Lūdz aizliegt jutīgās pretaizdzīšanas signalizācijas 21

 
24.septembris 2003 0:03

Latvijas Zaļās partijas biedrs vides zinātņu maģistrs Valdis Felsbergs lūdz Rīgas domi (RD) aizliegt pilsētā izmantot auto pretaizdzīšanas signalizācijas, kas reaģē uz vibrāciju un traucē iedzīvotāju naktsmieru.

Domes Vides komiteja otrdien tikai iepazinās ar Felsberga vēlmi un lūdza Juridisko pārvaldi izvērtēt, vai pašvaldībai vispār ir tiesības jutīgo signalizāciju aizliegt. Iesniegumā pašvaldībai rīdzinieks norāda, ka "mūsdienās stāvošām automašīnām pildītajās Rīgas ielās un pie visām autostāvvietām centrā un mikrorajonos signalizāciju radītais troksnis dzirdams gandrīz nepārtraukti. Šīs parādības cēlonis ir klaja nolaidība un nerēķināšanās ar līdzpilsoņiem". Felsbergs satraucas, ka signalizācijas troksnis pazemina dzīves kvalitāti un traucē naktsmieru ne mazāk kā likumos jau reglamentētie trokšņi, piemēram, skaļa mūzika bāros. Viņš arī uzskata, ka signalizācijas zaudējušas savu jēgu, jo bez vajadzības kaucošās mašīnas radījušas "pilnīgi vienaldzīgu attieksmi pret jebkuru signalizējošu auto". Gan Ceļu satiksmes drošības direkcija, gan Satiksmes ministrija norāda, ka Felsberga ierosinājums nav atbalstāms. RĪGA, SEP 23 , BNS
 
Visi komentāri
 
98226. viesis 24.septembris 2003 0:28
0 0 Atbildēt

Pareizi ir.

Lai smerdeļi vienreiz pieregulē savas siģenes!

98227. viesis 24.septembris 2003 0:46
0 0 Atbildēt

Sen bija laiks

98228. viesis 24.septembris 2003 1:08
0 0 Atbildēt

Taa jau ir ka neviens vairs nepieveersh uzmaniibu....

Bet mani iipashi netrauce taas sigdzjas:P Pakeshu logus vajag:)

98231. viesis 24.septembris 2003 6:34
0 0 Atbildēt

98232. viesis 24.septembris 2003 7:17
0 0 Atbildēt

Tās signalizācijas var atslēgt ar ķieģeli pa jumtu. Protams, ka ne tanī naktī, bet tā būs mācība.

98233. viesis 24.septembris 2003 7:21
0 0 Atbildēt

Man tās siģenes netraucē... Dzīvoju ārpus Rīgas :)

98235. viesis 24.septembris 2003 8:21
0 0 Atbildēt

Interesanti ka vini to kontroles ,Varbut Valdis F. gribeja paspidet ar savam zalajam idejam .Valdim iesaku aizbraukt uz Latvijas laukiem un pakontrolet mezu izcirsanu (protams nelegalo)

98236. viesis 24.septembris 2003 8:39
0 0 Atbildēt

Nu tas, ka atseviskji indiviidi nevar noreguleet savas signalizaacijas, liek tikai izdariit vienu secinaajumu - vinji rok bedri pashi sev. Ja es skaidri zinu, ka mana signalizaacija mashaanai var iedarboties tikai tad, ja ir stiprs gruudiens vai ja tiek atvertas durvis, tad es arii raujos naktii ara no gultas. Bet gadiijumos, ja signalizacija iedarbojas 3 x naktii pie katra, kas aizbrauc garaam bez vai stipri bojaatu izpuuteju, domaaju, ka pats saimnieks neapjaush probleemas biistamiibu. Elementaari, vajag tik zaglim 2 reizes iespert pa riteni, kad auto ipasniekam apniks lekt araa no gultas un to signalizaciju atsleegs - nu tad jau tas darbinjsh biki vieglaaks par kadu minuuti un klusaaks paliek, lai auto aizdziitu.

Bet ir veel viena probleema - paskatieties cik cilveku pieversh uzmaniibu tadai gaudojoshai mashiinai uz ielas? Visi domaa, ka karteeja mashiina, kurai signalizaacija 'prosto tak' ieslegusies. Un ja tajaa briidi tur kramejas kaut vai parasts stereo zaglens, tad vinjsh tur to var dariit pilniiba netrauceeti...

Probleema ir, bet taa atkariiga no sabiedriibas izauksmes un kultuuras. Kemeer taa nemainisies, tikmeer arii probleema pastavees.

AutoNets

98239. viesis 24.septembris 2003 8:59
0 0 Atbildēt

njaa, taa vish ir ar taam kaucoshaam sidzheneem.

AutoNets saka, ka var sidzhene kaukt un zaglis zakt, hmm, v-pilii gan redzeeju gadiijumu, ka vienai mashiinai kaut kas bija noticis ar sidzheni, saimnieks tur njeemaas visu laiku ap to mashiinu, kaa nevareeja kaartiigi atsleegt, lai vareetu piedarbinaat, taa nevareeja. redzu piebrauc municipaalaa policija vinjam klaat, kad tie arii bija ieveerojushi, ka sidzhene visu laiku kauc, un paarbaudiija dokjus, vai tik tieshaam nemeegjina zakt uz nepieveershanas reekjinaa... taadaa gadiijumaa visu cienju munjikiem, par vinju modriibu (bet ir gadiijumi, kad es vinjus necieshu) .. :)

98243. viesis 24.septembris 2003 9:09
0 0 Atbildēt

Pie manas mājas visjūtīgākā signalizācija ir vissūūdigākajam autinjam - 8x gada siermašīnai. Reaģē tad, ja kāds stiprāk aizcērt duris. Bet manuprāt ka ES jau regulē signalizāciju jautājumu un mēs jau esam iekšā.

98255. viesis 24.septembris 2003 9:44
0 0 Atbildēt

Nu tas pa taam sigjeneem taa daleeji arii ir, bet ko dariit ja sanaak mashiinu atstaat uz ielas? Bez tam patika teksts- par to ka centraa dziivojoshiem "pazemina dziives kvalitaati". Ak vinji nabadzinji- nopirkushi dziivokljus centraa pa meemajiem $xxK un tagad vinjiem shitaa "pazemina dziives kvalitaati". Nu un kur ir taisniiba es jums prasu? :)

98268. viesis 24.septembris 2003 10:38
0 0 Atbildēt

Arī labi noregulētas signalizācijas nostrādā no klāt piebraukuša čopera vai autiņa bez izpūtēja. Šajos gad. nav vaina jāmeklē signalizācijās un īpašniekos.

98271. viesis 24.septembris 2003 10:46
0 0 Atbildēt

čoperim bez izpūtēja vajag ar dzelzs stieni vadītājam pa galvu. Tā kā smadzeņu nav, tad šim pat nekas slikts nenotiks.

98277. viesis 24.septembris 2003 11:07
0 0 Atbildēt

Tas varētu būt labs līdzeklis, it sevišķi, ja ņem vērā, ka retais čoperists ir ar ķiveri.

98281. viesis 24.septembris 2003 11:17
0 0 Atbildēt

Pagaidām nekas vēl nemainīsies, jo SM un CSDD mīl zīmēties kā signalizācijas sistēmu atbalstītāji, pēc principa - jo vairāk, jo labāk. Bet, pēc dažiem gadiem, iespējams, šo normu regulēs jau RES prasības. Vācijas iekšzemē, vairākās pilsētās, par VILTUS trauksmēm nakts laikā, poliči drīkst autoīpašnieku sodīt ar palielu sodu. Bez tam, tuvā perspektīvā, ES normas aizliegs arī instalēt signalizācijas iekārtas gaismas pieslēgumu uz avārijas signalizācijas ķēdi. Pašreizējais signalizāciju sistēmu HAOSS, kāds ir pie mums, protams, ar laiku būtu jāierobežo, jo viennozīmīgi traucē apkārtējos iedzīvotājus. Optimālākais risinājums būtu skaņas signāla padeve uz autoīpašnieka mobilo telefonu. Uz ielas kaucošam auto šodien tāpat neviens nepievērš uzmanību. Manam auto ir signalizācija Genmax, kura darbojas ļoti korekti. Vismaz, garām nobraucot rolleram vai kamazam - apkārtējos netraucē.

98283. viesis 24.septembris 2003 11:18
0 0 Atbildēt

Atvainojos, nevis RES, bet gan ES direktīvu prasīvas...

98289. viesis 24.septembris 2003 11:43
0 0 Atbildēt

nu $@pi$u$ies ar savu es.

un kas ir viltus trauksme?? a varbuut taa nav viltus trauksme

piekriitu par paarlieku juutiigaam sigeneem, ka kakis uzkaapj uz kapota utml.

98313. viesis 24.septembris 2003 13:36
0 0 Atbildēt

Manam ir OBX-R izputejs - un man patikas speciali "uzmest ogli" izbraucot no stavlaukumiem - ik reiz kaadi 3..5 jutigie paliek "bleejot".

LA

98320. viesis 24.septembris 2003 14:17
0 0 Atbildēt

Nu un kā tad Tu izej TA ar savu OBX-R pūtēju, Tādi kā Tu un tie , kas Tev grib līdzināties jau taisa to troksni pilsētā!

98338. viesis 24.septembris 2003 17:20
0 0 Atbildēt

Kovacs, kas tev dalja par tiem kas dziivo centraa un ko vinji pirkushi? Savu nabaga rieshanu vareeji patureet pie sevis. Signalizaacijas pastaviigi auro tkai amuriem kas pirkushi leetos sudus vaj arii nejedz aizdziit un noreguleet.

98355. viesis 24.septembris 2003 20:20
0 0 Atbildēt

Izgaju jau TA ar visu OBX-R.

LA

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti