Fiat Panda - Eiropas “Gada auto” 2004 211

 
20.novembris 2003 0:07

Kas to būtu domājis – itāļu mazauto iegūst Eiropas “Gada auto” titulu. 58 Eiropas prestižāko un atzītāko auto laikrakstu žurnālistu viedokli apstrīdēt nedrīkst. VW Golf un Mazda 3 nācās samierināties ar godpilno otro vietu.

panda.jpg

Fiat Panda saņēma 281 punktu, VW Golf un Mazda 3 ieguva 241 punktu un tādējādi varēja lepoties ar otro vietu. Trešajā vietā ierindojās Totota Avensis (219 punkti), ceturtajā Opel Meriva (213 punkti), piektajā BMW 5XX (144 punkti) un sestajā Nissan Micra (111 punkti).

Septiņus finālistus žūrija izvēlējās no 35 jaunajiem modeļiem. Automobiļi tika novērtēti pēc tādiem kritērijiem kā saimnieciskums (degvielas patēriņš, izmaksas), komforts, drošība, vadāmība, dizains u.c.

Panda_Gada.auto.jpg

Pagājušajā gadā Eiropas “Gada auto” titulu saņēma Renault Megane. Eiropas “Gada auto” balva tiek pasniegta kopš 1964. gada. Auto ražotāju vidū balvas pasniegšana tiek uzskatīta par vienu no nozīmīgākajiem notikumiem.

“Gada Auto” balvu 19. janvārī Parīzē pasniegs septiņi lielākie Eiropas auto laikraksti: “Stern” (Vācija), “Autocar” (Anglija), “L’Automobile” (Francija), “Vi Bilägare” (Zviedrija), “Auto” (Itālija), “Autovisie” (Holande) un “Autopista” (Spānija).

Shearer, speciāli iauto

 
Visi komentāri
 
105072. viesis 20.novembris 2003 0:41
0 0 Atbildēt

sviests...

105073. viesis 20.novembris 2003 0:44
0 0 Atbildēt

Fiats izdarija golfu un 3mazdu? Kas tad tos petijumus veica? Italji vai? Sviests.

105083. viesis 20.novembris 2003 8:01
0 0 Atbildēt

Prieks gan par mazuli!

Žel tikai ka pie mums cilvēki neredz pāri savām ambīcijām....

105089. viesis 20.novembris 2003 8:32
0 0 Atbildēt

nu iz shits..

105090. viesis 20.novembris 2003 9:03
0 0 Atbildēt

Jā katras "dranduļets", kaut kad un kaut kur ir bijis "gada auto" ...

105092. viesis 20.novembris 2003 9:06
0 0 Atbildēt

Baisa atšķirība punktos. Kā var salīdzināt tik dažādu klašu auto?

105096. viesis 20.novembris 2003 9:44
0 0 Atbildēt

po davnei evropeiskoi tradicii masinoi goda stanovitsa FIAT... :)

nu v smisle... casto ego vibirajut...

neudivitelno, v Evrope ocen popolarni takie malenkie masinki...

105101. viesis 20.novembris 2003 9:58
0 0 Atbildēt

vai ta 2004 gads jau klāt?

105103. viesis 20.novembris 2003 10:06
0 0 Atbildēt

maitas-taa vieta bija domaata HONDA ACCORD ja jau nevar Subaru shai saraxtaa iekljaut ta lai visma Hondu Neapcelj- ra maziem motoriem ieguut taadu jaudu-to vajaga maaceet :((((

105104. viesis 20.novembris 2003 10:10
0 0 Atbildēt

principā, lai ieggūtu gada auto titulu vajag uztiasīt mazu smirdīgu drandoļetu ar mazu motoru un ļoti lētu...

105106. viesis 20.novembris 2003 10:14
0 0 Atbildēt

Ari ZAZ sava laika ir bijis gada auto. Smiekls nak.

105107. viesis 20.novembris 2003 10:15
0 0 Atbildēt

Nu bet ja nopietni, kas jums ir pret Pandu? Bet nopietni, nevis tikai tā "putekļusūcējs utt"

105108. viesis 20.novembris 2003 10:16
0 0 Atbildēt

Man prieks ka beidzot cilveki sak domat par auto nevis par nosaukumu. Fiat ir reali kruts auto. Ja jus pilseta redzat Fiat Stilo, tad zinat ka tas cilveks barauc ar krietni labak buvetu auto neka lielaka dala peugeot un viniem lidzigie. Un ja tas ir abarts tad ari skrieties nevajadzetu meginat jo 2.4 motors to auto labi rauj uz prieksu.

105110. viesis 20.novembris 2003 10:18
0 0 Atbildēt

A kas tev ir pret invaljitku?

105111. viesis 20.novembris 2003 10:20
0 0 Atbildēt

Jautājums- vai mums vajadzīga tāda eiropa???????????

Pienaks maijā eu un vai tiešām mēs arī tā domāsim..

105112. viesis 20.novembris 2003 10:24
0 0 Atbildēt

Uz auto ari gaumes atskjiras. Vot i vis. Un ja kadam tas Fiac patik tad lai ari perk.

105114. viesis 20.novembris 2003 10:37
0 0 Atbildēt

nu jā, kad bendzīns mmaksās 0,60ls/l tad arī toč domāsim par mazauto...

105117. viesis 20.novembris 2003 10:43
0 0 Atbildēt

daargie draugi, aizbrauciet uz itaaliju un franciju. apskatiet ar kaadaam mashiiniiteem tur braukaa un tad apdomaajiet ko runaajat veelreiz.

105118. viesis 20.novembris 2003 10:47
0 0 Atbildēt

to zampa:

Itāļi visi ir idoti sēdoša suņa augumā...

a par Frančiem neiztiekšos... geju banda..

105123. viesis 20.novembris 2003 10:57
0 0 Atbildēt

svariigi nevis ar ko, bet kaapeec braukaa eiropaa.

honda accord amerikaa droshvien arii kljuus par gada auto, un subaru okeaanijaa, bet eiropaa tas ir fiat panda.

un muusu autoparks pamazaam, pamazaam arii nomainiisies no veciem shrotlimuziiniem pret jauniem panda, micra, 3, 206, astra, focus, stilo, 147 etc.

105124. viesis 20.novembris 2003 11:05
0 0 Atbildēt

Pasaulē nedzīvo tādi idioti, kā pie mums, kuri visu savu naudu salej savos >3litrīgajos megalūžņos!!! Ir arī dzīvē citas prioritātes, kā lielie motori.... Besī ārā tie lohi, kuri nopērk autiņu ar lielo motoru un tad kļančī naudu no citiem bendžai un brauc tikai no garāžas līdz benzīntankam, jo citur piķa pietrūkst!

Piem: es braucot ar 1.9tdi, gadā ieekonomēju labu ceļojumu pa eiropu ( gadā sanāk 50.000km) !

105125. viesis 20.novembris 2003 11:08
0 0 Atbildēt

Mjā, pilnīgs sviesc!

Laikam tam gada auto kritēriji ir - jo mazāka izmēra un lētāks sūds, jo krutāk. Tikai tad nesaprotu kāpēc tur 5. sērijas bmw ticis. Arī Mazdai un Golfam tajā finālā tā īsti vietas nav, jo tos jau var sākt saukt par auto. Pārējie - gada sūdi!

105126. viesis 20.novembris 2003 11:10
0 0 Atbildēt

Dimant, tu esi redzējis kādu ar bmw, kas kļaņčītu benzīnam? :)))))

Es esmu redzējis tikai sūda opeļu un smirdīgu dīzeļu īpašniekus kļaņčījam.

Brauc vien ar savu smerdeli, tā tu nekad neapratīsi kādu baudu var sagādāt braukšana!

105127. viesis 20.novembris 2003 11:17
0 0 Atbildēt

ta jau redzeesim, ko brashie 325 un 540 bmw iipashnieki peec gada teiks ;)

105129. viesis 20.novembris 2003 11:17
0 0 Atbildēt

To briljants. Ja jau tu esi tads gudrinieks tad pabrauc gadu ar divriteni un gada beigas busi ieguvis celjojumu apkart PASAULEI. Labi labi. Par to naudas knapinashanu piekritu, bet vai ta tiesham tas fiats tere ieverojami mazak par parejiem smukajiem auto? Ja jau ta taupisim tad beigas brauksim ar Deltam kuras tere 1.5 uz 100 un priecasimies par ahuno ekonomiju.

105130. viesis 20.novembris 2003 11:18
0 0 Atbildēt

viesis 20.11.2003 11:10, es i redzeejis kaa ljoljiki megakrutaa MB apvidniekaa nestes automaataa iezljaadz benju par 2Ls, jo vairaak shiem naudinjas aciim redzot nav, lai vareetu piezljaagt normaali pilnu bachoku :)

105131. viesis 20.novembris 2003 11:19
0 0 Atbildēt

Nu gan... Savulaik par gada auto nomineeja Fiat Bravo. Lielaa meeraa taapeec iegaadaajoties jaunu auto darba vajadziibaam izveele krita tiesi uz so auto - Eiropas labaakais gada auto kaa nekaa! Un vai ziniet, tas auto izraadiijaas pilniigs s&#s. Triis gadu laikaa auto tika nobraukts liidz pilniigai izjuksanai. Un tas viss regulaari remonteejot un veicot tehnisko apkopi Fiat centraa. Neiesaku nevienam Fiat automasiinas - juus gaida ruugta vilsanaas.

105132. viesis 20.novembris 2003 11:20
0 0 Atbildēt

viesis 20.11.2003 11:10

Tur jau tā lieta, ka mans ""smerdelis"" maksā nemazāk kā labs BMW ar lielo motoru! Nedirs, man pīlītes, kādreiz pats braukāju ar lieliem motoriem, bet tomēr neesmu tāds idiots, lai lieki izmestu piķi par kautkādu 4litrīgu govi, ka nav pat kur ar viņu lāga parullēt uz200km/h un izjust to baudu!!!!

Vot tieši ir tie bembisti, kuriem piķis beidzas nopērkot savus lūžņus( nu protams ka ne 100%), bet nekad neesmu redzējis, ka kāds dīzelists kļančītu vai čīkstētu, ka dafiga dārgi aizbraukt līdz piem: Ventspilij!

105133. viesis 20.novembris 2003 11:21
0 0 Atbildēt

elbee - a kas tad notiks pēc gada? Benzīns paliks dārgāks par dažiem santīmiem?

Cilvēki, kam ir 325 un 540 parasti nedīc par to, ka benzīns dārgs, un santīmus neskaita. Parasti tas uztrauc nemotoru īpašniekus.

t.

Ps.*******, kukijs kautkur idzēsies, slinkums logoties.

105135. viesis 20.novembris 2003 11:24
0 0 Atbildēt

īstenībā reāli piekrītu DImantam.... pie tam TDi arī ir pietiekami dinamiski... un reāli jau neko neiegūsti ar 3l bendzīnnieku..tikaizuadē naudu.. tas arī viss...

105137. viesis 20.novembris 2003 11:26
0 0 Atbildēt

Ko dirs par riteņiem un deltām utt, Lidoju ar A3 un nedomāju ka tu dirsēj spēj sakrāt pat tādam četrritenim! Skaidrs, ka labāk brauktu ar semjorku vai govi lielo, npirkt jau nebūtu problem, bet katru mēnesi pa 300 un 400Ls liet bākā, gan būtu tupi!

105138. viesis 20.novembris 2003 11:26
0 0 Atbildēt

Dimant, interesanti zināt kas tad tas tev par mega dārgo dīzeļa limuzīnu? Tu laikam neesi interesējis par BMW cenām, ka tā saki.

Un ne jau lieta ir braukšanā uz 220 - es to daru ĻOTI reti. Labākais ir uzrāviens, iespēja apdzīt tur, kur to nevar atļauties bezmotornieki.

t.

105139. viesis 20.novembris 2003 11:27
0 0 Atbildēt

Viesi, ko sēdi anoniimajos>??

105140. viesis 20.novembris 2003 11:29
0 0 Atbildēt

Viesi, tici man, vidējais ātrums man pārvietojoties ir lielāk kā tev!

A apdzīšanu arī nav problēmu!!!

105141. viesis 20.novembris 2003 11:30
0 0 Atbildēt

vispaar jau prieksh pilseetas ir pilniigi pofig, kaads auto ir uzraaviens, jebkursh bezmotors vai lielmotors savus 50km/h speej uzraut pusliidz vienaadaa laikaa, kaa arii jebkuru lielmotoru ar megajaudu var taapataas panaakt ar to pashu bezmotoru naakamajaa krustaa ... uz shtraases arii reti kur var paskriet uz pilnu shilti, protams, jaudas rezerviiti vajag, bet nu pareizi braucot arii pa shtraasi ar bezmotoru var mieriigi un droshi apdziit nebarojot dzeltenzaljos viirinjus :)

105142. viesis 20.novembris 2003 11:31
0 0 Atbildēt

A3 jau tōc nav tas lētākais auto... (iagādes ziņā)

105143. viesis 20.novembris 2003 11:33
0 0 Atbildēt

Bļāviens, ģimenē kopā ir 4 autiņi, tad tu padomā ja tie būtu visi lielie benzīnieki, tad kādas būtu tās izmaksas kopā, ka vidēji katrs brauc >50.000km gadā!

105144. viesis 20.novembris 2003 11:34
0 0 Atbildēt

ne jau benziins vien kljuus daargaaks, taa pati octa, celju nodoklji, servisa darbu cenas, arii rezerves daljas leetaakas nekljuus.

esmu diez gan paarliecinaats, ka, ja cilveeks, kas shobriid brauc ar 91. gada 325 bmw, vareetu atljauties nopirkt jaunu, nu neteiksim panda, bet kaut vai fiat stilo un 2~3 gadus braukt ar to bez probleemaam, bez remontiem, vinjsh to dariitu. shobriid, kad jauns, pat fiats, nesanaak, esam spiesti izveeleeties 91. gada bmw vs 97. gada fiat brava. tur protams vienos vaartos.

..it kaa kaadam prieku sagaadaatu taadam 10~15 gadiigam bmw mainiit amortus, sajuugus, paarlasiit piekari un balanset kardaanu..

105145. viesis 20.novembris 2003 11:36
0 0 Atbildēt

105146. viesis 20.novembris 2003 11:37
0 0 Atbildēt

elbee: 100% taisnība, ja viņi varētu atļauties jaunu ekonomisku, tad te nesprēgātu!

105147. viesis 20.novembris 2003 11:38
0 0 Atbildēt

Ja tu nobrauc 50 stukas gada tad 90% ka tas ir tikai tavs darba auto. Ari dizeli tev noteikti apmaksa. Un nenjem to dikti pie sirc, ja citi nepiekrit tavam suda viedoklim.

105148. viesis 20.novembris 2003 11:41
0 0 Atbildēt

Hagy: privātais auto un degvielu pats leju!!!! Ja darbs man atmaksātu, tad tici man brauktu ar pieclitrīgu BMW utt!

Un tas ka tie megalūžņi gadā nobraukā pa

105149. viesis 20.novembris 2003 11:42
0 0 Atbildēt

LATVIJA - SELDŽUKI 2:2 UrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrĀ

105150. viesis 20.novembris 2003 11:43
0 0 Atbildēt

50k km gadaa ir ikdienas brauciens no juurmalas uz darbu riigaa + izbraukumi briivdienaas + viens celjojums sleepot eiropas kalnos. aritmetika vienkaarsha :)

105151. viesis 20.novembris 2003 11:46
0 0 Atbildēt

Nu tad pastasti ka tev izdodas menesi nobraukt apm 5 stukas tikai savam vajadzibam. Tu dzivo Latgale un strada Riga vai otradi?

105152. viesis 20.novembris 2003 11:51
0 0 Atbildēt

Hagy: 5 stukas mēnesī nav nekas daudz... es braukaju tikai 5,6,7dienaas un ap 3stukam menesi nobraucu... pie tam tikai pa Latviju.... un tā bruaktu vairāk.. tikai bendžam negribu vairāk tērēt :D

105153. viesis 20.novembris 2003 11:51
0 0 Atbildēt

50k km ir ~137km dienaa jeb ~69km vienaa virzienaa, ja ir 5k km celjojums pa jevropu, tad paliekaas jau tikai ~127km dienaa jeb ~63km vienaa virzienaa katru dienu, kas nebuut nav ekstreemi daudz ... uz dullo piemetot teerinja ciparu klaat man sanaaca 2-2.5Ls dienaa par transporteishenu

105155. viesis 20.novembris 2003 11:56
0 0 Atbildēt

Huqy: pirmk;art tev ar matemātiku sūdīgi, 50000:12 mēn. =4166 Dzīvoju Langstiņos, paceļam uz Latgali :):):) Katru dienu braucu uz darbu, brīvajā laikā sanāk uz estiņiem, ... uc aizlaist patusēt!

105157. viesis 20.novembris 2003 12:08
0 0 Atbildēt

Katrs sev auto perk pec savam iespejam, gaumes un maka biezuma. Kadam ari tas mazais fiats liksies baigi kruts. Tas ari vis.

105160. viesis 20.novembris 2003 12:11
0 0 Atbildēt

Dimant, da nesaspringsti tu taa :) nu tak tie kas te bljaustaas par to ka mazauto smird, nekam neder, 3-4 litriigie motori rullzz, bemevee guut, fiat saks, utt utjp - ir ne vairaak ne mazaak kaa truuciigie studenti un zemaakaa liimenja menedzheriishi un iereedniishi (paarsvaraa), kuriem smadzenees veel chruru, leetaa alus un augstskolas lekciju koktejlis un dveeselee jaunekliskais maksimaalisms :) un skaidra lieta, ka shie vienkaarshi ir spiesti paarvietoties ar taratajskaam, sapnjojot par visaadaam M5 "bemkaam", Typer-R civiciem un WRC Imprezaamutt utjp... taadeelj arii prioritaates taadas kaadas ir :) lai tak veel paripina savaas 10-15 gadiigaas "goviis", pavizina meitenes, pagrabina naudinju benziinam - tas viss piederas pie jauniibas:) gan jau ar liaku tiks pie normaali apmaksaata darbinja, gjimenes, siichiem, paarveertees prioritaates, un saaks braukt (lielaakaa dalja) ar tadiem pashiem mazauto un gjimenes auto, ko pagaidaam uzskata par opju un pensionaaru cieniigiem - renji, peugeoti, fiati, arii visaadi austrumnieki tipa hyndai getz utt :) dimant, redzeesi, paies nieka 5-7 gadi un lielaakaa dalja no tiem kas te siekalas spljaudami meegjina kaisliigi pieraadiit savu taisniibu, pashi buus spiesti paarseesties normaalajos, "parastajos" automobiiljos :) nu nav visiem lemts kluut par Biliem Geitsiem vai Bekhemiem, kuriem pikjis smeljas aaraa pa visaam spraugaam :) a ti kuri nespees izaugt un taa arii paliks beerna praataa - turpinaas braukt 10-15 gadiigajaas goviis, kraajot naudu benziinam un remontam, bet nespees paarkaapt paari saviem kompleksiem un nespees nolaisties liidz "peleekaas masas" liimenim :) gan jau buus labi, Dimant, nesaspringsti :)

105161. viesis 20.novembris 2003 12:12
0 0 Atbildēt

SKAIDRS, ka neesmu mazo autiņu piekritējs un daudz foršāki ir lielie BMW, MERŠI UTT, konforts nav salīdzinām, bet vai ir vērts parmaksāt eksplutācijā tik ļoti tikai par to ....

Ideāls variants būtu ikdienai mazs dīzelītis, weekendam kruts benzīnieks!

105162. viesis 20.novembris 2003 12:17
0 0 Atbildēt

Bet vai ta tas dizelis cena vien nav dargaks. Explutacija ari. Dizelji atmaksajas uz gariem gabaliem.

105164. viesis 20.novembris 2003 12:21
0 0 Atbildēt

Dimants: OK Tu ar savu TDi ieekonomē uz 50,000 cik, summu vari nosaukt??? Pieņemot, ka 3 litrinieks ar patēriņu ~12l, un 5 ls uz 100km gadā benžā ielietu ~2500 Ls. Un tagad man pastāsti, cik Tavs auto zaudē vērtību gada laikā- nolietojums? Auto taču pie Tevis nebūs mūžīgi, nāksies kādreiz pārdot?

105165. viesis 20.novembris 2003 12:23
0 0 Atbildēt

Vai pajauns auto atmaksājas uzteurēšanā. Tad jau labāk ar 10 gadīgu braukt:)

105166. viesis 20.novembris 2003 12:23
0 0 Atbildēt

Dīzelis cenā ir dārgāks pērkot un pārdodot arī! Nevajag pirkt nojātus un vecus dīzeļus un nebūs nekas jāremontē... Haubi atveru tikai lai ielietu logiem šķidrumu un servisos tikai lai siksnas un eļļu, filtrus utt samainītu! Izmaksu nekādu uz remontiem motoram! Ja nopērk autiņu un nebrauc, tad atmaksājas pat taksis!!!:)

105167. viesis 20.novembris 2003 12:26
0 0 Atbildēt

viesi: kad 3 litrīgais tev ēd 12litrus??? Sēņotājam tad kāda jēga pirkt 3 litrīgo???

105168. viesis 20.novembris 2003 12:28
0 0 Atbildēt

Pec paris gadiem pec tada noskrejiena bus vajadzigs ari dzineja remonts. Cik maksas tas? Vai ari pardodot auto. Cik tev dos par nodzitu dizeli. Tu vienalga paliksi zaudetajs ar visu savu ekonomiju.

105169. viesis 20.novembris 2003 12:29
0 0 Atbildēt

Dimantam jau pirksti svilst laikam :)

105170. viesis 20.novembris 2003 12:31
0 0 Atbildēt

To DeaDMoroZZZ

gjimenes, siichiem, paarveertees prioritaates,...

tieši tā, ja varu atļautis, tad savu ģimeni nesēdināsu mazauto, jo ietaupītie lati nekādi neatsver zaudēto drošibu.

Ja gadā brauc līdz ~50 000 km, tad arī naudas izteiksmē lētāk būs lietots vidējās klases auto, nevis jauns mazais.

105171. viesis 20.novembris 2003 12:31
0 0 Atbildēt

Viesi: man 100km sanāk 1.5Ls (0.25Ls/l pērku statika degvielu:)) un 50000km = 750Ls

2500Ls - 750Ls=1750Ls :) Nu tad ponel par ko ir bazars!!!

105172. viesis 20.novembris 2003 12:35
0 0 Atbildēt

Nu nopirku, bija 90.000km, pārdošu pie 200 000km, un cenā zaudēšu ne vairāk, ja būtu pircis lielo govi, kuru pārdot nevar!

105173. viesis 20.novembris 2003 12:36
0 0 Atbildēt

Teic man ari draugs kura Stakji dd ir pa 25 saatiem? Gribu zinat.

105174. viesis 20.novembris 2003 12:37
0 0 Atbildēt

Hagy - var dabūt... man sencis pa 20 santikiem litraa peerk...

105175. viesis 20.novembris 2003 12:39
0 0 Atbildēt

Tad jau driz japardod. Tu esi ljoti letticigs ja tici spidometram. Noteikti saimnieks vacija ari tikai viens un tas pats pensiks vai vecene?

105176. viesis 20.novembris 2003 12:40
0 0 Atbildēt

Nu ir tāda lieta, ka šoferiem nesanāk visu savu nokruķīto limitu nobraukāt....

un piem ja pirktu pa 0.36sant/litrā, tad gadā nobrauktu 1080Ls, un starpība būtu 1420Ls un tas ir ap 2200 ērikiem gadā!

105177. viesis 20.novembris 2003 12:40
0 0 Atbildēt

Zinu ka var. Pats ari tirgoju pa 25. Bet ne jau Statoila

105178. viesis 20.novembris 2003 12:43
0 0 Atbildēt

Hagy: zināju ko pērku..... un kad pārdošu , tad arītas vēl motoru 200000 km neremontēs!

105179. viesis 20.novembris 2003 12:46
0 0 Atbildēt

Un cik pa 2 gadiem zaudesi cena? Kursh gac?

105180. viesis 20.novembris 2003 12:46
0 0 Atbildēt

Skiet, Dimants un veel dazi labi ir aizmirsusi, ka Gada auto tirtulu (kas ir sobriid apspriezamaias jautaajums) nepieskir par megarulzzziibu autobuuvee. Tad jau Ferrari, Bugatti utml klases auto vienmeer buutu Gada auto.

Sis tituls tiek pieskirts tam automodelim, kurs sobriid vienkaarsi ir vislabaakaa izveele, nemot veeraa auto iipasiibas.

Var jau parakties pagaatnee un konstateet, ka tiesaam gada auto nav bijusi nekaadi izcilie peec 10 gadu ekspluataacijas (piemeeram sava laika tirgus bestsellers Opel Kadett). Bet veerteets jau tiek JAUNS AUTO.

Un kaa redzat, tad sis Fiats ir paarspeejis gan Mazda, gan VW.

Ja dziivosim stereotipos, tad jau nav veerts vispaar lasiit jaunumus, jo jautaajums par 5xx BMW krutumu tacu nav apstriidams...

Pareiz jau viens te kaut ko bij noraadiijis uz neseniem notikumiem futbolaa.

Ne jau vienmeer labaaks ir tas, kuram taadam BUUTU JAABUUT. dziive ir interesanta taapeec, ka katrs sevi var pieraadiit.

Soreiz tas ir izdevies Fiat.

Un sis noteikti arii uz muusu celjiem ripos liidzaas 5xxBMvee.

Neticat ?)

:)

105182. viesis 20.novembris 2003 12:50
0 0 Atbildēt

A kas ta vainas kadetam? Shaubos vai kac fiats vel pec 20 gadiem maz varetu pabraukt.

105183. viesis 20.novembris 2003 12:51
0 0 Atbildēt

Cenā nezaudēšu neko, jo pagājis ir gads un cena nav vēl tik zema, par kādu nopirku.... Pirkums bij ļoti veiksmīgs....

105184. viesis 20.novembris 2003 12:52
0 0 Atbildēt

ok, njemam par piemeeru dimanta diizeljaudi A3, pienjemsim, ka vinja audiizeris maksaa 5.5k Ls un gadaa taa veertiiba kriitaas par 15%, tad peec 2 gadiem vinjam audiizera veertiiba buus kritusies par ~1500Ls savukaart uz degvielu buus ieekonomeets saliidzinot ar benziina megarulzi peec ieprieksh teiktaa ~3500Ls, itogo kopaa 2kLs divos gados paliek paari jeb 83Ls meenesii atshkjiriibaa, ja buutu braukts ar lielmotora benziinauto, domaajams ka benziinauto cenas it sevishkji lielmotoriem kriit straujaak nekaa mazmotoriem vai diizeljiem, kaa arii pienjemu, ka apdroshinaashanas preemijas vareetu buut liidziigas auto vienaadaa cenaa un riska grupaa

105185. viesis 20.novembris 2003 12:53
0 0 Atbildēt

Un no mazajiem jaunajiem autiņiem atzīstu AUDI un BMW, citi pēc 5 gadiem ir izmetami šrotā un neko nemaksā!

105186. viesis 20.novembris 2003 12:54
0 0 Atbildēt

Tad jau tu esi baigi kruts ka nopirki un pec gada ar apm 150 t noskrejienu pardosi tapat. Ists veiksminieks.

105187. viesis 20.novembris 2003 12:57
0 0 Atbildēt

Pirms 2 mēnešiem biju Portugālē un īrēju galīgi jaunu škofu FABIA ar 1.4 benzīnieku..... sūds , ne rāviens , ne ekonomija lielā!!! Un ar fiatu bij tāpat! Audi ir cita klase, kā fiats, skoda utt!

105188. viesis 20.novembris 2003 12:58
0 0 Atbildēt

Haqu: ej strādāt, biļeti troļikam taču šodien tev jānopelna!

105190. viesis 20.novembris 2003 13:03
0 0 Atbildēt

Ko tu streso. Katram savs viedoklis. Jau stradaju un braucu ar savu auto. Tev laikam nepatik ka citi doma savadak. Tad es tev ieteiktu ieliet sava a3 pa latu dd un aizlidot uz Rigu pie psihologa. Nomierinat nervus.

105191. viesis 20.novembris 2003 13:05
0 0 Atbildēt

un pec 200000 km noskrejiena dizelmorora parjaukshana

izmaksa ~ 300 - 400 Ls (protams ja neesi smiltis saberis motora un udeni salejis). ta ka paskaitiet pashi vai tas ir ipashi dargak par benzinieka parjaukshanu. pie ieekonometajiem

1750Ls*4=7000Ls :)

/Robchiks/

105193. viesis 20.novembris 2003 13:10
0 0 Atbildēt

Bet viesi. Runa neiet par jaunu auto. Ja tu pec 2gadiem parlasisi dzineju tad pieskaiti ari auto cenas kritumu no jauna uz 2gadigu ar 200t noskrejienu.

105194. viesis 20.novembris 2003 13:11
0 0 Atbildēt

> Hagy pa diviem gadiem auto paliks par 6000 Ls letaks

super perkam divgadigu un vilejam talak :)

105195. viesis 20.novembris 2003 13:16
0 0 Atbildēt

A kas bus ziema pie -30 gradiem. Vai tik uz ielas stavosha dizeljspeka ipasniekam (veca) pashm nebus jamekle pec sabiedriska transporta saraksta?

105196. viesis 20.novembris 2003 13:19
0 0 Atbildēt

> hagi pats brukaju ar 14 gadus vecu dizeliti nav bijushu problemu tikai spej ievilkt un pielaist visus megarulz ar kompjiem un bez. it ipashi tos kuri nezin kura gala viniem motors ir. normals dizelis ar pariezo degvielu un normalu aki

lec ari pie -40 ir parbaudits :))

105197. viesis 20.novembris 2003 13:19
0 0 Atbildēt

Haqu: a kas tev par autiņu???

105198. viesis 20.novembris 2003 13:22
0 0 Atbildēt

Huqu!!! Palasot tavus textus atpakaļ, sāku domāt ka tev kompleksi nekad neatļaus dzīvot normāla cilvēka dzīvi....

105199. viesis 20.novembris 2003 13:24
0 0 Atbildēt

Man ir VW. 91 gac. 1.6 bencins. A kas es tagad sliktaks?

105200. viesis 20.novembris 2003 13:26
0 0 Atbildēt

Prichom tur kompleksi. Es tachu nemegjinu iestastit ka mans auto ir viskrutakais un ka tagad visiem vajag tdi

105201. viesis 20.novembris 2003 13:29
0 0 Atbildēt

Ka es tagad varu iemizt baka puslitru un apbraukat pus Latviju.

105202. viesis 20.novembris 2003 13:33
0 0 Atbildēt

Fiac vienalga nerulle - tada bija shi stasta jega. Tas ari vis ko gribeju pateikt.

105203. viesis 20.novembris 2003 13:38
0 0 Atbildēt

Labi piekritu ka TDi ir mesli. Ludzu piedodiet man.

105204. viesis 20.novembris 2003 13:42
0 0 Atbildēt

Atdzisos ari ka mans superaudi A3 nekam neder. Remonta vien gada laika esmu ielicis 400Ls. Neiet ari atrak par 135. Neperciet tadus. Ludzu!

105205. viesis 20.novembris 2003 13:43
0 0 Atbildēt

Kas tu neesi galvu iespiedis durvis?

105206. viesis 20.novembris 2003 13:44
0 0 Atbildēt

hehe, kaadam personiibas dubultoshanaas notiekaas :)

105207. viesis 20.novembris 2003 13:45
0 0 Atbildēt

Fiati nav nekaadi auto!

105210. viesis 20.novembris 2003 14:05
0 0 Atbildēt

Kameēr pusdienās, paskat kas te noticis ar garīgo līderi un lūzeri (HAQY WAP)

105211. viesis 20.novembris 2003 14:10
0 0 Atbildēt

Smieklīga diskusija. Mēģināts atbildēt uz n jautājumiem reizē. Vot i nekas nesanāk.

1) Dīzelis vs Benzīns. Katrs, lai pats rēķina, cik taisās nobraukt, vai atmaksājas. Piem. Mazda6 2.0 = Mazda6 2.0d - 2KLs (man gan ir 2.3 benzīnnieks). Pie gada nobraukuma ~33tkm man liela jēga dīzeli ņemt nebija. Citiem auto starpības un aprēķini arī citi.

33000km * 7l/100km * 0.35Ls/l = Ls808 vs 33000 * 9l/100km * 0.42Ls/l = Ls1247. Starpība ~Ls440 gadā. Uz cenu starpību (pat ņemot vērā, ka dīzeli arī pārdot varētu dārgāk) man dīzelis īpašu ekonomiju nedod.

2) Mazauto vs Lielauto. Katrs pats izvēlas, cik lielu komfortu vēlas un cik par to ir gatavs maksāt gan pērkot auto, gan apkopjot, gan lejot zupu iekšā. Es izvēlējos vidējās klases auto, jo varu atļauties benzīnu ieliet arī 1.4tonnīgā "govī". Ja gadītos dīzelis, varbūt ņemtu vēl lielāku "govi". Piem. BMW 530d. Ja cenas nikni celsies, varbūt pāriešu uz kompaktklases auto - tie arī ir auguši izmērā, kvalitātē, komfortā.

3) Jauns vs Vecs. Protams, ka labs, vecs, labi aprūpēts, vidēja gadu gājuma auto izmaksās lētāk gan pērkot gan apkopjot nekā pilnīgi jauns. A man kā nespeciālistam, kurš segs riskus, ka esmu izvēlējies pareizo servisu, ka veči visu labi izdara, ka neesmu ar auto totāli iegrābies? Neviens. Nu i nafig stresot. Man savi nervi un veselība dārgi. Labāk samaksāju un esmu drošs, ka auto ies, jo man ir garantija, servis ir atbildīgs visu izdarīt, lai man auto ietu. Un, ja neiet, tad dot man vietā citu (ir gadījies).

105212. viesis 20.novembris 2003 14:22
0 0 Atbildēt

To Gasjs. Pareizi vecit. Katrs dara ka grib un ka var. Pareizi Rimant?

105214. viesis 20.novembris 2003 14:37
0 0 Atbildēt

Labi vien ir, ka cilvēki ir dažādi, citādi visi tagad skrietu pirkta Pandas!

Par auto lielumu, vai degvielas tipu nevar spriest par cilvēku! Katrs izvēlas kas viņam vairāk patīk!

Man nepatīk mazas mašīnas un nekad es sev tādu nepirkšu tieši komforta pēc!

Man ir pazīstami turīgi cilvēki, kuri brauc ar 12g 525 bembi aprīkotu ar gāzi, un ko lai par viņiem saka?

Jaunas mašīnas nebūs lētākas ekspluatācijā, jo to detaļām ir cits cenu līmenis+vēl ja esi paņēmis uz ļīzingu-nafig!

Protams, ja vēl ir garantijas laiks tā ir cita runa, bet tas arī nav izdevīgi parēķinot, pa cik to auto esi iegādājies!

105222. viesis 20.novembris 2003 15:16
0 0 Atbildēt

Es gan zinu paris eksemplarus kas savus 5XX un citus 4.0 utt izmanto tikai izbraukimiem vai tur garaza. Un kad kutkur jabrauc tad parasti pukst par to ka jasametas bendzukam. Vai ari brauc paris dienas pec algas sanemsanas un parejo laiku pavada trolukos vai dic lai aizved. Un 1.9 tdi jaudigas versijas ir loti baudamas brauksanai.

105226. viesis 20.novembris 2003 15:37
0 0 Atbildēt

Jā, nu tas ka šo balvu saņem visai viduvēja tehniskā sasnieguma automašīnas ir sen zināms fakts!

Tas praktiski vienmēr ir no lētā gala!

Protams, katrs izvēlas kāru pēc sava domāšanas veida un dzīves stila un tas ir ļoti normāli, tikai nevajag nolikt cita izvēli! Katrs brauc ar ko grib un var!

Ne vienmēr 'pārticis ļautiņš pirks jaunas mašīnas!

105229. viesis 20.novembris 2003 15:41
0 0 Atbildēt

Es braucu gadā 18-20 tūkstošus km ar liela motora 10 gadus vecu auto, un esmu par to ļoti priecīgs, jo man ir komforts. :) Nopirku šo mašīnu par 2,1 tūkstoti latu, taču jauns šī paša modeļa auto (nākamā paaudze) tādā pašā aprīkojumā maksā 14 štukas. Tātad izdevīgums acīmredzams.

105232. viesis 20.novembris 2003 16:31
0 0 Atbildēt

Man tas mazais sarkanais, kas blakus labāk patīk. Bet nu tie žurnālisti laikam no automashīnām ne ko nesaprot.

105240. viesis 20.novembris 2003 17:49
0 0 Atbildēt

Tas ne veelna neko nenoziimee!:)) Laiks visu nostaada savaas vietaas!!:)Gada auto savulaik bija bravo/brava, arii tipo, vaita tie autinji peec daudzu gadu ekspluataacijas arii veel sciet pievilciigi, par tipo vispaar jau aizmirsts un lietoto auto segmentaa tas ar ljoti ljoti reti sastopams un nepieprasiits!!! Vieniigais, no fiatiem, kas pieraadiijis savu ilgdziivotaaja speeju ir, savulaik par vaz paartapusais 12kautkaadstur fiats!

automociic

105241. viesis 20.novembris 2003 17:55
0 0 Atbildēt

Un cerams, ka mūsu tautiešiem ir laba gaume un ar tādiem mēsliem neviens nesmērēsies!!!! Latvijā jau pietiek vecu lūžņu - nevajag jaunus te vairāk vest!

105242. viesis 20.novembris 2003 17:58
0 0 Atbildēt

automociic, lab, cik maksaaja 90tajos gados tipo un cik maksaaja otrais golfs? man domaat, ka tipo tolaik bij daudz labaakaa komplektaacijaa pieejams nekaa tas pats otrais golfs, kam nav pat stuures pastuuzja ... un vispaar, cik tad daudz no 90to gadu taas klases auto ripo pa muusu celjiem??

105243. viesis 20.novembris 2003 18:06
0 0 Atbildēt

Nu golfi rullē vēl pilna rīga, turpretī fiati sen jau nebūtībā to gadu!

Vot, jauns fiats, maksā piem kā 3 gadus vecss AUDI UN VĒL PĒC PĀRIS GADIEM TAS FIATS NEKO NEMAKSĀ ...A AUDI VĒL NORMĀLĀ CENĀ UN VIEGLĀK PĀRDODAMS!!!

105244. viesis 20.novembris 2003 18:15
0 0 Atbildēt

Dimants, Volkswagen arī rullē. :)

105246. viesis 20.novembris 2003 18:26
0 0 Atbildēt

Dimants, jaa, jauns fiats maksaa tik pat, cik 3 gadus vecs audis, kam savi 6-10k jevriku tajos 3 gados ir norakstiiti nolietojumaa, za to, fiatam ir 2 gadu garantija bez nobraukuma ierobezjojumiem, bet 3 gadus vecam audiizerim jau vairs nav nekaadas garantijas, kad fiatam garantija beidzaas, paardodam to turkam par normaalu cennjiku, un cenu starpiiba vareetu buut apmeeram taada pati, kaa 3gadiigam audi peec diviem gadiem

105247. viesis 20.novembris 2003 18:28
0 0 Atbildēt

pie tam, fiatam ir krutaaki diizeljdzineeji nekaa audi :P

105249. viesis 20.novembris 2003 18:38
0 0 Atbildēt

A Briljant kursh tavam slavenajam A3 gac, ja noperkot bija tikai 90t spidji? 2002 vai 2003?

105250. viesis 20.novembris 2003 18:40
0 0 Atbildēt

Kamikadze, tu ko ceri kādu turku tagad dabūt te latvijā , kam pārdot brauktu fiatu... vai arī ceri, ka turki brauks uz Latviju tagad trennēties spēlēt futbolu???

Kur tu izrāvi, ka fiat dīzeļi ir labāki par audi???

105252. viesis 20.novembris 2003 18:42
0 0 Atbildēt

Hagu: tu esi moš eksperts , ja jā, tad ņemšu tevi līdz, kad pirkšu ko citu !:):):)

105253. viesis 20.novembris 2003 18:43
0 0 Atbildēt

A gaze tev nepatik? Ari leti sanak.

105254. viesis 20.novembris 2003 18:44
0 0 Atbildēt

Vienkarshi pasaki kursh gac.

105255. viesis 20.novembris 2003 18:44
0 0 Atbildēt

Haqu: varbūt tu domā, ka sakrāsi līdz pensijai un nopirksi no manis, ka gads tev interesē!!???:):):)

105256. viesis 20.novembris 2003 18:45
0 0 Atbildēt

to kamikadze:

Token piem. golfi, 80 audi, galu galaa kadeti veel rullee, a fiatus es kaut kaa tik daudz neredzu. TAs gan fakts - fiati panjem ar cenu. Tomeer es uzskatu, ka sobriid muusu ekonomiskaa situaacijaa privaati vispaar neatmaksaajas njemt jaunu autinju - apkalpju cenas nesameeriigas. Pa to naudu labaak vecaagu megarulzu panemt ar visiem navarotiem un fiichaam un ekskluziivaaku un "******* the fuel economy" un tik gaazt un taa pat leetaak sanaaks un veel paari paliks. A tur procenti, kasko, daargaas diileru obligaataas apkopes, bailes, ka nozags u.t.t

105258. viesis 20.novembris 2003 18:47
0 0 Atbildēt

vecīt, kuram fiatam tu esi redzējis piem:450 000km spidometrā, a mājās ir viens 94 gada audiks....

105259. viesis 20.novembris 2003 18:49
0 0 Atbildēt

Ne vienkarshi gribu pasmieties par tavu letticibu, ja doma ka esi nopircis vacu dizeli vecaku par 3 gadiem ar 90 000 km noskrejienu. Smiekls nak! PS. Domaju ka tavs audis apm 97-99 gada. Ja pat ne vecaks.

105260. viesis 20.novembris 2003 18:51
0 0 Atbildēt

Un jauns fiats nav nemaz tik lēts!!!!

Punto 1.2 S 1,2 60 3 5 7240 8543

Punto 1.2 S 1,2 60 5 5 7490 8839

Punto 1.2 Active 1,2 60 3 5 7657 9036

Punto 1.2 Active 1,2 60 5 5 7908 9331

Punto 1.2 16V Dynamic 1,2 80 3 5 8559 10099

Punto 1.2 16V Dynamic 1,2 80 5 5 8792 10375

Punto 1.4 Dynamic 1,4 95 3 6 8897 10499

Punto 1.4 Dynamic 1,4 95 5 5 9143 10788

Punto 1.2 16V Dynamic Aut 1,2 80 3 5 + Aut. 9602 11330

Punto 1.2 16V Dynamic Aut 1,2 80 5 5 + Aut. 9852 11626

Punto 1.3 JTD Active 1,3 70 5 5 9639 11374

Stilo Actual 1.2 1,2 80 3 5 10677 12599

Stilo Actual 1.6 1,6 103 3 5 11155 13163

Stilo Dynamic 1.8 1,8 133 3 5 13116 15477

Stilo Actual 1.9 JTD 1,9 80 3 5 12516 14769

Stilo Actual 1.9 JTD 1,9 115 3 5 12853 15166

Stilo Actual 1.2 1,2 80 5 5 10995 12974

Stilo Actual 1.6 1,6 103 5 5 11472 13537

Stilo Dynamic 1.6 1,6 103 5 5 12509 14761

Stilo Dynamic 1.8 1,8 133 5 5 13677 16139

Stilo Actual 1.9 JTD 1,9 80 5 5 12835 15145

Stilo Actual 1.9 JTD 1,9 115 5 5 13176 15548

Stilo Dynamic 1.9 JTD 1,9 115 5 5 14138 16683

Stilo Abarth 2.4 Selespeed 2,4 170 3 5 + Aut. 16989 20047

Stilo Abarth 2.4 Selespeed 2,4 170 5 5 + Aut. 17628 20801

Multipla SX 1.6 1,6 103 5 5 15532 18328

Multipla SX 1.9 JTD 1,9 115 5 5 17166 20256

105261. viesis 20.novembris 2003 18:52
0 0 Atbildēt

Fiatus nezog. Fiatus demolee!!!

105262. viesis 20.novembris 2003 18:53
0 0 Atbildēt

Hagu: es atkal gribu par tevi pasmieties, ka tev skauž, ka kāds vēl bez tevis nebrauc ar izpuvušu 91 gada vw!

105263. viesis 20.novembris 2003 18:55
0 0 Atbildēt

Haqy: rauj ķepā un zīlē mana Audika gadu, ja beigsi ar labo roku, tad šī gadu tūkstoša, ja ar kreiso... tad pagājušā gadu tūkstoša!

105264. viesis 20.novembris 2003 18:56
0 0 Atbildēt

91 gac vel nepust. Ko tu neatklaj sava tdi gadu? Bail?

105265. viesis 20.novembris 2003 18:58
0 0 Atbildēt

Hagu - esi reāls, Dimants tev palīdz risināt tavu sāpīgo jautājumu.

105266. viesis 20.novembris 2003 18:59
0 0 Atbildēt

Bail gan, ka tev kompleksi radīsies un pateiksi ka mans A3 vācijā pa taksi ir braukājis...:)

105267. viesis 20.novembris 2003 19:00
0 0 Atbildēt

Nu ko tu baidies. Kauns par savu letticibu. Butu padomajis pats. Nu nevar nopirkt jaunu dizeli ar tik mazu noskrejienu.

105268. viesis 20.novembris 2003 19:02
0 0 Atbildēt

Problema jau ir ta ka viens te pa dienu centas apgalvot, ka vinja superaudis ir vislabakais

105269. viesis 20.novembris 2003 19:02
0 0 Atbildēt

nedirs, ņēmu sistu no vācijas un garantija vēl tikko bij beigusies!!!!

105270. viesis 20.novembris 2003 19:03
0 0 Atbildēt

Dimantam tā nav vienīgā tačka, starp citu, ar ko pārvietojas... ir redzēts arī ar nullītēm!

105271. viesis 20.novembris 2003 19:04
0 0 Atbildēt

es neņēmos apgalvot, palasi atpakaļ pāli, es runāju, ka dīzelis ir daudz ekonomiskāk upar lielajiem benzīniekiem utt

105272. viesis 20.novembris 2003 19:05
0 0 Atbildēt

hagnik, neesi sadūries adatas????

105273. viesis 20.novembris 2003 19:05
0 0 Atbildēt

Pasaki tikai skaitli un vis.

105274. viesis 20.novembris 2003 19:06
0 0 Atbildēt

viss un...?

105275. viesis 20.novembris 2003 19:08
0 0 Atbildēt

Tu domā, ka mani piš, ko tu domā par manu audi???

105276. viesis 20.novembris 2003 19:11
0 0 Atbildēt

Nu ko tu rausties. It ka tu pats nesaprastu ka ne jau garazja tavs dizelitis staveja. Ar vinju ari BRAUCA. Paradi kadu dizeli no vacijas ar mazu noskrejienu (pajaunu)

105277. viesis 20.novembris 2003 19:11
0 0 Atbildēt

SISTUS DAFIGA VAR PARĀDĪT!!!!

105278. viesis 20.novembris 2003 19:12
0 0 Atbildēt

Tavs audis man galigi nepis. Nevajag ta sastresoties.

105279. viesis 20.novembris 2003 19:13
0 0 Atbildēt

Tavs audis man galigi nepis. Nevajag ta sastresoties.

105280. viesis 20.novembris 2003 19:13
0 0 Atbildēt

Labāk painteresējies cik dārgi ir vācijā labot sistus autiņus un kāpēc piem MOBILE.DE autiņi ir vienādā cenā un dārgāki , kā šeit???

105281. viesis 20.novembris 2003 19:14
0 0 Atbildēt

Un ja vinjs bija sists, tad jau paris gadus nostaveja kamer tu nopirki ja?

105282. viesis 20.novembris 2003 19:17
0 0 Atbildēt

Galvenais jau ir ka fiac ir mesls.

105283. viesis 20.novembris 2003 19:18
0 0 Atbildēt

viņš vispār bij nopirkts stāvēšanai un braukšanai uz baznīcu.....

105284. viesis 20.novembris 2003 19:18
0 0 Atbildēt

:):):)

105285. viesis 20.novembris 2003 19:20
0 0 Atbildēt

Novelu tev un tavam superaudia3 vel ilgu un eksplutacija letu muzju.

105286. viesis 20.novembris 2003 19:21
0 0 Atbildēt

kā tu iedomājies, ka ir standart, cik gadā nobrauc ar konkrētu tačku!???

Es to atmetu, kad ieraudzīju fričos govi MB 2 gadus vecu ar 200 000km, a izskatījās, kā tiko no rūpnīcas izbraucis (NEBIJ TAKSIS!!!!

105287. viesis 20.novembris 2003 19:22
0 0 Atbildēt

Nu bet ko tad tu pac runa par mazu nobraukumu vacu dizeljiem?

105288. viesis 20.novembris 2003 19:23
0 0 Atbildēt

Haqy: novēlu tev arī kādreiz kļūt laimīgam dzīvē un saskatīt ko gaišu...

105289. viesis 20.novembris 2003 19:24
0 0 Atbildēt

Vācu dīzeļiem ir arī dažādi noskrējieni, gan 30tkm, gan 50 , gan 150 gadā!!!

105290. viesis 20.novembris 2003 19:25
0 0 Atbildēt

Tieshi ta. Tapec jau perk dizeli. Un nestasti ka nopirki ar tik mazu noskrejienu. Kursh gac?

105291. viesis 20.novembris 2003 19:26
0 0 Atbildēt

:) :) :) :) :)

105292. viesis 20.novembris 2003 19:26
0 0 Atbildēt

Piekriti ka nevar.

105293. viesis 20.novembris 2003 19:29
0 0 Atbildēt

Ko nevar ēzeli, kam man piekrist , ja tu gvelz *******nju... tu tak nezini par ko runā un tik pļūtē!!! NEPIRKU JAU GADU, PIRKU AUTIŅU...

105294. viesis 20.novembris 2003 19:30
0 0 Atbildēt

Ko te vispar runat. Katram jau sava taisniba. Katrs dara ka grib.

105295. viesis 20.novembris 2003 19:30
0 0 Atbildēt

Nedomā, ka AUTO RĪGA strādā dumjāki par tevi!

105296. viesis 20.novembris 2003 19:32
0 0 Atbildēt

Nenervoze tik traki. Mashinu gan bet ar krukjitu spidji.

105297. viesis 20.novembris 2003 19:34
0 0 Atbildēt

Nu ar tik GUDRIEM jau nav ko strideties. Piedod ludzu gudriniek.

105298. viesis 20.novembris 2003 19:34
0 0 Atbildēt

Nebij kruķīts, jauns bij ielikt iekšā! :):):)

105299. viesis 20.novembris 2003 19:34
0 0 Atbildēt

Mazs cinītis gāž lielu vezumu. :) Mazā Panda saceļ diskusiju vētru. :)

105300. viesis 20.novembris 2003 19:35
0 0 Atbildēt

Bet kā tas Hagy ar WAP spēj tik ātri komentārus sarakstīt?

105301. viesis 20.novembris 2003 19:35
0 0 Atbildēt

Kulbergam būs mūs abus uz krogu jāved, par mārketinga pasākumiem... :):):)

105303. viesis 20.novembris 2003 19:36
0 0 Atbildēt

Viņš ir WAP GURUUU! :):):)

105304. viesis 20.novembris 2003 19:36
0 0 Atbildēt

Un musu GUDRAIS auto specs to neredzeja:-(

105305. viesis 20.novembris 2003 19:37
0 0 Atbildēt

Hagy laikam mobiļņiks ar tādiem taustiņiem, kur katrs burts jāspiež ne vairāk kā vienu reizi. :)

105306. viesis 20.novembris 2003 19:38
0 0 Atbildēt

Hagy, za to telefons ir viņa mašīnas cenā! :):):)

105307. viesis 20.novembris 2003 19:38
0 0 Atbildēt

Ka maku ta rakstu.

105308. viesis 20.novembris 2003 19:39
0 0 Atbildēt

Ne ne mashina letaka.

105309. viesis 20.novembris 2003 19:40
0 0 Atbildēt

nu redzi, man otrādāk, tu esi modernās paaudzes cilvēks:):):)

105310. viesis 20.novembris 2003 19:42
0 0 Atbildēt

Pirksti piekusa????

105311. viesis 20.novembris 2003 19:43
0 0 Atbildēt

Ja tev gan laikam jauka dzive. 2003 gada tdi ar 100t nobraukumu:-) Tu tiesham esi kruts.

105312. viesis 20.novembris 2003 19:43
0 0 Atbildēt

ir vēl viens kritērijs par labu jaunam mazauto - cik man brīva laika, jā ja man būtu laiks dienām ilgi krāmēties par garāžu meklēt šrotos rezerves daļas , meklēt labas lietotas riepas u.t.t tad es arī varbūt turpinātu braukt ar 10 gadīgu.

bet tas tā nav man vienas darba dienas zudums daudz vairāk pa kabatu sit nekā uzturēt relatīvi jaunu auto

105313. viesis 20.novembris 2003 19:43
0 0 Atbildēt

Pirkstiem vis ok.

105314. viesis 20.novembris 2003 19:44
0 0 Atbildēt

zini, tu kļūdies, tagad ir jau 160 000km, bišķi pabraukāts jau! :)

105315. viesis 20.novembris 2003 19:46
0 0 Atbildēt

Lai veicas ar drizu pardoshanu gudrais

105316. viesis 20.novembris 2003 19:47
0 0 Atbildēt

Man vismaz gribas domat ka jau kadi 260 - 300 gan

105317. viesis 20.novembris 2003 19:47
0 0 Atbildēt

Bet tev jau tik drīz tās naudas nebūsss>>>

105318. viesis 20.novembris 2003 19:47
0 0 Atbildēt

Dimanta a3 tas arī tā būtu reāli, jo autiņš ir svaigs!

105319. viesis 20.novembris 2003 19:48
0 0 Atbildēt

Kas tie par viesiem te uz nakti parādās???

105320. viesis 20.novembris 2003 19:49
0 0 Atbildēt

Ja zjel gan. A kredita nevar? Negribas TADU auto laist gar degunu.

105321. viesis 20.novembris 2003 19:50
0 0 Atbildēt

Redzi guru, ir tādas lietiņas, kas jāmaina , kad jau iet pāri 200 un 300 tkm, un ir mājās ar ko salīdzināt!

105322. viesis 20.novembris 2003 19:51
0 0 Atbildēt

Haqy. var kredītā, tikai nosver savas spējas!

105324. viesis 20.novembris 2003 19:52
0 0 Atbildēt

:) :) :) :)

105325. viesis 20.novembris 2003 19:54
0 0 Atbildēt

Nekas mani mazberni ari maksas. Galvenais ka man bus tavs superaudia3 ar mazo noskrejienu.

105326. viesis 20.novembris 2003 19:54
0 0 Atbildēt

Haqy, a es tevi laikam pazīstu, tikai nestāsti, ka ir vēl kāds otrs tik kompleksains kā tu! No kurienes esi?

105328. viesis 20.novembris 2003 19:56
0 0 Atbildēt

tas ir mazss1600 000????, tad jau tavam VW IR kādi 900 000km! :):):):)

105329. viesis 20.novembris 2003 19:57
0 0 Atbildēt

Esmu no Vitenpiskas kur vienigie auto ir zazi. Es gan bushu kruts ciema. Ar audi tdi

105330. viesis 20.novembris 2003 19:58
0 0 Atbildēt

Eh tu , neticīgā vāvere, tevi laikam piedirsa ar tavu VW , jka tev tik rūgta dzīves pieredze! :):):) Droši pērc no manis, man jau ir kas labāks padomā - FIAT PANDA!

105331. viesis 20.novembris 2003 19:58
0 0 Atbildēt

Tavai gudribai nav robezju. Tas mazais bija domats pedinjas.

105332. viesis 20.novembris 2003 19:59
0 0 Atbildēt

Nu ponel, ta jau tu esi gubernators, ja jau ar VW vizinies!

:):):)

105333. viesis 20.novembris 2003 20:00
0 0 Atbildēt

:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

105334. viesis 20.novembris 2003 20:01
0 0 Atbildēt

Ne manam vw nav ne vainas. Perc gan to fiat. Busi vel nezjeligak kruts.

105335. viesis 20.novembris 2003 20:01
0 0 Atbildēt

soruu, guru 160 000 ! :) SAVĒJIE SAPRATĪS! :)

105336. viesis 20.novembris 2003 20:03
0 0 Atbildēt

TĀDS IR MANS MĒRĶIS, un tad pēc gada tev pārdotu ar reālu noskrējienu!!!!!

105337. viesis 20.novembris 2003 20:03
0 0 Atbildēt

Labi ka vismaz pats tici tiem 160. Tad jau bus labi.

105338. viesis 20.novembris 2003 20:05
0 0 Atbildēt

Ata gudrais nesavaldigais supera3 ipasniek no auto riga.

105339. viesis 20.novembris 2003 20:06
0 0 Atbildēt

Labi, dzīšu pie spečukiem un lūgšu lai sakruķī tev pa prātam uz 390 000km ! :):):)

105340. viesis 20.novembris 2003 20:08
0 0 Atbildēt

Man gan labal patiktos ciparu kombinacija 777. Bet bus labi ari ta.

105341. viesis 20.novembris 2003 20:08
0 0 Atbildēt

Labi, ārstējies no komlpeksiem un atpūtini pirkstus...... Tev viņi naktī vēl palīdzēs.......! :):):):)

105342. viesis 20.novembris 2003 20:10
0 0 Atbildēt

Pārdod telefonu un savuVw un nopērc numura zīmi 777...... tas ir laimīgais cipars! :):):)

105369. viesis 20.novembris 2003 21:37
0 0 Atbildēt

ar to FIAT tikai pierāda, ka paliek turpat kur bija - savā vietā t.i. 8-to reizi Labākais Eiropas auto, bet patiesībā tikai f.i.a.t. un lai Dievs stāv klāt katram tā pircējam vēlāk pieminot visus nelabos...

SUPERB

105375. viesis 20.novembris 2003 23:10
0 0 Atbildēt

Ak dievs kas pa kropli taa mashiina.... Ledusskapis uz ritenjiem..

105388. viesis 21.novembris 2003 0:39
0 0 Atbildēt

Nu labi spameri!

Tagad pasakiet cik vareetu maksaat '94 gada Golfs, Astra vai Eskorts ar 1,6, 90 zs motoru, pilna shprice, ABS, stuures pastiprinaataajs, elektro luuka, elektro pr.stikli, shofera AIRBAG, reguleejami lukturi, stuures reguleeshana, shofera seedeklis ar liftu un saanu balstu reguleeshanu, prieksheejiem miglas lukturiem un centraalo atsleegu. (tas viss jau no ruupniicas)

Ja dosiet jeedziigu atbildi, turpinaajums sekos.

105390. viesis 21.novembris 2003 0:44
0 0 Atbildēt

Mans domāt ka ap 3-3.5 jevrikji. Nu i ko? Tu jau teiksi ka fiats letaks, bet tapec jau tas ir fiac.

105391. viesis 21.novembris 2003 0:45
0 0 Atbildēt

Mans domāt ka ap 3-3.5 jevrikji. Nu i ko? Tu jau teiksi ka fiats letaks, bet tapec jau tas ir fiac.

105392. viesis 21.novembris 2003 0:45
0 0 Atbildēt

Mans domāt ka ap 3-3.5 jevrikji. Nu i ko? Tu jau teiksi ka fiats letaks, bet tapec jau tas ir fiac.

105421. viesis 21.novembris 2003 9:30
0 0 Atbildēt

Par fiatiem. 1,5 gadu nostraadaaju autoservisaa, kur tiek veiktas Fiat TA, taapeec mans viedoklis buus vairaak objektiivs, nekaa subjektiivs. Fiatam, taapat kaa vairumam autorazotaaju no uzticamiibas viedokla ir izdevusies modeli un neizdevusies modeli. Japiekriit, kad Bravo/Brava, Marea nav taa labaakaa izveele. Patiesaam biezi luuzt. Arii jaunais Stilo ir ar daudzaam beernu slimiibaam, tacu noteikti ne vairaak kaa Pegueot 307. Kas attiecas uz Punto un komercautomobiliem - vispaar nav probleemu. Pats braucu ar 2001 g. Punto, nobraukti 40 000 km - absoluuti nekaadu probleemu. Servisaa bija arii Punto ar nobraukumu 150 000 km - pat ritosaa dala normaalaa staavoklii. Doblo - reti uzticams auto. Kau arii razots Turcijaa, hadene komercekspluataacoijas apstaaklos mieriigi iet virs 100000 km. Lieki piemineet Ducato - par to kvalitaati liecina fakts, ka kopaa Peugeuot Boxer un Citroen Jumper (tas pats Ducato tajaa pasaa Fiat ruupniicaa razots) kopaa nemot ir segmenta liideris. Man ir zinaami Ducato, kuri muusu apstaaklos ir nogaajusi 500 000 km un veel joprojaam atrodas ekspluataacijaa

105431. viesis 21.novembris 2003 10:02
0 0 Atbildēt

Viesi!

Ko vari teikt par Multipla? Maz vinju te ir, bet tomeer. Ja viss ies kaa plaanots, ir doma par taadu briinumu. Patiik man izcelties no peleekaas masas :D. Kaadas vareetu buut raksturiigaakaas probleemas, un vai vispaar ir veerts?

105470. viesis 21.novembris 2003 13:14
0 0 Atbildēt

posts nogljukoja :)

105475. viesis 21.novembris 2003 14:18
0 0 Atbildēt

tikai viena piebilde kritizeetaajiem - par to, ka sis klases auto reti ir kaa vieniigaa masiina, bet gan tradicionaali kaa otraa uz maajsaimnieciibu

vot es brauxanai uz darbu ari gribeetu nevis praktisku apsveerumu vaardaa izraudziito lielo universaali, ar kuru visur braukaaju, bet kaut ko reaali mazu un inchiigu, pofig, kautvai ar 1.1 dzineeju...:))

tipa, mans favoriits sai aspektaa bija c5 vtr... echh...

105476. viesis 21.novembris 2003 14:20
0 0 Atbildēt

ghe, kasiko, nafig atrubiijaat webu? KO!?!? ble!?!! neba es viens seezju uz taa IP :D

105477. viesis 21.novembris 2003 14:20
0 0 Atbildēt

robchiks - es neesmu tas viesis, bet man baigi patika multipla, kad taa paraadiijaas. ..nu, varbuut kaadreiz neklausiit konservatiivajiem un tradicionaalikjiem, kuri grib visiem formasteerpus un formas mashiinas...un nenozeelosi..:)

105492. viesis 22.novembris 2003 1:39
0 0 Atbildēt

Nu par cik Hagy abildeeja aptuveni uz jautaajumu cik taads var maksaat, tad varu pateikt ka pagaajusho pavasari tika nopirkts Fiats Punto '94 gada ar visiem augstaak mineetajiem navarotiem par 2500 USD.

Saakumaa mekleejaam 3 Golfu, diemzheel par taadaam naudaam bija pieejami tikai sisti, vaakoti un ar 1,4 motoru absoluuti bez jebkaadaam extraam. Ja gribeetu atrast liidziigi nopakotu Golfu (nesistu) domaaju ka arii ar 3500 buutu par maz.

Jaatziimee ka hadene 1,5 gadu laikaa praktiski nav taisiita, remonti ir bijushi saliidzinoshi maz. Visaadaa zinjaa es savaa Passataa esmu iegruudis vairaak.

Pie tam var naktiis mieriigi guleet, atstaat kur grib kaut vai neaizsleegtu, un taadus Golfus vinjsh izkozh kaa staavoshus.

P.S.

Fiat Punto bija '92 gada "Gada auto"

109732. viesis 28.decembris 2003 22:05
0 0 Atbildēt

diezgan rijigs,18litri pilseta mazliet par daudz.ja taisitu karsto autinu top3 tad liktu 3vieta aiz impreza03 un evoVlll

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti1111

Mercedes: cilvēkveidīgie roboti cilvēku vietā 1

Mercedes-Benz rūpnīcās ieradīsies cilvēkveidīgie roboti, kas aizstās cilvēkus smagākos ikdienas darbos. Pagaidām tas ir eksperiments. Lasīt vairāk

 

Hyundai ST1 – komerctransports mazajiem uzņēmējiem

Dienvidkorejas autoražotājs Hyundai izstrādājis minivenam Staria līdzīgu daudzfunkcionālu furgoniņu "Service Typ 1", ko varēs izmantot dažādu kravu transportēšanai. Lasīt vairāk

 

Šī auto cena patīkami pārsteidz! Bet vai tas ir vienīgais...? (+VIDEO) 3

Mūsu rīcībā ir kāds līdz šim Latvijā vēl neredzēts auto. To izmēģināt aicināsim mūsu uzticamo draugu, radio dīdžeju un kvēlu autoceļotāju Egonu Reiteru. Lai maksimāli koncentrētos uz šī auto tehniskajiem dotumiem un gaitas komfortu, Egonu automobilī mēs iesēdināsim ar aizsietām acīm un līdz pat brauciena beigām neatklāsim viņam šī auto nosaukumu. Lasīt vairāk

 

Satiksmes autobusa un vieglās automašīnas sadursme Rīgā (+ FOTO) 25

Rīgā, Zolitūdē, Gramzdas un 15.līnijas krustojumā šodien, 15. martā, notikusi sadursme starp satiksmes autobusu un vieglo automašīnu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti