Pārdošanā nonākusi daļiņa Jaguar vēstures. 1952. gada modelis С-Type nākošmēnes tiks izlikts izsolei Christie's. Prognozējamā retā auto cena varētu būt no 1 miljona 750 000 līdz 2 miljoniem 180 000 eiro.

Modelis XK120C, kas veidots uz greznā XK120 ar atsedzamu augšdaļu, pasaulē ir tikai 53 eksemplāros. Šis sportiskais auto, kas spēj sasniegt ātrumu 240 km/h, kļuva par 24 h sacīkšu Le Mans uzvarētāju 1951. un 1953. gadā.
1950. gadā Jaguar nolēma piedalīties Le Mans sacīkstēs, lai novērtētu savu auto iespējas. Pirmajā reizē kompāniju piemeklēja neveiksme - līderu trijniekā finišēt neizdevās, jo pēc 21 h Jaguar, kas bija pirmais, sākās problēmas ar saķeri. Izstrādātāji saprata, ka auto jābūt vieglākam, bet aerodinamikai - labākai. Un radās XK120C.

Svara samazināšanai tika piemeklēts jauns rāmis, vaiktas izmaiņas arī pašā XK dzinējā, kas bija ņemts no sērijveida modeļa.
Trīs С-Type auto tika pabeigti tieši uz 1952. gada Le Mans. Toreiz favorīti bija Ferrari, Talbot un Cunningham, bet visi trīs С-Type uzreiz iekaroja līderpozīcijas. Tomēr rezultātā tikai vienam no tiem izdevās kļūt par čempionu.
Nākošais gads Jaguar bija mazāk veiksmīgs. Nobijušies no runām par jauno Mercedes, inženieri padarīja C-Type virsbūves aprises plūstošākas, tādējādi uzlabojot aerodinamiku. Tomēr laika testiem neatlika un rezultātā visi trīs auto pārkarsa.

Tomēr С-Type nepadevās. Par nākošo slepeno ieroci kļuva disku bremzes, kas līdz tam tika izmantotas tikai lidmašīnās. Tās ļāva Jaguar vadītājam nospiest pedāli ievērojami vēlāk nekā pārējiem, ne nieka neuztraucoties par drošību. Rezultātā Jaguar atkal kļuva par čempionu, kā arī ieņēma otro un ceturto vietu.
Nu beidzot jauns rakstins par auto vēsturi:) Varētu tādus vairāk un biežāk:)))))