«Svarīgās» Ceļu policijas nodarbes 93

 
7.februāris 2002 8:10

Pieejot pie loga, pēkšni ieraugu skaisti zaļas vestītes, noslēpušās Zirņu ielas malā. Nolēmu nedaudz paskatīties, ko tad vīri šeit dara. Atbilde izrādījās ļoti vienkārša. Naudu pelna...

Tālāk redzamais ir Senču, Zirņu un K.Valdemāra ielas krustojums, tur, kur Statoils. Kā zināms, kreisais pagrieziens no Valdemāra ielas, braucot no centra šeit nav atļauts. Lai tiktu uz Zirņu ielas ir jābrauc samērā liels lieks gabals. Daudzi vadītāji tāpēc tomēr riskē un veic kreiso pagriezienu no Valdemāra ielas uz Zirņu ielu, zinot, ka šeit viņus neviens nenoķers. Un kur ir auni, tur ir arī cirpēji... Tā vietā, lai CP inspektori strādātu tur, kur tiešām tas vajadzīgs, viņi divatā, noslēpušies aiz kravas auto, kā partizāni, gaida kad nu beidzot kāds pārkāps CSN. Laikam jau vieta laba, ja pēc kāda laika piebrauca arī otra CP automašīna... Nu ko, žēl, ka vismaz 4 cilvēki neko prātīgu nedara, bet tiešām «ķer» tos vadītājus, kas pēc darba noguruši, lai nopelnītu arī nodokļiem, par ko uzturēt šos darboņus, nolemj ieekonomēt kādu kilometru. Tad abas CP mašīnas sabrauca blakus, atvēra «bagažniekus», kaut ko pārkrāva no viena uz otru un Nr.2 aizbrauca. Nr.1 palika «strādāt» Kādreiz CP patrulēja uz Senču ielas starp Valdemāra un Miera ielām, bet laikam jau visi ir pieraduši pie viņiem un vairs «neuzraujas»... Esiet uzmanīgi - nepārkāpiet! No jūsu ieekonomētā kilometra kāds var iegūt samērā lielu naudiņu... iAuto jautā: vai tas ir TAS Ceļu Policijas darbs, par kuru mēs maksājam nodokļus? Vai tiešām CP nav svarīgākas nodarbes kā ķert šos sīkos un RETOS pārkāpējus? iAuto, 06.02.2002. / 17:30 P.S. iAuto neatbalsta likuma pārkāpumus, bet arī šādu bezjēdzīgu patrulēšanu arī - NĒ! Fotoaparāts no CANON centra Fotografēts ar CANON PowerShot A20
 
Visi komentāri
 
11406. viesis 6.februāris 2002 17:47
0 0 Atbildēt

CP nepaveicās. Pie redaktora mājas nevar tā "strādāt"... esiet uzmanīgāki...

11409. viesis 6.februāris 2002 17:54
0 0 Atbildēt

Labas bildes prieks vakara un CanonA20 - varbut nemaz nav tik slikts aparats. tikai vai ir garantija, ka sis bildes tiesam ir taisitas ar A20...

11418. viesis 6.februāris 2002 18:56
0 0 Atbildēt

STULBI ir ari pie mums valdosais tiesibu nihilisms - ja nedrikst nogriezties pa kreisi, tad nedrikst. Kapec dazi drikstetu, ja loti gribas, bet citiem jaievero cel zimes. Tad jau vispar atsakamies no cela zimem - liekam masinas kur un ka pagadas, ieskaitot tramvaja sliedes; griezamies kur un ka gribam, kaut ari aiz muguras sastajas kilometru gars korkis.

Ja zimes nepamatoti saliek - PRET TO vajag cinities. Saja vieta - nu ir pareizi, ka nevar kreiso pagriezienu taisit - loti maza ir ta krustojuma caurlaidiba Sarkandaugavas virziena un ja kads pezons griezas pa kreisi, taisot citiem problemas, tad loti labi ka kads no vina ko noslauc. Neredzu, ka saja gadijuma CP ir grekojusi.

11419. viesis 6.februāris 2002 19:11
0 0 Atbildēt

Un neka svarigaka viniem nebija ko darit, ka gaidit, kad kads pagriezisies nepareizi...

11420. viesis 6.februāris 2002 19:15
0 0 Atbildēt

viesim 2002-02-06 18:56:43

Nepiekrītu, ka CP nav grēkojusi. Saprotams, ka likumi un noteikumi attiecas uz visiem, un ka likumpārkāpumi ir jānovērš.

Taču LV CP to dara ar ačgārnām metodēm. Piemēram, pats redzēju CP, kas uz Tukuma šosejas pabrauca garām mopēdistam, kurš bija uzkrītoši iereibis un knapi lavierēja pa ceļu, kamēr aiz viņa sastājusies rinda nezināja ko darīt.

Pirms tam šī pati cp uz tā jau šaurā ceļa aptur smago mašīnu - tas nekas, ka tur apstāties nedrīkst un ka tiek radīta bīstama situācija.

šī pati cp pēc tam braucot pa ceļu, apgriezās... līkumā. līkumā, kur ātrums ir 90 km, un nav pārredzams, un kur nedrīkst ne apdzīt, ne arī apstāties. Tas notika neskatoties uz to, ka 500 m pirms un 500m pēc tam ir plaša vieta, kur apgriezties, nevienam netraucējot.

par šo konkrēto situāciju runājot - ja cp nav principiāla, regulējot satiksmi, tad jautājums - vai cp var būt principiāla, iekasējot sodus? vai cp fiksēta pārkāpuma gadījumā principiāli iekasēs naudas sodu vai arī gaidīs, kamēr vadītājs kaut ko piedāvās.

11421. viesis 6.februāris 2002 19:43
0 0 Atbildēt

Neesmu CP fans, bet uzskatu ka noteikumi jāievēro visiem. Viens atļaujas nogriesties pa kreisi jo noguris pēc darba dienas dodas mājās, bet cits, gaidot rindā, kas aiz "nogurušā" izveidojusies varbūt uz slimnīcu laikā nepaspēj !!!

Redaktors 6.februāris 2002 20:14
0 0 Atbildēt

Pamatjautājums gan bija nevis vai mēs drīkstam pārkāpt, bet gan vai tā ir lietderīgākā nodarbe, ar ko varētu nodarboties CP patruļas?

11429. viesis 6.februāris 2002 21:23
0 0 Atbildēt

Uz Zirnju ielas un pie Statoila vinjiem patiik tuseet... Esmu redzeejis arii dazhaadaas citaas poziicijaas uz Zirnju ielas.. Njaa polichiem patiik seedeet "barotavaas" nevis kaut kur, kur nenaak pikjiitis.. bet buutu lietderiigi, ja vinji tur paseedeetu.....

11434. viesis 6.februāris 2002 22:19
0 0 Atbildēt

menti kozli

11447. viesis 7.februāris 2002 8:50
0 0 Atbildēt

Labrīt,

Par rakstu - nu nedaudz tendenciozs (kā jau iAuto pierasts), Pilnīgi nepiekrītu, ka uz "nogurušajiem" vajadzētu pievērst acis (īpaši jau tajā krustojumā), taču CP darbs arī kautkāds kreiss sanācis. Tā vietā, lai novērstu pārkāpumu (stāvētu labi redzamā vietā) tie slēpjas, lai "uzvārītos". Protams, ka CP jānodarbojas arī ar audzināšanas darbiem (to skaitā arī sodīšanu), taču, manuprāt, primārais būtu kārtības radīšana un pārkāpumu NOVĒRŠANA.

11448. viesis 7.februāris 2002 8:51
0 0 Atbildēt

Starp citu, pēdējā bildē pārkāpti apstāšanās un stāvēšanas noteikumi :)

11452. viesis 7.februāris 2002 9:03
0 0 Atbildēt

manupraat to kas tajaa pagriezienaa griez pa kreisi vaidzeetu ne tikai kjert un sodiit bet veel noslaaniit kaartiigi, jo deelj viena taada gudrinieka korkjis pie luksofora kljuust uzreiz 2x lielaaks. malachi polichi. taa tik turpinaat.

11461. viesis 7.februāris 2002 9:26
0 0 Atbildēt

viesis 2002-02-07 09:03:42

poliči nav malači, viņi ir kretīni, esmu pilnīgi pārliecināts ka viņi braucot uz to vietiņu paši arī uztaisīja kreiso :) Bez tam pārkāpj stāvēšanas noteikumus, viņiem likums nav rakstīts.

11462. viesis 7.februāris 2002 9:27
0 0 Atbildēt

Es arī vakar viņus tur novēroju.

Man gan liekas, ka viņi tur sagaida arī tos, kas braucot pa Senču ielu no Miera ielas neievēro joslas, un no malējās, no kuras griežas tikai pa labi, apbrauc visus un mauc taisni.

Noteikti viņiem ir kas lietderīgāks darāms, bet ja runā par TRAUCĒŠANU satiksmei, tad labāk lai viņi tusē tur, un nevis uz Senču ielas starp Miera un Valdemāra, kur viņi ar savu darbošanos radīja diezgan lielu sastrēgumu vakaros ar 17:00.

Uldis.

11463. viesis 7.februāris 2002 9:42
0 0 Atbildēt

Tad jau vispār CP labāk būtu nerādīties ielās, jo jebkurā gadījumā atradīsies kāds, kuram liksies, ka ir arī citas vietas, kur biežāk un bīstamāk tiek pārkāpti noteikumi. Pilnīgs sviests! Tad rakstiet oficiālu vēstuli atbildīgajām amatpersonām ar lūgumu likvidēt CP, jo braucēji takš ir tik pārgudri.

11464. viesis 7.februāris 2002 9:48
0 0 Atbildēt

Protams tas ir CP stils.....bet es gribētu tomēr iemest akmeni arī redaktora dārziņā par raksta stilu - ir jūtama noskaņa "savējie - labie"...... VEČI un DĀMAS ,nesimpatizēsim vadītājiem, kuri piekopj "tiesību nihilismu" !!!!!

11467. viesis 7.februāris 2002 9:56
0 0 Atbildēt

mjā, šoreiz raksts ir bišku garām - ja cp nepārkāpj stāvēšanas noteikumus, tad viss ir ok, kautkur tak viņiem ir jāpatrulē, lai kārtība būtu... bez tam nedrīkst uzskatīt ka cp tikai ņem kukuļus - no "ar kvīti" iekasētajām naudiņām arī nodokļi rodas...

11468. viesis 7.februāris 2002 10:10
0 0 Atbildēt

Pilnīgi pierkrītu Legacy - tie "retie" pārkāpēji, kas tur griež pa kreisi, rada daudz lielāku traucējumu tiem, kas brauc taisni. Kāpēc man un daudziem citiem vadītājiem būtu jāstāv pie luksofora un jāgaida kamēr kaut kāds @#$^ beidzot nogriezīsies? Labi, viņam nevajadzēs braukt lieku kilometru, ietaupīs kādu santīmu, bet man un citiem pie krustojuma stāvot un gaidot benzīns arī tērējas, kāpēc man būtu jāmaksā par citu ērtībām? Domāju, ka Redaktors šim rakstam ir piegājis klaji tendenciozi, labāk būtu puķītes fotografējis, pavasaris taču nāk :)

11473. viesis 7.februāris 2002 10:18
0 0 Atbildēt

bet vai policiem nebija tomer jabrauc uz svarigakam vietam? tas tacu skaidrs, ka seit stavot vini neuzlabo satiksmes drosibu, bet gan tikai iekase naudu. tas nav policijas uzdevums. domaju, ja vini butu stavejusi tiesi uz krustojuma - visiem saredzami, tad ari neviens neparkaptu un tad butu labi VISIEM. tas ari butu policijas pienakums - noverst parkapumus nevis tikai sagaidit, kad tie ir izdariti un tad sodit.

11475. viesis 7.februāris 2002 10:24
0 0 Atbildēt

viesiem augstāk - un tu pats tam tici, ja vienreiz tev policists pakratīs pirkstu, tad otreiz tu vairs noteikumus tur nepārkāpsi? Es tam neticu, nē. Toties ja es zināšu, ka tas ir "maksas" pagriezins, un ka tur var stāvēt policija, tad gan labošos :)

11482. viesis 7.februāris 2002 11:20
0 0 Atbildēt

100% viesis 2002-02-07 10:18:32

11486. viesis 7.februāris 2002 11:29
0 0 Atbildēt

Kā vār prasīt no CP lai vini ievēro visus noteikumus , ja paši pieļaujam ka mēs varam pārkāpt tāpēc ka esam noguruši un gribam ieekanomēt, pie tam Redaktora kungs noteikti nav tas kam ir tiesības un domājams arī pietiekama kompetence izlemt kas ir vai nav lietderīgi CP darbībā. Darīsim katrs savu darbu un nemaisīsim viens otram, un vis būs kārtībā.

Redaktors 7.februāris 2002 11:32
0 0 Atbildēt

Šķiet, sabiedrības interesēs ir nevis noplēst vairāk soda naudas, bet gan IEVIEST KĀRTĪBU!

11494. viesis 7.februāris 2002 11:43
0 0 Atbildēt

Vai ši CP darbība neieviesa kārtību, un vai tad sodus "neplēš" par pārkāpumiem???

11497. viesis 7.februāris 2002 11:48
0 0 Atbildēt

to viesis 2002-02-07 11:43:00:

Kārtība būtu ieviesta, ja pārkāpumi neturpinātos (piem, ja CP būtu redzami, nevis noslēpušies), bet tā tikai tiek savākta kaudzīte ar aizpildītiem protokoliem, nekas vairāk. Ieguvums nodokļu maksātājiem - nulle.

11498. viesis 7.februāris 2002 11:51
0 0 Atbildēt

Nākamreiz domās vai griesties. CP nav jābūt redzamam. Daudz efektīvāk ir radīd sajūtu ka CP var būt visur. Nevis ja redz tad ir, ja neredz tad nav.

Redaktors 7.februāris 2002 11:52
0 0 Atbildēt

Pilniba piekritu Specialistam. Vismaz dazi, izskatas, saprot, ko es gribeju ar sho zinu pateikt. Paldies.

11500. viesis 7.februāris 2002 11:56
0 0 Atbildēt

Lai ievietu kārtību ar profilaktoriskām metodēm ir pie katras potenciālās pārkāpuma vietas jānoliek CP redzamā vietā. Tas nav reāli gan fiziski, gan fiskāli. Vai arī katrā tādā vietā jāuzstāda novērošanas kamera :)

Vienīgā izeja ir CP patrulēt "slēpņos" pie krustiem, kur ir LIELS satiksmi apgrūtinošu pārkāpēju īpatsvars, vienlaikus pašiem cenšoties neradīt sastrēgumus.

Par rakstā minēto situāciju - troksnim pamats bar būt tikai viens - vai dēļ tiem dažiem (cik gb/h) ir vērts tur sēdēt, jo, kā jau minēts komentāros, pašu pārkāpumu / sastrēgumu viņi nenovērš.

Uldis.

Redaktors 7.februāris 2002 12:01
0 0 Atbildēt

Es šo krustojumu redzu no ofisa loga. un jasaka, ka tadu parkapeju seit ir loti loti maz... taa ir vienkarsa laika teresana ...

11503. viesis 7.februāris 2002 12:07
0 0 Atbildēt

Nevajag domāt tikai par šodienu. Tas ir vairākkārt pierādijies, ka intensīva patrulēšana vienā vietā vienu nedēļu uzlabo situāciju šajā vietā vēl vismaz uz mēnesi pēctam kad patruļas vairs nav, jo visis zin ka tur varbūt CP. Varbūt tapēc to pārkāpēju tagad ir tik maz.

11504. viesis 7.februāris 2002 12:07
0 0 Atbildēt

Kāda mārrutka pēc tad tie tur tusoja?

Tāpēc jau CP nav tur, kur viņi vajadzīgi "pēc definīcijas", bet spieto maksas vietās. Atrašanās nomaļā vietā lietus laikā bez iespējas iekasēt 5Ls/5min ir nesaprotama.

Uldis.

11506. viesis 7.februāris 2002 12:12
0 0 Atbildēt

Šoreiz rakstam zināma tendenciozitāte ir. Zināma tādēļ, ka konkrētajā gadījumā CP brigāde varēja atrasties braucējiem redzamā vietā - tādejādi preventīvi brīdinot braucējus nepārkāpt noteikumus. CSN pārkāpt nedrīkst arī tad, ja jāsteidzās. Diskutēt var tikai par CP cienīgu rīcību konkrētos apstākļos. Smieklīgi, bet ļoti bieži sētnieks zaļā apmetnī, pats nezinot, izpilda CP darba pienākumus - viņu pamanot, autobraucēji sarosās. Bet , profesionālie CP diez kāpēļ ir izvēlējušies man neizprotamu taktiku - slēpties krūmos. POLICISTIEM ir jāstrādā uz ielas un jābūt redzamiem. Tiem jākontaktē ar braucējiem un gājējiem...

Tā strādā policisti Briselē. Dažās austrumu un Brazīlijas valstīs CP veic pat dejojošas kustības, lai pievērstu sev uzmanību. Rīga pagaidām, skatoties no Eiropas cilvēku domāšanas puses, ir totāla nomale. Īpaši starptautiskā mērogā to izgaismo mūsu neizglītotie un ar zemu intelekta līmeni apveltītie ceļu policisti. Daudzi man pazīstami ES valstu profesori ir stāstījuši, ka Maskavas un Pēterburgas CP ir daudz laipnāki, korektāki, izglītotāki ,ir svešvalodas pārvaldoši . Latvijas CP viņuprāt - ir Eiropas bieds. Drūmajos padomju laikos autoinspektori , pēc svarīgu ceļa zīmju maiņas ,vairākas dienas par to mutiski brīdināja braucējus, veica t.s. profilaksi. Šodienas CP to vien gaida - kolīdz nomainīta kāda svarīga ceļa zīme( īpaši jau atruma ierobežojuma) ķērēji klāt pēc 5 minūtām. VAI tiešām Ļ cien. M.Segliņa k-gs CP vadībā nevar iecelt speciālistu, kurš stažējies Eiropā un saņēmis ES prasībām atbilstošu sertifikātu.

/ ar cieņu - Profesors /

11508. viesis 7.februāris 2002 12:24
0 0 Atbildēt

Ja tur nevar griezties, tad protams ka griežoties ir jārēķinās ka var nākties maksāt. Manuprāt no Seņču ielas braukt uz Zirņu ielu vajadzētu atļaut no abām joslām, jo citādi tie kas tur griežas pa kreisi reāli bremzē satiksmi. Labi ka tur tās joslas ir pietiekami platas, kas ļauj manevrēt.

11511. viesis 7.februāris 2002 12:30
0 0 Atbildēt

Esmu spiests piekrist tam, ka ir jau arī Profesora aprakstam atbilstoši CP pie mums. Bija reiz gadījums.....

... no rīta vedu sīko uz dārziņu, jāsteidzas. Tad man bija akumulators uz robežas, un bija ziema. Lai pietiktu vairāk kā vienam startera apgreizienam, izslēdzu savas automātiskās tuvās ugunis, pielaidu un, protams, ugunis atcerējos, ieraugot CP uz Gaujas ielas. Sagatavoju teisības, tehnisko un Ls5. Kāpēc tu man te dod 5Ls, jautāja CP. Es saku - steidzos, sīkais, aķis utt. Pat nepaskatījās dokumentus, laimīgu ceļu, nākošreiz būs Ls5.

Tā lūk.

Uldis.

11522. viesis 7.februāris 2002 13:07
0 0 Atbildēt

piniibaa piekriitu viesim 11.51

galu galaa saak liidz riebumam apnikt shis REdaktora sludinatas "pieklaajiigais" "Steidziigais"autobraushanas stils, ir noteikumi un ir vinji jaaieveero VISIEM autobrauceejiem un redzamie policisti neko nedos metiis paarkaapeejs pa bremzeem un sataisiis veel lielaakas ziepes, bet samaksaajot naakoshreiz padomaas, taa nu tas ir. Un vispaar kaa lapaa, kur apgrozas automiilji ( vismaz taada iluuzija) var klaastiit ka var steigties utt, apnikushi tie steidziigie no saanu celjiem nu nelaiddishu ja braucu pa galveno celju, jo arii es steidzos maajaas, bet jaasteidzas ar praatu un peec noteikumiem.

11524. viesis 7.februāris 2002 13:10
0 0 Atbildēt

un veel raksta autors "brauc auzaas" - jo saakumaa tiek rakstiits

"Daudzi vadītāji tāpēc tomēr riskē" bet beigaas "Vai tiešām CP nav svarīgākas nodarbes kā ķert šos sīkos un RETOS pārkāpējus? "nu kaa tad ir??????

11526. viesis 7.februāris 2002 13:14
0 0 Atbildēt

Diemžēl tas ir pārkāpums un par to ir jāmaksā. Mums nepatīk , ka policija slēpjas un ķēr pārkāpējus, bet arī nepatīk daudzie pārkāpēji, kuri bieži izraisa avārijas situācijas vai pat avārijas un bieži apdraud ar savu uzvedību uz ceļiem cilvēku dzīvības. Priekškam pārkāpt noteikumus ja tos var ievērot. Un man liekas labāk ir tomēr mazs līkumiņš, nevis administratīvais sods.

11529. viesis 7.februāris 2002 13:25
0 0 Atbildēt

no komentāriem sapratu vairākas lietas

1) raksts ir tendenciozs

2) CP tiek pārmesta nelietderība tur atrasties, ja viņi nav redzami iepriekš (Ja nenovērš sastrēgumu.. Starp citu vai tajā laikā tur ir (bija) sastrēgumi) Ja sastrēgumu nebija, tad varbūt arī slēpņa metode bija laba.

3) darbība slēpnī ( ne tikai konkrētajā situācijā, bet principā)

Jāatzīst, ka LR CP "Slēpņa stilu" piekopj dizgan bieži. Tas nenovērš pārkāpumu , toties liek padomāt "nākamreiz". Tiešām jāatzīst, ka CP regulāri darbojoties neslēpņa metodē ir ieviesuši kārtību pie Latvijas Bankas nobraucot no vanšu tilta. Tur no labās joslas pārsvarā nekaunīgi lien tikai trolejbusi un maršrutnieki. Ja ir redzami CP, tad arī tie brauc "godīgi"

Manas domas, ka CP būtu jāpiekopj gan slēpņa metodes (bet "negaidītās" un "Sāpēgās" vietās) gan arī varētu vienkārši stāvēt (pa vienam) formās. uz ietves, tā liekot vadītājiem aptvert, ka "ienaidnieks" ir visur :)

11543. viesis 7.februāris 2002 13:43
0 0 Atbildēt

11547. viesis 7.februāris 2002 13:47
0 0 Atbildēt

Pirms runāt par policijas lietderību vienā vai citā pilsētas daļā, derētu arī iepazīties ar viņu darba kārtību. Es piemēram zinu, ka visas policijas atrašanās vietas tiek konkrēti noteiktas no vadības puses. Patīk tev vai nepatīk, bet jāatrodas konkrētajā posteni. Pamēģini nebūt!!! Neviens posteni neizvēlas pats. Tā kā par izdevīgajām medību vietām nav runas. Kur liek, tur stāvi.

11551. viesis 7.februāris 2002 13:53
0 0 Atbildēt

NU gan jau arii prieksjnieciiba piedaavaa padaliities ar "mediijumu", ja liek staaveet labaa "mediibu takaa" :)

par patruleesjanas vietu domaaju, ka viesim 13:47 ir taisniiba, taapeec jau arii CP darba stils jaamaina arii priekssnieciibai. Protams, lielai dallai inspektoru ir "saskarsmes" probleemas, kas buutu jaalabo

11557. viesis 7.februāris 2002 14:14
0 0 Atbildēt

Kārtējo reizi mentiem pa seju vajag. Besi katru dienu ejot uz LU Ekonomikas fakulktati uz tiem lohiem luret (tur blakus ir viņu nometne). Lielākai daļai viņu mašīnu nav TA, parkojas ka ienak prata (pat pirms gajeju parejas kas ir patiesi bistami), un uz to visu noraugas viens idiots, kas nespej aizvilkt savu pakaļu tālāk no štāba un ķer par gājēju nepalaišanu uz pārejas turpat uz vietas. Tur varetu TĀDU fotoreportāžu uztaisīt.

11560. viesis 7.februāris 2002 14:18
0 0 Atbildēt

Ja esmu pārkāpusi noteikumus (pārsvarā ātrumu) un topu pieķerta, maksāju bez kurnēšanas. Kādi te vispār var būt iebildumi un pretenzijas? Tomēr tos, kuri taisa neatļautās vietās kreisos pagriezienus un vēl nevīžo laicīgi par to pabrīdināt aizmugurē braucošos, vajadzētu izdomāt kā efektīgāk ietekmēt.

11561. viesis 7.februāris 2002 14:18
0 0 Atbildēt

TO viesis 2002-02-07 13:47:21

Nu nu nevajag. Tas kurš priekšniekam dziļāk pakaļā ielīdis tas arī dabū labākās vietas. Un ka viņi vakaros un naktīs ar savām privātajām mašīnām teritoriju dala?

11562. viesis 7.februāris 2002 14:20
0 0 Atbildēt

Rakstā izveidots tendenciozs mistrojums. Sadalot aprakstīto daļās vērtējums var būt diametrāli pretējs: Ja soda par kreiso pagriezienu un tikai, tad viņiem jāizsaka pateicība, jo šāds manevrs ir satiksmi būtiski traucējošs. Ja ķersta tos, kas no labās joslas brauc taisni, tad izmanto nejēdzīgo satiksmes organizāciju savai peļņai un APZINĀTI veido sabiedrības negatīvo attieksmi pret CP uz kā fona pazūd viņu kolēģu labie darbi.

11567. viesis 7.februāris 2002 14:48
0 0 Atbildēt

raksta džeks no Ragaciema. Gribu pastāstīt, ka Jūrmalas ceļu menti tusējas zvejniekciemos. Mūsējie, tukumnieki CP jūras ciematos tagad parādās baigi reti ..vasarā jā --biežāk.

BET , NEDĒĻAS NOGALĒS pavēlāk vakaros pa kluso parādās jūrmalnieku CP. nu, tad iet lustīgi vietējie zvejnieki tiek nokāsti bez nevienas kvīts vai protokola. visi pēc kārtas līdz asakai... kamāer učastkovijs uzzvana tukumniekiem, šie jau tālēs zilajās. super !!!

11568. viesis 7.februāris 2002 15:01
0 0 Atbildēt

Ak nabaga zvejnieki, nevienu par neko nesoda. Un ja bez kvītīm, tad tikai tāpēc, ka paši tā piedāvā. Kādi viņi tur braukā - apdzērušies, bez gaismām u.tt. Ciemos pietiek pārkāpēju. Kvīti starp citu var paprasīt (vienīgi sods tad jāmaksā pilns), tas jau protams nepatīk. Nevajag pašiem to kultivēt, tad arī nebūs - tev labi, man labi.

11599. viesis 7.februāris 2002 21:05
0 0 Atbildēt

Pilnīgi un galīga tendenciozitāte gan rakstā, gan komentāros.

Pareizi viens no komentētājiem norādīja, ka policistiem tieši IR jāslēpjas, lai radītu baiļu sajūtu. Stāvēšana redzamā vietā likumpārkāpumus novērš uz laiku un konkrētajā vietā - nihilisti un sūda brāļi pabrauc kvartālu tālāk (ja jau tur viņi bija, te jau nebūs!) un mauc kā iegribas.

Redaktoram: soorī, bet šoreiz jūs esiet pāršāvis pār strīpu, pēc raksta sanāk, ka jūs aizstāviet likumpārkāpēja tiesības izvairīties no soda. Sviests!

11600. viesis 7.februāris 2002 21:10
0 0 Atbildēt

Aāa, bez tam, redaktora kungs, vai jūs saskaitījāt CIK likumpārkāpējus viņi tur sodīja? Tikai šādi var izmērīt vai patrulēšana ir bijusi efektīva vai nē. Pietam jāņem vērā, ka koncentrēties uz efektivitāti arī nav pārāk labi, jo reizi pa reizei ir arī jāizdara profilaktika "klusajos nostūros". Cik neesmu redzējis, ka pa manu Mežciema ielu vakaros mauc ne pa jokam... Pāris reizes poliči pastāvēja, tagad var bez bēdu ielu pāriet! Tā kā nevajag, kungi, sviestu dzīt, labāk būtu koncentrējušies uz āutovadītāju audzināšanu, ka nogurums nav attaisnojums, ka likumi ir tāpēc, lai tos ievērotu utt - mazināt nepieciešamību pēc CP. Ha! Protams, vieglāk jau gruzīt citus, nekā sevi savākt! Fui!

11601. viesis 7.februāris 2002 22:41
0 0 Atbildēt

Ja Jums nauko fotogrāfēt,labāk pārdodiet fotoasparātu!

Tā ir CP darīšana,un es tikai viņus atbalstu!

11602. viesis 7.februāris 2002 23:32
0 0 Atbildēt

es tikai atbalstu CP.Ja redaktor naukur filmiņu iztērēt ,jābrauc

uz dabu!

Redaktors 7.februāris 2002 23:45
0 0 Atbildēt

mulkisi - Canon A20 ir digitala kamera. es gribetu redzet sadus rezultatus ar filminu sanemtus... un sekot policijas darbam ir mans darbs!

11609. viesis 8.februāris 2002 1:15
0 0 Atbildēt

Man patika profesora viedoklis - pilniibaa piekriitu, ka Latvijas cp (jaa jaa, ar mazajiem burtiem) ir kauns muusu zemei. Es zinu, ka ir daudz celju policisti, kas godiigi un pienaaciigi pilda savus pienaakumus, bet ir arii baigie meerkakji. Buusim stipra tauta, ieraadiisim meerkakjiem vinju vietu, galu galaa, ne mums, ne arii paareejiem policistiem no vinjiem nekaada labuma nav.

Un paldies Redaktoram, ka vinjs vispaar pacelj sos jautaajumus. Nebuutu redaktora, nebuutu sie 52 komentaari sim rakstam un tuukstots citur...

11610. viesis 8.februāris 2002 5:17
0 0 Atbildēt

taa bija kontrabanda

11613. viesis 8.februāris 2002 6:30
0 0 Atbildēt

Redaktors:" mulkisi - Canon A20 ir digitala kamera. es gribetu redzet sadus rezultatus ar filminu sanemtus... "

Man, kaa nedaudz fotograafam, gribeetos nepiekrist Redaktoram - ar filmu var ieguut daudz labaakas kvalitaates kadrus, pat veel sliktaakaa apgaismojumaa. Kraasu balansu/Kraasu intensitaati/Kontrastu/Gaishumu un kvalitaati no negatiiva(par diapozitiivu nemaz nerunaasim) skaneetam attelam var dabuut labaaku nekaa ciparniekam jo:

1. Filmas optiskais platums ir lielaaks nekaa ciparniekiem;

2. Filmas izshkjirtspeeja ir augstaaka;

3. Filmas var attiistiit izmantojot push metodi(attistot piemeram ISO400 filmu, juutiibu pacelj liidz 3200), taatad shajos pashos gaismas apstakljos buutu iespeejam focheet ar daudz iisaakaam ekspoziicijaam, sanjemot labaakus attelus;

4. Filmaam ir veel daudz plusu un ir tikai viens miinuss - postprocessings(attistiishana, skaneeshana, apstraade).

Tur kur galvenais ir operativitaate, un kvalitaate nav tik buutiska, piemeeram korespondenti, lieto ciparniekus - ciparnieku atteliem nepiemiit 4 punktaa aprakstiitie miinusi. Ljoti kvalitatiiviem zhurnaaliem, aviizeem, maakslas foto, plakaatiem, ar vaardu sakot, visur, kur nepiecieshama kvalitaate, izmanto uz filmas ieguutus attelus tos skaneejot.

Bet taa, Canon A20, taapat kaa jebkursh cits liidziigas klases ciparnieks, ir jloti piemeerots shaada veida aatru reportaazhu "cepshanai".

11629. viesis 8.februāris 2002 9:59
0 0 Atbildēt

Kā vienu no lielākajiem panākumiem es vērtēju faktu, ka iAuto itin plaši sākuši apmeklēt paši CP darbinieki. Tas viennozīmīgi ir skaidrs pēc komentāru satura. Nu, ko, TĀ TURPINĀT ! Varbūt, iAuto gada laikā spēs paveikt to, ko Jirgena k-gs (CP šefs) nav spējis 10 gadu laikā - likt saprast visiem CP darbiniekiem, ka jāstrādā ir SABIEDRĪBAS LABĀ, nevis tikai savai kabatai !!!

REDAKTORA k-gs varētu noorganizēt plašu interviju ar CP šefu, un publicēt to iAuto . / iAuto ikdienas viesis/

11637. viesis 8.februāris 2002 10:40
0 0 Atbildēt

Kaarteejo reizi ljoti daudz viedoklju,bet neviena taada ko gan iisti vajadzeetu dariit CP.Kaa gan savaadaak lai kjer tos paarkaapeejus?Varbuut pa visu Riigu saliksim CP maketus,lai stāv :) Varbuut tad neviens nepaarkaaps noteikumus.

11638. viesis 8.februāris 2002 10:43
0 0 Atbildēt

TO:morics 2002-02-08 10:40:41

ko dariit???

nekjert uz mulkji....to vajag dariit.

11639. viesis 8.februāris 2002 10:46
0 0 Atbildēt

Starp citu, citur pasaule tas darbojas (ar maketiem)... Ko darit policijai? Straadaat! Un stradat musu laba! Aizsargat valsti - tas ir muus - likvidet noziedzibu, likuma parkapumus jebkados veidos. Domaju, ka slepsanas uz cela nemaz nevar but par primaru darbibas veidu, kas viniem butu jaadara uz ielas...

11644. viesis 8.februāris 2002 10:54
0 0 Atbildēt

Katraa zinjaa taa proceduura, ka stav 2 mashiinas vienaa vietaa - toc mulkjiiba.

Domaaju, ka mulkjiigi strideties, ka CP dara savu darbu, bet SHIS raksts tachu ir par to, ka CP nelietderiigi izmanto musu - nodoklju maksataju naudinju. Nu kaads attaisnojums tam, ka patrulee 2 CP automashiinas vienaa vietaa??? Gan jau vieni patruleeja, bet otri paruleeja gurkji tajaa laikaa.

11649. viesis 8.februāris 2002 11:22
0 0 Atbildēt

CP ir sviests. Tas - kā jau Latvijā un citur pasaulē sākas ar augšām. Bēsī - savējos neaiztiek, deputātus neaiztiek, AA66xx neaiztiek utt. Tik braukā un braukā, vai ķīķerē un ķīķerē. Izbraucu visu Eiropu, mazāk redzēju vīrus formā nekā Latijā nedēļas laikā (izņemot Poliju). Ticiet man vēl desmit gadus nekas nemainīsies un tas ir žēl.

CP tiešām vajag iziet ielās un nevis slēpties. Kārtība būtu leilāka, bet peļņas nekādas ( abērni ta viņiem jābaro). Tā valsts risina sociālās problēmas. Visamaz vienai darbinieku grupiņai. Man šķiet sanāk pārāk labi. Pavērosim cp personīgos auto.

11650. viesis 8.februāris 2002 11:25
0 0 Atbildēt

menti ir kuces

11652. viesis 8.februāris 2002 11:37
0 0 Atbildēt

Tie musori jau kljuvushi par galiigiem zveeriem peedeejaa laikaa.

Divaas nedeeljaas divas reizes jau esmu maksaajis sodu par nepiespraadzeeshanos!

Situaacija apmeeram taada- mani aptur, paluudz tiesiibas un tehnisko pasi, aiziet uz savu mashiinu (neko nepaskaidrojot man!), atnaak atpakalj un saka, lai es eju uz mashiinu.

Mashiinaa iedod kviiti un saka, lai parakstos.

Turklaat, seko piebilde, ka tiesiibas esmu nopircis. Uz manu iebildumu, ka varbuut tiesiibas esmu loterijaa vinneejis un ka neveelos parakstiit tukshu (neaizpilditu) kviiti, musors pazinjo, ka veelaak aizpildiishot!!!

Kad saku, ja jau shis mani ir aptureejis par taadu smagu paarkaapumu (turklat veicot smagu fizisku piepuuli - paceljot savu brinumzizli), tad lai arii aizpilda to kviiti (tjipa, nav jau sevishkji jaapiepulas ierakstiit paaris vaardus), shi neapmierinaac nonjurd - ja jau es taa veelos, tad shis arii aizpildiis (un skataas uz mani taa kaa aizvainoc beerns, kam konfekti nonjemushi).

Latvieshu valodaa to sauc jau par bezprigjelu.

skaabais

11659. viesis 8.februāris 2002 12:04
0 0 Atbildēt

Tiessaam,tie menti traki palikussi tura un soda.Un nekaadas zzeelastiibas no vinjiem nevar sagaidiit.Iziesim ielaas ar saukljiem MUMS NEVAJAG MENTUS.Atsaasim tikai tos,kas avaarijas Fofmee.Tad tik mums saaksies dzive...Manupraat pietiktu tikai ar vienu dienu kad uz ielaam nebuutu CP.Ekspermentaalaa kaartaa to vajadzeetu ieteikt CP vadiibai,un izsludinaat pa visu valsti...KO TEIKSIET?

11660. viesis 8.februāris 2002 12:10
0 0 Atbildēt

morics

taadas dienas jau ir bijushas.

vismaz riigaa.

vienu nakti izbraukaaju visu riigu un nevienu musoru neatradu

tas bija pirms gada kautkur, ziemaa, aukstumaa, khe, khe... :))))

skaabais

11661. viesis 8.februāris 2002 12:15
0 0 Atbildēt

ir 2 lietas:

1) ja noteikumie tiek pārkāpti, tas ir pārkāpums un ta sir jāizskauž līdz pat maksimālajama iespējamajam sodam;

2) tomēr CP nodarbojas nevis ar profilaksi, bet gan ar naudas pelnīšanu. Cik reizes nav redzēts, ka tiek pārkāpti noteikumi no CP puses, tādejādi rādot "priekšzīmi"citiem. Pats esmu pa Rīgu braucis aiz CP karietes ("iesēdies astē") ar 75, kur drīkt braukt ar 50 - tas bija uz Dārzciema ielas, posmā no slāvu tilta apļa. Pārkāpu noteikumus...? Jā, bet kāpēc es to nevaru darīt šādas karietes iespaidā, ko? Tas tā, mazs komentārs.

11663. viesis 8.februāris 2002 12:27
0 0 Atbildēt

2 HC

tas tavs pirmais punkc - par izskaushanu liidz pat maximaalam sodam - ir kaut kaads murgs.

2reiz paarlasiiju un neko nesapratu...

P.S. vareeji pielikt veel tresho punktu, tjipa,- zemeslode ir apalja,- tas buutu kopsakaraa ar pirmajiem diviem punktiem ;)

skaabais

11666. viesis 8.februāris 2002 12:39
0 0 Atbildēt

Baigais sviests

11677. viesis 8.februāris 2002 13:43
0 0 Atbildēt

par to dokumentu aizpildīšanu. Fakts, katrs jau zin, ka kvīšu un protokolu lapas ir baigi garas un menti par slinku, lai tās aizpildītu. Godīgi sakot, pašreizējā forma kvītīm ir ''tik gara'' tādēļ, ka CP vadība neuzticas savējiem. Pirms 3 - 4 gadiem bija jau liela šmuce, kad bija parādījušās viltotas kvīšu grāmatiņas.

agrāk,padomju laikos, t.s. autoinspektoriem dzīve bija vieglāka,jo vienmēr klāt bija sabiedriskie palīgi - družiņņiki. Tie arī vienmēr rakstīja protokolus un kvītis, ar prieku izpildīja pakaļdzīšanās darbiņus. Par to - saņēma zināmas pajas un atlaides, pašiem izdarot CSN pārkāpumus. Milicis-inspektors mierīgi visu dežūras laiku varēja sust siltā mašīnā un sūkt aliņus. Daudzejādā ziņā es šodienas CP ierindniekus un viņu darbu neapskaužu. Godīgi strādājot ar iztikšanu būs kā būs.

Kā fabrikā - pildi plānu, ja ne - tad marš ...formēt avarījas. Ai,ai,ai...kā to nevienam negribas darīt.

11678. viesis 8.februāris 2002 13:53
0 0 Atbildēt

Redaktor.

Es saprotu, ka Jūsu uzdevums ir fiksēt visu CP darbību un ziņot par to pārējiem, bet lasot Jūsu rakstus es gribu lasīt par kaut ko interesanu un tādiem pārkāpumiem no CP puses, kas liktu viņiem pašiem aizdomāties nevis tādu sviestu ko Jūs te dzenat par patruļas lietderību un nabaga pārkāpējiem, kas redz nav laikus pamanījuši CP auto, tādā veidā nav paspējuši izvairīties no soda naudas maksāšanas.

Starp citu CP darbiniekiem ir atļauts iziet darbā ar personīgo auto, jo IeM auto bāzē trūkst operatīvā transporta lai ar tiem nodrošinātu visus savus darbiniekus.

Es ceru, ka turpmākie raksti būs jēdzīgāki un interesantāki lasītājiem.

11681. viesis 8.februāris 2002 14:43
0 0 Atbildēt

2 skaabais

Ja gribam dzīvot tiesiskā valstī, tad katram ir jāievēro likumi. Ja Tu tos neievēro, tad par to pienākas sods un atkarībā no smaguma - līdz pat maksimālajam. Ko tur nesaprast? Ja Tu nesaproti, tad skaabsti vien taalaak.

Un nosodīt CP par to, ka viņi soda, tur kur pārkāpums ir pietiekoši liels (ja ne bīstams, tad nepatīkams) - tas ir veicināt korupciju šajā valstī.

Un zemeslode nav apaļa, bet gan vairāk lodveida, pie tam ne īsti lodveida (vairāk saplacināta uz poliem). Bet ko tur stāstīt, Tu darugs tāpat to nesapratīsi, kauč lasīsis 200x...;)

Un pieminēt CP pārstāvjus ārzemēs ir stulbi... par nepareizu noparkošanos sods mūsu naudā pārrēķinot Holandē sanāca 28Ls. Pārkāpums bija, arī sods pienācīgs. Un nekādas pamācības, no sērijas, "nekad tā vairs nedariet un tagad piedosim".

11685. viesis 8.februāris 2002 15:42
0 0 Atbildēt

Ļoti labi,redaktor, ļoti labi ! Rezultāti strauji uzlabojas, jo skaidri pec komentāru satura redzams, ka pēdējie divi viesi ir no CP vai policijas struktūrām.

Varbūt Jirgenam to sŪ... STALKERU vietā labāk iepirkt lietotus pārnēsajamos datorus un mobilo interneta pieslēgumu ? IeM tagad 9milj lieki Ls ir - var iepirkt arī sakarīgas un CP personību veidojošas lietas. Naktīs arī nerādīsies sapņi par nenopelnītiem piecīšiem...

11710. viesis 9.februāris 2002 11:20
0 0 Atbildēt

Domāju, ka stulbi uzskatīt nogriešanos neatļautā vietā par smagu pārkāpumu(protams, ja tas nerada draudus CS drošībai

11714. viesis 9.februāris 2002 12:13
0 0 Atbildēt

SHEIT JAU RUNAS KULTUURA DAZAM LABAM IR DAUDZ SLIKTAAKA PAR DAZU CP UN IZGLIITIIBAS LIIMENIS VEEL ZEMAAKS

11718. viesis 9.februāris 2002 15:20
0 0 Atbildēt

CP to vien mak ka slapstities par krumiem reizem kad vajag jagaida ar stundam un ta korupcuja vispar arpraats....butu labak ko derigu darijushi nevis taa....

11739. viesis 10.februāris 2002 17:20
0 0 Atbildēt

Ja es maksāju nodokļus,tad par manu naudu CP ir jānodrošina lai es varētu normāli pārvietoties pa ceļiem.Ja par manu naudu šitie cūkas(CP-isti) "vārās",formāli tēlojot kārtības sargus,es piediršu tādu valsti,kur notiek tādas lietas!Tas jau sen zināms,ka CP-istiem vairāk interesē iebāzt sev kabatā,nevis nodrošināt satiksmes drošību!

11771. viesis 11.februāris 2002 10:02
0 0 Atbildēt

Izraadaas peec iauto viedoklla ir paarkaapumi, kurus driikst izdariit un ir paarkaapumi, kurus nedriikst. jauki. ko veel Juus jaukie cilveeki izdomaasiet, lai sevi attaisnotu? viss rakstinnss veltiits tam, kas ssis paarkaapums nav paarkaapums un beigaas uzraksta, ka iauto neatbalsta paarkaapssanu, bet ssaada darbiiba arii nav piellaujama!!! fantasti. jo redz ssis paarkaapums nav paarkaapums. un par nodokllu maksaataaju uztureetajaam aldzinnaam. Juus varbuut vareetu paklaigaat, lai beidzot policijaa buutu ALGAS (no Juusu fantastiski pamatiigajiem nodoklliem) nevis nabadziibas pabalsti, lai bedzot ssajaa dienestaa vareetu dabuut straadaat ja ne labaakos, tad vismaz labus kadrus, lai beidzot no policijas var padziit visus loderus...

Redaktors 11.februāris 2002 10:09
0 0 Atbildēt

viesis 10:02:01 laikam nav kārtīgi izlasījis šo rakstu un nav sapratis ideju. Pārkāpums ir katrs pārkāpums, bet laikā, kad citur varbūt ir vairāk nepieciešama policistu piedalīšanās satiksmes organizēšanā, viņi tur ielas malā paslēpušies un ķersta dažus autovadītājus (kuri, neabšaubāmi, ir pārkāpēji).

Gribētos, lai ceļu policija atrastos tur, kur tas tiešām ir svarīgi, nevis, kur var «noraut» kādu latiņu!

11776. viesis 11.februāris 2002 10:17
0 0 Atbildēt

Jauka filozofija iAuto redaktor. Lai nepārkāptu ceļu satiksmes noteikumus it visur jānoliek pa policistam. Jūs vēlaties dzīvot policejiskā valstī? Vai jūs esat ar mieru no savas lielās nodokļmaksātāja kabatas to visu apmaksāt? Un vēl - slēptā metodes ir pasaules prakse. Nepārkāp un Tevi nesodīs. Ja pārkāpi, saņem sodu. Kas nav skaidrs? Pret ko redaktora kungs karojat? Jeb Jūsu karš iegājis jaunās sliedēs ar nosaukumu "raganu medības". Nav svarīgi - vainīgs vai nē, jo piekasīties CP taču ir tik populāri un tik ļoti patīk auditorijai. Tas taču ceļ izdevuma reitingu! Ja nepatīk zīme, kas uzstādīta, ir iespējams vērsties pašvaldībā un apstrīdēt zīmes lietderību, bet nevis to pārkāpt. Varbūt redaktora kungs vēlas iemantot sen aizmirsto inkvizitora titulu. Tautai inkvizitori patika. Veiksmi darbā cien. redaktor!

11778. viesis 11.februāris 2002 10:19
0 0 Atbildēt

TO: viesis 2002-02-11 10:17:12

Kur te saksti karoshanu???

laikam jau veel iistu karu neesi redzeejis..:))

Ar cienju,

AUTONETS

11779. viesis 11.februāris 2002 10:20
0 0 Atbildēt

Viesis 10:01:01 redaktoram. Cik jauki, ka ikviens muusu valsts iedziivotaajs lieliski zina, kaa jaaaudzina beerni, kaa jaaarstee cilveeks un jaastraadaa policijai gan uz cella, gan kkerot noziedzniekus. Vabuut redaktora kungs ir gatavs saakt stradaat CP, lai kaut ko dariitu lietas labaa? Atvainojiet, aizmirsu, par to aldzinnu taccu straadaa tikai idioti...

11784. viesis 11.februāris 2002 10:28
0 0 Atbildēt

Civilizētā pasaulē jautājumus risina sarunās, polemizējot, kā šķiet AUTONETS no tā visa ir tāls... Draudat, kungi no AUTONET? Nja, kultūras līmenis...

11787. viesis 11.februāris 2002 10:30
0 0 Atbildēt

Nee tie nav ne draudu, ne kas cits....tikai zinaatkaare:))

Bet redziet..var risinaat sarunas - ja zinaams ar ko risina.

cien, VIESI, nav tac sarezgiiti pieregistreeties..vai ne

Ar cienju, AUTONETS

Redaktors 11.februāris 2002 10:31
0 0 Atbildēt

Par kādu strādāšanu policijā iet runa? Par ko šeit var runāt policija? Ja jau iAuto uz nevienu reidu nav uzaicināts, ja CP atsakās sniegt jebkādu normālu informāciju par savām aktivitātēm un notikumiem, ja CP uzskata, ka iAuto klienti ir tikai tie, kas pārkāpj? Vispirms CP vajadzētu normāli sākt kontaktēties ar mēdijiem un tad jau daudz ko varētu sarunāt.

Pašreiz tikai viens mēdijs esot labais - SWH, ha! Laikam tāpēc, ka klusē.

Un kādam arī vajadzētu sekot līdzi arī CP darbam, jo jūs sēžot Stabue ielā, nemaz nezinat, kā jūsu darbinieki strādā uz ielas...

Es būtu tikai priecīgs, ja CP arī padalītos ar saviem jaunumiem, lai tauta redz, ka CP nav tikai «sliktie» vien...

11792. viesis 11.februāris 2002 10:35
0 0 Atbildēt

Nu ir viens taads labs teiciens - suns zin ko eedis. Un ir veel viens - kas vainiigs - tas bailiigs.

Ja jau CP taa ciitiigi lasa iAuto un uztraucas par rakstiito - nu tad laikam jau ir pamats.

BET, redziet viesi no CP - te rakstitais nav viss kads safabriceejums, bet REAALAA situaacija uz celjiem - to var redzeet fotografijaas, lasitaju komentaaros un pat iesuutitajos rakstos....

11793. viesis 11.februāris 2002 10:38
0 0 Atbildēt

Redaktoram. Par kādu strādāšanu? Jūs cien. Redaktora kungs varētu manīt profilu un sākt strādāt CP centīgi realizējot savas idejas CP darbā. Un policijas vadība ir vienmēr bijusi par atklātas darbības principiem. Ja CP darbinieki kaut ko pārkāpj, tad viņi ir jāsoda! Un vēl, jautājums ziņkārības dzīts - kādu informāciju Jūs nesaņemat?

11794. viesis 11.februāris 2002 10:41
0 0 Atbildēt

Viesim 10:35:52. Es nestrādāju CP. Tas pirmkārt. Otrkārt, nevis kas vainīgs, tas bailīgs, bet ir 100% atbalstāms iAuto, kurš uzrauga šo darbu. Un ja policijas vadība tam seko, tas ir labi un apsveicami, jo vainīgie ir jāsoda - vai tie būtu CP darbinieki vai autovadītāji. Ja runājam par autovadītāju atbalstu - ko mēs varam gribēt no vadītāja, kurš apvainojas par to, ka nedēļas laikā 2 X sodīts par drošības jostu nelietošanu?

Redaktors 11.februāris 2002 10:41
0 0 Atbildēt

Katrs mans zvans uz CP ir beidzies ar apvainojumu noklausīšanos par mūsu sliktajiem apmeklētājiem (lasi - klientiem), kuri to vien domā, kā nomelnot policiju un pārkāpt iespējami daudz likumu pantus. Man būtu daudz kā ziņojama CP vadībai par viņu padoto darba metodēm, bet tā būtu atkal kārtējā VIENVIRZIENA saruna, jo es taču esmu slikto galvenais!!!

11796. viesis 11.februāris 2002 10:44
0 0 Atbildēt

Redaktora kungs, gaidu Jūsu zvanu pa tālruni 7075088.

Redaktors 11.februāris 2002 10:59
0 0 Atbildēt

iAuto 12. janvārī tiekas ar CP pārstāvjiem!!! Tad, cerams, arī tiks atrisinātas šīs komunikāciju problēmas. Visu mūsu interesēs ir «norādīt» uz CP iespējami nepareizajām darbībām un kopīgi tās likvidēt. Ne jau visi iAUto lasītāji ir pārkāpēji un ne jau visi CP darbinieki pārkāpj likumu, vai ne? Gaidiet jaunas ziņas!

11857. viesis 11.februāris 2002 15:34
0 0 Atbildēt

URRAA !!!!

Beidot būs kāds raksts "po ģelu" . Prieks, ka CP vadība (cik sapratu no komentāriem) ir ieinteresējusies par tautas (lasi autovadītāju) sāpi. Cerams, ka šādas aktivitātes būs novērojamas regulāri.

ar cieņu,

Wampirius

11983. viesis 12.februāris 2002 14:46
0 0 Atbildēt

SUPER !!!

Par šim ievirzēm komentāros sāku rakstīt jau pirms pāris nedēļām ,un - tas ir noticis...CP visu līmeņu darbinieki ir sākuši lasīt iAuto !!! Ceram uz + rezultātiem CP un ceļu satiksmes dalībnieku savstarpējā saskarsmē.

Svarīgi ir tikai atcerēties būtisku "FORMULU" , ka CP ir jābūt kā piemēram visai sabiedrībai, nevis otrādi .

Jeb vienkārši - CP ierindniekam vai virsniekam jāsaprot, ka CSN noteikumu pārkāpšana, arī automašīnas, kurai nav izieta tehniskā apskate, vadīšana - jāvērtē kā pārkāpums pret Latvijas Satversmi ( tā kā daļa CP darbinieku nezin, kas ir Satversme, tad paskaidrošu) : SATVERSME IR LATVIJAS VALSTS

PAMATLIKUMS.

Un no rīta pamostoties, pirms kārtējās maiņas, vispirms ir jāatceras Satversmes panti..."piecīši" pēc tam !!!

Man pie vienas rakstīšanas būtu priekšlikums, par kuru vajadzētu informēt A.Jirgena k-gu - CP apmācības programmā t.s. Kauguru seminārā, vajadzētu noteikti iekļaut īsu Valsts Konstitucionālo tiesību un Tiesību teorijas ( pamatā - tiesību normu interpretācijas metodiku) kursu. Varbūt, es piekristu arī kādu ciklu nolasīt bez maksas. / Lektors - iAuto ikdienas viesis/

13116. viesis 22.februāris 2002 13:46
0 0 Atbildēt

REDAKTORA k-gs

Šodien jau ir 22.februāris, bet nevaru sagaidīt Jūsu solīto rakstu par 12.februārī sarunāto tikšanos ar CP pārstāvjiem ???

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 19

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti