Ilgi gaidītais VW Golf V ir klāt! 66

 
24.jūlijs 2003 9:10

Pirmo reizi VW oficiāli demonstrē auto, kurš jau ilgāku laiku izraisa sarunas auto, it īpaši VW Golf piekritēju vidū. Piektā Golf paaudze beidzot ieraudzījusi dienas gaismu - platāka, augstāka, garāka. Un protams – ātrāka un dinamiskāka.

golph2.jpg

Golfs. Nekad par to nav tik daudz runāts, kā patlaban. Autoražotājs VW, tāpat kā citi autoražotāji, uz savas ādas izjuta Eiropas auto krīzi. Tā nežēloja nevienu – ne Opel, ne Renault – pat ne Bmw un Audi. Ar Golf V VW cer atkal iegūt stabilu pamatu zem kājām. Lielākajam Golf V konkurentam Opel Astra nāksies krietni vien nopūlēties, lai noturētos virs ūdens.

golph5.jpg

VW Golf tiks prezentēts Frankfurtē šā gada Septembrī. Koncerns VW līdz gada beigām cer uzbūvēt vismaz 130000 VW Golf V. Eksperti uzsver, ka Golf V varētu gūt lielus panākumus. Kopš 1974. gada jau pārdoti vairāk nekā 22 miljoni šo modeļu, kas padara VW Golf par vienu no visvairāk pārdotajiem auto pasaulē.

1,759 metrus plats, 1,483 metrus augsts, 4,204 metrus garš – tāds nu ir jaunais Golfs. Jaunais modelis krietni vien paaudzies. Bagāžas tilpums sasniedz 347 litrus. Par vietas trūkumu ar klaustrofobiju sirgstošie letiņi vairs nevarēs sūdzēties.

Ārēji Golf ir un paliek konservatīvs. Tā pati priekšējā restē iebūvētā VW markas zīme, tās pašas durvju dekorācijas. Un tomēr – ar dievu Golf IV!

golph6.jpg

Sākumā pieejamie četri motori, ar kādiem tiks aprīkots VW Golf V, runā tikai divus maģiskos vārdiņus – tiešā iesmidzināšana. Ņiprākais 2,0 TDI dīzeļdzinējs attīstīs 140 Zs jaudu. Golf V, aprīkots ar šo dzinēju, bez problēmām attīstīs vairāk nekā 200 km/h lielu maksimālo ātrumu. Otrs stiprinieks – 1,6 FSI jaudīgais benzīna dzinējs, ar kādu jau pašlaik tiek aprīkots VW Touran, attīstīs 115 Zs jaudu. Vēlāk VW Golf V tiks aprīkots arī ar 2,0 benzīna dzinēju (150Zs), kā arī gaidāms īsts monstrs – aptuveni 250 Zs jaudīgs Golf V sportiskas braukšanas piekritējiem. Pagaidām vēl VW nav paziņojis, kāda tad būs Golf V aptuvenā cena, taču neoficiāli avoti (?) ziņo, ka savā īpašumā jauno auto varēsim iegūt sākot no 15600 eiro.

Latvijā šī auto prezentācija notiks novembrī.

Mārtiņš Šīrants

 
Visi komentāri
 
88816. viesis 24.jūlijs 2003 9:16
0 0 Atbildēt

augstaaks - tas gan stulbi...

88817. viesis 24.jūlijs 2003 9:18
0 0 Atbildēt

Nu ļoti nesmuks dizains, tad jau 4 kudiš labāks.

88820. viesis 24.jūlijs 2003 9:19
0 0 Atbildēt

Golf sucks. wolkswagen- tautas mashinaa par baigo cenu. He

88825. viesis 24.jūlijs 2003 9:20
0 0 Atbildēt

priekša feina...pakaļa..nu, maigi sakot jāpierod.

88826. viesis 24.jūlijs 2003 9:23
0 0 Atbildēt

man atkal taa prieksha kaut kaa nepatiik...

88830. viesis 24.jūlijs 2003 9:30
0 0 Atbildēt

nu es paraucu mēnesi ar jaunu ceturto, kad tas iznāca - toreiz man patika.

riebjas ziņa, ...."Kopš 1974. gada jau pārdoti vairāk nekā 22 miljoni šo modeļu".... :)ŠO:) modeļu. AUTOR ATTOPIES! kādu šo modeļu? šo modeli vēl neražo! Bļ.n, tad jau var teikt, ka ir pārdoti miljards opeļu! un opelis ir stabili PIRMAJĀ vietā auto pārdošanas ziņā!

tās ir PIECAS DAŽĀDAS mašīnas. golf, golf II, golf III, golf IV un golf V. un gan jau būs arī golf VI. es jau nobrīnōjos savulaik kad 3 golfs dabūga gada titulu, tad otrajam(?) golfam (lietotiem, jo jaunu jau vairs nebija) PACĒLĀS cena! kas tagad 4 golfi paliks dārgāki, ja piektais izrādīsies laba mašīna?

88840. viesis 24.jūlijs 2003 9:40
0 0 Atbildēt

Dizaineri paslinkojushi :(

88853. viesis 24.jūlijs 2003 9:48
0 0 Atbildēt

sūkātājiem jauns auto, urrā uz to :D

88854. viesis 24.jūlijs 2003 9:49
0 0 Atbildēt

Priekša atgādina Toyota...

88855. viesis 24.jūlijs 2003 9:49
0 0 Atbildēt

Pati pelēcība salīdzinājumā ar jauno Astru. Uz ielas diez vai atskatītos jo padomātu ka kāds IV golfu bišķi uzfrišinājis

88865. viesis 24.jūlijs 2003 9:58
0 0 Atbildēt

Man jau arī šķiet gauži garlaicīgs dizains salīdzinot ar Peugeot 307(?), Opel Astra, un Renault Megane. Varbūt to sauc konservatīvs?

88866. viesis 24.jūlijs 2003 9:59
0 0 Atbildēt

Nekas no mashiinas! Un arii ideja par kompaktu - mazu - GOLFA automobiili pamatiigi izchakareeta.

88872. viesis 24.jūlijs 2003 10:08
0 0 Atbildēt

Priekša kā Opel ar VW zīmi. Kauns dizianeriem.

88878. viesis 24.jūlijs 2003 10:15
0 0 Atbildēt

Pirmais - viss ir loģiski. Lai cik atšķirīgas būtu golf paaudzes, tomēr pēctecība un klase saglabājas. Jā, mazliet dīvaini ir, ka 2. golfam paceļas cenas, ja 3. dabū balvu. Tomēr likumsakarīgi, jo balvas iegūšana ceļ ne tikai markas, bet arī modeļa prestižu. Tauta nav īpaši gudra, ko rāda daudzu latviešu ilggadējā turēšanās pie audi un vw, lai arī visapkārt ir tik daudz labu japāņu u.c. auto.

88899. viesis 24.jūlijs 2003 10:43
0 0 Atbildēt

Trašai, ceturtais, piektais ..... neliels feislifts un gatava nākamā paaudze. Vai tad tiešām nav iespējas kautko novatorisku "uzcept"??? Mjā, vācu konservatīvisms :((

88905. viesis 24.jūlijs 2003 10:49
0 0 Atbildēt

a kapeec nav komati salikti tekstaa ... latvieshu valodaa divnieks!

88914. viesis 24.jūlijs 2003 10:58
0 0 Atbildēt

nu nez kurs shito "ilgi gaidija", bet es jau toch ne.

88917. viesis 24.jūlijs 2003 11:01
0 0 Atbildēt

par 15600 eiro droši vien būs pliks golfs bez elektropaketes, stūres pastūža un lifta, bez ABS. Tādi nu tie vāciešu auto ir.

Vienu dienu redzēju kā vecis pajaunam bembim skrūvēja vaļā logu - laiks karsts, vecis skrūvē, sviedri klāj seju....šausmas ! Nu jomajo, elektrostikliem jābūt jebkurā komplektācijā ! cik var žmiegties ;)

88920. viesis 24.jūlijs 2003 11:04
0 0 Atbildēt

Nu nezinu, nezinu. Man mans IV Gulfs liekas tomer glitaks tads piezemetaks. Bet vispar nav ne vainas.

to GT 24.07.2003 09:48

Interesanti kadam megarulzam tu suka izputeju, tirlin?

88936. viesis 24.jūlijs 2003 11:27
0 0 Atbildēt

Sestais golfs jau būs Skorpja lielumā:) Un cena arī šitam piektajam tieši tāda lai tauta varētu vairumā sapirkties.

88950. viesis 24.jūlijs 2003 11:48
0 0 Atbildēt

*******nja.... :(

88959. viesis 24.jūlijs 2003 12:07
0 0 Atbildēt

bet ir pozitīvs moments - beidzot golfam ir neatkarīgā aizmugures piekare (rakstā šķiet nav teikts), beidzot golfs līkumos necels tik traki riteni gaisā. paldies VW !

88969. viesis 24.jūlijs 2003 12:45
0 0 Atbildēt

Nu saliidzinaaju ar shito te www.iauto.lv/article.php?sid=5744&id=36&str=

atshkjiriiba tikai aizmugureejo jumta balstu formaa un jumta izliekumaa. Atkal jau visi jaunie autinji vienaadi. Kuda mir katitsja?

89006. viesis 24.jūlijs 2003 14:00
0 0 Atbildēt

89008. viesis 24.jūlijs 2003 14:05
0 0 Atbildēt

Esmu liels Golf IV cieniitaajs. Man ir bijusi iespeeja ar to ilgi braukt un peec tam arii saliidzinaat ar citaam, arii augstaakas klases mashiinaam. Baidiijos, ka Golf V vareetu kljuut par daudz 'japaanisks'. Tomeer, par laimi, manas bazhas nav attaisnojushaas. Driizaak jau Seat labaakaas ieziimes iespaidojushas dizainu.

Golf IV lielaakaa saape bija tas, ka tie pazemi Latvijas celjiem un apaksheejaa motora panna tiek norauta gandriiz uzreiz. Pie tam uz sho negadiijumu garantija neattiecas. Ietiecams kaa naakosho likt speciaalu stiprinaato pannu.

89015. viesis 24.jūlijs 2003 14:19
0 0 Atbildēt

Jaunha OPEL ASTRA dizaina tik un ta smukaka, bet sitais reali lidzigs Peugeot 307, normals dizains, bet tas ir ari viss

89022. viesis 24.jūlijs 2003 14:29
0 0 Atbildēt

Dizains ne iipashi! Tad jau labaak jaunaa Astra!

89029. viesis 24.jūlijs 2003 14:35
0 0 Atbildēt

no japāņiem Golfs varētu aizgūt uzticamību un ekonomiskumu.

89079. viesis 24.jūlijs 2003 16:04
0 0 Atbildēt

nu, RCC, nekurksti! Golfs tomer ir palikusi legendara autonashina, lai ko kads duraks par to neteiktu! Uztaisi pats labak. Golf V tomer ir labs kompromiss starp tardicijam un laimkmeta garu!

89123. viesis 24.jūlijs 2003 17:35
0 0 Atbildēt

man labak patika astra

89136. viesis 24.jūlijs 2003 18:37
0 0 Atbildēt

Weee! Kaarteejais minivens. Kautko ritiigi Pezhooo 207 atgaadina.

89138. viesis 24.jūlijs 2003 18:39
0 0 Atbildēt

Aaa un veel... shpikoc korollas jaunaakaas purns!

89139. viesis 24.jūlijs 2003 18:42
0 0 Atbildēt

Tfu gribeeju teikt 307 pezhooo... laikam

89147. viesis 24.jūlijs 2003 19:16
0 0 Atbildēt

2 Arsmen - btw notis arī ir tikai 7....tobiš visa radītā mūzika ir 7 nošu kombinācija. Pofig kā izskatās, galvenais lai nejūk nost ik pa pāris Tkm un nerij benžu kā cūka samazgas. Gribi skatīties mākslu, ej uz muzeju ;)

89150. viesis 24.jūlijs 2003 19:37
0 0 Atbildēt

priekseejie lukturi panjemti no nissan almera

89160. viesis 24.jūlijs 2003 21:08
0 0 Atbildēt

izsplauts A3

89161. viesis 24.jūlijs 2003 21:11
0 0 Atbildēt

slikts dizains izmaksā tikpat cik labs

žēl ka golf zaudējis savu individualitāti kāda bija 1, 2 arī 3

pārāk jau nu tie autiņi līdzinās viens otram, un grēko šeit arī lieli brendi, vienam lieli lukturi - pēc gada visiem, vienam baltas pakaļgaismas -pēc gada visiem, vienam hromēts durvju rokturis -pēc gada gandrīz visiem, tad vēl visi uz opeļa bāzes un ford motoriem u.t.t.

prieks par tiem, kas spēj izturēt un radīt ko acij tīkamu

Tipisks Vācu auto, kas nepārteidz ne ar labu un ne ar sliktu, paredzēts kārtīgam vidusmēra cilvākam, kam svarīgi ik dienā maz tērēt, un laikā aizbraukt uz darbu un lai sievasmāti var aizvest uz kapusvētkiem, un arī kartupeļu maisu var ielikt

89172. viesis 24.jūlijs 2003 22:53
0 0 Atbildēt

Tad jau labāk pa to kāpostu paņemt Mazda 6, labāks dizains, lielāks auto u.t.t.

89173. viesis 24.jūlijs 2003 23:14
0 0 Atbildēt

Skats - kaa uzfrisinaats patreizeejais golfs. Cena kaa vienmeer nepamatoti augsta. Nu taa sev. Viennoziimiigi Opel Astra.

89175. viesis 25.jūlijs 2003 0:30
0 0 Atbildēt

Nu labi, ka truukst gaumes un sava stila tiem golfiem u.c. jaunajiem autinjiem, bet kaapeec vinji kljuust garaaki, plataaki, un pac trakaakais- augstaaki! Kas visi tik nedroshi juutaas ja seezh tuvaak zemei? Un veel tas, ka nujau klases visas sapluust kopaa 2 klasees- limuziini un miniveeni! Wjak!

89179. viesis 25.jūlijs 2003 8:18
0 0 Atbildēt

Man jau arī pēdējie GOLFi liekas tādi vienmuļi un neinteresanti. Vismaz, salīdzinot ar GOLF III, nekādas izaugsmes ( domāju par ārējo izskatu). Šis auto ir PRASTS!

Man arī personīgi jaunā ASTRA liekas perspektīvāka un agresīvāku dizainu nekā GOLF.

89190. viesis 25.jūlijs 2003 8:58
0 0 Atbildēt

viesis 24.07.2003 22:53

Mazda6 prasts japanu dizains, kura vieniga ieveriba ir reti bezgaumigie hrometie lukturi, vis vairak tur nav pilnigi neka.

Aaaa, aizmirsu, prasts graboss un skals salons....

Arba: par makaronnikiem labakus auto protams neviens nerazo. Tikai neaizmirsti, ka bez izskata ir ari kvalitate, kuras atskiriba no VW Alfai vienkarsi nav.

89192. viesis 25.jūlijs 2003 9:12
0 0 Atbildēt

katrs atkal velk deķīti uz savu pusi - vienam patīk alfa, citam golfa, a citi saka, ka japoškas rullē :)

štoto beemeevee 21 kastē esat piemirsuši :) tas takš ar' ir superauto :)

šis auto konkurē ar citiem savas klases auto. un dara to ļoti iespringti.

protams ceputi nost to folkšu sabiedrisko attiecību speciālistu priekšā ja viņi spēj pārdot mašīnu, kurai ir tikai vārds golf par tādu pašu cenu kā opeli, kurā ir sabāzti VISI NAVOROTI

zato kā bija te rakstīts citā rakstā - golfu ir lētāk notjūnēt kā opeli :):):)

:)īsāk sakot kam patīk lai pērk, kam nepatīk lai ražo labāk un lētāk :)

89201. viesis 25.jūlijs 2003 10:15
0 0 Atbildēt

Honda CIVIC toch toch

89202. viesis 25.jūlijs 2003 10:27
0 0 Atbildēt

Romiqe - nu nestum to golpu debesīs ! salīdzināsim atteikumu skaitu golfam (da jebkuram vw) un mazdai un tas vw būs dziļi dziļi zini kur :)

Golf I bija leģenda, Golf ][ bija leģendas turpinājums, Golf ]I[ bija atsildīts Golf ][, golf IV - overpriced wannabe car, Golf V - ta jau manīs.....

89217. viesis 25.jūlijs 2003 10:56
0 0 Atbildēt

viesis 25.07.2003 10:27

Par statistiku tev taisniba. Man jau 1,5gadu ir IV Gulfs, tad varu teikt ta ka mana mazaja Gulfa braucot sajuta ir daudz komfortablaka un solidaka neka Mazda6, kuru pameginaju - palika loooti negativs iespaids - skala, drausmigi cieta un sajuta ka pec gada salons grabes ka jau parasti mazdam... ar passat vispar nesalidzinasim - tas ir divas dazadas klases. Par dizainu - pirma bridi patika, bet ka ieskatas tad neka tur nav tikai bezgaumigas lampas aizmugure, prasts, dzeltans dizains.

Par Gulfiem: I - leta, vienkarsa ka cirvis masinite, II - bisku razotajs jau par dizainu padomajis, bet tapat baiss grabulis, III - luk sis gulfs pec dizaina man viss mazak patik, nez kapec, IV - man liekas viss veiksmigakais dizains kads gulfam bijis, ari kvalitate beidzot ir limeni, V - pec bildem spriezot patik mazak par ieprieksejo, redzes ka bus dzive....

89239. viesis 25.jūlijs 2003 11:26
0 0 Atbildēt

Romiqe - man nezkāpēc I un ][ patīk vislabāk, tur bija ideja un revolūcija, bet IV bija mazs auto par lielu naudu. III arī ir tas pats ][ tikai citos bleķos.

Un par mazdu - ar to ir bauda braukt, gan motori, gan piekare. Vai golf IV ir neatkarīgā piekare aizmugurē ? Vot tāpēc ar golfu nav tik patīkami braukt...nē nu īsus gabalus jau var, bet tālus...no thanks.

89242. viesis 25.jūlijs 2003 11:30
0 0 Atbildēt

viesis 25.07.2003 11:26

Nu nevajag tikai Golfs IV ir klusaks gan motora troksna gan piekares zina un sajuta taja ir solidaka neka Mazda, Piekare - gaumes lieta, golfam ta ir cieta bet mazdai sajuta ka amortinu vieta trubas iemetinatas!

89244. viesis 25.jūlijs 2003 11:33
0 0 Atbildēt

P.S. Starp citu to solidumu rada ari tadas nianses ar kadu skanu taisas durvis ciet, kada pretestiba ir uz visiem klokisiem, kada sajuta ar roku parbraucot par paneli - un imho man likas, ka mazajam golfam tas viss ir vairak nostradats...

89250. viesis 25.jūlijs 2003 11:49
0 0 Atbildēt

2050.gads Maskava. Pirms sarkanaas gaismas lielaa aatrumaa 600-tais mersis pielien priekshaa 'zapinjam'. Tas, protams, iestriecas mersim pakaljaa. No 600-taa izlec biezais ultrasarkanaa zhaketee ar videofonu rokaa. No 'zapinja' izkaapj aaraa druums vechuks un saka biezajm - Ty hotj pretdstavlaesh skolko babki tebe nado budetj otsegnutj za moi razbitij unikalnii eksponat ruchnoi sborki'

89260. viesis 25.jūlijs 2003 12:20
0 0 Atbildēt

Romiqe - da nu, pāris gadu laikā tie golfi izgrab un ir tādi paši grabuļi kā pārējie auto. Kloķīši...vācieši par ergonomiku vispār ir dzirdējuši ????

89275. viesis 25.jūlijs 2003 13:12
0 0 Atbildēt

2. Golfs nudien bija forsh un uzticams auto - man taads bija 6 gadus, nobraucu ar to 98 tuukst.km.

89293. viesis 25.jūlijs 2003 14:08
0 0 Atbildēt

Reduktors 25.07.2003 12:20

Par to ergonomiku tu laikam spried pec IIgolfa. Ar jaunaku tev laikam nav bijis tas gods braukt...

Vienigais kam var piesieties ir mazais labais arskata spogulitis un audio vareja but apmainits vietam ar climatronic.

Par to grabesanu - mazda grab jau pec definicijas, golfs 1,5 gadu laika nav ne skanas izdvesis, redzes kas bus velak...

89295. viesis 25.jūlijs 2003 14:10
0 0 Atbildēt

un vel kas, reduktor, lai izdaritu tik kategoriskus spriedumus par jauniem auto butu japrecize ar ko tu pats parvietojies...

Domajams vismaz ar E class MB....

89310. viesis 25.jūlijs 2003 14:41
0 0 Atbildēt

Romiqe - nu kāpēc tik pieticīgi, kautkāda E-klasse ;) tēmē precīzāk.

p.s. VW mazie spogulīši vispār ir žīdisks gājiens, kā tur bij, beigas tomēr sāka taisīt normālus ? labi ka durvis ir abās pusēs....

89313. viesis 25.jūlijs 2003 14:45
0 0 Atbildēt

Reduktors 25.07.2003 14:41

Nu, nu kolijies, kadu megarulzi juzo.. citadak tas izklausas pec tadas neapmierinata utu vanaga nerkstesanas...

89317. viesis 25.jūlijs 2003 14:55
0 0 Atbildēt

Romiqe - atvaino, bet izklausās pēc feniņpi*ēja vēlmes pierādīt ka paša auto ir labāks ;)

teikšu vēlreiz - savulaik jūzotais Golf I GTI Cabrio man patika vislabāk no golfiem, pēc tam - no more tautas auto. R32 kas daudzmaz spēj braukt, vairs nav nekāds tautas auto, par to naudu pērk citus auto.

89320. viesis 25.jūlijs 2003 15:00
0 0 Atbildēt

p.s. ar megarulziem nelielās ;)

89321. viesis 25.jūlijs 2003 15:03
0 0 Atbildēt

Reduktors 25.07.2003 14:55

...izklausas, ka seviski talu no sava 1 golfa ari neesi ticis, laikam jau vismaz 10mit gadus vecu kuposu lamatu lieto, kurai ekonomijas nolukos n litrigais dzinejs uz gazi partaisits :) :)

89328. viesis 25.jūlijs 2003 15:16
0 0 Atbildēt

Romiqe - mana lamata dod handikapu tavam golfam :>

89334. viesis 25.jūlijs 2003 15:27
0 0 Atbildēt

atgazu zina noteikti...

Un nejau par max. speed vai ieskrejienu te runa.

Ja tu dirs uz jaunu auto, bet pats sedi veca grabosa audi, bmp, mb, kura labakie laiki sen pagajusi un tik vien ir ka smaka no izputeja un vertiba tam ir tik cik luznos nodot, tad tas izklausas mazakais smiekligi....

89347. viesis 25.jūlijs 2003 15:48
0 0 Atbildēt

nepaliec rupjš...un handikapu es nevis prasu, bet dodu golpam labākajos gados :>

89443. viesis 26.jūlijs 2003 16:40
0 0 Atbildēt

Tas ir ceturtais Golfs ar Toyotas lampām.

89614. viesis 28.jūlijs 2003 12:41
0 0 Atbildēt

Nezinu kā tehniski (droši vien līmenī) ,bet dizains sūkā /no sāniem labs,priekša un aizmugure nu vienkārši xxx. Sorry:(

89993. viesis 30.jūlijs 2003 12:03
0 0 Atbildēt

Nu izskatās pēc Honda Civic, piedodiet, bet tā šķiet

93967. viesis 22.augusts 2003 14:27
0 0 Atbildēt

smukas actinjas

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 19

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti