Rallija „Cēsis 2004” uzvarētāji – Egle/Vilmanis! 7

 
14.jūnijs 2004 9:17

Ar Latvijas ekipāžas Aivis Egle/Juris Vilmanis uzvaru beidzies Latvijas autorallija čempionāta ceturtais posms „Cēsis 2004”. Uzvaras liktenis izšķīrās pēdējā ātrumposmā, kad dzinēja defekts piemeklēja pārliecinošos sacīkstes līderus Matīsu Mežaku/Arni Roni.

Vēl pirms pēdējā „dopa” Mežaks bija vairāk nekā minūti priekšā konkurentiem, tomēr kārtējo reizi neizturēja tehnika – šoreiz salūza „Ford Escort WRC” dzinējs... Tādējādi Matīss zaudēja iespēju ne tikai nopelnīt desmit punktus Latvijas čempionāta kopvērtējumā, bet arī izcīnīt 3000 eiro kā sacīkšu lielo balvu. Mežaka vietu uz goda pjedestāla augstākā pakāpiena ieņēma viņa komandas biedrs no „R-evolution Racing” Aivis Egle, par gandrīz minūti finišā apsteidzot lietuviešu Sauļa Girdauska/Audjusa Šoša ekipāžu. Lietuvieši spēja izcīnīt otro vietu pat neskatoties uz to, ka pirmajā dienā apmeta kūleni un sestdienu uzsāka tikai kā devītā ātrākā ekipāža. Trešie absolūtajā vērtējumā bija latvieši Viktors Ļebedevs/Māris Deklaus, aiz sevis atstājot labāko Igaunijas ekipāžu – Jānu Molderu/Urmasu Rosimā. Raimonds Strokšs/Jānis Volmanis bija uzvarētājs R13 grupā un finišēja piektajā vietā absolūtajā vērtējumā. Uzrādot labākos sasniegumu savā karjerā, sesto vietu ieguva Andris Lontons/Mareks Stirna. A8 grupā nepārspējams bija lietuvietis Rokas Lipeiķis, bet labākais no latviešiem – Roberts Kondrats – finišēja otrajā vietā. A2000 kategorijā uzvaru otro uzvaru pēc kārtas svinēja Māris Neikšāns, kurš šoreiz savu ierasto stūrmani Edgaru Utānu bija nomainījis pret Gati Panavu. Viņš bija pirmais starp arī vienas ass piedziņas auto, saņemot par to vērtīgas balvas no „Siemens”. Izcīnot 17. vietu absolūtajā vērtējumā, pirmais klasē „Promo” bija Andris Dambis ar savu „OSCar”. N2000 kategorijā pirmajā vietā bija Krišjāņa Caunes ekipāža, bet R1600 klasē – lietuvieši Darius Čiutele/Ramūnas Babačinas. R2000 klasē visātrākie bija brāļi Egīls un Māris Īles. Sacīkšu pirmās vietas ieguvējs saņēma 3000 eiro, otrais ātrākais – 2500 eiro, bet trešajai vietai pienācās 2000 eiro. Ceturtā vieta tika pie 1500, piektā – pie 1000, bet sestā – pie 500 eiro. Pilni sacīkšu rezultāti apskatāmi lapā www.autorally.lv internetā. Savukārt rallija sacīkšu laikā visoperatīvākā informācija būs pieejama Cēsu “Radio 3” ēterā. Rallija „Cēsis 2004” rezultāti absolūtajā vērtējumā. A.Egle/J.Vilmanis 1.05:19,9, S.Girdauskas/A.Šošas +57,8, V.Ļebedevs/M.Deklaus +1:26,9, J.Molders/U.Rosimā (visi Mitsubishi Lancer Evo) +1:38,0, R.Strokšs/J.Volmanis (Audi 80 Quattro) +2:50,2, A.Lontons/M.Stirna (Mitsubishi Lancer Evo) +3:09,8. Rallija „Cēsis 2004” rezultāti vienas ass piedziņas kategorijā. M.Neikšāns/G.Panavs (Ford Puma) 1.11:53,2, K.Caune/A.Štrauss (Honda Civic) 3:27,1, E.Īle/M.Īle (VW Golf) +3:27,8, D.Čiutele/A.Babačinas (VAZ 2105) +3:43,2, D.Leščs/J.Vīksna (Opel Kadett) +4:09,4, I.Norberts/G.Zicāns (Toyota Corolla) +4:02,5.
 
Visi komentāri
 
130229. viesis 14.jūnijs 2004 9:23
0 0 Atbildēt

Forši...... Sestaa vieta sanjeema 5000 euro.

130230. viesis 14.jūnijs 2004 9:42
0 0 Atbildēt

Labak but 6 nevis 1 ! No 1-5 vietai sametās naudiņu, - kurš vairāk, tas 1 vietā, kas mazāk, tas 5. !

130231. viesis 14.jūnijs 2004 9:48
0 0 Atbildēt

Ralija norisi vel arvien vares noklausiities radio:)

Ilgi gan tas radio transle to operativo info:)

Bet par to 6 vietu labs:)

130232. viesis 14.jūnijs 2004 9:49
0 0 Atbildēt

ha ha, 500EUR, nevis 5000. Domājam un rakstam, nevis rakstam un .......

130281. viesis 14.jūnijs 2004 12:32
0 0 Atbildēt

Bet bija labas sacensiibas!

130313. viesis 14.jūnijs 2004 18:06
0 0 Atbildēt

NU beidzot tas revolution tiims kaut ko novinee - a to biezi sponsori un perekruts auto, bet jegas nav.

130318. viesis 14.jūnijs 2004 21:00
0 0 Atbildēt

aha man ar patika ;)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 30

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti