23. novembrī Biķernieku sporta kompleksā tika prezentēts pašreiz visjaudīgākais VW sērijveida modelis – VW Passat W8. Šis luksus automobīlis ir izveidots uz pagājušā gada nogalē prezentētā VW Passat GP bāzes. To varētu uzskatīt par VW koncerna «meistarstiķi» gan īpaši jaudīgā 8-cilindru dzinēja, gan īpašās pastāvīgās piedziņas 4MOTION dēļ…

Viena no šī 8 cilindru, 4 litru, 275 Zs apveltītā dzinēja īpašībām ir degvielas ekonomija – vidēji 13 litri uz 100 km. 4MOTION ir pilnpiedziņas sistēma ar elektronisku vadību. Tā zibenīgi reaģē uz ceļa apstākļiem un nodrošina bezpakāpju griezes momenta regulēšanu no 0 līdz 100%. Tās pamatā ir zviedru firmas Haldex izstrādātais sajūgs.

Ārēji jauno W8 var atpazīt pēc divām hromētām dubultām izpūtēja caurulēm, papildus hroma līstēm, Bi-Xenon lukturiem, 17” vieglmetāla diskiem. Īpaši ir padomāts par braucēju drošību: astoņi gaisa drošības spilveni! Jau bāzes versijā W8 jūs atradīsiet gan automātisko gaisa kondicionētāju (Climatronic), gan pretaizdzīšanas signalizāciju ar salona aizsardzību, gan hroma un koka aplikācijas, kā arī kombinētas ādas sēdekļus.

Jaunais Passat W8 būs pieejams ar sedana vai universāla virsbūvi un visi modeļi tiek aprīkoti ar pastāvīgo visu riteņu piedziņu 4MOTION.
Kā pastāstīja VW pārstāvis, VW Passat W8 ir kā starpposms ceļā uz superjaudīgu limuzīnu, kas būs nākošais VW «meistarstiķis» un tiks prezentēts nākamā gada vidū, visdrīzāk arī Latvijā.
Pēc nelielas preses konferences žurnālistiem tika dota iespēja pašiem izmēģināt VW Passat W8 4.0 4MOTION. Lai gan tā bija W8 prezentācija, VW deva iespēju mums izmēģināt arī citus jaunākos VW modeļus: VW Bora 2.3V5 4MOTION, VW Passat Limousine 2.0i, VW Golf 2.8V6 4MOTION, viegli bruņoto VW Passat Limousine 2.8V6 4MOTION un VW BORA 1.9TDI.

Protams, brauciens ar W8 bija iespaidīgs, bet nedaudz traucēja tas, ka mašīnas inteliģentā elektronika bieži vien “padomāja” vadītāja vietā, neļaujot veikt bīstamus “gājienus”… 4 litru dzinējs ar TIPTRONIC ātrumkārbu nozīmē daudz, bet tieši ziemas apstākļos to nebija iespējams līdz galam izjust. Salons – ekselents, sajūta ļoti laba.
Starp pārējiem VW piedāvātajiem modeļiem īpaši izcēlās gandrīz katra mašīna.
Pēc brauciena ar VW Bora 1.9TDi pirmais, kas nāca prātā - sajūta nemaz nebija, kā braucot ar dīzeli.

VW Bora 2.3V5 4MOTION modelis manī izraisīja vislielāko sajūsmu. Ar prieku veicu vairākus apļus pa Biķernieku lielo apli – bija jūtams, ka automobīlis tevi klausa, saprot, kā arī jaudas pietiek (170Zs).

VW Golf 2.8V6 4MOTION bija viena no žurnālistu "pieprasītākajām" mašīnām. Bet pēc brauciena ar Bora 2.3V5 tas man likās pārāk nikns šādiem ceļa apstākļiem, bet izjūtas tas deva neaprakstāmas – tas aprīkots ar 204Zs dzinēju.

Arī viegli bruņotais VW Passat Limousine 2,8V6 4MOTION bija interesants. Neskatoties uz to, ka auto masa ir bez dažiem kilogramiem divas tonnas, tas bija samērā manevrētspējīgs, kā arī patīkami, ka tas aprīkots ar TIPTRONIC ātrumkārbu.

Kā pastāstīja VW mārketinga vadītājs Agris Staņkēvičs, VW gatavojas jau tuvākā mēneša laikā ik piektdienas rīkot automašīnu izmēģinājumu testus Biķerniekos. Par to iAuto lasītāji tiks informēti atsevišķi. Tie būs ne tikai izmēģinājumu braucieni – VW speciālisti palīdzēs autovadītājam līdz galam saprast visas 4MOTION iespējas, kā arī dalīsies drošas autovadīšanas pieredzē. Jāatzīmē, ka interesentiem iepriekš gan būs jāpiesakās pie VW Krasta ielā 54.

iAuto
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.
Redaktor, otrajā rindkopā Tu raksti 275 Zs, bet droshi vien vajadzeeja kw! ;)