Zilus karodziņus un .. uz priekšu, uz ES! 65

 
21.septembris 2003 10:55

Tas tomēr ir noticis! Politiķi un eirooptimisti gavilē. 67% no Latvijas pilsoņiem teica JĀ Eiropas Savienībai. Ar to arī jūs apsveicam! iAuto nav politisks portāls, tomēr jāatzīmē, ka mūsu aptauja rādīja citu viedokli...

Bet vai varēja būt savādāk? Nē, jo jau krietnu laiku Latvijas valsts arī manu godīgo nodokļu maksātāja naudu tērēja ārstējot tos 67% (!!) gudrinieku, kam Eiropas Savienība ir mūsu vienīgā izeja. Vai kādam tika stāstīts par tām blakusparādībām, kas arī būs? Vismaz par mūsu naudu - nē. Valsts nostāja ir PAR un tāpēc visiem bija jābalso "par".

Kā dzīvosim tālāk, šķiet, nav daudz vairs no šiem balsotājiem atkarīgs - tagad mēs būsim lielā saimē. Atceros, ka pirms 12 gadiem LATVIEŠU tauta gūlās uz barikādēm - toreiz Latvija gribēja atgūt savu nacionālo identitāti, kļūt neatkarīga. Latvieši! Kur palika jūsu identitātes gribēšana? Ar ko draudzēsies jūsu bērni, ar ko precēsies un kādas būs viņu nacionālās identitātes saglabāšanās iespējas? Tagad ir par vēlu domāt. Tagad tam nav nozīmes. Tagad mūsu dzīve ies uz augšu, tagad visiem būs darbs, pensionāru (mūsu vecāku un vecvecāku) dzīve kļūs labāka, katrs bērns varēs saņemt izglītību eiropā. Īsāk - būs labi! Bet tieši cik labi, to rādīs laiks. Laiks, kas darbosies pēc ES likumiem.

iAuto

Latvija pārliecinoši atbalsta iestāšanos ES

RĪGA, SEP 21 , BNS - Latvijas iedzīvotāji referendumā par valsts iestāšanos Eiropas Savienībā (ES) pateikuši pārliecinošu "jā" - atbalstu eirointegrācijai pauduši 67 % valsts pilsoņu jeb 674 562 cilvēki, liecina Centrālās vēlēšanu komisijas apkopotie provizoriskie vēlēšanu rezultāti.

Pret Latvijas iestāšanos ES nobalsoja 32,4%, bet 0,7% biļetenu bija nederīgi. Latvijas galvaspilsētā Rīgā par iestāšanos ES nobalsojuši 59,1% jeb 162 877 pilsoņi.

Līdz plkst.6.28 apkopoti rezultāti no visiem 1006 iecirkņiem. No lielākajām Latvijas pilsētām divās - Daugavpilī un Rēzeknē - referenduma iznākums ir negatīvs. Daugavpilī par nobalsoja tikai 31%, bet Rēzeknē - 43%.

Lielo pilsētu vidū vislielākais eirooptimistu īpatsvars ir Liepājā - 77% un Ventspilī - 73,2%. Jelgavā par nobalsojuši 64,4%, Jūrmalā - 62,7%

Referendumā kopumā nobalsojuši 1 002 256 jeb 72,53% pilsoņu. Rīgā, kur ir 370 617 balsstiesīgi iedzīvotāji, nobalsojuši 277 004 jeb 74,74% balsstiesīgo.

Vislielākā aktivitāte bijusi Rīgas rajonā, kur nobalsojuši 81,36% balsstiesīgo, Jūrmalā - 79,44% un Ogres rajonā - 77,61%. Viskūtrāk balsojuši Ludzas rajonā - 44,74% balsstiesīgo un Rēzeknes rajonā - 60,16%.

Dati par pārējām pilsētām un rajoniem pieejami internetā http://www.tn2003.cvk.lv

Savukārt BNS referenduma laikā veiktā aptauja liecināja, ka "par" nobalsoja 69%, bet "pret" - 31%.

Latvijā bija pēdējā no ES uzaicinātajām valstīm, kurā notika referendums par pievienošanos ES.

 
Visi komentāri
 
97749. viesis 21.septembris 2003 11:25
0 0 Atbildēt

Apsveicu autobraucejus ar atgrieshanos Eiropaa ! Bus ari mums pamazam celji kaa Vacija. Nebus kurinamais mazuts dizelja vieta Statoilaa. Shrotus patrenks no ielam. Lai labi ripo !

P.S. Atcerarties ka auto-evakuetajs grieta.lv bija par Latviju NVS. Boikotee kaitniekus !

97750. viesis 21.septembris 2003 11:30
0 0 Atbildēt

Laba diena, TAUTA!

Nu te jau beidzamās divas dienas gāja gana karsti, Reda rakstam komentāri šobrīd jau ir sabiruši 259!

Šobrīd ir svētdienas rīts, tuvojas jau pusdienlaiks - 11-18. Es un liela daļa pārējo letiņu ir nobalsojuši "par", par ko man tiešām ir patiess prieks - un man pie kājas tur visi (kaut kad it kā ienākošie...) kurdi, nacionālās neatkarības un kas tur vēl. Būs jau labi, ne uzreiz, bet gados 2-3-jos jau kas sāks redzēties.

97751. viesis 21.septembris 2003 11:34
0 0 Atbildēt

Un mūsu omītes ar savu pensiju un 2x lielākām cenām būs apsprāgušas savā nāvē. Super. Galvenais, ka mēs būsim Eiropā.

97753. viesis 21.septembris 2003 11:44
0 0 Atbildēt

:) nu ko tad eiroskeptikji te veel nav piekakaajushi ?

97754. viesis 21.septembris 2003 11:55
0 0 Atbildēt

nu,ko es teicu? "a ja vedj govoril...a ja vedj preduprezdal..." :))) ceerpamaas aitas neko neizlemj...visu izlemj augshaa...a "demokraatija" - mierinaajums / iluuzija seviskji naivaam aitaam,kuru gan,jaaatziist,nav maz...;) "mees lemjam,mees ieceljam,mees valdam" - skan jau jauki,bet nu dazhi nekad no beernudaarza vecuma neizaug,un raksta salavecim uz antarktiidu veestules :))

koroch - lai arii,spriezhot peec visos portaalos publiceetaam aptaujaam, un balstoties uz pazinju viedokli shai jautaajumaa,izskataas,ka par balsoja labi ja 30%, rezultaati tika piekorigjeeti,lai "balsoshana buutu pareiza"...pareizi dariiju,ka nemaz negaaju balsot - wasted time :P

draco

97755. viesis 21.septembris 2003 11:59
0 0 Atbildēt

nu nu,redzees ko aitas ar reklaamas izskalotajaam smadzeneem teiks peec paaris gadiem....vaacijaa,francijaa,un veel paaris citaas valstiis nez kaapeec vairs nemaz nav tik prieciigi,ka iestaajushies ES,bet latvijaa protams buus savaadaak...latvijaa iex es visiem buus labi,un katram pa banaanam buus brokastiis :) labi ka valstij ir aitas bez smadzeneem - pareizaak sakot bioroboti kurus var vadiit ar reklaamaam un murgainaam runaam :)

97756. viesis 21.septembris 2003 12:01
0 0 Atbildēt

Kā būs nezina ne optimisti, ne pesimisti un ņemot 13 gadu pieredzi, ka tiek fīrēts, zagts, kukuļots, šaubos vai kas mainīsies priekš "prostoļjuda"...

97757. viesis 21.septembris 2003 12:10
0 0 Atbildēt

sveiki visiem.

apsveicu optimistus ar iestaashanos saulainajaa ES. ar shodienu 67% vajadzeetu smaidiit kaa sauliiteem- nedraud peleekaa zona, nedraud Krievija, iespeeja celjot, maaciities, un vispaar ir daudz, daudz iespeeju... :)

97758. viesis 21.septembris 2003 12:12
0 0 Atbildēt

Kas nebija agrāk :)

97759. viesis 21.septembris 2003 12:23
0 0 Atbildēt

Cienījamais Reda k-gs! Paklau, kurš publicēja šito glupo rakstu iauto, ar vēl glupāku virsrakstu? Tu? Nez vai, jo cik nācies ir manīt, Tu esi goda vīrs, kurš apakšā vienmēr parakstās, kāds no Taviem kolēģiem?

Tagad te ņemsies savas divas dienas: cenas augs, neatkarību zaudēs, kurdi ienāks...Pfu, nafig to visu, man pie kājas! Es gribu, lai letiņi dzīvo kaut maķenīt labāk. Zinu, ka friči ir neapmierināti par ES. Bļāviens, atraduši ar ko salīdzināt! Protams - kad viņu dzīves līmeni nedaudz sašūpo kaut kādas izmaiņas, viņi sāk puskstēt, bet kad mūsu bardaku un miskasti piedāvā uzfrišināt un aplīmēt ar jaunām tapetēm + uzlikt lamināta grīdu, par to loģiski prasot arī kaut ko pretī, mūsējie - nē!!!

Es katru mēnesi nodokļos nomaksāju vismaz 170-200 latus un man rūp - kur paliek šī naudiņa. Eiropa vismaz iedos iekšās tiem 100 brekiem un pielīdzinās to bardaku, kas notiek valdībā un visā valstī. Pesimisti, bļāviens...johaidī!

97760. viesis 21.septembris 2003 12:26
0 0 Atbildēt

APSVEICU JUUS VISUS AR EIROPAS PELEEKAAS MASAS STATUSU!!!!

97761. viesis 21.septembris 2003 12:29
0 0 Atbildēt

bumbuli ko tu cepies? mees tak esam eiropaa!!! :)

97762. viesis 21.septembris 2003 12:30
0 0 Atbildēt

Forsh ka nobalsojam par

tagad bus radar, un kameras uz celiem bus kartiba

un visiem "biezajiem" bus jamiemacas beidzot CSN.

visi skrejeji un lidotaji pekshni samazinas atrumu,

tur kur tas jadara :))

/Robchiks/

97763. viesis 21.septembris 2003 12:35
0 0 Atbildēt

For: Vilks 21.09.2003 12:29

Kā ta ne? Citi bez mani te šūmējās, ka traks - tikai citā nozīmē.

