Lasītājs: ne visiem likumi ir vienādi... 63

 
7.aprīlis 2005 0:00

Atkal Rīga un Vanšu tilts.... Šādu foto jau sen gatavojos "noķert"... taču iznāca labāk nekā pat cerēts.... 5.marts aptuveni pulksten 17:00 un vesela rinda sabiedriskā transporta "steidzas" uz centru...



Nav jau ko brīnīties par to, ka Vanšu tilts nav izbraucams, šis bija otrais trolejbuss gandrīz vienā laikā, pirmo nepaspēju nofotografēt....



Tāpēc arī tās stangas „noraujas”, domāju, ka šāds manevrs* droši vien nav paredzēts šīs vietas satiksmē....

iAuto lasītājs Vasilijspetrovichs

____________
* - trolejbusi un citi "līdzīgi domājošie" mēģina sastrēgumus apbraukt pa jolsu, kas paredzēta, lai nogrieztos (tikai) pa labi.
 
Visi komentāri
 
163534. viesis 7.aprīlis 2005 0:21
0 0 Atbildēt

O jā, sabiedriskais pa to joslu visu laiku laiž. Bet ja nopietni, pagaidām tā īpaši nav traucējis. Bet šādi kā bildē, vēl nav sanācis nokļūt. Gan jau es ar paliktu dusmīgs.

163535. viesis 7.aprīlis 2005 0:25
0 0 Atbildēt

iepriekšējais mans posts.

163536. viesis 7.aprīlis 2005 0:27
0 0 Atbildēt

Vai labāk ir ierīkot atsevišku sabiedriskā transporta joslu, jo galu galā viens sab transports ved cilvēku skaitu, kas parasti brauktu daudzdesmit mašīnās? Es uzskatu, ka tas ir tāds normāls kompromiss - sab transports sastrēgumu apbrauc pa labējo joslu un beigās atgriežas joslā, pa kuru brauc taisni. Ja vēl vadītāji sadarbotos, palaižot sab. transportu, tad būtu ideāli.

163537. viesis 7.aprīlis 2005 0:30
0 0 Atbildēt

Prasiishu kaa Domburs - secinaajumi, rezumeejums!? Bildiites varam arii fotki un inbox atskatiities.

163538. viesis 7.aprīlis 2005 0:46
0 0 Atbildēt

domāju ka sabiedriskajam transportam nebūtu jāstāv korķus, bet ja ir iespe'jams jāapbrauc tie, kaut ar tiek pārkāpti CSN.

Protams neapdraudot citus vadītājus.

163539. viesis 7.aprīlis 2005 0:55
0 0 Atbildēt

es tadu rakstu jau sen gribeju uzrakstit

besi tie lohi kas tur brauc pari nepartrauktajai liinijai tie visi busi utt

163541. viesis 7.aprīlis 2005 1:11
0 0 Atbildēt

Busi (mikriņi) nav sab. tr-ports... Troleji un autobusi netraucē. Mikriņus savukārt, vajadzētu attiecīgi sodīt par noteikumu pārkāpumu pēc pilnas programmas :) CP varētu šķīt reālu kāpostu. Interesanti, kāpēc viņi to nedara? Laikam jau īstie pareizajiem samaksājuši, lai liek mierā "transporta biznesu" - ja nu vienīgi galīgi apnarkojušos mikriņu vadītājus ir kauns nenoņemt no trases reizi gadā... Un tad visās malās tiek izbazūnēts: "Ceļu policija ir vienreizēji pastrādājusi!"

163545. viesis 7.aprīlis 2005 1:27
0 0 Atbildēt

Bļāviens autor, gribi lai tur būtu atsevišķa legāla sabiedriskā transp. josla, pa kuru Tu nekad un ne pie kādiem apstākļiem nedrīkstēsi braukt, t.sk. nogriezties pa labi? Tad viss būs legāli, CSN ievēroti, bet satiksme būs galīgā ž...!!! Kā var nesaprast, ka trolejbusi un autobusi ved 100x vairāk ļaužu, nekā sēž iekš auto un paldies viņiem par to! Ja tie visi 100 brauktu katrs ar savu auto, tad Valdemārielā sastrēgums sāktos pie Jūrmalas! Padomā par to! Sabiedriskajam ir jāļauj nedaudz pārkāpt CSN un pārējiem tie ir jālaiž!

163546. viesis 7.aprīlis 2005 1:30
0 0 Atbildēt

Vēlētos, lai sabiedriskā transporta manevri būtu prognozējamāki. Braucot pa zināmu maršrutu problēmu nav. Svešākā vietā, redzot starp joslām lēni braucošu trolejbusu ne vienmēr var uzminēt, kas viņam padomā.

163547. viesis 7.aprīlis 2005 2:32
0 0 Atbildēt

nu jaa - dara vinji taa, a ko dariit? mani personiski vairaaak beisii sabiedriskaa transporta vadiitaaju tieksme panjemt paareejos satiksmes daliibniekus taa teikt "uz masu"

163549. viesis 7.aprīlis 2005 7:44
0 0 Atbildēt

Padomājiet, kā jūtas cilvēki, kas sēž tajā sabiedriskajā, ar kādu prieku tiek pieņemts tas, ka vadītājs apbrauc sastrēgumu :) Vēl atceros tās izjūtas, ļoti jau gribas, lai sab. tr. kustētu ātrāk un nebūtu jānīkst putekļainajā karstumā. Tās taču ir mocības, tādā ziņā kas nekaiš savā auto, sēdi, klausies mūziku, neviens nespiežas virsū.. Tiešām jābūt iecietīgākiem, vienīgais, kas man nepatīk, ja sab.tr. būtiski traucē kustību nostājoties teiksim Čaka/Matīsa krustā tad, kad gājējiem visos virzienos zaļais, lūk tā jau ir cūcība.. esmu bijis gājēja lomā ar bērnu ratiņiem un tādas sab.tr. izdarības ka arī jebkurā citā gadījumā, kad tiek iebraukts krustojumā _zinot_, ka laicīgi neizkļūs no tā, uzskatu par nekaunību.

163553. viesis 7.aprīlis 2005 8:21
0 0 Atbildēt

Teorētiski tas ka sab.trans. stāvēs rindā nekā neietekmēs kopējo plūsmas ātrumu. Šaurā vieta ir sākot no LB ēkas līdz luksoforam, un šajā posmā vienāds transporta skaits izbrauks gan tad kad sab.trans. taisa 'manevrus' gan tad ja tie stāvēs rindā. Vienīgā iespēja kā samazināt korķus ir piespiest sab.trans. lidot šajā posmā pa gaisu vai arī aizliegt tiem tur braukt vispār. Abi varianti ir utopija.

Toties ja sab.trans. stāvēs rindā tiks kavēta tā satiksme, maršruti kavēsies. Rezultātā lai panāktu regulāru un prognozējamu sab.trans. kustību viena no abām joslām tiks atvēlēta tikai sab.trans. Un vot tad būs štoperis tāds ka pārējie šoferi pie preses nama pikniku varēs taisīt.

163555. viesis 7.aprīlis 2005 8:29
0 0 Atbildēt

Tiek gan trauceta satiksme, ja apaksaa kaads lien ieksaa tajaa rinda, jo vairak manevri un bremzesanas, jo lenaka satiksme

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia6100/1.0 (05.80) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

163560. viesis 7.aprīlis 2005 8:39
0 0 Atbildēt

Jo ātrāk sabtransps tiks Rīgai cauri, jo mazāki korķi būs, jo cilvēki varēs braukt ar sabtranspu. Tā kā - labāk palaidiet, tur iekšā ir potenciāli ~50 privāto automašinu stūrētāji...

163561. viesis 7.aprīlis 2005 8:40
0 0 Atbildēt

to L88, a vot "uz masu" njemsana sab. transportam ir paredzeta CSN.

163562. viesis 7.aprīlis 2005 8:46
0 0 Atbildēt

ko noziimee shis CHIIKSTIENS?!?! Labaak paseko, ko dara puse no tiem, kas nogriezhas pa labi (kas it kaa buutu labi), un tad uztaisi sizhetu.

163565. viesis 7.aprīlis 2005 8:49
0 0 Atbildēt

Tas vēl viss ir figņā... Bet, lūk, vakar no rīta gan uz Vantinieka bij reāls štopors - satiksme pilnībā apstājās visās 3 joslās uz kādām 20 minūtēm. Un kas bija vianinieks? - Kaut kāds fu@#ing autobuss, kas nostājies ieslīpi šķērsām visām trim rindām - droši vien gudrītis vilcis pāri no viena malējā stāvokļa uz otru, un kaut kur iepi..., sorry, "ups, atdūries"! Vot šitādus kretīnus gan vajadzētu sodīt. Bet vislabāk - ierobežot sab. transp manevrēšanu līdz vienai joslai kurā arī tiem visiem būtu paklausīgi "jāsēž" tomēr neierobežojot arī citu transporta līdzekļu kustību pa šo joslu.

163566. viesis 7.aprīlis 2005 8:50
0 0 Atbildēt

Ups!

Tas biju es.

/Nufis/

163569. viesis 7.aprīlis 2005 8:58
0 0 Atbildēt

Baigie ******* atradušies - tie, kas apgalvo, ka sab.tr. DRĪKST PĀRKĀPT CSN. Jūs vismaz saprotat, ko paši muldat?

163571. viesis 7.aprīlis 2005 9:03
0 0 Atbildēt

Par sada veida manevriem ir pieversta sabiedribas uzmaniba vairakkart, bet nevienam tas nav saistosi. Lai sabiedriskais brauc, bet ir nepienemami, kad no labas malejas lec uz kreiso malejo un pec Kugniecibas tas pats murgs. Varbut uzlikt zimi, lai sabiedriskais tiek ielaists otraja josla un lieta darita, papildus apzimejot zonu, lai tas notilktu laicigi. NEFIG sabiedriskajam list tresaja josla, bet godigi pa otro. Vilks paedis un kaza dziva.

163576. viesis 7.aprīlis 2005 9:22
0 0 Atbildēt

*******

163577. viesis 7.aprīlis 2005 9:22
0 0 Atbildēt

Nufi, tur autobuss bija bez vainas, vainīgs bija joslu mainījušais vieglais auto un pēc tam nabaga trolley vadītāja, kas netika garām jau apskādētajam autobusam, lai gan iepriekšējajam trolley tas tomēr bija izdevies

163579. viesis 7.aprīlis 2005 9:26
0 0 Atbildēt

nav noslēpums, ka sab. transports pie bankas sāk mainīt joslas tāpēc, ka puse no tiem, kas griež pa labi pirms bankas, tālāk griež pa kreisi aiz bankas un atgriežas atpakaļ uz valdemāra ielu un tad atrodas tādi, kas viņus laipni palaiž atpakaļ un tur ir viens no galvenajiem cēloņiem, kāpēc tik lēni iet uz priekšu satiksme pa valdemāra ielu! vienkārši jāuzliek "ķieģelis" izbraukšanai atpakaļ uz valdemāra ielu no bankas puses un pirms bankas uzlikt zīmi "strupceļš", lai redz jau laicīgi, ka kreisais loks ap banku neies cauri.

163580. viesis 7.aprīlis 2005 9:28
0 0 Atbildēt

Pats katru rītu esmu Vantinieka braucējs. Rakstā attēlotie manevri patiešām kavē satiksmi, bet... Sab trans. VAJAG atsevišķu joslu PIK stundās no rīta. Tad lūk - ar smadzenēm, darboties gribu un resursiem (varbūt nemaz ne lieliem) varētu :

1)sadalīt Vantinieku (virziens Pārdaug - Centrs) ar apzīmējumiem (svītrām) 3 joslās, jo reāli no rīta visi brauc 3 rindās;

2)no 7-10 rītā sab trans varētu braukt pa vidējo no šīm joslām (pārceļot Preses nama pieturu), un neviens cits tur degunu nedrīkst bāzt;

3)privātiem no 7-10 ir atļauts braukt pa labo malējo, pa kreiso malējo UN...vienu PA PRETĒJĀS PUSES joslu līdz pat krustojumam ar Kalpaka bulvāri (no rīta RIG dom darbiniekiem izliekot attiecīgas satiksmi reg zīmes un izvēršot pirmstam informēšanas pasākumus - plakāti, televīzija, nets), jo satiksme no rīta pretējā virzienā tiešām ir neliela.

Protams ir nepielnības piedāvājumā, bet risināt varētu. Ja gribētu...

163582. viesis 7.aprīlis 2005 9:32
0 0 Atbildēt

Conqueror, apbraukt banku noteikti nav ātrāk kā izstāvēt to rindu uz Valdemāra ielas, jo nevar jau zināt cik būs priekšā un bruģis arī tur nav nekāds gludais. Bet gar banku brauc, jo cita ceļa no krastmalas uz Valdemāra ielu nav. Par kādiem ķieģeļiem tu tur runā.

163583. viesis 7.aprīlis 2005 9:34
0 0 Atbildēt

Mjā - ja daudz bļausim, tad toč dabūsim to, ka sab trans ir sava josla, kas nav labi.

bublika idejas ir mēģinājums meklēt RISINĀJUMU, ko cits neviens nedz šeit, nedz RD nedara.

Bet - ja par bildē redzamo trolejbusu - tad tā vadītājs ir āzis, viņam laicīgi bija jālien atpakaļ vidējā joslā (pretī VVF miteklim), jo tur vadi vēl nav tik tālu no joslas, bet šis, redz, gribēja vēl kādus pāris auto "nozagt"

163584. viesis 7.aprīlis 2005 9:39
0 0 Atbildēt

reti tur braucu, bet apbraukt banku noteikti ir ātrāk ..:) un brugis arii netraucē ..

163586. viesis 7.aprīlis 2005 9:43
0 0 Atbildēt

ucul>

mans ierosinājums - uzstādīt zīmi numur 301 "iebraukt aizliegts", sarunvalodā "'kieģeli" :). Kur? ja precīzi, tad pirms izbraukšanas vietas atpakaļ uz Valdemāra ielu no Noliktavas ielas, tās pašas, kurai ir tas nelīdzenais bruģa segums. arī braucu katru rītu no tilta lejā un redzu, kā tur visu laiku no Noliktavas ielas "lien" atpakaļ uz Valdemāra ielu, protams, ka tie braucēji ir ar samazinātu IQ, es par viņiem neesmu labās domās, ir reāla bremze pirmajā joslā un tāpēc jau visi tie sab. transporti tā "mētājas" no pirmās joslas uz otro un atpakaļ

163588. viesis 7.aprīlis 2005 9:46
0 0 Atbildēt

ai, da ko trolukam piesieties, bildee neizskataas peec nekaada korkja. un troluks ne kaadam spiezhas virsuu, ne traucee. ja tik zinoshi spried par ragu notruukshanu, buutu pielicis bildi ar vadu savienojumiem, lai var izveerteet. kad trolukiem paredzees atsevishku joslu kuraa tu nevareesi liist ar savu tachku iekshaa un knipseet, par ko tad vaimanaasi?

163589. viesis 7.aprīlis 2005 9:47
0 0 Atbildēt

ucul> nr.2 koments

par tiem, kas brauc no krastmalas - lai brauc pa citām ielām, ja gadījumā uzliktu manis ieteikto zīmi, kaut kas jau nu ir jānoziedo, lai tā nobraukšana no tilta iet raitāk.

163590. viesis 7.aprīlis 2005 9:48
0 0 Atbildēt

Conqueror - kā tavuprāt tad no Krastmalas varēs tikt uz vantinieka ?

163591. viesis 7.aprīlis 2005 9:51
0 0 Atbildēt

conqueror - bija domāts ne uz vantinieka, bet Valdemāra ielu

163595. viesis 7.aprīlis 2005 10:01
0 0 Atbildēt

Conqueror!!! Tu nejēdz, ko runā - NAV cita ceļa no Krastmalas uz Valdemāra ielu. Ja neskaita, protams caur Vecāķiem, Daugavpili utt:))

163597. viesis 7.aprīlis 2005 10:07
0 0 Atbildēt

Ar to jau sen bija jāsamierinās :P

163599. viesis 7.aprīlis 2005 10:09
0 0 Atbildēt

Conqueror: mīļa gan doma Tev! Vienlaicīgi tiek diskriminēti 4 tipu braucēji:

-tie, kuri brauc no krastmalas (gan no Ķengaraga puses, gan no ostas puses) un grib tikt uz Valdemāra ielas;

-tie, kuri laikā pirms 20:00 brauc pa Kronvalda bulvāri un grib tikt pa KREISI uz Valdemāra ielu, līdz ar to izlīst pa tilta apakšu un pa Noliktavas ielu ir vienīgais legālais veids;

- tie, kas grib no Valdemāra ielas nogriezties pa kreisi uz Basteja bulvāri pirms 20:00, vienīgais variants ir līst zem tilta un pa Noliktavas ielu;

- tie, kuri nogriežas no tilta un lien atpakaļ pa Noliktavas ielu un kuriem tiešām vajadzētu tos zobus izsist.

Tomēr - vai ir korekti visus viņus sabāzt vienā maisā?

163600. viesis 7.aprīlis 2005 10:11
0 0 Atbildēt

A ko lielaakaa dalja kaa lohi laizh vinjus atpakalj joslaa, miizdami ka nenospiezh lielais trolliits?

163601. viesis 7.aprīlis 2005 10:12
0 0 Atbildēt

Conqueror, jā to var darīt, ja to ielu, kas iet pirms bankas atkal uztaisa par uzbraucamu uz Valdemāra ielas kā bija agrāk, tad to ķieģeli var likt. Bet tāpat jau atradīsie gudrie, kas nogriezīsies nost no tilta un tad krustā metīs riņķi un brauks atpakaļ.

163604. viesis 7.aprīlis 2005 10:13
0 0 Atbildēt

uculs: tad jau krustā var uzlikt "apgriezties aizliegts" :)

163610. viesis 7.aprīlis 2005 10:23
0 0 Atbildēt

autor !!!!! iedomājies ka pats sēdi tajā troļukā un sāpe mazināsies !!!!!!!!!

163611. viesis 7.aprīlis 2005 10:28
0 0 Atbildēt

Reāli zems IQ ir tiem, kas ir baugi pieklājīgie un laiž ārā uz Valdemārenes tos līdējus, jo viņi nesaprot, ka ar to viņi panāk sekojošo: līdēju skaita palielināšanās => sastrēguma pieaugums => lai paspētu uz darbu laikā, ir jāceļas airvien agrāk => esam miegaini, neuzmanīgi => vairāk avārijas situāciju.

163614. viesis 7.aprīlis 2005 10:30
0 0 Atbildēt

nu jau iet vaļā :) labs ir, bet nepadodos :) jo dziļāk mežā, jo vairāk koku :) ieteikums tad būtu, nobraucot no tilta, aizliegt kreiso pagriezienu uz bankas pusi, un tie, kas grib braukt no krastmalas puses, garām statoilam, garām VVF pilij, nu tie tad lai brauc taisni un pēc tam uz noliktavas ielu un tad lai griež uz to valdemāra ielu, ja tik ļoti vajag. bet, kas tie tādi ir, kam tik šausmīgi vajag tieši tur uzgriezt uz valdemāra ielu no krastmalas? ir citi veidi, kā iebraukt centrā, nevis līkumot pa to vecrīgu apkārt bankai. stāvvietās pie arsenāla deputāti u.c. savus braucamos tāpat varēs nolikt, caurlaides taču viņiem ir. bet šitos "kreisā loka metējus", nu jālikvidē tāda iespēja! lietas labā - trollejbusu un autobusu ātrākai braukšanai no tilta, nu nemētāsies viņi pa joslām turp un atpakaļ, ja redzēs, ka aiz bankas vairs neviens neuzbrauc uz valdemāra ielu no noliktavas ielas. satiksmes organizācijas uzlabošana tieši sastāv no vairākiem maziem sīkumiem, kas visi kopā dod uzlabojumu kādās slikti izbraucamās vietās.

163615. viesis 7.aprīlis 2005 10:31
0 0 Atbildēt

163614. viesis:

tas ir mans koments

163617. viesis 7.aprīlis 2005 10:33
0 0 Atbildēt

Un tie kas no krastmalas grib tikt uz Valdemāra... cik tādu ir - 2 mašinas stundā? Gan kaut kā pārcietīs. Var jau arī apbraukt. Liekas , ka būs kāds 1 varbūt 2km lieki.

163618. viesis 7.aprīlis 2005 10:34
0 0 Atbildēt

Conqueror! Nemuldi tukšu un beidzot pasaki - kas tie tādi:"ir citi veidi, kā iebraukt centrā, nevis līkumot pa to vecrīgu apkārt bankai" - kā lai tiek no krastmalas uz Valdemārenes CITĀDI?????

163629. viesis 7.aprīlis 2005 10:54
0 0 Atbildēt

mani apsaluuti nepish tas ko ved trolejbuss... nekad shitos urodus nelaizhu, besii laukaa tipa teelo baigos biezos no sevis...

163631. viesis 7.aprīlis 2005 11:03
0 0 Atbildēt

Nufite [?] 07.04.2005 08:49

Tas vēl viss ir figņā... Bet, lūk, vakar no rīta gan uz Vantinieka bij reāls štopors - satiksme pilnībā apstājās visās 3 joslās uz kādām 20 minūtēm. Un kas bija vianinieks? - Kaut kāds fu@#ing autobuss, kas nostājies ieslīpi šķērsām visām trim rindām - droši vien gudrītis vilcis pāri no viena malējā stāvokļa uz otru, un kaut kur iepi..., sorry, "ups, atdūries"! Vot

============================

Sodiit vajadzeetu taadus kretiinus, kuri ar banzai saucienu "nelaidiishu neparko" spiedaas, spiedaas, liidz iespiedaas starp autobusu un barjeru. Kaa saka, ja cilveeks miris - tad uz ilgu laiku, ja muljkjis - uz visiem laikiem :-) Turklaat vieglos shoferiishus neviens nesoda, sabiedriskaa transporta vadiitaajus par katru atkaapi no grafika sit pa macinju un diezgan juutami :-(

163633. viesis 7.aprīlis 2005 11:07
0 0 Atbildēt

163629. viesis 07.04.2005 10:54

mani apsaluuti nepish tas ko ved trolejbuss... nekad shitos urodus nelaizhu, besii laukaa tipa teelo baigos biezos no sevis...

========================

Patiesi debils ljautinjsh, diez, kuraa klasiitee maacaas :-)

163636. viesis 7.aprīlis 2005 11:16
0 0 Atbildēt

Nu tiešām Conquerror un Ventura, pasakiet kaut vienu citu ceļu, kā no Krasta tikt uz Valdemārenes!!!

Es pa to maršrutu braucu katru dienu, un paldies tiem šoferīšiem, kas uzlaiž un Valdemāra ielas.

163637. viesis 7.aprīlis 2005 11:17
0 0 Atbildēt

Mani sie trolejbusi loti trauce cita iemesla del - lai noklutu centra ir daudz labaks marsruts, neka cinities ar valdemara ielas sastregumu, bet lai to izmantotu, pirms bankas janogriezas pa labi, kur diemzel sastregumu rada tie, kas grib braukt taisni un tadel stav un nobloke joslu, kamer atrodas kads, kas vinus ielaiz otraja josla. Bet par bankas apbraucejiem - domaju, ka to skaitu vartu krietni samazinat, pie bankas aizliedzot kreiso pagriezienu - t.i. tiem, kas gribetu apbraukt bankas eku, naktos mest lielu un visai neertu clipu lidz pat statoilam, bet no krastmalas butu iespejams noklut uz valdemara ielas, ja nu kadam to vajag.

163641. viesis 7.aprīlis 2005 11:20
0 0 Atbildēt

163618. viesis: pirmkārt, kas tu esi, neslēpies aiz viesa ar nr.

otrkārt, ja esi tāds, kam nu par 100% vajag no krastmalas uz valdemāra ielu, tad tāds jautājums, latvijas kuģniecības māju vajag? nu tad nebrauc no krastmalas, izdomā citu ceļu, jo galvenā braucēju straume grib tikt no tilta bez kavēkļiem centrā iekšā - bez visādiem priekšā līdējiem - braucējiem ap latvijas banku.

163645. viesis 7.aprīlis 2005 11:33
0 0 Atbildēt

Conqueror - nu toč idiņš, ja jau māki tikai melst, bet CITU ceļu liec citiem izdomāt - pats ta nezini vis, ko? Kāpēc Tu iedomājies, ka tikai tavā maršrutā jāatbrīvo ceļš??? Izdomā pats SEV CITU maršrutu un brauc pa to laimīgs.

P.S. Bēdīgi, ja vienīgā māja, kuru Tu zini uz Valdemāra ielas ir Kuģniecība. Laikam esi no dziļiem pāķiem cēlies?:))

163646. viesis 7.aprīlis 2005 11:41
0 0 Atbildēt

Jeedziigaak buutu apbraukshanu ap Banku aizliegt un ljaut tad tiem kas naak no Krastmalas liist augshaa krustaa pie Nacionaala Teaatra, bet tad redz muusu "tautas" kalpiem radiisies papildus neertiibas.

Veel forshaak butu Nacinaalaa reguleejamo krustojumu nolikvideet un trambuli padziit zem Vantinieka.

Un runa par Sab. trans joslu nav zemee metama tikai iespeejams ka to nevajadzeetu veidot uz Vantinieka esosho joslu reekjina. Ja lbi gribeetu daudz ko labu vareetu izdomaat.

163692. viesis 7.aprīlis 2005 13:25
0 0 Atbildēt

Mans viedoklis ir ka sab. transports+mikriņi ir tie kas visvairāk pārkāpj noteikumus. Vot tāds viens trolejbuss ved ap 50 cilvēku, bet aiz viņa stāv 10-20-30 citu auto rinda. Ta ka nav ko d***t - es lielāks, man savi noteikumi. VAJAG VIŅUS REĀLI SODĪT. Piemēram liela daļa mikriņu šoferu jau sen pelnījuši max soda punktu skaitu. Ai, ko es te, tas taču kādam ir izdevīgi...

163698. viesis 7.aprīlis 2005 14:02
0 0 Atbildēt

Vai kāds savā dzīvē ir redzējis, ka CP būtu sodījusi kādu trolējbusu par to, ka viņi brauc agresīvi un neievērojot CSN :)

163701. viesis 7.aprīlis 2005 14:08
0 0 Atbildēt

Pēc foto spriežot satrēgumu rada autors, pats skaksta "sen gaidīju...". Viņam priekšā tik pat kā nav transporta. Kamēr fotografēja, radīja satrēgumu kuru trolejbuss bija spiests apbaukt. Un tagad taisa sensāciju.

163725. viesis 7.aprīlis 2005 15:35
0 0 Atbildēt

Vjag nojauk 1/2 bankas un kuģniecības ēkas un viss būs čikiniekā!

163727. viesis 7.aprīlis 2005 15:49
0 0 Atbildēt

Kri - laps;)

163742. viesis 7.aprīlis 2005 16:16
0 0 Atbildēt

No krastamalas uz Valdemāreni vislabāk ir tikat caur Elizabetes ielu, protams, ja nav jāgriežas uz Raiņa bulvāri (tad sanāk neliels līkumiņš). Bet vispār, ja ir doma braukt uz otru centra galu caur visu Valdemāreni, tad vislabāk ir laist pa Skanstes ielu.

163757. viesis 7.aprīlis 2005 17:33
0 0 Atbildēt

Nu bet reāli pasakiet cik ir mašīnu kam ir jābrauc no krastmalas un jānokļūst uz Valdemāra ielas tieši posmā no Nac teātra līdz Kalpaka būlvārim?

Pārējiem apbraukšanas ceļš kā jau te tika minēts ir Elizabetas iela, Skanstes iela u.c ceļi. Protams, ja kāds ir tik stulbs, ka spēj atcerēties un pārvietoties tikai pa vienu maršrutu, tad tur neviens laikam nespēs palīdzēt.

163766. viesis 7.aprīlis 2005 18:37
0 0 Atbildēt

Nu re, te jau ir pateikts cits maršruts, kā nokļūt no Krastmalas uz Valdemāreni - pa Elizabetes ielu. Vispār vajadzētu atbildīgajiem sadot pa kaklu, jo atļāva celt to jauno ēku Valdemāra un Elizabetes krustojumā. Izskatās, ka neviens nedomā par Rīgas nākotni. Tur vajadzēja brīvu vietu atstāt (vismaz daļēji), nevis celt to māju tik tuvu ielai. Kretīni... nu ja, nauda daudz ko var.

163879. viesis 8.aprīlis 2005 17:02
0 0 Atbildēt

Vienvaard sakot karteejo reizi labi organizeeta satiksme,lai citiem chakareetu smadzenes.

163906. viesis 8.aprīlis 2005 20:07
0 0 Atbildēt

Es arī uzskatu, ka ir pilnīgi vienalga, ko tas trolejbus ved, pasažierus vai deputātus, bet viņa vadītājam nav atļauts klaji ignorēt CSN. Besī ārā , man katru rītu ir jānogriežās pirms bankas pa labi un braucot normāli pa labo joslu , kura ir paredzēta tieši šim manevram jāstāv rindā aiz sabiedriskajiem "mudakiem", kuri uzspļauj uz citiem satiksmes dalībniekiem. Kad beidzot Zivtiņa kungs ievedīs kārtību un noliks pie vietas šos nekaunīgos sabiedriskā transporta vadītājus. Tā jau ir agresīva braukšana par kuru pienākas sods līdz 200 Ls un četri soda punkti.

163931. viesis 9.aprīlis 2005 22:19
0 0 Atbildēt

CP un SABIEDRISKAIS TRANSPORTS IR P...PI.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 8

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 6

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 2

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti