Atklātībā parādījušies oficiālie Land Rover Discovery foto, kas liecina, ka auto joprojām spējis saglabāt to pašu vilinošo auru, kas pavadījusi tā priekštečus jau 15 gadu garumā. Auto debitēja 1989. gadā un face-lift piedzīvoja 1994.gadā.
Ārēji Land Rover Discovery kļuvis līdzīgāks kompānijas topmodelim Range Rover. Land Rover stila "rozīnītes" - kantainā priekšējā daļa, līdzena aizmugure un divu līmeņu jumts (aizmugurē sēdošo galvām ir vairāk brīvas vietas) ne tikai saglabātas, bet pat padarītas izteiksmīgākas.
Interesants jaunums un dizaina elements ir asimetriskais aizmugures durvju risinājums - to apakšējā daļa veras uz leju, bet augšējā, laukuma ziņā lielākā - uz augšu, kas atvieglo arī transportējamās kravas pārvietošanu.
Land Rover Discovery ticis arī pie jauna integrēta rāmja, neatkarīgas visu riteņu piekares un par papildus samaksu iespējams tikt arī pie pneimopiekares. Visa minētā apvienojums, domājams, tikai cels auto komforta līmeni un ļaus tam pacelties klasi augstāk - kompakts SUV.
Kompānijas inženieri apgādājuši Land Rover Discovery ar jaunu speciālu Terrain Response sistēmu. Ar neliela slēdža palīdzību centrālajā konsolē iespējams izvēlēties kādu no pieciem braukšanas režīmiem.
Viens paredzēts normāliem braukšanas apstākļiem, viens - slidenam ceļam (grass/gravel/snow) un trīs speciāli bezceļa apstākļiem - dubļiem, smiltīm, klintīm (mud/ruts, sand un rock crawl).
Potenciālie īpašnieki varēs izvēlēties starp diviem dzinējiem - vecais V8 nomainīts ar jaunu 4.4 litru V8 motoru. Šī ir Jaguar 4.2 litru V8 versija, kas spēj attīstīt 300 Zs jaudu un darbojas tandēmā ar sešpakāpju automātisko kārbu.
Otra iespēja ir 190 Zs 2.7 litru V6 common-rail turbodīzeļdzinējs, tāds pats kā iekš Jaguar S-Type un jaunajam Peugeot 407 sedanam. Šis dzinējs izstrādāts, apvienojot Ford un French PSA (Peugeot, Citroėn) spēkus.
Pārnesumkārba ir manuālā, bet iespējams pasūtīt arī "automātu" - abi sešpakāpju variantā. Dīleru rokās auto varētu nonākt šī gada novembrī. Cenas pagaidām netiek izziņotas, tomēr diez vai Eiropā auto maksās mazāk par 30 000 eiro.
Mjā, vēl viens parketnieks mums taisni bija nepieciešams