Rezultāts ir 3,3 l/ 100 km(+ foto) - iAuto

Rezultāts ir 3,3 l/ 100 km(+ foto) 4

 
7.marts 2013 21:46

Peugeot braucienā Eco Cup uzvarēja Latvijas komanda Ivo Goldmanis un Guntars Pulss, kuri ar Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi modeli no Rīgas līdz Ženēvai aizbrauca ar vidējo degvielas patēriņu 3,3 l/ 100 km.

Latvijas un Igaunijas profesionālo auto žurnālistu 4 komandas agrā 3. marta rītā ar Peugeot 508 SW e-HDi modeļiem devās ceļā uz Ženēvas auto izstādi, savstarpēji sacenšoties eko braukšanā, jeb tajā, kurš galā nonāks ar viszemāko vidējo degvielas patēriņu.
No Igaunijas ceļā devās Argo Verk (WhatCar), Väino Laisaar (motors24), Toomas Vabamäe (TopGear) un Allan Muuk (TV3), kuri sacentās ar 4 Latvijas auto žurnālistiem, un tie bija Ivo Goldmanis (WhatCar), Ojārs Vētra (AutoMedia), Guntars Pulss (Latvijas Avīze) un Ilmārs Līkums (TopGear).

"Šobrīd uzvarētāji ir noskaidroti, un rezultāti ir iespaidīgi," sacīja ekonomiskas braukšanas sacensību organizētāja, Peugeot Baltic mārketinga vadītāja Kerli Maro.

Sacīkšu komandas ierindojās šādā secībā:
Peugeot Eco Cup uzvarētāji ir Latvijas komanda Ivo Goldmanis un Guntars Pulss, kuru sasniegtais vidējais degvielas patēriņš bija tikai 3,3 l/ 100 km.
Otro vietu ieņēma Igaunijas komanda Allan Muuk un Toomas Vabamäe ar rādījumu 3,5 l/ 100km
Trešo vietu ieguva latvieši Ojārs Vētra un Ilmārs Līkums ar rezultātu 4,0 l/ 100km
Taču visātrāk Ženēvā nonāca Argo Verk un Väino Laisaar ar rezultātu 4,2 l/ 100km.

Peugeot Eco Cup dalībnieku rīcībā ir eleganti lielās vidējās klases modeļi Peugeot 508 SW ar universālo virsbūvi, kuri izceļas ar saviem lieliskajiem tehniskajiem rādītājiem un zemo degvielas patēriņu. Konkrēti šim 1.6 litru e-HDi dīzeļa dzinējam ar Stop&Start sistēmu ir 114 zirgspēku, kas, pateicoties 270 Nm griezes momentam, garantē ļoti labu dinamiku un braukšanas īpašības. Šī dzinēja vidējais kombinētais degvielas patēriņš saskaņā ar ražotāja datiem ir tikai 4,0 l/ 100km, un CO2 izmeši tikai 105 g/ km.
Salīdzinājumam šeit minēsim arī ražotāja sniegto degvielas patēriņu uz šosejas, kas ir 3,7 l/ 100 km, tādējādi Eco Cup vislabākās komandas šo rādītāju ir ievērojami samazinājušas.

„ Šobrīd komandas dodas mājup no Ženēvas uz Tallinu un tām vairs nav jāievēro eko brauciena noteikumi, lai šīs pašas akcijas ietvaros noskaidrotu, cik daudz degvielas patēriņš ir atkarīgs no braukšanas veida," norāda Maro. "Braucējus gaidām atpakaļ piektdien vēlu vakarā, papildus nopelnītajām brīvdienām viņus gaidīs arī rezultāta vērta godalga," viņa piebilda.

No kreisās: Guntars Pulss, Ojārs Vētra, ivo Goldmanis, Ilmārs Līkums.


 

 
Visi komentāri
 
289780. viesis 8.marts 2013 14:34
0 0 Atbildēt

Eko maratons no ikdienas braukšanas stipri atšķiras, pietam minimāls pilsētas režīms un uz bāņiem ne vairāk kā 100 km/h. Sasniegums nav nekas īpaš, ja jau 600 km distancē ar Subaru Outback var panākt 4,8 l/100 km, kam lielāka masa, dzinējs un patstāvīgā pilnpiedziņa. Pietam ko rāda auto dators, ne vienmēr atbilst dzīvē paveiktajam.

289784. viesis 9.marts 2013 8:53
0 0 Atbildēt

Toties fanam ir kurp tiekties...

289787. viesis 10.marts 2013 14:23
0 0 Atbildēt

Es ar C4 1.4 benzīnu regulāri iekļaujos 5 litros uz 100 km.

289857. viesis 18.marts 2013 13:40
0 0 Atbildēt

Šausmīgi ilgi brauc mājup, ka vel nav datu par degvielas patēŗiņu normālā, jeb ikdienas režīmā. Viss drīzāk dati ir visai neglaimojoši, kas arī ir ticamākais!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Model 3 lētāk arī Eiropā – Tesla piedāvā jaunu bāzes versiju 7

Tesla nāk klajā ar jaunu Model 3 versiju, kas zaudēs daļu no aprīkojuma komplektācijas, taču maksās par aptuveni 3000 eiro mazāk nekā līdz šim lētākais variants. Lasīt vairāk

 

Kraviniekam migla netraucē - traucē tie, kas "lēnām velkas" (+ VIDEO) 19

Video autors apgalvo, ka miglas dēļ vairākas vieglās automašīnas braukušas piesardzīgāk, kas izraisījis kravas auto šofera niknuma izpausmi, ko tas apliecinājis mirkšķinot sava auto gaismas, taurējot un arī riskanti apdzenot. Lasīt vairāk

 

Novembris Vācijas tirgū: elektroautomobiļi uz augšu, dīzeļi uz leju 23

Publicēti dati par Eiropas lielāko automobiļu tirgu Vāciju. Tendences, kas iezīmējās jauno automobiļu tirgū iepriekšējos mēnešos nemainās: elektroautomobiļu skaits pieaug, bet ar dīzeļdzinējiem aprīkotu spēkratu skaits rūk. Lasīt vairāk

 

Sācies “Latvijas Gada auto 2026” tautas balsojums – vai žūrijas izvēle sakritīs ar tautas simpātiju

Ir sākusies balsošana par konkursa “Latvijas Gada auto 2026 Tautas simpātiju” - nomināciju, kuras uzvarētāju var noteikt ikviens interesents. Balsot iespējams gan internetā, gan tirdzniecības centrā “Mols”, kur arī apskatāma fotogrāfa Raimonda Volonta lielformāta izstāde. Tajā redzamas visas 33 jaunākās automašīnas, kas piedalās “Latvijas Gada auto 2026” konkursā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti