Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

2012.gadā paveiktais 20

 
12.marts 2013 10:01

Satiksmes departaments infografikā atspoguļojis paveikto. Attēloti satiksmes infrastruktūras objekti - uzlabojumi drošības jomā, ielu seguma atjaunošana un rekonstrukcija, kā arī ielu, tiltu un satiksmes pārvadu uzturētāju paveiktais.

Pēc Satiksmes departamenta pasūtījuma apjomīga rekonstrukcija veikta četros objektos visā Rīgā - atsākta Dienvidu tilta III kārta, pabeigti Dienvidu tilta II kārtas papilddarbi, turpināta Krišjāņa Valdemāra un Daugavgrīvas ielas satiksmes mezgla rekonstrukcija, izbūvēts turpinājums Akadēmiķa Mstislava Keldiša ielai posmā no Ulbrokas ielas līdz Lubānas ielai, kā arī rekonstruēta Vienības gatve no Kaplavas ielas līdz Ozolciema ielai. Kopumā objektos rekonstruēti un no jauna izbūvēti 235 000 m2 brauktuvju un ietvju.

2012.gadā, pēc Rīgas domes Satiksmes departamenta pasūtījuma, četrpadsmit ielām tika veikta periodiskā seguma atjaunošana 90 900 m2 platībā, pārbruģēšanas darbi 9022 m2 platībā, bet 607 329m2 atjaunots grants vai šķembu segums. Īstenojot akciju „Bedre? Ziņo!”, pavasara un vasaras sezonā bedrītes salāpītas 82 804 m2 platībā visā galvaspilsētā.

Satiksmes departaments ziemas sezonā no Rīgas izvedis vairāk nekā 34 tūkstošus kubikmetru sniega, bet vasarā iztīrījis 12 237 lietus ūdens pieņēmējus, bet remontdarbus veicis 1010 lietus ūdens pieņēmējiem.

Lai uzlabotu satiksmes un gājēju drošību 20 krustojumos mainīta satiksmes organizācija, 30 gājēju pārejām izbūvēts apgaismojums, ielās ar intensīvu gājēju plūsmu papildus izbūvēti 32 ātrumvaļņi, kā arī pie vēl 35 skolām samazināts braukšanas ātrums 30km/h. Satiksmes departaments no jauna izbūvējis 4 regulējamas gājēju pārejas, rekonstruējis 5 luksoforu objektus, bet 4 nedrošas gājēju pārejas likvidējis. Lai mazinātu iespēju šķērsot ielu tam nepiemērotās vietās, 565 metru garumā uzstādītas papildus gājēju drošības barjeras. Savukārt, lai uzlabotu pārvietošanos cilvēkiem ar kustību traucējumiem, māmiņām ar bērnu ratiņiem un velobraucējiem, 2012.gadā ir pazeminātas 8101 apmale.

Satiksmes departamenta Kontroles dienests 2012.gadā veicis 11714 pasažieru autopārvadājumu kontroles, tai skaitā 4995 mikroautobusos un 6719 vieglajos pasažieru taksometros. Pārbaudēs tika konstatēti 1535 pārkāpumi, no tiem 827 ir mikroautobusu vadītāju, bet 708 vieglo taksometru vadītāju pārkāpumu.

2012.gadā Satiksmes departaments ir komunicējis gan ar Rīgas iedzīvotājiem, gan pašvaldības institūcijām. Satiksmes departaments ir saņēmis 5948 rīdzinieku vēstules, savukārt sarakste ar Rīgas domes institūcijām īstenota 2935 reizes.

Visaktīvāk komunicējis ir Satiksmes departamenta Satiksmes vadības centrs, kurš divpadsmit mēnešos saņēma 12 113 rīdzinieku zvanus.

Informāciju sagatavoja:
Una Ahuna-Ozola
Rīgas domes Satiksmes departamenta komunikācijas speciāliste
 

 
Visi komentāri
 
289805. viesis 12.marts 2013 11:00
0 0 Atbildēt

Kāpēc sāk sadalīties Dienvidu tilta uzbrauktuves?

Kāpēc jau vairāk kā pusgadu normāli nevar izbraukt pa Upesgrīvas ielu?

Kādēļ pēc nemitīgajām rakšanām saraktais nesen uzlietais asfalts tiek salabots pēc nodzērušos pufaiknēsātāju metodes un izjūk pēc 3 mēnešiem?

289806. viesis 12.marts 2013 11:01
0 0 Atbildēt

uz papīra un bildītē izskatās lieliski, bet reāli dabā vairs nav tik spoži, pat var teikt ir ļoti slikti ar ceļu stāvokli

289808. viesis 12.marts 2013 14:20
0 0 Atbildēt

Dienvidu tilta uzbrauktuves tiešām dalās nost. Laikam jau savu nokalpojušas.....

289810. viesis 12.marts 2013 16:06
0 0 Atbildēt

piemirsa pielikt, ka atlaisti divi strādnieki par bedrīšu piemīcīšanu.

289812. viesis 13.marts 2013 8:37
0 0 Atbildēt

Nez vai Vienotība esot pie varas Rīgā spētu izdarīt pat 10-to daļu no šitā...

289813. viesis 13.marts 2013 8:40
0 0 Atbildēt

eu, 812. un kāpēc domā ka nevarētu?

liela daļa "paveiktā" ir aizsākta krietni pirms šie, kas trāpija uz lentes griešanu", tika pie svirām...

Un šitā aizlaist ānī esošos rīgas ce..., atvainojos, bezceļus - vēl neviens iepriekšējais Rīgas saimnieks nav atļāvies...

289814. viesis 13.marts 2013 8:53
0 0 Atbildēt

Rīgas ceļi nu gan nav aizlaisti. Pie valsts ne/iedalītā finansējuma tie pat ir ļoti labā stāvoklī. Ārpus Rīgas, vot tur ir košmars. Valsts nozīmes ceļus lāpa tautumeitas ar melnzemes šķipelēm... izsmiekls!

289815. viesis 13.marts 2013 9:04
0 0 Atbildēt

814. tikai nevajag. Ikdienā braucu gan pa Rīgu, gan ārpus. Rīga ir drausmīgā stāvoklī. Es pat teiktu, ka Jelgavu sāk pārsist. Un Jelgava jau sen ir slavena ar savām sliktajām ielām, bet nu jau Rīga šo sāk izkonkurēt.

289817. viesis 13.marts 2013 9:18
0 0 Atbildēt

Varbūt mani maršruti ir tikai pa labām ielām, bet nu neesmu pamanījis neko katastrofālu Rīgas ielās. kautkādos iekšpagalmos jā, tur ir pisec. Bet tā jau nav RD kompetence.

289819. viesis 13.marts 2013 12:57
0 0 Atbildēt

:D:D viens urlakoffa fans uzradies un kaismīgi karina makaroņus.

289820. viesis 13.marts 2013 13:27
0 0 Atbildēt

Nav jau jābūt urlakoffa fanam, lai varētu novērtēt ielas. Īpaši, ja pārsvarā braukā pa vienu maršrutu. Es par urlakovu nefanoju un nekad neesmu fanojis, bet arī diži nesūdzos par savu maršrutu Baloži-Mūkusalas-Akmens tilts-Krastmala-Eksporta-Bukultu-Duntes-Skanstes... Nu jā, Skanstene gan ir patraģiska, bet tā tāda bija arī Aksenoka laikā... ;)

289822. viesis 13.marts 2013 15:09
0 0 Atbildēt

Interesanti, pirms ziemas vadonis rakstīja, ka ielas ir labas un viņš defektus nejūt. Kažoks uz otru pusi apmests?

Ušakaka zog ne savādak par citiem.

289823. viesis 13.marts 2013 15:20
0 0 Atbildēt

Diemžēl, tajos skaitļos neparādās dati - cik "zaķu" ir norāvušies no RS kontrolieriem, un otrādi...Pieļauju, ka tāda veida "datus" varētu sniegt ĀP un policijas dienesti. Katrā ziņā, no tiem kas bieži brauc sabiedriskajā, dzirdētas atssuksmes, ka vairums kontrolieru labprāt tagad palaiž "zaķus" par divlatnieku bez kvīts...

289825. viesis 13.marts 2013 16:41
0 0 Atbildēt

Studiju gados mani vienreiz par latu palaida... džeks vēl pateica - uz svētdiem skidka (1. maijs bija) :)

289826. viesis 13.marts 2013 16:42
0 0 Atbildēt

urlakova fanam īsti varētu nepatikt dati, kas satur informāciju par ielu/ceļu: a) nodiluma kārtas atjaunošanas apjomiem kvadrātnetros;

b) jaunu ceļu izbūvi kvadrātmetros,

c) berdu lāpīšanu kvadrātmetoros

d) utt. kvadrātmetros kas varētu liecināt par iegultījumu ceļu remontā, uzturēšnā, izbūvē

ja šos datus parāda par pēdējiem 10 gadiem sadalījumā pa gadiem

Bilde ar urlakova laikā veikto būu nožēlojama...

289831. viesis 14.marts 2013 8:45
0 0 Atbildēt

Bet ja piemet jauno tiltu kvadrātmetrus, tad urlakovs ieliek visiem, pat lācītim...

289832. viesis 14.marts 2013 9:16
0 0 Atbildēt

Jautājums par to sabtransu:

Vai RD dotē arī tos maršrutus, kas izbrauc ārpus Rīgas robežām (Baloži, Mārupe)? Vai arī tur piedalās reģionālās pašvaldības ar saviem "līdzmaksājumiem"?

289834. viesis 14.marts 2013 11:38
0 0 Atbildēt

Atceros, ka studiju gados(80-to sākums), vairāki mani studiju biedri nelegali piestrādāja par biļešu kontrolieriem. Gan vilcienos, gan Rīgas sabiedriskajā. Par kvītīm izmantoja kaut kādus dzelceļa biļešu pasaknīšus. Arī biļešu knaibles, vagonu durvju atslēgas un zaļā rokas lenta nebija nekāds lielais deficits - vagonparkā tādas lietas par pusstopu varēja dabūt brīvi... Un tīri labi nopelnīja - pat ne reizi neuzraujoties uz īstajiem kontrolieriem. Uz vilcieniem tml.reida laikā "ķepā" 50 rublēnus nopelnīt varēja mierīgi. Študentam tā tolaik bija liela nauda.

289837. viesis 15.marts 2013 12:36
0 0 Atbildēt

Tad redz no kurienes valsts iestādēs tie kukuļņēmēji un slaisti radušies. Studiju gados zaguši.

289840. viesis 15.marts 2013 14:20
0 0 Atbildēt

Tu nu, Aigariņ, būtu turējis muti! Vai ja atver, tad sāc ar savu pagalmu, ar kolhoza laikiem. Par to, ko tavi priekšteči iehavoja no kolhoza, daži kaimiņi joprojām runā.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

NOx sensoru tehnisko izaicinājumu risinājumi

NOx sensori (slāpekļa oksīda sensori) spēlē nozīmīgu lomu mūsdienu transportlīdzekļos, it īpaši dīzeļdzinējos. Mērot slāpekļa oksīdu (NO un NO₂) daudzumu auto izplūdes gāzēs, tie optimizē izplūdes gāzu attīrīšanas sistēmu veiktspēju, kā piemēram, SCR (selektīvā katalītiskā reducēšana) sistēmas darbību. Lasīt vairāk

 

Elektrisko Golf palīdzēs izstrādāt amerikāņu jaunuzņēmums Rivian 7

Volkswagen apņēmies elektriskā Golf izstrādē iesaistīt nesen iegūto partneri, amerikāņu jaunuzņēmumu Rivian, solot, ka ikoniskais modelis atgriezīsies 2029. gadā. Lasīt vairāk

 

Nepilni 58 000 eiro - Škoda atklāj jaunā Kodiaq RS cenu (+ FOTO) 1

Čehijas autoražotājs atklājis jaunā Kodiaq RS cenu. Vācijas tirgū krosovera sportiskās modifikācijas cena sāksies no atzīmes 57 900 eiro. Lasīt vairāk

 

Aurus? – lai nu paliek, Krievijas valdība atkal pārsēžas uz BMW 7.sēriju 6

Krievijas valdība nespēj atturēties no kārdinājuma pārsēsties uz glaunajiem vācu limuzīniem, pašmāju lepnumam Aurus, kuriem “analogu pasaulē nav”, iedodot kurvīti. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti