Pēc triju gadu pārtraukuma Ducati atgriežas pasaules Supersport čempionātā ar citu komandu – Ducati Breil – un jaunu motociklu – 749R. Sezonas atklāšanas posmā Valensijā vienības pilots Lorenco Lanci, pēc pirmā apļa atrodoties tikai sešpadsmitajā vietā, finišu sasniedza ceturtais.
2003.gada Eiropas vicečempionam Superstock klasē Lorenco Lanci šī bija debija Supersport sacensībās – turklāt veiksmīga, jo sacīkstes laikā izdevās pakāpties par divpadsmit vietām uz augšu. Trases 850 metru garajā finiša taisnē, sasniedzot ātrumu 263km/h, kas bija tās dienas maksimālais ātrums, piecus apļus pirms finiša Ducati Breil braucējs aizbēga no lielās grupas, savlaicīgi nodrošinot nākamo vietu aiz goda pjedestāla.
Lorenco Lanci: „Es vēlos pateikties komandas inženieriem, kas palīdzēja man izvēlēties atbilstošākās riepas sacensībām. Tieši motocikla tehniskie parametri un aprīkojums ļāva labot pirmajā aplī manis pieļauto kļūdu, kad, izmantojot motocikla maksimālo jaudu, spēju ierindoties augstajā ceturtajā vietā.”
Šīs ir pirmās sacensības, kad 2004.gada sākumā prezentētais Ducati 749R tiek izmantots kādā no motošosejas čempionātiem. Ducati 749R izgatavošanā izmantotie materiāli – šķiedras, titāns u.c. – padara motociklu ļoti vieglu, savukārt motocikla spēku nodrošina L veida divcilindru 749cm³ jaudīgais Desmodromic dzinējs. Jaunais sajūga veids neļauj bloķēties aizmugurējam ritenim pie ļoti straujas bremzēšanas, kas ir regulāras tieši sacīkstēs. Spēkrata izturību nodrošina īpašs konstrukcijas veids – dzinēju ar šasiju savieno speciālas titāna skrūves, bet motora dzesēšanu nodrošina dzinēja galvas un tā siksnu sargu ventilēšanas sistēmas.
Man tie taksti par Ducati jau zb...