Pirmās ziņas par jauno Subaru Impreza 22

 
30.jūnijs 2004 3:37

Vienas no intervijām ar kompānijas Subaru dizaineriem laikā japāņu žurnālistiem izdevās izdarīt dažus skiču fotouzņēmumus. Zīmējumos attēlots dalībai pasaules čempionātā sagatavotais sedans. Tomēr diez vai automobiļa sērijveida modelis kardināli atšķirsies no rallija versijas.

impreza1.jpg

Pirmām kārtām skatienu piesaista automobiļa priekšējā daļa. Vispirms jau jaunā radiatora reste, kas veidota konceptauto B11S stilā. Bez tam, auto ticis arī pie jauniem lukturiem un aerodinamiskākas, "pielaizītākas" formas.

impreza2.jpg

Visbeidzot, Impreza, cik ļauj nojaust zīmējumi, ir vairāk vai mazāk veiksmīgi atbrīvojusies no gaisa savācējlūkas motora pārsegā. Visdrīzāk gaisa piekļuve motortelpai tiks nodrošināta uz priekšējā bufera un apjomīgās radiatora restes rēķina.

Diemžēl zīmējumi nesniedz priekšstatu par to, kā varētu izskatīties auto aizmugures daļa. Visticamāk auto garums paliks iepriekšējais, bet salona izmēri tiks palielināti uz bagāžas nodalījuma rēķina - tas pilnīgi noteikti būs īsāks nekā līdzšinējam modelim.

Pagaidām nav nekādas informācijas par to, kad varētu tikt prezentēts pat jaunā Subaru Impreza konceptmodelis.

 
Visi komentāri
 
131346. viesis 30.jūnijs 2004 6:44
0 0 Atbildēt

WRC versija izskataas stipri pievilciigaaka, bet turbiinas gaisa piepluude uz haubes kautkaa tomeer pietruukst, pie visa ir jaapierod:)

131347. viesis 30.jūnijs 2004 6:47
0 0 Atbildēt

"Visbeidzot, Impreza, cik ļauj nojaust zīmējumi, ir vairāk vai mazāk veiksmīgi atbrīvojusies no gaisa savācējlūkas motora pārsegā."

nu par veiksmiigi veel vareetu pastriideeties. boksermotoram augshaa novietots interkuuleris tomeer nebija slikti...

131351. viesis 30.jūnijs 2004 7:49
0 0 Atbildēt

U jou, kautkas futuuristisk! Uz ielas noteikti ka izskatiisies stipri iespaidiigaak kaa bildees.

131357. viesis 30.jūnijs 2004 8:30
0 0 Atbildēt

Haba haba haba....

131361. viesis 30.jūnijs 2004 8:45
0 0 Atbildēt

Izskatās interesanti. Rallija versijai gan šitāds bamperis paliktu pirmajā lielajā ūdens peļķē :)

131381. viesis 30.jūnijs 2004 9:25
0 0 Atbildēt

B11S (baltais?) izskataas krietni pievilciigaak, elegantaak un iespaidiigaak, nekaa rallijimpreeza. imho

131385. viesis 30.jūnijs 2004 9:29
0 0 Atbildēt

Izskats niknāks palicis!

131390. viesis 30.jūnijs 2004 9:36
0 0 Atbildēt

Kad nez viņiem ienāks prātā atbrīvoties no tām bezgaumīgajām dzeltenajām uzlīmēm uz auto sāniem. Tās autiņam piedod tādu "ģešovkas" izskatu nu gluži kā 80to 90to gadu mijā.

131394. viesis 30.jūnijs 2004 9:46
0 0 Atbildēt

nesmuki. impreza ir prieksh ralija nevis kautkaada smukummantinja

131397. viesis 30.jūnijs 2004 9:51
0 0 Atbildēt

nedaudz no ALfa, nedaudz no Masserati, nedaudz no Pegy, bet interesanti

uz ielas jau nu koncepti nekad nav paradijušies, šis nebūs izņēmums

131440. viesis 30.jūnijs 2004 11:21
0 0 Atbildēt

Re kaa vecaaka STI ar Latvijas ekipaazhu sakuulenjo Krievzemes rallii... :( racer.4rati.lv/subaru.mpeg

131441. viesis 30.jūnijs 2004 11:22
0 0 Atbildēt

Ir OK. Man jau patiik.

131448. viesis 30.jūnijs 2004 11:43
0 0 Atbildēt

Nu tas augšas interkūleris ir mūsdienu subara vājākā vieta. Nerunājot par dizainu ar pretīgo lūku. Wrc mašīnām jau tagad liek interkūleri priekšā. Arī tjūningojot ielas mašīnu tā ir viena no lietām, kas jāizdara uzreiz pēc vadības bloka un izpūtēja nomaiņas. Tieši tāpēc N grupā (kur interkūlera pozīciju nevar mainīt) subari zaudē micukiem, jo, lai gan standartā no subaru dzinēja var izspiest pat lielāku jaudu, interkūleris ar laiku aktīvi braucot uzkarst un jauda krītas ievērojami.

Man šis konceptkārs patīk:)

131450. viesis 30.jūnijs 2004 11:46
0 0 Atbildēt

Nekaa nebij pa pilseetu braukaajot augshaa novietotais interkulers aizdzen visu jaudu cuukaam jo sastreegumos staavot karstums no dzineeja celjas augshaa un sakarsee interkuuleri un paiet tiekai kaada 1 minuute kameer braucot tas atdziest un paraadaas lielaaka jauda, taapeec vispareizaakaa interkuulera atrashanaas vieta ir priekshpusee....

131453. viesis 30.jūnijs 2004 11:53
0 0 Atbildēt

nice

131466. viesis 30.jūnijs 2004 12:45
0 0 Atbildēt

ja nu smuks jau. A to atveri kapota vareja atstat vismaz ka dizaina elementu, man patika.

80

131503. viesis 30.jūnijs 2004 15:18
0 0 Atbildēt

bez rievas reāli grābj aiz vaiga .. atstois

131505. viesis 30.jūnijs 2004 15:18
0 0 Atbildēt

bet gan jau :)

131511. viesis 30.jūnijs 2004 15:24
0 0 Atbildēt

kur taa pasaule iet....

131537. viesis 30.jūnijs 2004 16:23
0 0 Atbildēt

Loti simpaatisks kaa arii sportisks autinjsh.

Patiik.......

131680. viesis 1.jūlijs 2004 11:48
0 0 Atbildēt

Nu moins... shitt izchakaree Imprezu... galiigi neizskataas peec sporta auto...

131984. viesis 5.jūlijs 2004 11:44
0 0 Atbildēt

ielinieks , vismaz shajaa rakursaa izskataas vairaak limuziinveidiigs auto , bet zilais rallija auto ir viekaarshi super, tik makeniit petruukst klasiskais gaisatveereejs uz motorvaaka! bet ganjau maaceesism sadziivot ar shaadu izskatu! :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti