Ducati atgriežas Supersport klasē ar jauno 749R - iAuto

Ducati atgriežas Supersport klasē ar jauno 749R 12

 
8.marts 2004 6:13

Pēc triju gadu pārtraukuma Ducati atgriežas pasaules Supersport čempionātā ar citu komandu – Ducati Breil – un jaunu motociklu – 749R. Sezonas atklāšanas posmā Valensijā vienības pilots Lorenco Lanci, pēc pirmā apļa atrodoties tikai sešpadsmitajā vietā, finišu sasniedza ceturtais.

749R_Breil.jpg

2003.gada Eiropas vicečempionam Superstock klasē Lorenco Lanci šī bija debija Supersport sacensībās – turklāt veiksmīga, jo sacīkstes laikā izdevās pakāpties par divpadsmit vietām uz augšu. Trases 850 metru garajā finiša taisnē, sasniedzot ātrumu 263km/h, kas bija tās dienas maksimālais ātrums, piecus apļus pirms finiša Ducati Breil braucējs aizbēga no lielās grupas, savlaicīgi nodrošinot nākamo vietu aiz goda pjedestāla.

Lorenco Lanci: „Es vēlos pateikties komandas inženieriem, kas palīdzēja man izvēlēties atbilstošākās riepas sacensībām. Tieši motocikla tehniskie parametri un aprīkojums ļāva labot pirmajā aplī manis pieļauto kļūdu, kad, izmantojot motocikla maksimālo jaudu, spēju ierindoties augstajā ceturtajā vietā.”

Šīs ir pirmās sacensības, kad 2004.gada sākumā prezentētais Ducati 749R tiek izmantots kādā no motošosejas čempionātiem. Ducati 749R izgatavošanā izmantotie materiāli – šķiedras, titāns u.c. – padara motociklu ļoti vieglu, savukārt motocikla spēku nodrošina L veida divcilindru 749cm³ jaudīgais Desmodromic dzinējs. Jaunais sajūga veids neļauj bloķēties aizmugurējam ritenim pie ļoti straujas bremzēšanas, kas ir regulāras tieši sacīkstēs. Spēkrata izturību nodrošina īpašs konstrukcijas veids – dzinēju ar šasiju savieno speciālas titāna skrūves, bet motora dzesēšanu nodrošina dzinēja galvas un tā siksnu sargu ventilēšanas sistēmas.

 
Visi komentāri
 
117743. viesis 8.marts 2004 10:48
0 0 Atbildēt

Man tie taksti par Ducati jau zb...

117756. viesis 8.marts 2004 11:25
0 0 Atbildēt

viesi> tad nelasi ! un aizej iz.........! :D

shito vareetu seerijveidaa tirgot.

117782. viesis 8.marts 2004 12:38
0 0 Atbildēt

tomēr līdz moča rekodam 340kmh makaronēdājiem vēl tālu :)

117804. viesis 8.marts 2004 14:06
0 0 Atbildēt

Eu viei abi divi un viniem lidzigie. Pabeidzat informatikas labaratorijas darbu un tad sedi iauto.

117808. viesis 8.marts 2004 15:09
0 0 Atbildēt

80- man toch tie rakst par Ducati jau besii arii, cik var, tas jau nenoziimee ka tam smerdelim ir nauda un shis tik reklamee savus mochus, *******. Japaanju mochi sanjemaas juus ar!

117817. viesis 8.marts 2004 15:44
0 0 Atbildēt

Dacatam vajadzeja 150 kubikus foraa, lai vispaar speetu kusteet tikpat aatri kaa japaaniisi. labi ka vel 999tais neieliida pie 600tajiem skrieties.

117843. viesis 8.marts 2004 18:39
0 0 Atbildēt

Reklama ir un paliek reklama. Ja nebutu tadi kuri seit rekamejas tad nebutu iauto. Un daudziem interese sie raksti.

2 viesis 08.03.2004 15:44

Ja Tu bikin sajegtu no mociem un moto sporta tad zinatu ka 999 ir 2 cilindri un iet 750 4 cilindru klase. Tadi ir noteikumi kurus izstradajusi zinosi cilveki. Tapec ari tiek salidzinati utt.

117845. viesis 8.marts 2004 18:54
0 0 Atbildēt

80- ko tu visiem brauc augumaa? Sachipojies galiigi :)

117850. viesis 8.marts 2004 19:30
0 0 Atbildēt

Ducati ir skaisti... Bet visi tie augseejie pluutiitaaji ir negliiti(vismaz dveeselees)...:)

IMOLA

117915. viesis 9.marts 2004 9:23
0 0 Atbildēt

to 80

Kas taa par 750to klasi? Neuztver personiigi, ja ne paaraak sajeedzu, bet sadu klasi nevienas sacensiibaas neesmu redzeejis. Cik nojausu Tu velies atsaukties uz WSBK. Gan jau pats zini, ka tas pasakums ir Ducatu menegets. Un savukart citi zinosi cilveki (rupnici komandas) taapeec jau nepiedalaas, ka tas 750 r4=999 v2 bubulis neatbilst patiesibai. Cilindru skaitam nav izkjirosa nozime. To lieliksi pierada MotoGP.

118754. viesis 13.marts 2004 16:01
0 0 Atbildēt

Pasarg Dievs no shiem itaalju braucamajiem... Viss ko raksta par Dukatii ir tikai reklaama. Neticiet tam!

118755. viesis 13.marts 2004 16:06
0 0 Atbildēt

Vispār es piedāvāju ierobežot Itāļu motociklu tirdzniecību Latvijā! Kur skatās darba drošības inspekcija! Nedrīkst litot kvaltātei neatbilstošas irīces, pie kam vēl uz ielas! Tas apdraud pārējos kustības dalībniekus!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jau šogad - Stellantis atsāks V8 Hemi motoru ražošanu 7

Autobūves koncerns Stellantis atgriezīs apritē V8 HEMI motorus, atsākot to ražošanu 2025. gada augustā. Lasīt vairāk

 

Līdz 429 km - Opel Corsa Electric brauks tālāk par to pašu naudu (+ FOTO) 2

Opel veicis Corsa Electric modernizāciju, kas vācu mazauto ļaus aizbraukt tālāk bez papildu uzlādes. Patīkami, ka šādu bonusu ražotājs sniedz nepaaugstinot cenu. Lasīt vairāk

 

Darba drošība uz Latvijas ceļiem visā savā krāšņumā (+ VIDEO) 14

Veicot ceļa remontu neviens nerūpējas par darbinieku drošību. Netiek norobežota darbu veikšanas vieta un darba veicēji tiek pakļauti nāves draudiem. Pirms darbu veikšanas vietas nav norāžu par joslas maiņu un nav novietots kravas auto, kas pasargātu darbiniekus. Lasīt vairāk

 

Maska darbības dēļ Lietuvā daži klienti atceļ"Tesla" pasūtījumus 6

Vairāki pircēji Lietuvā ir atcēluši savus elektroautomobiļa "Tesla" pasūtījumus, protestējot pret kompānijas vadītāja Īlona Maska darbību ASV valdībā, otrdien vēsta Lietuvas sabiedriskā raidorganizācija LRT. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti