geschwindigkeit.html

289593. viesis 21.februāris 2013 8:44
0 0 Atbildēt

Joprojām ir valstis, kur par zādzībām pirmoreiz nocērt labo plaukstu, otreiz kreiso kāju un trešo reizi galvu. Un metode strādā, labi strādā...

Principā, ja Saeima šito tuftu izlaidīs cauri, tad tas būs precedents likumpārkāpumu legalizēšanai.

Nākošais Timrota gājiens būs 15+ braucējiem atļaut braucot pīpēt zāli.

289594. viesis 21.februāris 2013 9:05
0 0 Atbildēt

Tie, kas saka, ka Timrots pieprasa atļaut PĀRKĀPT, laikam nemāk lasīt. Tālāk nav vērts skaidrot, ja pat lasītprasme nav apgūta.

289595. viesis 21.februāris 2013 9:48
0 0 Atbildēt

Risināt nebūtiskas problēmas ir tieši Timrota stilā, agrāk bija sakarīgāks.

Dzīvojamā zona - atļauts 20 km/h + 15 km/h = nesodāmi 35 km/h

Pie skolām - 30 + 15 = 45

Ārpus apdzīvotām vietām tas būtu normāli, vismaz procentuāli ne tik dramatisks palielinājums.

289596. viesis 21.februāris 2013 12:29
0 0 Atbildēt

591. viesim

>15 kmh jau ir pārkāpums ar vainu pastiprinošiem apstākļiem.

289597. viesis 21.februāris 2013 12:50
0 0 Atbildēt

EcoA, ko dod tava lasītprasme, ja tev nav spēja izprast izlasīto ?

289599. viesis 21.februāris 2013 15:35
0 0 Atbildēt

CRDI

Nu tur jau tā štelle, lai milicis reāli noķer un izdrāž to > 15 km/h braucēju

jo bezpunktu un tiesības nenoņemošs fotospriedums ir gluži kā par brīvu

vari fočēties da kaut uz +150 pie radara... Un nekas vairāk par rēķinu nav...

Ir vietas, kur ievērot max+5 un respektēt gājējus visai plūsmai ir slabo, kamēr neparādās fotokaste...

īstenībā jau arī agrāk fotoradaram bija +10 km/h reālā nefotogrāfēšana. Priekš kam vajag vairāk???

289600. viesis 21.februāris 2013 16:17
0 0 Atbildēt

599.ais

Bet neviens jau negrasās atcelt CP pilnvaras drāzt arī tos >15kmh.... Var pat dabūt divreiz... vispirms foto un vēl pēc tam drāziens dzīvajā... To jau it kā viens tips E.Z. solīja, ka tā noteikti būšot, taču realitātē kaut kā nemanījās... Pašam bija gadījiens, ka uz šosejas CP braucot ar +10-15 kmh pabrīdināja (ar tālās gaismas lākturu midžināšanu) par priekšā esošo FR :)

Tāpat arī tas pats tips E.Z. Timrotam FR projekta pirmsākumos gudru seju savilcis stāstīja, ka FR ķeršot tikai +20 apdz. vietā un +30 ārpus, jo tie ir tie bīstamie saskaņā ar kaut kādu pētījumu.... Kaut kur neta dzīles tas vīdeo vēl ir atrodams....

289601. viesis 21.februāris 2013 16:36
0 0 Atbildēt

klau, CRDI - ja bildētu par faktisku +10 ārpus pilsētas, man nedēļā būtu bijuši vismaz 2-5 protokoli... kaut kā nemanīju tādu protokolu skaitu.

A miliči pēc radara Baltezerā bija obzervēti. Speciāli priekš tiem, kas piebremzējot pirms FR pēc tam spieda grīdā...

289602. viesis 21.februāris 2013 16:51
0 0 Atbildēt

Palaidniex, cik tad vispār reāli tie FR bija ārpus apdzīvotām vietām un tur kur nav cits ātruma ierobežojums? Un tie kas bija tie visiem bija zināmi, t.sk. pārvietojamie...

289605. viesis 21.februāris 2013 20:34
0 0 Atbildēt

Nu nez, manā maršrutā ārpus pilsētas bija 2 mobilie ārpus apdzīvotām vietām. Un no tiem bija tikai bilde par 105 (105-3=102), bet nevienas par 104 vai mazāku ātrumu. Nsaskatu vajadzību šai Timrota aktivitætei. Pilsētā arī nebija neviena protokola par +5 vai +10. Es nekad speciāli pie tiem nepiebremzēju, bet bildes tikai dažas kad bija patiešām virs 10-15 pārsniegts. Biju pelnījis, nestrīdos un apmaksāju, kaut tas nebija patīkami. Tā kā kaut kādu īpašu bardzību nesaskatīju un auklēšanos arī neuzskatu par nepieciešamu...

Sakārtot zīmes un satiksmes organizāciju gan dažviet derētu, bet kaut kā neesmu manījis, ka sporta spēlēs spēlētāji drīkstētu mainīt noteikumus vai to traktējumu vai hokejā pieprasīt 2minūšu soda vietā 43 sekundes vai ko tamlīdzīgu...

289606. viesis 21.februāris 2013 21:13
0 0 Atbildēt

Proti ir noteikumi, ir ceļazīmes. Patīk vai nē - IR JĀIEVĒRO!

Nepatīk ceļazīme cenšamies panākt izmaiņas vai tās nomaiņu, protams, ja tas ir saprātīgi un pamatoti, bet kamēr nav nomainīta ceļazīme - ievērojam vai nekunkstam, ka par pieķeršanu neievērošanā pienākas sods.

289608. viesis 22.februāris 2013 8:38
0 0 Atbildēt

Dexter tu par savējo izpratni runā? Es visu ļoti labi izprotu.

289609. viesis 22.februāris 2013 9:51
0 0 Atbildēt

50 pilsētā un 90 ārpus tumsā un miglā vai lietū un sniegputenī ir pilnīgi pietiekami, taču sausā gaišā un taisnā posmā bez bedrēm zvēriem un cilvēkiem tas jau ir vairāk kā nepietiekami pat ar +15, tāpēc FR jādarbina pilsētā no +25 un ārpus no +35, tad jau tā naudas slaukšana kļūtu daudzmaz demokrātiskāka, tā ka timrots un vairāk par 10000 viņa sekotāju ir uz pareizā ceļa un iet pareizā virzienā, bet pārējie var braukt cik tik viņiem patīk zem tiem 50/90 un to viņiem timrots liegt negrib pat ne mazākā mērā

289610. viesis 22.februāris 2013 10:02
0 0 Atbildēt

dekstera izpratne ir tāda: ja jau es nejēdzu braukt ātrāk par 90, tad ātrāk par 90 braukt nedrīkst arī ecoa un neviens cits; ecoa izpratne ir tāda: ja jau es jēdzu pabraukt ātrāk par 90, tad lai ātrāk brauc arī deksters vai pārējie, kas to jēdz bez draudiem sev un citiem; morāle ir: nevajag būt suņiem uz siena kaudzes

289611. viesis 22.februāris 2013 11:00
0 0 Atbildēt

609, klau, ir noteikumi. TIE IR JĀIEVĒRO!

gribās lai vasarā, skaidrā laikā, dienas vidī drīkst braukt ātrāk - IZMANI un nepārprotami nodefinē noteikumus, nevis atcel sodu!

610. ir negadījumi, kuri nav atkarīgi no jēgšanas vai nejēgšanas braukt.

pirmārt - uz ceļa nelaikā izskrējis zvērs, pēkšņu mistisku manevru izpildošs pretīmbraucēs utt var milisekundēs visu Tavu prasmi noraut podā. sadursmes rezultāti pie 90 vai lieliski apgūtajiem 180 ir tādas, ka atšķirās dienests un adrese, kur ķērmeņus nogādā...

otrkārt, pie mums ir ceļi gana nožēlojamā stāvoklī, lai prasītu tiesības braukt uz automašīnas max atļauto, ja vien itkā jēdz...

treškārt - vidējā kultūra uz ceļa ir vēl nozēlojamāka nerunātjot pat par esošo noteikumu zaināšanām...

289613. viesis 22.februāris 2013 12:16
0 0 Atbildēt

Domāju, ka valdībai ,gatavojot likumprojektu, ir jāsagatavo konkrētu priekšlikumu tabulas,nosakot t.s. "nesodāmās" zonas parametrus. Puslīdz loģiski varētu būt sekojoši risinājumi: 1) ierobežojums līdz 30km/h : CP kontrolē atļautais pārkāpums līdz 5 km/h, FR - līdz 10km/h. 2) ierobežojums līdz 50km/h : CP- līdz 11km/h, FR - līdz 15km/h 3)ierobežojums līdz 90km/h : CP -līdz 15km/h, FR- līdz 20km/h... tas arī būtu max. Manuprāt, būtu tīri sakarīgi.

289614. viesis 22.februāris 2013 12:24
0 0 Atbildēt

IV, tak jebkurai mērierīcei jau ir mērījuma kļūda, ko vērtē par labu pacientam.

Un vēl - saskaņā ar kādu tur regulu mašīnai ar nepārbūvētu transmisiju, ātruma kontroles devējiem, dzimto spidometru un modelim paredzētajām maks ārējās aploces izmēra riepām spidometram ir jārāda vairāk kā ir patiesībā...

Un pat Teorētiski nav iespējams pārkāpt ceļa zīmē norādīo, ja spidometrs uzrāda to pašu, kas zīmē rakstīts, kā arī milicis nesāk sprauslāt, ja ātrums ir pēc spidometra tik vairāk ka faktiskais ar GPS mērītais sakrīt ar zīmē rakstīto, jo vēl jārēķina klāt miliča mērierīces kļūda.

Piemērus? ātruma ierobežojums 30 km/h, milicis/FR jau tāpat nefiksē pārkāpumu, pat tad, ja spidometrs rāda kādi 37 km/h...

jo 37 km/h mīnis speedo kļūda ir kādi 33.5 km/h (ja ne vēl vairāk) vēl atņēmam 3 km/h kļūdu ātrumam līz 100 km/h un sanāk 30.5 km/h par ko nedz FR, nedz CP inspektors jelkad ir reaģējuši...

289615. viesis 22.februāris 2013 12:51
0 0 Atbildēt

Tak Timrots neaicina atcelt sodus par pārkāpumiem, tak mācaties lasīt, mļin...

Ilustrēsima ar piemēru ko vēlas Timrots:

Piem. A: Ziema. Sniegs, Slidens. Vidēji blīva trta līdz plūsma ņemot vērā ceļa apstakļus brauc ar vidējo ātrumu 5-10 kmh zem atļautā, bet atrodas viens tirliņš kurš grib virzīties ar 10kmh virs atļautā, nepārtraukti apdzenot, mainot joslas, lienot priekšā utt., vienvārdsakot nebrauc agresīvi, bet tirinās pa ceļu...

Piem B: Vasara. Sauss ceļš. Vidēji blīva satiksmes plūsma, kura visi draudzīgi brauc ar +15 kmh... Protams atrodas "lidotāji" ar >15 kmh.

Tad lūk, Timrots vēlas, lai CP piem. A gadījumā izskaidrotu tam tirliņam, ka tā darīt nav labi. Bet neaiztiktu tos, kuri vajadzības spiesti (iekļauties plūsmā, pārkārtojoties, apdzenot kādu vēl lēnāk braucošo) pārkāpj

289616. viesis 22.februāris 2013 13:03
0 0 Atbildēt

CRDI, laikam ar saprašanu Tev ir grūti...

Visa plūsma braucot +15 pie atļautajiem 90 - IR PĀRKĀPĒJI! Patīk Tev vai nē - bet tā tas ir... Neapspriedīsim par to - daudz vai maz. Kad Tava sieva Tev ir uzlikusi ragus:

a) tikai tad, kad kaimiņš viņā ir beidzis?

b) vai jau tad, kad tikai iebāzis uz vienu grūdienu?