Ir takš krieviem teiciens: Posļe draki kulokami ņe mašut, bet nē.

Labi, labi! Braucu uz stroiku, padzenāšu būvniekus.

97764. viesis 21.septembris 2003 12:49
0 0 Atbildēt

diemzel, bumbulics - es to ari rakstiju. tas ir mans viedoklis. vai tad nedrikst. priecajieties! jus tacu savu panacat. tikai pec tam nepinkskiet, bet godigi uztveriet to, kas notiks talak. saciet jau radinaties - par maiziti maksajot, atlieciet vel 2reiz lielaku naudinu - driz maizite bus "nedaudz" dargaka...

97765. viesis 21.septembris 2003 13:00
0 0 Atbildēt

Eiropa un Eiropas Savienība ir 2 dažādas lietas.:)

97766. viesis 21.septembris 2003 13:14
0 0 Atbildēt

Nu tā, dabūjāt ko gribējāt, pēc dažiem gadiem mans vēl paņirgāsies par 67% "pareizo" izvēli. Nu vismaz uz šo brīdi varu teikt, ka pusi mūža izdevies nodzīvot bŗivā Latvijā, vairāk tādu extru nebūs.

97767. viesis 21.septembris 2003 13:15
0 0 Atbildēt

Eiro optimisti kravaa celja somas un dodas prom uz eiropu.

Bay the way .......

97768. viesis 21.septembris 2003 13:16
0 0 Atbildēt

varat nepriecaaties,degviela maksaas 70 kapeikas,un cik vel apdroshinaashana,labaak nedomaat ! iirijaa taa ir ap 2000Eur gadaa! taakaa varat aizmirst spridzekljus ar lielajiem biideljiem!

97769. viesis 21.septembris 2003 13:20
0 0 Atbildēt

Sagroziiti rezultaati

97770. viesis 21.septembris 2003 13:30
0 0 Atbildēt

Bumbuliic

Man arī it kā būtu jāpriecājas, valsts darbā strādāju, t.i. tu man maksā algu :) (hr en viņu zin kam es maksāju?) Un valsts darbā strādājošiem tās algas paliks lielākas...

Bet naff man priecīgs prāc..., jo būs dirsā,,,

Loms

97771. viesis 21.septembris 2003 13:35
0 0 Atbildēt

apsveicu ar idiotu uzvaru. viesis tur agshaa kam pirmais komentaars - tev degjeneraat jaiet aarsteeties, paranoja ir galiigi neveseliiga lieta.

97772. viesis 21.septembris 2003 13:35
0 0 Atbildēt

pareizaak tas ir domats pasham pirmajam komenteetaajam.

97773. viesis 21.septembris 2003 13:41
0 0 Atbildēt

Mja,

sheit vairums civekiem diemzheel nava nekaadas saprashanas par lietam par kuram vinji/vinjas runaa, ti, ekonomiku, ES, utt. Ljaudis, ludzu nerunajiet muljkjibas kuras esat sagrabstijushies grostinja portalaa vai kur citur. Padomajiet ar savam galvam pirms teikt savus argumentus.

1. Cenas pashas no sevis nekad nevar pieaugt. katra cena veidojas saskaitot kopaa izmaksas, nodokljus un pelnju. Ja neviena no shiim komponenteem nepieaug, tad arii cenas nepieaug. nodolkji var pieaugt, bet tie pieaugtu gan ieksh gan arpus ES, uznjemeju pelnja tiek reguleta ar konkurences palidzibu, un izmaksas, vieniga komponente kurai jau tagad nava videjas eiropas cenas ir darbinieku algas. Kur tad radisies tie jusu propogandetie cenu pieaugumi??

2. Videjas eiropas cenas jau tapec ir videjas, ka eiropaa cenas ir dazhadas. Portugale ir visada zinjaa letaka nekaa somija vai lielbritanija. Pashi redzesiet ka pievienojoties 10 jaunajam dalibvalstiim peekshnji videjas eiropas cenas samazinasies.

3. ES ir un paliek valstu ekonomiska savbieniba, kas radita lai veicinatu prechu, pakalpojumu un finanshu plusmu. Katra valsts nodarbojas ar savu iekshpolitiku un arpolitiku, un ES nava kopigas nostajas jautajumos, ja visas valstis to neatbalsta. Taa kaa varat nepriecaties par neatkaribas zaudeshanu utt. ES tikai un vienigi dod iespeju vietejiem uznjemejiem vieglak sasniegt dazhadus ES tirgus, jo tirgot kaut kaadu preci piem uz spaniju ir tik pat vienkarshi kaa uz daugavpili, galvenais lai butu pircejs.

4. Arpus ES musu konkuretspeja nu nekaadi neuzlabojas, jo tapat vairums no exporta ietu uz es, bet uznjemeju pelnja un konkuretspeja tiktu samazinata ar ievedmuitu un citu nodoklju palidzibu. Orientejot ekonomiku galvenokart uz NVS, tiek pieljauta shantazhas iespeja no Krievijas puses, jo regulejot ievedmuitas, dzelscelja tarifus, autoparvadujumu noteikumus utt, var diktet mums nosacijumus.

ES tikai un vienigi mums sniedz iespeju, ja pashi busim gudri tad to izmantosim. Vienigie cilveki kas cietis ir pelekas un melnas ekonomikas parstavji, naudu atmazgat bus grutak, algas aploksnes maksat arii, kontrabanda tiks krietni samazinata utt.

Mani 2 santimi

Komentari welcome :)

97774. viesis 21.septembris 2003 13:59
0 0 Atbildēt

man patik koments delfos:

Sociāldemokrāts, 21.09.2003 12:19

Balsoju PAR ES, jo pastāvošā kārtība Eiropā lielā mērā balstās uz sociāldemokrātiskām vērtībām, ne uz "mežonīgā" vai "čomiskā" kapitālisma primitīvo dzīvotmāku.

Pašlaik redzu DELFOS priecīgu histēriju par balsošanas rezultātiem - pūlis gavilē. Latvija parāda savu būtību - lietas uztver ne ar prātu, bet ar gavilēm vai asarām, kā dabas bērniem raksturīgi. Tas liecina par mūsu atklātību, dabisko naivumu un nespēju palūkoties - kas mūs sagaida tālāk. Galvenais, ka šobrīd spīd saulīte un mēs esam ES. Bet ir rudens un drīz būs ziema. Prognozes pēc īsa laika sola slapju sniegu. (Lasītājs sapiktojas - ko tas riebeklis te par nepatīkamo? Gribam priecāties!)

Līksmes brīdī nav pieņemts runāt par nopietnām lietām. Tomēr gribās izteikties. Domaju, tālāk mūs sagaida lūk kas:

1) ES nav tik stipra, lai mēs tagad un turpmāk tikai priecātos. Mēs iestājamiems struktūrā, kurai ir savas iekšējās problēmas un pretrunas - Irākas karš to labi parādīja.

2) Juceklīgā struktūrā mēs ienesam savu haosa devu - Latvija visai pasaulei traģikomiski parādīja savu valstisko nesakārtotību - nobalsoja PAR un pēc pusstundas sarīkoja valdības krīzi. Sāpīgi, nožēlojami, apkaunojoši!

3)Rezultātā ES = Liels iekšējais juceklis + Latvijas juceklis + citu jauniestājušos juceklis. Šadam veidojumam būs neilgs un grūts mūžs. Zināmā mērā būs kaut kas līdzīgs Austroungārijai - Vīnē plaukst mēkslas un kultūra, nomalēs - nabadzība, beigās - atkal sadalīšanās pa etniskām robežām.

4)Galvenais, no kā mums, kā Eiropas vājajam posmam jāuzmanās visvairāk - lai nekļūstam par reģionu, kurā koncentrējas ES iekšējo pretrunu spriedzes izpausmes un pasaules lielo ģeopolitisko struktūru interešu izpausmes. Domāju, ka ne visiem pasaulē ir izdevīga ekonomiski stipra un sakārtota ES. Šādi ārējie ES pretinieki un grāvēji Latvijā vienmēr atradīs lēti pērkamus idiotus, kuri jaunajā ES dalībvalstī sarīkos tādu situāciju, ka pasule nespēs saprast - ko darīt? Baltijas valstis sekmēja PSRS sagrāvi, jo šo lielvalsti būtu ļoti grūti reformēt - pārāk atšķirīgi bija tās rajoni un kultūra. PSRS okupēto Baltijas valstu loma PSRS sabrukumā atgādina parunu: Kas pēdējais maisā ielien, tas no tā pirmais izrāpjas. Ar ES un Baltiju zināmā mērā ir līdzīga situācija. Tāpēc jābūt uzmanīgiem - dzīve politiski karstajos reģionos ir bīstama veselībai. Mums pašiem mūsu reģions jāpadara pēc iespējas vēsāks un stabilāks.

Tāpēc šodienas diskusijā ir prieks par to vēlētāju, kurš izteica savu līdzatbildību par viņa ievēlētās Pirmās partijas rīcību. Ar šo politiskās atbildības sajūtu sākas mūsu ieguldījums Latvijas un ES sakārtošanā.

Lai mums viesiem veicas darbā!

97775. viesis 21.septembris 2003 14:05
0 0 Atbildēt

Es arī pateikšu savu biezo vārdu. Mani nez kāpēc nepamet sajūta, ka mums neviens nemaz nejautāja...

97776. viesis 21.septembris 2003 14:07
0 0 Atbildēt

Sveiks, jimi 21.09.2003 13:41

Uzmanīgi izlasīju Tavus komentus. Labs! Piekrītu Tev, vecīt! Un ko es papildus gaidu no ES - tiks sakārtots bardaks būvniecībā. Veči, ja jūs zinātu, kas darās L-jas celtniecības pasaulē!!! Es ļoti ceru, ka atbrauks kāds pedants austrietis un (lai cik tas nebūtu mums sāpīgi un apkaunojoši) liks sakārtot daudzas lietas, jo ticiet vai ne, mēs vairāk vai mazāk strādājam kā Padomju laikos - un vēl sliktāk - cenas tiek dempingotas, subčiki tiek kāsti, materiāli tiek taupīti, kontrole ir vāja, kukuļi tiek doti.....

97777. viesis 21.septembris 2003 14:09
0 0 Atbildēt

nemaz nevareja redzet par ko redaktors ir balsojis (driizak jau pret ko) :P

97778. viesis 21.septembris 2003 14:17
0 0 Atbildēt

bumbuli es ar celtniecibiaa rosos, pashlaik interesanti ir vai Latvijaa atcels celtniecibas licences firmaam, ES neesot- www.building.lv portaals meegjinaaja par to kaut ko shljupsteet.

97779. viesis 21.septembris 2003 14:21
0 0 Atbildēt

Man ir paziishanaas tvaika ielaa, aarsteeties vajadzeetu Redam pasham .... nevis suutiit tur visus 67%. Raimonds

97781. viesis 21.septembris 2003 14:53
0 0 Atbildēt

Tas raksts man liekas galiigi slima zirga murgi. Un neteiksu, kapeec. Autors arii tikai izbreeca savu lielo saapi neko logiski nepaskaidrodams. Varbuut turpmaak so vietu sauksim par www.ipolitika.lv vai tamliidziigi, kur kopaa vaaksies tikai godiigi nodoklu maksaataaji ar pesimistisku dziives utveri un lielaam atminjaam par to, kaa vinji guleejushi barikaadees. Red, ja Tu esi raksta autors, tad dikti zeel. Nepareiza attieksme IMHO Tev ir savu politisko uzskatu popularizeeshanaa...

P.S.

Latvija nekur tacu nepazudiis! Mees joprojaam buusim neatkariiga valsts! Savu identitaati mees varam saglabaat arii mieriigi turpmaak. Tad jau tikpat labi vajadzeetu uztraukties par to, ka varbuut vispaar labaak aprakt Latvijas robezai dzilju graavi apkaart un dziivot uz savas sveetaas un nacionaalaas identitaates paarpilnaas zemes nekaadaa gadijumaa neprecoties ar kaadu, kas nav latvietis vai beerniem nelaujot draudzeeties ne ar vienu citu, kaa tikai ar pasu pagalma puikaam, kuri protams visi ir 100% latvieshi. Ja kas - man liekas, ka jau sen un arii sobriid ikviens beerns (studenti jo vairaak) var maaciities eiropaa. Bet nu tas taa.

Negaidu atbildi, jo neuzskatu, ka sii ir iistaa vieta un laiks saada veida diskusijaam.

97782. viesis 21.septembris 2003 14:54
0 0 Atbildēt

tas viesis 21.09.2003 14:53 bija Zigulists. Neielogojies. ;)

97783. viesis 21.septembris 2003 15:03
0 0 Atbildēt

Es,kā šoferis,nevis automīlis,esmu noskaņots optimistiski.Varbūt vienreiz arī pie mums būs kautkāda kārtība šajā jomā.Varbūt līdz mums nonāks arī cilvēciski darba noteikumi,nevis,kā dotajā brīdī, esam vergu lomā.Būs stingri noteikts darba laiks,kurš arī tiks kontrolēts.Savādāk šoferu darba laiks lielākam vairākumam ir ap 16-20 st. un 6-7 dienas nedēļā.Darba devējiem vairāk nekas neinteresē,kā tikai vairāk ar vienu piegājienu aizvest.Tāpēc jau te pa ceļiem braukā mašīnas ar kopējo masu no60-100t.Nejau savas gribas pēc mēs tā tos autiņus kraujam.Ja iekrausi atļautās 40t.,tad rīt jau būsi bezdarbnieks un tavā vietā rīt jau brauks cits ar tādu pašu kravu.Par darba grafiku nemaz nerunājot.Kā darba devējam iestāstīt,ka pēc 4 st. nepārtrauktas braukšanas 40.min. jāstāv tad vēl 4st. un darba laiks beidzas?Ja tā pateiksi,darba devējs padomās,ka īpaši ar galvu nedraudzējies.

Jā,tajā pašā Vācijā nu slikti tiem nabaga fūres šoferiem jau iet,tagad viņiem jāstrādā pa nieka 3000 eu. mēnesī un jābraukā ar vecām 3 gadu nolietotām mašīnām.Mūsu bāleliņi tur izskatās uz viņu fona,kā banānu republikas pārstāvji,kas ieradušies ar kamieļiem.Vācietis nobrauc savas 8 stundas,paēd normāli autohofa restorāniņā un pārguļ šoferiem domātā viesnīcā,mūsējie nomauc savas 8 stundas,izvelk savu autonomo gāzes plīti,uztaisa kārtējo kulinārijas brīnumu(no līdzpaņemtiem Latvijas produktiem) un nīkst pa kabīni tās stundas kas pienākas atpūtai.Piekam alga 1200 eu. mēnesī,(tādu saņem labi ja 20% šoferu),jau tiek pielīdzināta prezidenta algai.Un tas taču arī nav normāli,ka attālumu līdz vācijai var veikt ap 24 st.,bet uz robežām jānīkst kādas 72 stundas.Ceru ,ka šjā jomā vismaz kautkāda kārtība būs.

Par to neatkarības zaudēšanu arī muļķība,it īpaši valodas izzušanu.Pamēģiniet kādam vācietim pajautāt kautko savādākā valodā kā vācu,neko tā arī neuzināsiet.Turki arī nezkāpēc visi runā vāciski,pat interesanti,ka savā starpā arī bieži runā vāciski.Pie mums kautkā nav novērots,ka divi krievi savā starpā runātu latviski.

97785. viesis 21.septembris 2003 15:55
0 0 Atbildēt

Lasot rakstu, joprojām šķiet, ka ir cilvēki, kam ES saistās ar PSRS analogu... Smieklīgi.

97786. viesis 21.septembris 2003 16:02
0 0 Atbildēt

Nebrauks šurp neviens vācietis, austrietis kārtību ieviest! Labākajā gadījumā atbrauks kāda grupa, kura tālāk par "de Rome" neies! Un "kārtības viesēji" būs tas pats ierēdnis, tikai, tā kā vīņš ir EU, viņam vajadzīgi attiecīgi dzīves apstākļi...

Bij viens, kas no ierēdņa par 29 citronu īpašnieku kļuva, tagad tādu būs vairāk...

97787. viesis 21.septembris 2003 16:06
0 0 Atbildēt

Nu bet viss, cik var njunjaaties veel ?? Veel miiziens raujas - kaa nu buus ?? Rezultaati ir taadi, kaadi ir un kaadiem bija jaabuut! Eiropesimisti - tinaas prom, kur nav eiropas, ja tik traki kremt sirdinjaa.

97788. viesis 21.septembris 2003 16:22
0 0 Atbildēt

Laiks

Man vairāk baida tas, ka atkal tiks izšķaidīta milzīgi līdzekļi (līdzīgi kā G24) Neliela saujiņa kuriem patiešām būtu jācenšas lai tai pašai pensionārei būtu ko rīt, spļaus visiem virsū, taisīs nesaprotamus konkursus, viendienas firmas...

Un par lielu naudu sataisītais ceļš pēc ziemas ir tāds pats kā pirms taisīšanas...

97789. viesis 21.septembris 2003 16:36
0 0 Atbildēt

ko dir shat, viss normaali, dir siisiet tad kad kaut kas reaali mainiisies - piemeeram paredzu ka pirmais dir sienu vilnis aizies kad cigas paliks daargaakas x 5, un es reekshu jo nespeekeeju : ))) tad bendza paliks daargaaka, un tad es nereekshu : (( ieshu prasiit algas pielikumu, un viss atkal buus stokos : ))

97801. viesis 21.septembris 2003 22:16
0 0 Atbildēt

Nau ko te riet vienam uz otru tagad. Cik labi vai slikti buus - to redzeesim peec laika un tad arii izdariisim secinajumus. Iznjemot banaalus argumentus PAR vi PRET nekas litishkji un konkreeti par ES nav skaidrots, tos tukshos solijumus (taadus pashus kaa pirms Saeimas veeleeshanaam) var nenjemt veeraa. Dziive paradiis kam bija taisniiba ( vesna pokazhet kto gde sral:) ). Bet nu viens toch - debiilaaku murgu kaa biedeet ar NVS var izdomaat tikai garigi slimi lopinji, piedodiet cilveecinji. Starp citu - ieprieksheejaas saeimas veeleeshanas paraadija kaa miiljajai araaju tautai ir ar praatu.

97811. viesis 22.septembris 2003 8:55
0 0 Atbildēt

Latvija iztērējusi 1.6 miljonus vairāk nekā Lietuva un Igaunija kopā. Ja jau mēs bez tādiem līdzekļiem tikt iekšā, tad ko mēs varam ES panākt?

97812. viesis 22.septembris 2003 8:56
0 0 Atbildēt

Skaidri jaušams Redaktora eiroskeptiķa noskaņojums.

Nu ko tur daudz - referendums ir tikai solis uz priekšu, jo Latvija jau bija pārāk cieši sasaistījusies ar ES. Ja nobalsotu pret, kļūtu uzreiz sliktāk, nevis paliktu tā, kā bija. Nepiekrītu, ka netika stāstīts par blakusparādībām - dažādos raidījumos tās tika pieminētas, kā arī katram pašam bija iespēja izzināt. Ar ko draudzēsies bērni? Globalizācija tāpat ir neizbēgama. Tas, ar ko precēsies bērni un vai būs turpinājums lativiešu tauta, ir atkarīgs no pašiem cilvēkiem nevis no dalības tur vai citur.

97822. viesis 22.septembris 2003 9:21
0 0 Atbildēt

Manuprāt referendmu par iestāšanos ES labi raksturo anekdote:

Vēlētājs saņem politisku reklāmas lapeli, kur rakstīts "Eiropā cilvēki dzīvos labāk" un pielikumā saraksts uz 2 lapām - tieši kuri cilvēki dzīvos labāk.

97823. viesis 22.septembris 2003 9:21
0 0 Atbildēt

Galiigi sviestains raksts!

97849. viesis 22.septembris 2003 10:01
0 0 Atbildēt

katram ir tiesiibas uz viedokli un katram ir tiesiibas sho viedokli paust. Ja iAuto ir pret eiropas savieniibu, tad ir tikai apsveicami, ka vinjhs nepabaidiijaas sho viedokli paust. man varbuut shkjiet sviestaini juusu sajuusminaatie komentraari par to ka nu buus sviests uz maizes biezaaks. iAuto lasiitaaju komentaari akal izceljas ar nespeeju pienjemt ka kaadam citam ir savaadaaks viedoklis, kas arii ir balstiits uz pamatotiem argumentiem.

97855. viesis 22.septembris 2003 10:09
0 0 Atbildēt

jimi 21.09.2003 13:41

labs!

97881. viesis 22.septembris 2003 10:55
0 0 Atbildēt

Labi, par vai pret vēl varētu pārdzīvot. Bet - kurš fano par mācītāju partijas reklāmām? Vai tik gadījumā pats Reds negribētu jamējos uzdurt uz sdaina mieta un vēl pakratīt???

Personiski mani viņi NEŽĒLĪGI nokaitināja!

97889. viesis 22.septembris 2003 11:15
0 0 Atbildēt

te visi klaigaa, ka buus h*ujova tajaa ES un balsoja PRET, bet tad man jaajautaa, kur juus bijaat saeimas veeleeshanaas? kaapeec tad neieveeleeja partijas, kuru meerkis nav ES? jau 10 gadus Latvija ir nospraudusi sev meerki iestaaties ES (preciizaak - partijas, kas veido valdiibu) taatad arii mees to esam atbalstiijushi. Un tagad nedeelu pirms refa lautini saak klaigaat, ka taa ES nav vajadziiga. JAUTAAJUMS: kur juus bijaat Saeimas veeleeshanu laikaa? ATBILDE: Droshi vien dragreisaa vai kaadas auto markas (piem. BMW) salidojumaa. SECINAAJUMS: loti zeel...

97892. viesis 22.septembris 2003 11:31
0 0 Atbildēt

pilnīgi garām redaktora attieksme šinī rakstā. Ja pirms tam domāju, ka Reds ir normāls kekss, tad ar šo rakstu uzskatu, ka vinsh ir nacionālists, kurš izmanto šo portālu, lai kurinātu naidu pret citām rasēm. Vai precēties būtu jāļauj tikai ar savas tautības cilvēkiem? Kaut kas līdzīgas Brīvības partijas reklāmam ir saskatāms šajā rakstā...

97895. viesis 22.septembris 2003 11:42
0 0 Atbildēt

Ko aurojat pa savu sūda eiropu. Nepaies ne pieci gadi ka atkal aurosiet "brīvu latviju" tikai tad viņu dabūt būs ļoti grūti.

97905. viesis 22.septembris 2003 12:02
0 0 Atbildēt

Man liels prieks ka tomeer balsojums bija PAR ES bet esmu nedaudz sokeets ka eiropesimisti neprot zaudeet un vienalga meeggina kaut ko pretiigu pateikt un nav reaali domaajossi ekonomiskajos virzienos.

Protams ka daudziem buus slitaak t.i. tiem kas bija pieradussi ka vissu vinniem pasniedz uz paplaates, un vinniem liidziigiem.

Paarsvaraa tomeer PRET bija tie kuru mentalitaate bija slaavu, jo bija bijiiba pazaudeet speeciigo Krievijas ietekmi sseit.

97907. viesis 22.septembris 2003 12:05
0 0 Atbildēt

Varbuut tie kuri ir PRET ES tie vareetu doties uz Latgales pusi un nodibinaat atsevisskku reggionu kuri buutu vairaak saistiiti ar NVS un vareetu taadejaadi dziivot gandriiz briivaa Latvijaa NVS sastaavaa :)

97918. viesis 22.septembris 2003 12:47
0 0 Atbildēt

Esmu pārsteigta par i-auto redaktora aprobežoto attieksmi ES jautajumā. Bet man ir prieks par visiem i-auto lasītājiem kas spēj lietas skatīt plašāk, nevis tikai meln-baltās kategorijās. Sveicieni visiem tiem, kas ir priecīgi par balsošanas rezultātiem!

97920. viesis 22.septembris 2003 12:49
0 0 Atbildēt

Citaats: iAuto nav politisks portāls, tomēr jāatzīmē, ka mūsu aptauja rādīja citu viedokli...

Nu tad kaadaa sakaraa ir jaapublicee politisks raksts, pie tam veel subjektiivs? BERNUDARZS! RAKSTS ir pilniigs OFFTOPIC. Ja redaktoram gribas izteikties, ir tachu diskusijas, un ja gribas uzrakstiit par ES un autobrauceejiem, tad arii to vareeja izdariit, bet kas ir shitais es nesaprotu...

Redaktor: Mani kaa arii citus neinteresee tavi personiigie politiskie uzskati - es iAuto nelasu, lai iepaziitos ar taviem uzskatiem!

97947. viesis 22.septembris 2003 14:21
0 0 Atbildēt

nu raxc ir debiils un taa autrors chista nerubii ko runaa

Ugias

97956. viesis 22.septembris 2003 14:46
0 0 Atbildēt

Nu raksts vispār: tā kā tādi veci sētas vārti. īīī. vē, vē. Brīvības cīnītāji atradušies. Gan jau sēdēja tajā pašā 91gadā kādā pažobelē ar pielaistām biksēm un tāpat čikstēja. Fui pretīgi.

Pasaulē nekas nav mūžigs un nekas uz vietas nestāv. Dabas likumi.

97962. viesis 22.septembris 2003 15:32
0 0 Atbildēt

Ceru, ka tie sukas manai vecmuterei piliks pie pensijas

98000. viesis 22.septembris 2003 17:38
0 0 Atbildēt

Pirmkārt-izsaku līdzjūtību sakarā ar referenduma rezultātiem,otrkārt uzskatu,ka vienai daļai-konkrēti ierēdņiem būs labāk,jo viņiem algas netiek maksātas atkarībā no padarītā,bet gan vadoties no lēmumiem,kam ar valsts reālo ekonomisko situāciju nav nekā kopēja,savukārt visiem,kam ienākumi jānopelna pašiem vēl daudzi gadi būs jāsaņem graši,jo nepietiek tikai gribēt lielāku algu-vēl ir jāspēj vairāk nopelnīt,bet tas nav lielākajai daļai iespējams.Lielie biznesi arī būs ieguvēji,nu,bet pārējie-saturās-būs ļoti grūti un ļoti ilgi būs grūti,bet tagad jau varēs visas neizdarības novelt uz ES-mūsu bāleliņi taču paši neko,to jau visu Eiropa.

98001. viesis 22.septembris 2003 17:42
0 0 Atbildēt

P.S.Šis raksts salīdzinot ar eirooptimistu pēdējās nedēļas grābekļiem un purva velosipēdiem ir vairāk nekā pieticīgs,pie tam tas tiek publicēts pēc referenduma,kad tam vairs nav nekādas ietekmes uz vēlētāju,tā,ka manuprāt pat pārāk korekti.

98002. viesis 22.septembris 2003 17:46
0 0 Atbildēt

Vēl viens P.S.-tikko pa rādžiņu teica,ka ES plāno PALIELINĀT ievedmuitu visai tehnikai,kas tiek ražota ārpus ES-apsveicu-pirmie labākās dzīves rādītāji pirmajā dienā.

98005. viesis 22.septembris 2003 18:01
0 0 Atbildēt

Liekas, ka daudzi, kas te ir pret ES, nav pietiekami informeeti, nav arii mekleejushi informaaciju, kuru mieriigi var ieguut.

Tikai dzirdeejushi baumas, saklausiijushies paaris saukljus "viss buus daargaak" un taa taalaak. Nu ko , taa ir juusu pashu vaina, tagad nenjemshos kaut ko pieraadiit un aizstaaveet ES, jo nav ko te pret sienu runaat.

98011. viesis 22.septembris 2003 18:49
0 0 Atbildēt

Nesaprotu, kur var buut tik stulbi cilveeki, kas tic, ka taa bija vinju izveele, iestaaties ES. tas tak aju bija sen zinaams, un peec 2-3 gadiem mees baudiisim tos "labumus".

98031. viesis 23.septembris 2003 1:10
0 0 Atbildēt

Kaut kur bija teikts:

Ja iestasimies, tad viss buus pareizi, ja nee, tad referenduma rezultaati nebuus viltoti. :)

98122. viesis 23.septembris 2003 14:06
0 0 Atbildēt

Apsveicu ar iestaasanos jaunajaa PSRS. Valsts PROPOGANDA ir izdevusies. Latvju tauta ir aitas kuras d@#$ jau cauri gatsimtiem!

98135. viesis 23.septembris 2003 14:33
0 0 Atbildēt

Sagroziiti rezultaati, sagroziiti rezultaati.. Nu cik var?! Mulkjiibas peedeejaas..

98205. viesis 23.septembris 2003 18:00
0 0 Atbildēt

ES izjuks, bet Latvija plauks... un tāpat Latvija būs turpmāk neatkarīga. Mums ies labi, jo īpaši, kad paliks Baltijas valstis kopā ar Poliju un Zviedriju kā Ziemeļeiropas Savienība. Kaut mūsu kultūras līmenis būtu daudz augstāks!!! un nevis šāda veida: "tūlīt došu pa purnu". Ehh, nepatīkami, ka ierēdņi negrib kustināt pirkstus mūsu labā. Izskatās, ka Repše 'rullē'.

Solutions

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti