Naktī no 14.marta uz 15.martu notika maksājumu karšu apstrādes centra BankServiss sistēmas versijas maiņa. Šīs maiņas rezultātā atklājās sistēmas kļūdas, kas ietekmēja darījumu veikšanu pašapkalpošanās automātiskajās degvielas uzpildes stacijās.
Par pašu notikumu lasiet šeit »»
Atvainojamies tiem klientiem, kas veica darījumus 16.martā visas dienas garumā un, mēģinot norēķināties ar maksājumu kartēm, nevarēja to izdarīt. Rezultātā klienti nevarēja savam auto uzpildīt benzīnu un kartes kontā tika nobloķētas naudas summas.
Problēma tika novērsta tās pašas dienas vakarā un bloķētās summas tika atbloķētas, proti, klientu karšu kontos bija pieejami tie naudas līdzekļi, kas kartē bija pirms darījuma veikšanas degvielas uzpildes stacijā.
Apzinoties to, ka BankServiss sistēmas kļūda ir iedragājusi klientu uzticību kompānijām, kam pieder pašapkalpošanās uzpildes stacijas, vēlamies atvainoties visiem autobraucējiem, kas cieta šīs kļūmes sakarā, kā arī degvielas uzpildes staciju – Neste, Statoil, UnoX, Stārastāni un OPT Trest kolektīviem, kam nācās uzklausīt klientu neapmierinātības izpausmes.
Inese Kalveite
Korporatīvo komunikāciju un Mārketinga direktore/head of Corporate
communication and Marketing
BankServiss
whow ... atvainojaas gan :)