Gribi braukt ar faktiskiem 105 (nevis spidometra 105) - panāc, ka uzliek zīmi (105). Kamēr nav zīmes 105 - ārpus apdzīvotām vietām ir jābrauc uz 90. Ja pieķer pa 105 (faktisko), vietā kur ļauts braukt uz 90, tad tas ir pārkāpums. Jo 105 pēc spidometra ir kādi 92-95, par ko NEVIENS milicis nekad nav ķēris nedz FR fočējis. Bet ja par to būs tikai brīdinājums vai FR no reāliem 105 tikai sāks bildēt - ne milicim ir motivācija pļurkstēt ar čali par mazāku, ne vaģilam, kurš ielāgojis, ka 105 ir tikai brīdinājums un nekādu lielāku seku par to - nav! TĀTAD DRĪKST TĀ BRAUKT! Un iepūt. Nekādu audzinošu pasākumu neredzu.

p.s.

Nezkāpēc igauņi un latvieši Igaunijā prot braukt ar ~95 un 55, bet tikko tie paši braucēji ir pāri robežai uz Latvijas pusi, tā gan igaunis velk pa krietni sūdīgāku ceļu ar 120 un latvietis dara to pašu. Tātad MĀKAM, BET NEGRIBAM ievērot...

289617. viesis 22.februāris 2013 13:56
0 0 Atbildēt

616.

Nez vai tikpat saprotošs tu būtu gadījumā, ja tev tiktu izrakstīts sods par stāvēšanu Zīmes 327. zonā jau no 5.tās min 1. sek., kā arī nelaimītes gadījumā avārijas trijstūri esi nolicis par 1m tuvāk nekā prasa noteikumi. Kā arī saskaņā ar CSN 137. punktu Tu ar iedegtu avārijas signalizāciju centies atbrīvot brauktuvi, bet neesi izlicis trīsstūri, neesi ieslēdzis avārijas signālus, ja nedeg numura apgaismojums, apgriezies braukšanai pretējā virzienā, kad pārskatami ir tikai 99m nevis 100.... Tad gan sprauslātu par CP....

Nu un vispār ja māk runāt var tikt nesodīts cauri arī par pārsniegšanu līdz pat +30 kmh, un pie tam likumīgi, saskaņā ar APK bez kukuļiem utt. ;)

289618. viesis 22.februāris 2013 14:20
0 0 Atbildēt

klau CRDI - sašust un būt neapmierinātam ir tikai emocijas.

Un pat ja nosodīs - esmu taču pārkāpis un pieķerts! Vai nē? Vai tiešām tik grūti atzīt savu vainu??? Tak mierā neliksies un izdomāsi 1001 nakts pasakas, lai tikai neatzītu savu faktisko pārkāpumu... Manuprāt, tā rīkojas tikai MEMĻAKI!

Nevar nejauši plūsma braukt uz faktiskiem 105, kas pēc speedo ir ~120 un uz augšu...

Ja Tev speedo rāda 120 un Tevi "nelietīgi" nobildē radars - pie atļautajiem 90, tad nu piedodiet - 120 mīnuss 90 ir 30!!!...

Ja brauc pēc speedo uz 105, NEKAD nedz milicim, nedz FR neesi interesants. Vēl par maz??? Ko iegūsi no tiem vēl, nosacīti nesodāmajiem +15 km/h? Cik lielu laika ekonomiju iegūši maršrutā Rīga - Jūrmala vai Rīga - Sigulda...???

289620. viesis 22.februāris 2013 15:00
0 0 Atbildēt

Palaidniex varbūt sāc ar sava braucamrīka savešanu kārtība fakt. 105 pēc spīdo viņam esot 120... Man fakt. 105, pēc spīdo ir ne vairāk par 110, zem 100 spīdo neatbilstība faktam ir vēl mazāka < 3 kmh

Vēlreiz paskaidrošu, ka Timrots NEAICINA PĀRKĀPT vai LEGALIZĒT pārkāpšanu. Timrots ierosina lai CP sāk strādāt un darīt to kas viņiem jādara, un ja ir nepieciešamība tad kaut vai mutiski "izdrāž" pārkāpēju jau par +3kmh, ja tas ir bīstami.

Sods par 105 no FR man nav, bija par 112, bet to atcēla, jo varēju pierādīt, ka man izdarīt šo Admin. Pārk. bija galēja nepieciešamība, jo nepārkāpjot sekas varēja būt sliktākas, tā lūk...

Savukārt man ir FR protokoli par fakt. 57, 58, 59 kmh (fiksētais attiecīgi 60, 61, 62) pie atļautajiem 50. Un ņemot vērā to ko rakstīju augstāk, spīdo rādījums nav bijis augstāks par 65kmh (manam spīdo sīkākais dalījums ir 5kmh)

289621. viesis 22.februāris 2013 15:25
0 0 Atbildēt

CRDI - lasu un brīnos - memļaks vai memļaks?

Ja Tev faktiskais 105 pēc GPS, tad milicim un FR vajag mērījumu xxx mīnuss kļūda = 105 Tātad tev, lai dabūtu no miliča par 105 vajag uz GPS būt 108-112, kas uz Tava speedo tad sanāk jau cik???

Bet ja uz zīmes ir rakstīts 90, kāpēc uz tava spīdo drīkstētu būt vairāk par 95???

Speedo viņam rāda 65, bet pie atļautajiem 50 viņš safočēts... un vēl kauc ka viņu fočējnuši! Tu pārsniedz ātrumu līdz pat 30%. MAZ???

Interesanti gan - visus ātruma pārkāpumus attaisnosim? Varbūt man uz 200 atvilkt ar tekstu un "attaisnojumu" - man te savajadzējās nodrošināt satiksmes drošību? :D

Tu pats taču raksti, ka tevi ir noķēruši pie 60, 61, 62... juridiski 57, 58, 59...

289624. viesis 22.februāris 2013 16:30
0 0 Atbildēt

pār ātruma pārsniegšanu līdz 30 km/h, kas nav radījis draudus citiem, izsaka tikai mutvārdu aizrādījumu un naudas sodu līdz Ls 30 neuzliek - LAPK 21.pants, tā ka ar FR var sākt medības tikai no +40 km/h, jo ar stacionāru auto fotobildē nevar pierādīt nekādu apdraudējumu citiem

289625. viesis 22.februāris 2013 16:30
0 0 Atbildēt

Mjā ar saprašanu Tev pašvaki....

Pēc Tavas saprašanas vajadzētu atcelt iespēju pārsūdzēt un apstrīdēt CP un FR protokolus, jo tie tak nekļūdas, un ja arī kļūdījās tad tā ir Tava vaina nevis viņu....

Ja vari savu braukšanu ar 200 kmh attaisnot un pierādīt ar šo "Pie administratīvās atbildības nav saucama persona, kaut arī tā izdarījusi šajā kodeksā vai citos normatīvajos aktos, kas nosaka administratīvo atbildību par administratīvajiem pārkāpumiem, paredzētu darbību, ja tā rīkojusies galējās nepieciešamības stāvoklī, tas ir, lai novērstu briesmas, kas draud valsts vai sabiedriskajai kārtībai, īpašumam, pilsoņu tiesībām un brīvībām, noteiktajai pārvaldes kārtībai, ja šīs briesmas konkrētajos apstākļos nav bijis iespējams novērst ar citiem līdzekļiem un ja nodarītais kaitējums ir mazāks nekā novērstais." brauc...

289626. viesis 22.februāris 2013 16:53
0 0 Atbildēt

CDRI - nosauc kaut vienu attaisnojumu, kurš atbilstu: "Pie administratīvās atbildības nav saucama persona, kaut arī tā izdarījusi šajā kodeksā vai citos normatīvajos aktos, kas nosaka administratīvo atbildību par administratīvajiem pārkāpumiem, paredzētu darbību, ja tā rīkojusies galējās nepieciešamības stāvoklī, tas ir...."

Nu tā - patiešām saturīgu piemēru!

289627. viesis 22.februāris 2013 16:54
0 0 Atbildēt

624.tajam

Neliela piebilde 21. pantā ir teikts VAR neierosināt administratīvo lietvedību. Ceļu satiksmes gadījumā administratīvās lietvedības neierosināšana var izpausties arī kā pārkāpēja neapturēšana.

Lūk par to jau arī Timrots runā, ka par pārkāpumu līdz tiem +15 kmh CP inspektors izvērtējot VISUS (vieta, laiks, ceļa stāvoklis, satiksme utt.) pārkāpuma apstākļus pieņem attiecīgo lēmumu: neapturēt, apturēt un aprunāties, izrakstīt brīdinājumu vai naudas sodu.

289629. viesis 22.februāris 2013 17:10
0 0 Atbildēt

Lūdzu piemērs... braucu ar tevis piesauktajiem +/-95 kmh uz spīdo pa trasi Rīga Ventspils pie Pūres, kur mitinājās FR, papildus Wazei, izmatoju arī Videoreģistrātora softu telefonā, izbrauca man priekšā traktars man bija divas iespējas: a) mēģināt sabremzēties, un nenokrašoties pret traktaru, nokrašošanas gadījumā vainīgs es jau nebūtu, bet nu zaudējumi būtu HVZ kādi;

b) mīt grīda un apdzīt traktaru, jāmin bija cītīgi, jo nāca pretī... nu lūk es pieņēmu lēmumu izmantot iespēju b... kad saņēmu FR kvīti, kurā protams traktara nav, vienā malā ir tik mana auto pakaļgals un fiksētais ātrums... Nu lūk iesniedzu CP savu sūdzību par šo lietu ar visiem video failiem, kurā ir fiksēts mans ātrums pēc GPS gan pirms incidenta, gan pēc un lūdzu atcelt pieņemto lēmumu pamatojoties uz to pantu par galējo nepieciešamību... Un CP piekrita manam viedoklim un sodu atcēla....

Nu Tu jau droši vien vilktu traktaram pakaļā ;) , jo pārkāpt ir slikti....

289630. viesis 22.februāris 2013 17:37
0 0 Atbildēt

un tagad piemēru uz 200?

289631. viesis 22.februāris 2013 17:38
0 0 Atbildēt

P.S.

Traktors nu gan ir pati nepamanāmākā lieta, kas pēkšņi parādās uz šosejas 10 metrus Tev priekšā? :D

289632. viesis 22.februāris 2013 18:38
0 0 Atbildēt

Nu palaidniex meklē pats sev pierādāmu attaisnojumu kapēc tev jālido ar 200... Jo ne jau es taisos tā lidot... un vēlreiz grūtgalvjiem- tad ierosinājums nav pārkāpumu legalizācija, bet gan solis uz lietu sakārtošanas pusi

P.S. Tici viesi 631 var. Metri gan bija vairāk kā 10.

289633. viesis 22.februāris 2013 20:02
0 0 Atbildēt

Ja jau metri bija vairāk, tad piebremzēt bija tik grūti?

Milicis uz ceļa šajā valstī, tomēr ir solis atpakaļ pie korupcijas...

Pagaidām ar esošo sabiedrību, tajā valdošajiem uzskatiem, miliču algām situācijas uzlabojumus kas tāds nenesīs...

289634. viesis 23.februāris 2013 18:02
0 0 Atbildēt

nu legalizēs plus piecpaCmit, nu vaIdzēs malačiem biku piestrādāt lai zīmes pārlīmētu..... Kas rezultātā mainīsies????

289635. viesis 24.februāris 2013 10:07
0 0 Atbildēt

Kas mainīsies? Principā tikai legālais ãtrums. Un tāpat būs izlecēji kam vajadzēs ātrā. Principa pēc un kauks par nepieciešamību pārkāpt. Legāli 65 pilsētā ir daudz, jo tas daudzu galvās nozīmēs nesodāmus faktisko 75 (80-85 pēc speedo) un tas,pie satiksmes intensitātes un kultūras būs visai nepatīkama statistika...

Ok uz šosejas valadzętu būt mazliet mierīgāk, bet tikai teorętiski, jo pie tā lēruma ceļu, kam katrā virzienā pa vienai joslai plaisa starp lēnbraucējiem un fiksajiem pieaugs, radot vairāk apdzīšanas utt...

Bet pats galvenais par dārgu cenu būs iespēja uzkāpt uz grābekļa...

Kamēr uz tā neuzkāpj, tikām nekas nemainās..

P.s. Bet Latvijā, kā zināms, dzīvo čempioni vairākkārtējā kāpšanā uz grābekļa, tie kam vienkārši patīk mīņāties uz grābekļa un tie kuri, pat grābekli redzot zem svešām kājām un redzot uzkāpšanas rezultātu, netic notiekošajam, sauc to par sazvērestību, piesauc sorosītus un grib paši uzkāpt. Pt dabonot pa bieti tikai daļa maina uzskatus, bet lielākā daļa paliek pie sava...

289639. viesis 24.februāris 2013 16:43
0 0 Atbildēt

Palaidniek, ko tu visu laiku cepies par spidometra rādījumu - tu tiešām esi tāda blondīne, kas nezina savas mizas spidometra ātruma attiecību pret faktisko ātrumu? :D Es parasti uz šosejas eju kruīzā pēc spidometra uz 100 kmph - nevis tāpēc, ka bultiņa stāv pret ciparu 100, bet tāpēc, ka ar visu ražotāja +5 kmph rādījuma korekciju ziemeņu diametra dēļ tajā brīdī mašīnas faktiskais ātrums ir 95 kmph.

A par tēmu - vajadzētu vēl ieviest kaut kādu likumu kas liktu cepistiem fočētājus likt vietās, kur ir kāds reāls ceļu satiksmes apdraudējums, nevis vienkārši slauktuve.

289640. viesis 24.februāris 2013 18:57
0 0 Atbildēt

Msh, bet par ko stāsts - ja civils brauc pēc speedo ar +15 km/h viņš nevienam un nekad nav bijis interesants, nedz FR, nedz CP... Līdz ar to labojumi par + 15, lai nefočē FR jau saknē ir bezjēdzīgi...

Manuprāt neko ātrāk atļaut nevajag,neesam nopelnījuši un nav pa kurieni...

Gribās ātrāk pabraukt, vai nu spēlējam ruleri noķers/nenoķers, vai dodamies uz slēgtæm trasēm un izkūpinam riepas un degvielu tur...

P.s. Neticēsi, ir desmitiem tūkstošu autovadītāju, kas nezina, ka speedo rāda mazliet vairāk...

289641. viesis 25.februāris 2013 9:08
0 0 Atbildēt

Mnjā. Cepās te visi par nelaimīgajiem +15 pie fotoradara.

+10 tāpat jau bija un nevienam netraucēja.

Būtu labāk paskatījušies, kas notiek uz Jelgavas šosejas, kad sniegs nokūst. +30, +40 pa kreiso un pa LABO (stāvjoslu) ar piekabēm un bez.

Sajūta bija tāda, ka psihenē izejamā diena un pacienti izdomājuši pabraukāties.

A jūs te nedēļas garumā matus skaldāt. Baigā problēma tie +15. Noteikti baigā.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mīlēt vai nīst - jaunie Jaguar neatstās vienaldzīgu nevienu (+ FOTO) 9

Prezentēti jaunās ēras Jaguar. Automašīnas ir tik neparasta dizaina, ka varianti lielākoties ir tikai divi – tos mīlēs vai ienīdīs. Lasīt vairāk

 

No šī verķa bīsies visi kreisie dīzeļi. Kā darbojas jaunākais kvēpu testeris? (+VIDEO) 97

Jau 2025. gadā to dīzeļauto īpašniekus, kuru spēkrati ražoti pēc 2013. gada, ikgadējā tehniskā apskatē gaida jauna atgāzu kontroles kārtība. Dūmainības mērījumu vietā tiks mērītas t.s. cietās daļiņas jeb, vienkāršāk sakot, kvēpi. Lasīt vairāk

 

Izvēlēts Lietuvas Gada auto 2025, tie ir veseli trīs (+ VIDEO) 14

Šīs nedēļas nogalē notika Lietuvas Gada auto 2025 uzvarētāju izvēlēšana, kas mūsu kaimiņzemē notiek izvēlot labāko trīs cenu kategorijās. Lasīt vairāk

 

Stāsta speciālists - kam bija nepieciešama un kā tika izmantota dzelzceļa platforma (+ VIDEO) 2

Vārdam “platforma” ir vairākas nozīmes, taču, ja runājam par dzelzceļa ritekļiem, tad ir pilnīgi skaidrs, par kādu kravas vagonu veidu būs stāsts. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti