Siemens Mobile Grand Prix izcīņā uzvar latvieši 2

 
17.maijs 2004 9:06

Ar Latvijas sportistu uzvaru prestižākajā Superbike klasē Biķernieku trasē noslēgusies pirmā 2004. gada motošosejas sezonas sacīkste, Siemens Mobile Grand Prix izcīņa.

Atšķirībā no lietainās sestdienas, kad notika kvalifikācijas braucieni, svētdiena trasē bija saulaina un sausa, kas ļāva sportistiem krietni uzlabot apļa laikus. Superbike klasē igaunis Hanno Velts („RAMK”) nespēja izmantot pirmās starta vietas priekšrocības, un viņu jau distances sākumā apsteidza Agris Neija („Eternit Verners Racing Team”) un Bruno Rožkalns („Motosports Racing Team Rīga”), kuri trasē devās attiecīgi no otrās un trešās starta pozīcijas. Bruno Rožkalns distances vidū otro vietu gan atdeva igaunim, toties Agris Neija izcīnīja pārliecinošu uzvaru. „Šai sacīkstē ļoti gribēju startēt no pirmās pozīcijas, jo izvēlējos tādu taktiku, ka pēc starta izraujos līderpozīcijā un visu sacīksti turu ātru braukšanas tempu, jo tā konkurentiem būs grūtāk man pietuvoties,” pēc uzvaras teica Agris Neija. „Mans plāns izdevās, un beigās es pat it kā varēju braukt lēnāk, jo biju pietiekami atrāvies no sekotājiem.” Supersport600 klasē viss goda pjedestāls igauņu sportistiem – pirmais finišēja Joels Videss („Saku Motoklubi”), otrā vieta tika Anti Jāksonam („MK Risanti”), bet trešais palika Sulevs Sīgurs („Rohtlaan Motosport”). Labākais no Latvijas braucējiem Juris Svarinskis („RBS-Skals Baltic Ducati Racing Team”) finišēja ceturtais. Apvienotajā 125 un 250/400cm3 uzvarēja leģendārais igauņu motosportists Lembits Tēsalu, bet 125cm3 klases ieskaitē ātrākais bija jaunais somu braucējs Jari Lāhanens, kurš Biķerniekos startēja pirmo reizi. „Man ļoti patika jūsu trase, domāju, ka arī augustā atbraukšu,” pēc finiša teica somu sportists, kurš motošosejas sacensībās startē tikai otro sezonu. Toties B600 un B1200 klasē ātrākie bija mājinieki. B600 klasē pirmās starta vietas priekšrocības izmantoja Edgars Džeriņš („Motosport Racing Team Rīga”), bet B1200 klasē triumfēja Ainārs Šķerbergs („Eternit Verners Racing Team”). „Salīdzinot ar vakardienu, kad lija lietus un trase bija slapja, apļa laiku uzlaboju par sešām sekundēm,” pēc finiša pastāstīja B600 klases uzvarētājs Edgars Džeriņš. „Iepriekšējās sezonās sacīkstēs man gadījās dažādas nepatikšanas, avārijas, un tāpēc šai gadā esmu iecerējis startēt visās sacensībās pilnu sezonu, un šāds sezonas sākums ir ļoti labs. Spēka gan varētu pietrūkt Supersport600 klases braucienā, jo mēnesi pirms tam esmu intensīvi trenējies, taču arī tur centīšos finišēt pēc iespējas augstākā vietā.” Sestdien notika finālbrauciens C600 un C1200 klasei, kurā uzvarēja attiecīgi Viktors Kramers un Raitis Zverbulis. Nākamais Baltijas čempionāta posms 29.-30. maijā notiks Lietuvā, Kauņā, bet augustā Rīgā, Biķernieku trasē notiks otra Siemens Mobile Grand Prix izcīņa, kas būs Baltijas meistarsacīkšu ceturtais posms. Siemens Mobile Grand Prix izcīņas rezultāti: B600 klase: 1. Edgars Džeriņš (Latvija, „Motosport Racing Team Rīga”) 2. Mārtiņš Valduss (Latvija, „Grabovskis M.T.S.”) 3. Aldas Rastenis (Lietuva, „Sport line”) B1200 klase: 1. Ainārs Šķerbergs (Latvija, „Eternit Verners Racing Team”) 2. Guntis Ragelis (Latvija, „Eternit Verners Racing Team”) 3. Henrijs Fogels (Latvija, „Eternit Verners Racing Team”) 125 cm3 klase: 1. Jari Lāhanens (Somija) 2. Mihails Bistrovs (Igaunija, „Yamamoto RC”) 3. Asko Lēts (Igaunija, „Slik”) 250/400 cm3 klase: 1. Lembits Tēsalu (Igaunija, „Slik”) 2. Aimo Heinonens (Somija) 3. Voito Kaivosoja (Somija) Supersport600 klase: 1. Joels Videss (Igaunija, „Saku Motoklubi”) 2. Anti Jaksons (Igaunija, „MK Risanti”) 3. Sulevs Sīgurs (Igaunija, „Rohtlaan Motosport”) Superbike klase: 1. Agris Neija (Latvija, „Eternit Verners Racing Team”) 2. Hanno Velts (Igaunija, „RAMK”) 3. Bruno Rožkalns (Latvija, „Motosport Racing Team Rīga”)
 
Visi komentāri
 
126618. viesis 17.maijs 2004 13:54
0 0 Atbildēt

Agris Neija vienkaarshi SUPER!!!! P.S. Edgars Džeriņš un Bruno Rožkalns arī malači! TURAAS!!! Motosports tāpat kā latvieši rulleeeeee!!!

127355. viesis 20.maijs 2004 17:06
0 0 Atbildēt

Džeriņam B-600 jau ir piersta lieta un par uzvaru nav ko bīnīties, bet žēl gan, ka SS-600 klasē negāja tik labi. Agra uzvara superbaikos vēlreiz pierāda, ka viņš ir augstas klases pilots. Labo noskaņojumu izjauc vienīgi neveiksmīgais igauņa kritiens, taču labi, ka nekas traģisks nenotika. Gaidīsim otrā posma rezultātus.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti