Parasti autoražotāji rada dažādas "ierobežotās sērijas", lai kāpinātu publikas interesi par modeļiem, kuru dzīves cikls jau tuvojas beigām.
Lai arī tas neattiecas uz superauto un vēl vairāk - itāļu superauto, arī tādi ražotāji kā Lamborghini ik pa laikam mēdz radīt kādu ierobežotu sēriju auto.
Tiesa, priedēklis SE (Special Edition) zinātājiem nozīmē, ka Lamborghini neaprobežosies tikai ar jauniem apdares materiāliem, bet prezentēs kaut ko patiesi jaunu un noteikti - ar pilnpiedziņu.

Gallardo SE būs pieejams tikai 250 eksemplāros. Ārēji auto atšķirsies ar divkrāsu virsbūvi, tomēr, galvenā superauto rakstura iezīme nebūs ar neapbruņotu aci saskatāma. Vispirms, Gallardo uzstādījuši pilnpiedziņu, kondicionieri un dažādas drošības sistēmas. Auto būs pieejams vairākos virsbūves krāsojuma variantos - Ballon White (pelēcīgie toņi), Giallo Midas (dzeltens), Aranco Borealis (oranžs) un Verde Ithaca (zaļš). Jumtu, dzinēju, buferus, atpakaļskata spoguli gan jāpieņem tikai vienā krāsā - Nero Noctis (melns). Ar šādu paņēmienu itāļiem izdevies panākt paletes daudzkrāsainību.

Attiecīgi, arī auto interjers ir divkrāsu. Tiesa - šeit izvēle nav tik plaša un tas noteikti jāsaskaņo ar virsbūves krāsu gammu - Lamborghini nevēlas, lai īpašnieka sliktā gaume sabojātu kompānijas imidžu. Tiem, kas nolēmuši vizināties Gallardo pa pilsētas ielām, Lamborghini piedāvā atpakaļskata kameru, kas palīdzēs novietot auto. Acīmredzot, rēķinoties ar krievu miljonāriem, Lamborghini piedāvā arī Gallardo SE "ziemas paketi". Tajā nav paaugstināta klīrensa vai dzinēja aizsarga, bet auto tiek apsildīts viss, kas vien iespējams.

Tomēr pats labākais slēpjas zem caurspīdīgā dzinēja vāka. Kompānijas inženieri piestrādājuši pie dzinēja un ātrumkārbas. Rezultātā 100 km/h auto spēj sasniegt par 0,2 sekundēm ātrāk - 4,2 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir palielinājies no 309 km/h līdz 315 km/h.
Tāds auto mākslas šedevrs kā Gallardo SE nākamajam īpašniekam izmaksās "tikai" 141 500 eiro.
Un uz kuru servisu es varēšu dzīt šito, ja kaut kas noplīst?