Audi A4 kabriolets Anglijā ļoti populārs 24

 
3.janvāris 2002 10:46

Jaunais Audi A4 Cabriolet, kura tirdzniecība Anglijā sāksies tikai pavasarī, ir kļuvis neparasti pieprasīts. Visa automašīnu partija, kas paredzēta Anglijai, jau ir pārdota iepriekš. Pārējiem interesentiem, kas vēlēsies iegādāties šo auto nāksies gaidīt vismaz gadu.

Jāatgādina, ka jaunais kabriolets ir būvēts uz «Audi A4» platformas. Sākotnēji jaunums tiks aprīkots ar divu variantu V6 dzinējiem – 2,4 litru (170 Zs) vai 3,0 litru ar 220 Zs jaudu. Tā saucamā «sporta versija» atšķirsies ar 17 collu diskiem, ar 235/45 R17 riepām, sporta piekari, kā arī sporta sēdekļiem ar elektropiedziņu. Starp citu, A4 kabrioleta salons atšķirsies no saviem brāļiem sedana un universāla ar hromētām detaļām uz priekšējā paneļa. Vērts atzīmēt, ka jaunais Audi kabriolets saņēmis elektriski nolaižamu mīksto jumtu, apsildāmu aizmugurējo stiklu jau bāzes komplektācijā. Šāda «Audi A4 Cabriolet» cena būs nieka 35,000 USD. iAuto//lenta.ru
 
Visi komentāri
 
7913. viesis 3.janvāris 2002 11:33
0 0 Atbildēt

shaubos vai kaads gaidiis to gadu lai tiktu pie avdji kabrio. Pa 35000$ var iepirkt arii citu kabrio, cena nav nekaada mazaa.

7943. viesis 3.janvāris 2002 12:44
0 0 Atbildēt

smuks

7973. viesis 3.janvāris 2002 15:16
0 0 Atbildēt

pa smigu jau viss buus smuks :)))))

8001. viesis 3.janvāris 2002 16:53
0 0 Atbildēt

nu nu

:)))))

8008. viesis 3.janvāris 2002 18:11
0 0 Atbildēt

BMW jau ar 2,0 dzinēju ir 170Zs, bet Auģukam vajag 2,4... BMW ar 3,0 dzinēju ir 231Zs (3,2- 343Zs), šitam tikai 220Zs... Ko vēl vajag? Ā, Audi laikam tagad turbīnu moš iebāzīs, lai vismaz BMW zirgiem tiek līdzi...

8011. viesis 3.janvāris 2002 18:29
0 0 Atbildēt

to Bimmer 2002-01-03 18:11:15

Ha, Hondai ar 1.6 ir 180 Zs - bet ko dod pliki Zs pie kaut kādiem ausij netīkamiem 7500RPM. Audi nekad nav likuši uzsvaru uz Zs rādītājiem - galvenais, lai tie Zs parādās pie zemiem RPG un lai ir liels griezes moments. (piem ar A3 1.6-101Zs ir braukt krietni foršāk, nekā ar Civic 1.6-160Zs)

IMHO - nav prātīgi salīdzināt Zs/cm3 rādītājus! Par turbīnu doma laba - tā tiešām var uztaisīt vieglu un jaudīgu auto!

Kaut gan kabrio tie Zs bijuši-nebijuši, galvenais taču tā eleganti braukt un skatīties apkārt, vai visi redz, kāds tev autiņš... ;-)

8018. viesis 3.janvāris 2002 21:12
0 0 Atbildēt

piekriitu abiem augsheejiem ;).

8047. viesis 4.janvāris 2002 10:16
0 0 Atbildēt

Kas tas pa murgu - apsildaamais aizmugureejais stikls jau komplektaacijaa! Bez apsildiisanas no aizmugureejaa stikla tak vispaar nau jeegas.

8063. viesis 4.janvāris 2002 11:15
0 0 Atbildēt

bembermember - piekrītu, apsildāmais aizm. stikls bija pat senajiem golfI kabrioletiem.

Specialists - kas ir RPG ? role playing game ? ;)

8064. viesis 4.janvāris 2002 11:16
0 0 Atbildēt

pareizi, 90to gadu kabrioletiem aizm. loga vietā bija nožēlojama plēve, tāds kā zivs peldpūslis nostiepts ;)

8066. viesis 4.janvāris 2002 11:22
0 0 Atbildēt

nu jaa, stikls ar apsildiisanu protams ir labaaks par pleevi.

Ka tik siem Anglijaa nesanaak vairaak braukt ar jumtu, nekaa bez :))

8111. viesis 4.janvāris 2002 13:59
0 0 Atbildēt

jaapiekriit - tur vinji varees baudiit kabrioleta labumus tikai taadaas vietaas kaa piemeeram pazemes autostaavvietas :), jo lielaakajaa daljaa gada dienu ir nokrishnji...

8192. viesis 4.janvāris 2002 20:10
0 0 Atbildēt

To Perf - he hee :)))

8246. viesis 6.janvāris 2002 21:21
0 0 Atbildēt

Speciālist 2002-01-03

Es nelieku uzsvaru uz zirgaspēkiem, es vienkārši norādu, ka BMW ir pārāks visādā ziņā. To ka BMW griezes moments ir vislielākais tev jau sen vajadzēja zināt, ja jau autiņos rubī, paskaties jebkura BMW dzinēja griezes momentu un tad salīdzini ar cita manufacturera dzinēju... Tas neattiecas tikai uz jaunajiem modeļiem. Par tiem rpm tu baigi pārspīlē, BMW savu jaudu attīsta pie tik pat apgriezieniem (+/- 300rpm) kā auģuks ar atmosfērisko dzinēju, tā kā mazāk d|r$

8260. viesis 7.janvāris 2002 9:19
0 0 Atbildēt

teiksu ka ir - BMW cabrio ir daudz pievilcigaks. Vienkarsi dizainiski, bez visiem Zs. Kabrio jau nav domats vilkshanai pa soseju uz 220. Protams no krustojuma ir jacel labi. :)

8265. viesis 7.janvāris 2002 9:38
0 0 Atbildēt

To Bimmer:

Vai Tu kaadreiz visiem cilveekiem atdziisies, ka esi tikai ar muti brauceejs pa internetu, Zs skaitiitaajs un domaajoss vienaa virzienaa?Respektiivi BMW rullee!! Citu neko Tu nevari izdomaat.

Par to atdziisanos es domaaju, ka tu nekad neesi piedaliijies nevienaa tusinaa,braucis kautkaadus veikliibas braucienus vai uz aatrumu, varbuut no malas tikai veerojis. Tev tak ir 535, ja nemaldos, loti labs raadiitaajs, noteikti daudz Zs un baigais griezes moments, ne? Kur tu vinus liec, izcakaree kaadu Ford Sierra uz ielas?

8267. viesis 7.janvāris 2002 9:50
0 0 Atbildēt

To Bimmer

Kas tad nu? Tu pat saac kluudiities BMW parametros, vai vienkaarsi gribi uzlabot sev tik miila auto raadiitaajus? Ja tavas smadzenes ir atslaabusas, tad ieej BMW maajas lapa un apskaties, ka 320 nav vis 2,0 litru motors, bet gan 2.171 kubikcent., kas noziimee 2,2 klasifikaacijaa un tas arii ir tas , kas izspiez tavus mineetos 170Zs, nevis 2.0 litriigais motors. Veelreiz pieraadiijaas, ka tu tikai maaki vaavulot ar muti..... pat zinaasanas tev nav.

8294. viesis 7.janvāris 2002 11:38
0 0 Atbildēt

to Bimmer 2002-01-06 21:21:17:

Iemācies lasīt. Es savā komentārā salīdzināju Audi ar Honda. Tur nebija ne vārda par BMW. Bet to jau Tavas pierītes biezums laikam nespēj saprast.

PS. 100% viesis 2002-01-07 09:19:29

8319. viesis 7.janvāris 2002 13:41
0 0 Atbildēt

To Bimmer

Atkal Tev vecaa dziesma!! Kas vainas turbiinai? Ko Tu gribi teikt, ka Audi, Mercedes (kompressor),subaru, ford (cossworth), volvo, saab........... nemaak taisiit motorus? Liek tikai turbiinas klaat, lai vareetu sasniegt BMW Zs? Bet varbuut BMW nav speejiigs uztaisiit labu turbiinu? Varbuut Tu visas ieprieks mineetaas masiinas nesauksi par masiinaam, jo taam tacu ir turbiinas? Masiina ir tikai BMW, jo Tu citaas nemaz neesi iedzilinaajies, ne to uzbuuvee, ne konstrukcija, ne citaas detalaas.Nu ja, Tu jau neko nerubii, paaris vaardinu tavaa galvaa tikai ir.

Un , ja tu gribi zinaat, tad Audi jau '89 gadaa uztaisiija 2,3 l motoru ar 170 Zs, bet drosi vien neuzskatiija par pareizu paaraak forseet motorus, lai muuzs buutu ilgaaks un taapeec liek taas tavas nezin kaapeec ieniistaas (drosi vien taapeec, ka turbo motori ieliek taviem BMW) turbiinas.

Bet par so mineeto Audi Cabrio varu teikt, ka nu ir jau loooooti smuks, arii panelis atskiras no A4.

8391. viesis 7.janvāris 2002 18:39
0 0 Atbildēt

Nu re arī bīmers aizdirsās tapat kā Perfs.

8396. viesis 7.janvāris 2002 19:33
0 0 Atbildēt

Augshai:

ko Tu tur d*rs :E. Liecies taads sakariigs vecis bet nu kad aiziet ciet tad $%^&* vien sanaak. :(

To: speciaalists

aa nu jaa... mmm.... bmw nemaak turbiinas taisiit....

vari atbildeet: kursh uztaisiija pirmo turbiinu autobuuves veesturee?

8398. viesis 7.janvāris 2002 19:53
0 0 Atbildēt

to Perfectyon 2002-01-07 19:33:00

Br, nevaru ieraudzīt, kur es tā esmu rakstījis...

8399. viesis 7.janvāris 2002 20:07
0 0 Atbildēt

nu gan njemaas ap viena strunta audjiku. ko juus vinjaa tik labu saskataat? Manupraat bembim kabrio ir krietni simpaatiskaaks. :)

Bet ko ta es, es jau neko nerubiju. Seedeeshu klusinjaam un maitaashu gaisu... :D

8775. viesis 10.janvāris 2002 16:01
0 0 Atbildēt

To Perfection

Man jau nu liekas, ka pirmo turbiinu autiniem SEERIIJVEIDAA (kas nav mazsvariigi) uztaisiija SAAB. Pielabo, ja kluudos.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 6

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti