Jauna vai agrāk nepamanīta novirze? 7

 
9.aprīlis 2013 11:21

Autobraucēju vidū nereti dzirdami jociņi par sievietēm autobraucējām, kas, vadot auto, pamanās uzkrāsoties un vienlaikus ar draudzeni pa telefonu papļāpāt. Taču...

...Latvijas apdrošināšanas kompānijas BALTA (RSA Grupa) Lielbritānijas kolēģu veiktais pētījums liecinot, ka tur 2,2 miljoni vīriešu cietuši autoavārijā, kamēr pētījuši sevi spogulī.

Tas, cik bieži vīrieši, vadot automašīnu, jūsmo par savu izskatu, bija nepētīts jautājums. BALTA Lielbritānijas kolēģu jaunākā pētījuma dati rāda, ka pārsteidzoši palielinās „motorseksuālo” (angļu izdomāts termins) vīriešu skaits. Tie ir ar savu ārējo izskatu pārņemti kungi, kas, vadot automašīnu, visai bieži raugās atpakaļskata spogulī, jūsmojot par sevi un pielabojot izskatu.

Saskaņā ar Lielbritānijas apdrošināšanas sabiedrības „More Than” pētījumu ar izskatu pārņemti autovadītāji jeb motorseksuāļi pēdējo divpadsmit mēnešu laikā ir izraisījuši aptuveni 2,2 miljonus autoavāriju. Pētījuma rezultāti atklāj, ka atpakaļskata spogulis ir ideāli novietots, lai koptie kungi, sēžot pie stūres, varētu tajā pētīt savu atspulgu – 23% aptaujāto respondentu kārto frizūru, 19% pēta sejas krāsu, 15% pozē, bet 10% aptaujāto vīriešu pārliecinās par savu zobu baltumu. Turklāt tiek lēsts, ka 1,3 miljoni vīriešu, vadot automašīnu, regulāri uzklāj sejas krēmu, mākslīgo iedegumu vai vīriešiem paredzētu pūderkrēmu.

Attiecinot pētījuma rezultātus uz visiem vīriešu kārtas autovadītājiem Lielbritānijā, to daudzumu var lēst ap 2,9 miljoniem. Tie ir vīrieši, kas ir tik pārņemti ar savu izskatu, ka pievēršas savam atspulgam piecas līdz desmit reizes pusstundu gara brauciena laikā. Pētījumā secināts - ja ik reizi atspulgam uzmanība tiek veltīta apmēram 4,8 sekundes, tad rezultātā varam pieņemt, ka pusstundu gara brauciena laikā miljoniem vīriešu gandrīz minūti skatās paši uz sevi, nevis uz ceļu.

Lielbritānijas ainavas, daiļais dzimums un interneta vietne „Facebook” – tie ir vēl daži no biežāk fiksētajiem iemesliem, kādēļ, vadot automašīnu, vīrieša skatiens novirzījies no priekšā esošā ceļa. Taču, šķiet, modernā angļu vīrieša uzmanību vairāk par visu novērš viņa paša atspulgs spogulī.

Pētījumā secināts, ka daudzu vīriešu automašīnas drīzāk līdzinās veikalu skaistumkopšanas nodaļām. Pētījumā aptaujātie kungi norādīja, ka viņu automašīnās vienmēr ir visi nepieciešamie skaistumkopšanas līdzekļi. Vīrieši savās mašīnās visbiežāk glabā dezodorantu, sejas tīrīšanas salvetes, losjonu pēc skūšanās, matu suku, mitrinošo sejas krēmu, zobu pastu vai mutes skalojamo līdzekli, matu vasku vai želeju, lūpu balzamu, mākslīgā iedeguma krēmu un citu vīriešu kosmētiku.

Pētījumu pēc BALTA kolēģu „More Than” pasūtījuma Lielbritānijā veica tirgus pētījumu aģentūra „OnePoll”. Aptauja ilga no 2013.gada 15. – 19. martam. Aptaujas ietvaros tika aptaujāti 3000 vīriešu – autovadītāju vecumā virs 18 gadiem.

Informāciju sagatavoja

Ilze Rassa
BALTA Komunikācijas vadītāja

Inga Bite
„P.R.A.E. Sabiedriskās attiecības”
 

 
Visi komentāri
 
289942. viesis 9.aprīlis 2013 11:32
0 0 Atbildēt

jociga tā BALTA, un viņas mamma LielAnglijā arī! :D

289943. viesis 9.aprīlis 2013 11:34
0 0 Atbildēt

Vispār smieklīgi! :D

289945. viesis 9.aprīlis 2013 12:10
0 0 Atbildēt

:D:D:D:D:D Smieklīgi. Kur viņi dabūja 2,2 miljonus dīvainu vīriešu 12 mēnešu laikā? Kāda tad tur ir drošība un cita CSN statistika :)

289946. viesis 9.aprīlis 2013 12:13
0 0 Atbildēt

uk tāda pajoļu zeme ir.

289951. viesis 9.aprīlis 2013 17:00
0 0 Atbildēt

zilie vaļi...

289955. viesis 10.aprīlis 2013 9:02
0 0 Atbildēt

Varēja jau to statistiku ielikt līdz "galam". Šitie spoguļotāji arī regulāri onanē braucot.

289957. viesis 10.aprīlis 2013 11:33
0 0 Atbildēt

Interesanti pētījumi. Bet, domāju, ka pie mums pagaidām tas vēl nav aktuāli. Dāmītes jau vienmēr ir krāsojušās, bet viņas parasti to veic salīdzinoši korekti - pie luksoforiem vai stāvot PIKā. Savukārt, večiem pie mums ir cita mentalitāte - braucot auto spogulī sevi pēta tikai retais. Latvietim pietiek , ja viņš sevi no rīta apskata skujot bārdu... Protams, ir visādi "zilie", kuri braukšanas laikā smērējas ar kaut kādām tur eļļiņām, varbūt daži smāķē virsū arī kādus grimkrēmus. par laimi, pagaidām tādu nav daudz. Vairāk joprojām ir citu problēmu- bazārs pa mobiļņiku, ēsana, uzmanības novēršana skatoties uz reklāmām unn smukām meitenēm....

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti