Kārtējais sviests: luksofors Mežciemā 45

 
8.oktobris 2003 10:06

Šorīt no rīta pa Radio Skonto dzirdēju, ka jaunais luksofors Mežciemā radījis sastrēgumus. Laiks bija, aizbraucu, apskatījos.

Tātad: lai tiktu Mežciemā, plkst 9:10 bija 700m liels sastrēgums. Laimīgi ticis pie krusta, sāku veikt novērojumus.

Sākumā jau pats luksofors ir ieprogrammēts absurdi. Ir trīs fāzes:
1. virziens no meža - taisni, pa labi, pa kreisi
2. virziens no SKY - taisni, pa labi, pa kreisi
3. pa Eizenšteina abos virzienos (atļauts griesties visos virzienos)

Tādējādi, lai iebrauktu Mežciemā no meža (~90% no Mežciemā ienākošās plūsmas) ir pie sarkanā jāgaida, kamēr izbraukā pa Eizenšteina ielu, un pretim braucošie.

Ņēmu rokā hronometru un mērījumi (plkst 9:15) ir sekojoši:
- No meža uz Mežciemu - zaļais 20sek, sarkanais 70sek !!! (Krustojumu 90sekundēs vidēji šķērso 10mašīnas/joslā)
- No SKY uz mežu - zaļais 30sek, sarkanais 60sek
- pa Eizenšteina ielu - zaļais 30sek, sarkanais 70sek

Sastrēgums bija tikai mežā. Jo no Mežciema izejošā plūsma sadalās apmēram 50/50 (Biķernieku iela no SKY / Eizenšteina iela)

Papildus sajukumu rada tas, ka luksofori ir bez papildus sekcijām - tie, kas grib braukt pa kreisi no Biķernieku ielas, kādu brīdi minstinās, līdz saprot, ka pretimbraucošajiem ir sarkanais.

Un vēl tur notiek būvdarbi, un traktori nēsājas pāri krustam pilnīgi haotiski.

Braucot atpakaļ plkst 9:30 cauri mežam tika novērots ~500m garš sastrēgums.

Jautājums: Kurš IDIOTS lika šādi saprogrammēt šo luksoforu? Šāds formulējums būs arī www.satdep.lv

Legacy

REDAKCIJA PIEZĪME: Neviens nenoliedz šī luksofora nepieciešamību, bet tomēr tas ir jānoregulē optimālāk.

 
Visi komentāri
 
100131. viesis 8.oktobris 2003 10:14
0 0 Atbildēt

Nu Legacy vai tad Tu nezini kaa pie mums viss notiek? No sakuma dara un tad doma. Tas ir taa pat kaa ar ielas asfalteeshanu - noasfaltee smuki ielu un tad izdomaa mainiit trubas, vai likt kaadu kabeli. Visam topaa laikam tomeer bija Doma laukuma brugjeeshan pirms paaris gadiem - nobrugjeeja un nakamajaa pavasari atbrauc traktors izrakaja, salika jaunas trubas un atkal brugjeeja. Un kaa juus domaajaat par kaadu naudinju tas tiek dariits??? Pareiza atbilde: PAR MUUSU!!!

100132. viesis 8.oktobris 2003 10:18
0 0 Atbildēt

nu tas luksofors ir sareguleets ******* ;(, shitads stulbums, vinsh janotegule normali ta ka pa bikjernieku ielu zala ir vismaz 4x ilgak neka uz ezensteina, un tad jau bus labi.

100133. viesis 8.oktobris 2003 10:18
0 0 Atbildēt

pilnīgi piekrītu autorām par luksafora intervālu programmēšanas pareizību.

vakar ap 18:10 sastrēgums bija caur visu biķernieku mežu līdz Lielvārdes ielai

100135. viesis 8.oktobris 2003 10:22
0 0 Atbildēt

aivarish vakar luksofors nemaz nestradaja, taka nevajag lala mudila, vakar sastregums bija del ta ka liek asvaltu un ir izbraucama tikai viena josla un lielaka dala auni sak bremzet jo ierauga mirgojoshu luksoforu.

100137. viesis 8.oktobris 2003 10:25
0 0 Atbildēt

Un korķis gar mežu līdz Purciemam......

100140. viesis 8.oktobris 2003 10:28
0 0 Atbildēt

Ubju, nemuldi pats,17 os luksofors strādāja,un bardaks bij konkrēts!!!

100143. viesis 8.oktobris 2003 10:30
0 0 Atbildēt

to ubju

pēc tava teiktā esmu daltoniķis vai akls un kurls

100146. viesis 8.oktobris 2003 10:31
0 0 Atbildēt

Man ar vakar sanaca tur paris reizes braukt. Vistrakakais bija ap 15 sastregums apm. 1 km garuma!

100149. viesis 8.oktobris 2003 10:34
0 0 Atbildēt

haa! un pats seedeeju krustaa ar hronometru rokaas un taisiiji korkji :) :) :)

100153. viesis 8.oktobris 2003 10:38
0 0 Atbildēt

ej ******* kretiin, nepatiik nebrauc !

100156. viesis 8.oktobris 2003 10:40
0 0 Atbildēt

Un vēl,tagad no Purciema pa to ceļu braukt nevar,jo uz Biķernieku ielu netikt...

100160. viesis 8.oktobris 2003 10:43
0 0 Atbildēt

to ceļu no purvciema manuprāt pareizāk būtu pievienot pa taisno ceļam no Coca-colas uz Eizenšteina ielu, tur ir daudz vietas kur izbūvēt

100169. viesis 8.oktobris 2003 11:05
0 0 Atbildēt

Blja, idioti jus esat! Jus tagad par ko dirshat? pirms neilga laika bija raksts par stulbakajiem krustojumiem riigaa kur notiek visvairak avarijas. Sis pats krusts par kuru tagad dirshat bija TOP1. Es apsveicu domes un Celu Parvaldes darbibas, jo vinji ir to njemushi veeraa (kaut arii peec drausmiigas avaarijas) un izbuuveeja sho krustu gan ar luksaforu lai taadas probleemas nebuutu! Ja vinjam ir kaukaads diivains reguleejums, bet vismaz vins ir, kas nodrosinaas vismaz 80% kritumu tur esosajas avarijaas, kas ir diezgan baisms skats (ik pa laikam redzu kaadu, vai atluuzas no kaadas avaarijas). Braucu tur bez maz vai katru dienu un tiesi taadeel. Blja labaak sastreguma paseedeet nevis kapaa.

100170. viesis 8.oktobris 2003 11:10
0 0 Atbildēt

mudaki

100172. viesis 8.oktobris 2003 11:12
0 0 Atbildēt

Duke laikam ir bezdarbnieks un sēž kādā no trolejbusiem

100175. viesis 8.oktobris 2003 11:16
0 0 Atbildēt

blja legacy njem un brauc pa citu ielu, tochna te auroja ka vajag luksaforu utt. a tagad maak tik ******* ka suudiigi saprogrammeets. Nu bljagj kas neesat dabuujushi ka nekas neapmierina? kaa taads aunu bars.

100179. viesis 8.oktobris 2003 11:24
0 0 Atbildēt

mums tacu viss notiek cerez zopu:

gribeejaam luksoforu? uzlika beidzot, pietam veel iesleedza lai darbojas!!! atkal nau labi - mums veel vajag lai pareizi darbojas - @hu,jeli vispaar. es miilu so valsti

100191. viesis 8.oktobris 2003 11:36
0 0 Atbildēt

Pilniigi piekriitu faktam ,ka LUKSOFORS BIJA UN IR VAJADZIIGS!

Protams ar taa reguleeshanu nu gan ir pilniigs sviests. Vai pirms luksofora programmeeshanas satiksmes reguleeshanas dienests maz ir veicis cik necik (kaut kjeksiisha peec ) nieciigu satiksmes pluusmas analiizi shajaa krustaa??? Ir paskaitiijushi diennakts dazhaadaas stundaas auto pluusmas intensitaati, regjistreejot ne tikai krustojumu shkjeersojosho auto skaitu, bet arii virzienu???

Un arii par papildsekcijaam - vai piemeeram nevar atljaut no eizenshteina ielas zaljo papildsekciju kaa zemitaanu tilta un peernavas ielas krustaa, kad zaljais ir atljauts arii pie sarkanaa pa taisno?

Un vispaar, ja jau ir atljauts pa bikjernieku ielu virzienaa uz centru griezties pa kreisi, tad kaada velna peec nav aizliegts kreisais pagrieziens uz strautu ielu???

Un vai patieshaam, par to naudu, par kuru tika saremonteeta ne paaraak nepiecieshamaa strautu iela, nevareeja uztaisiit celja pagarinaajumu dzelzavas ielai liidz ulbrokas ielai?

100249. viesis 8.oktobris 2003 12:19
0 0 Atbildēt

Njā, luksofors ir, avāriju nav, bet satiksme tagad tur ir pilnīgā d...ā!!! Lielisks piemērs, kā atbildīgu darbinieku nekompetence spēj sagandēt vislabākās domas! Luksofora uzstādīšana ir notikusi pilnīgi caur di...u! Un tie, kas aizstāv RD, lai paši tur aizbrauc un paskatās - tagad sastrēgumi ir no visām pusēm! Tie, kas brauc pa Biķernieku ielu tagad dabūs stāvēt supermegasastrēgumos, par tiem, kas brauc pa to ieliņu no purčika es vispār nerunāju - tie var mierīgi nemaz nemēģināt līst uz Biķernieku ielas, jo nav jau kur!

Vēl nesmu bijis, bet kā ir tajā Eizenšteina ielas Pļavnieku galā - tur tak arī solīja tādu pašu superluksoforu, tātad nostrēgs arī Deglava iela! :DDD

Sviests un ārprāta uzvara šo komponentu vislieliskākajā un spožākajā proporcijā! Pilnīga opogeja! Malači SatDep!!! :D

P.s.Gribu tāda paša regulējuma luksoforu arī kādā vietā uz Brīvības ielas, man dzīvot kļūtu vēl jautrāk!

100265. viesis 8.oktobris 2003 12:57
0 0 Atbildēt

Legacy: vieniigais idiots te esi tu. zini kaapeec? tapec ka tu blauj IDIOTI IDIOTI, bet diez vai tev ir kaut viena ideja, kaa to luksoforu varetu saprogrammeet? ja ir, tad kapeec vinja nav redzama tajaa zheelabu rakstaa?

100270. viesis 8.oktobris 2003 13:09
0 0 Atbildēt

vo bljagj hronometrists atradies......

100272. viesis 8.oktobris 2003 13:15
0 0 Atbildēt

tur vietas pietiekami aplim, nekādus luksoforus nevajadzētu!

100275. viesis 8.oktobris 2003 13:16
0 0 Atbildēt

Es vakar pieredzēju, ka man braucot pa galveno ielu nestrādāja luksofors (tātad man pēc zīmēm priekšroka), tomēr pretējā krustojuma puse dega sarkanais, no ka secināju, ka es tomēr nevaru braukt un jāgaida zaļais. Viss it kā normāli, BET!!!

Rīgas domes satdepartaments ir pasācis lielu daļu jauno krustojumu aprīkot bez luksofora pretējā krustojuma pusē. Un tāda gadījumā, sabojājoties, luksoforam, vatājam būtu visai grūti tikt skaidrībā vai luksofors vispār nedarbojas un jāvadās pēc zīmēm, vai arī luksoforam ir izdegusi kāda lampa.

Gribētos dzirdēt no CSDD, kā šadi aprīkoti krustojumi (bez papildus luksofora pretējā krustojuma pusē), var ietekmēt satiksmes drošību.

/viess/

100282. viesis 8.oktobris 2003 13:26
0 0 Atbildēt

Viesi, tā ir ārkārtas situācija, kad luksoforam nedeg kāda lampa, tā kā 99.9999% tas satiksmes drošību neietekmē. Doma par vienu luksoforu 2 vietā ir tikai apsveicama, jo ekonomē manu un Tavu naudu un tādējādi ir iespējams uzstādīt vairāk luksoforu par 2 mazākām naudiņām!

100288. viesis 8.oktobris 2003 13:34
0 0 Atbildēt

Saregulēts pilnīgi garām (man veicās, jo abas reizes, kad braucu, sastrēgums bija pretējā virzienā). Bet tur vietas pietiktu aplim un būtu krustojumā nepārtraukta, saskaņota kustība. Protams, ies nu tagad kāds tās gaismas rakt laukā...

100294. viesis 8.oktobris 2003 13:48
0 0 Atbildēt

Nepiekriitu viesim ka lampas izdegshana ir aarkaartas situaacija. kur vish to njeemis. Ljoti biezhi ir izdegushas lampas un tad var vadiites peec luksafora pa diognaali.

ja nu vieniigi jaunajiem ir diozhu matrica un viss uzreizi izdegt vai kaa citaadi iziet no ierindas nevar. tad taadaa veidaa vareetu taupiit.

100299. viesis 8.oktobris 2003 14:01
0 0 Atbildēt

Manam liekas, ka tur vēl viss nav pabeigts un tapēc tāds bardask. Izkatijās, ka notiek ceļa paplašināšana (~5joslas) un kad to pabeigs, tad uzliks normālu regulējumu, bet tagad sucks!

100316. viesis 8.oktobris 2003 14:32
0 0 Atbildēt

braucu shodien pa to krustojumu, ideaali, nebija nekaada sastreeguma (nenovienas puses) un normaali vareeju paarbraukt bikjernieku ielu.

100320. viesis 8.oktobris 2003 14:37
0 0 Atbildēt

-> viesis 08.10.2003 14:32

~9:15 $%^&*

~10:30 viss bija OK

Domāju tagad sāk veidoties #$%^&*

100323. viesis 8.oktobris 2003 14:44
0 0 Atbildēt

Man jau vakar bija tādas aizdomas, un drošības labad apbraucu to visu padarīšanu nafig...izskatās ka čujs nav pievilis, šorīt ~ 9:30 nogriežoties no Eizenšteina uz Biķernieku viss bija OK, arī Biķernieku iela no Sky izskatījās izbraucama, bet mežā tomēr bija rinda ~ 300 m virzienā uz Sky un tā iela no Purciema arī bija pilna cik tālu var redzēt, lai arī it kā no rīta visiem būtu jābrauc brauc uz centru. Go figure!

Es tomēr ceru, ka SatDep izdomās kā tur visu sakārtot, galu galā viņiem par to naudiņu maksā, ja ne tad visi viņus drāzīs, šorīt pat tur kaut kas visu to balagānu filmēja.

100335. viesis 8.oktobris 2003 15:27
0 0 Atbildēt

Kā jau jebkura raksta komentos, arī šeit ir savi ... khm ... (nezinu kā tos nosaukt, lai nenolaistos līdz viņu līmenim) "komentētāji".

Ja tas ir pagaidu regulējums, tad varēja vēl pāris nedēļas atstāt bez luksofora un tad sataisīt kā vajag. Tagad šoferi dusmīgi, pieradīs pie šāda regulējuma, un kad mainīs - atkal būs bardaks (kā uz Bruņinieku ielas).

100376. viesis 8.oktobris 2003 17:24
0 0 Atbildēt

Laikam deelj shitaa korkja nebija ierastais ikriita korkjis uz Zemitaana tilta.. No riita normaali uz darbu paspeeju :)

100380. viesis 8.oktobris 2003 17:31
0 0 Atbildēt

nu ko, braucam lūkoties, kas tur tagad darās? SatDep jau atvainojās par neērtībām, tā kā atslābstam uz pāris dienām un pacietīgi sēžam mežā korķos:D

100389. viesis 8.oktobris 2003 18:37
0 0 Atbildēt

bljin, te katrs otrais ir vienkaarshi padirst gribeetajs.

Lagacy ir pilniigi un vispusiigi aprakstiijis.

Vajag izlasiit liidz galam un sagremot.

Rezumee: luksofora zaljajam signaalam mezha -SKY virzienaa ir jaabuut paaris reizes lielaakam saliidzinaajumaa ar Eizenshteina ielu. VISS. PUNKTS.

100410. viesis 9.oktobris 2003 9:20
0 0 Atbildēt

rasts ir tikpat saprotams kā tie luksafori, bet problēma pastāv

100413. viesis 9.oktobris 2003 9:33
0 0 Atbildēt

es arii vakar nobraucu- no mezha bija rinda, no Eizenšteina ielas tukshums. vajag paarreguleet intervaalus un no mezha braucot kreiso pagriezienu atljaut ar papildsekciju un kameer deg papildsekcija atljauj paareejiem braukt uz priekshu kaa tas ir Pernavas Briiviibas krustaa

100464. viesis 9.oktobris 2003 12:33
0 0 Atbildēt

Kāpēv klusē atbildīgās amatpersonas, vai tad tiešām nevar sakārtot satiksmi. Tur valda pilnīgs haoss. Nav sadalījums pa joslām. Lai optimālāk noregulētu luksaforu nolieciet tur policistu, kurš regulē satiksmi no 9 - 11 rītā un 16 - 18 vakarā, izdara secinājumus un lieta darīta. Slinkās resnās pakaļas ceļieties un kaut ko dariet !!!!!

100468. viesis 9.oktobris 2003 12:49
0 0 Atbildēt

Satdepam

Papildsekcijas ludzu netaisiet, preteja gadijuma atradisies gudrisi, kuri gribes spiesties, veidojot korkus. Tada nu ir musu vaditaju kultura. Taisat jo vienkarsak jo labak, bet skaidrs ir tas, bikernieku iela ir visvairak noslogota, tapec saja virziena zalajam jadeg en reizes ilgak. Nu noliekat paris cilvecinus visas dienas garuma, lai paskaita auto plusmu. cerams, ka pēc tam ļoti drīz spesiet PAREIZI ieprogrammet šito krāsaino brīnumu.

100474. viesis 9.oktobris 2003 13:03
0 0 Atbildēt

Vienkāršs risinājums: papildsekcijas ir jātaisa PA LABI, lai vienmēr var griezties pa labi. No rītiem sastrēgumi veidojas visur, šorīt uz Eizenšteina ilgi stāvēju, lai pagrieztos pa labi, ja būtu vienmēr zaļais, tad tādu problēmu nebūtu, tur arī ieskriešanās josla tādam mērķim palikusi! Brīnījos, bet vakar vakarā pirms 18.00 braucot no meža pa Biķernieku bez apstāšanās varēju paņemt kreiso uz Eizenšteina...

100557. viesis 10.oktobris 2003 5:12
0 0 Atbildēt

Nesen bija raksts par traģisku autoavāriju tajā vietā (TVNET), tāpēc domāju, ka tas ir tikai apsveicami, ka cilvēki rīkojas.

Varbūt luksofori ir mazākā skaitā, nekā tas ir nepieciešams, dēļ tā, ka tas notiek paātrinātā režīmā. Turklāt, vai kāds zina, vai šis ir gala variants, vai tikai pagaidu variants, jo es biju dzirdējis, ka tajā vietā luksoforu paredzēts izveidot kaut kad daudz vēlāk.

Arī regulējums, domājams, nav ideāls, jo tas ir tikai sākums. Katrs, kuŗš pats savām rociņām ir kaut ko taisījis, zina, cik grūti ir sasniegt ideālu rezultātu.

Un citi, kas arī var lepoties ar zināšanām vai prasmēm, neliegs savu padomu, resp., nevis tukši bļaustīsies, bet ies pie satdep.lv ar saviem ierosinājumiem.

100563. viesis 10.oktobris 2003 8:47
0 0 Atbildēt

a ko slabo iepirkt un uzstādīt kādu intelektuālāku dzelzi, kas pamērītu vai uz ielām korķi ir un tad attiecīgi spīdinātos???

es te neapspriežu ne šada projekta cenas, ne arī iespējamos piegādātājus - bet eksperimentālā kārtā vismaz pārīti šādu brīnumu varētu uzstādīt - un ja pēc laiciņa var iegūt stabilas zināšanas par plūsmām visos virzienos, tad attiecīgi var arī brīnumu ņemt nost un likt parasto midžinātāju ar JAU ZINĀMIEM IEPROGRAMMĒTIEM LAIKIEM.

100670. viesis 10.oktobris 2003 12:37
0 0 Atbildēt

Starp citu tur jau situācija, neskatoties uz tiešām jokaino luksoforu darbību, ir normalizējusies... jāstāv ir gandrīz vienmēr, bet tikai vienu luksofora ciklu, pie nosacījuma, ka pa labi griež no 2.joslas :D:D:D Prasās tas "vienmēr zaļš" kā Lietuvā, bet to laikam mūsu amatpersonas nekad neakceptēs...žēl.

100685. viesis 10.oktobris 2003 13:57
0 0 Atbildēt

Luksafors ir ok... tikai to naakamo luksaforu kas ir prieksh gaajeejiem maybe vajadzeetu savienot ar to luksaforu uz krustojuma... lai nav taa ka krustojumaa pa bikjernieku ielu zaljsh un tad peec 500m akal visiem jaastaajaas jo kaad ir piespiedis podzinju.... nedomaaju ka gaajeejiem buus kaada probleema nedaudz pagaidiit... luksafors tur bija vajadziigs...

100786. viesis 11.oktobris 2003 16:40
0 0 Atbildēt

Satiksmes departaments neko advancetaku par luksoforiem nav iemacijies. Ir tada lieta ka aplveida krustojumi, kur satiksmes regulacija notiek 'pati no sevis'. Runa ir par realu apli, nevis tikai rinki, kads ir pie Slavu tilta. Reala apla piemerus vara redzet Valmieras apkartne, Lietuva, un visur citur Eiropa, kur satiksmi organize cilveki ar smadzenem.

107896. viesis 9.decembris 2003 16:35
0 0 Atbildēt

Es pats dzīvoju Mežciemā un braucu gandrīz katru dienu ar auto. Šo rakstu varēja uzrakstīt tikai idiots, kurš neredz ikdienas situāciju šai krustojumā. Jā, ir sastrēgums, tācu krasi samazinājies avāriju skaits, kas šai krustojumā bija KATRU dienu. Man kā auto vadītājam tomēr labāk patīk pasēdēt siltā mašīnā liekas 10 minūtes (ja vajag) un pakalusīties mūziku, nekā salt krustojumā, gaidot ceļu policiju un skatoties uz savu sadauzīto mašīnu. Domāju, ka vairums man piekritīs.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti