Pabeigti darbi uz autoceļa P5 Ulbroka – Ogre 16

 
16.augusts 2005 10:50

Neraugoties uz ilgstošajām lietavām ceļu būves uzņēmums "A.C.B." pagājušajā nedēļā sekmīgi pabeidzis darbus uz autoceļa P5 Ulbroka-Ogre posmā no 5,5.kilometra līdz 11,9.kilometram.

Rekonstrukcijas darbi šajā ceļa posmā sākās 2004.gada maijā. Šajā laikā veikta ceļa seguma nomaiņa un izbūve, ierīkota drenāžas sistēma, izrakti grāvji, izbūvētas plastmasas caurtekas un veikti betonēšanas darbi. Tāpat darbu ietvaros nostiprinātas ceļa nogāzes, izbūvētas ceļa nomales un nobrauktuves, kā arī iekārtotas gājēju ietves.

Autoceļa Ulbroka – Ogre (5,5-11,9 km) remontdarbu kopējās izmaksas – 3,4 miljoni latu. Saskaņā ar noslēgto līgumu darbu izpildes termiņš tika noteikts šī gada 1.septembris, taču darbi noritējuši raitāk nekā plānots un satiksme šajā ceļa posmā atjaunota jau jūlija beigās.

Ceļu būves uzņēmums "A.C.B." šobrīd strādā pie vēl vairākiem apjomīgiem ceļu būves projektiem. Nozīmīgākie no tiem: Rīgas HES – Jaunjelgava, Ķekava – Iecava un Saulkrastu apvedceļa 1. un 2. posms.

SIA "A.C.B." atvainojas autobraucējiem un gājējiem par sagādātajām neērtībām remontdarbu laikā un cer, ka veiktie darbi ievērojami atvieglos satiksmes kustību nākotnē.

 
Visi komentāri
 
175592. viesis 16.augusts 2005 10:57
0 0 Atbildēt

baigi labs celjsh uztaisiic, mieriigi uz 200 aatruma vieniibaam var vilkt

175600. viesis 16.augusts 2005 11:38
0 0 Atbildēt

tas cels ir galigi garam. pagriezieni uztaisiti tik sauri ka ar furu tur normali pagriezties ir bezcerigi.

175604. viesis 16.augusts 2005 11:46
0 0 Atbildēt

Vai tas ja var pabraukt tikai 200 ir labs celsh??????

175624. viesis 16.augusts 2005 13:08
0 0 Atbildēt

Gan jau drīz atkal būs ciet, jo ceļš no Ulbrokas līdz Sauriešiemir pilnīgi kakains.

Bet tas, kas ir uztaisīts, ir ok. Izskatās kvalitatīvi. Besī tikai debīlie avota cienītāji pie apvedceļa, kas dažreiz liek auto uz ceļa (tur tagad uzcelta apmale, lai auto nevar ceļmalā nolikt) neskatoties uz "apstāties aizliegts".

175631. viesis 16.augusts 2005 13:41
0 0 Atbildēt

Bet kur var iegrūst Ls 530 000 uz 1 km? Tas tak ir besīgais kāposts, par ko vajadzēja arī zelta apmales tam ceļam uzlikt!

175638. viesis 16.augusts 2005 13:57
0 0 Atbildēt

njaa pusmiljons uz kilometru sanaak, kautkaa jociigi un nav jau tur baigais baanis, bet parasts celjsh.

175646. viesis 16.augusts 2005 14:12
0 0 Atbildēt

tie avota cieniitaaji ir jaasit ******* taadi, saliek autinjus taa ka pa vidu labi a viens var izbraukt cauri un tad nesaprot ka shiem pa purnu sola, prasa par ko tipo, kroplji

175648. viesis 16.augusts 2005 14:14
0 0 Atbildēt

Nu - cik nu saprotu no ceļu būves izmaxām - 1.06MLVL/km ir +/- tas, ko šādam ceļam vajadzētu maxāt. Kkur lasīju friču bāņu izbūves izmaxas. Ja pareizi atceros, gāja runa par 6.4MEUR/km uz trim joslām. Jāatzīme gan, ka vieņiemtas ceļa 'sendvičs' bija ievērojami biezāx & izmantotie materiāli stipri tuvāk kosmiskajām tehnoloģijām. Tāpēc jau laikam sanāk ceļi, pa kuriem vari rēķināties, ka 100km/h patiešām ir _vidējais_ ātrums, ar kuru _patiešām var_ izbraukt cauri vāczemei jebkurā virzineā (nu - ja nebrauc vispārējā atvaļinājumu haosa laikā!).

175675. viesis 16.augusts 2005 15:15
0 0 Atbildēt

Nu dikti ilgi jau nu gan tas remonts gāja! :(

175696. viesis 16.augusts 2005 18:50
0 0 Atbildēt

Nju ceļš daudzmaz normals, cerams, ka tikai smagie nesadzis vagas. A mentiem tur tagad jauna izklaides vieta uzradusies, jau kuro reizi braucot ieveroju, ka šie tur tagad tuse uz ceļa vidū izveidotās akmeņu saliņas. Apstājušies protams bez nekādām tur bākugunīm, par to viņiem FUI!!!!!!!!

175703. viesis 16.augusts 2005 21:56
0 0 Atbildēt

Nu ko , var jau saakt prognozeet kad paraadiisies pimaas bedres ..:DD, ja njem veeraa muusu celju buuveeshanas kvaklitati .

175717. viesis 17.augusts 2005 10:01
0 0 Atbildēt

Šobrīd izskatās labs. Gribētos cerēt, ka 2006.gada pavasarī nebūs jāveic pirmie remontdarbi šajā ceļa posmā.

175724. viesis 17.augusts 2005 11:19
0 0 Atbildēt

ilgi taisija beidzot ir!!! lai arii es sad tad tur izbraucu vienkarsi tāpat.. :P

175783. viesis 18.augusts 2005 11:42
0 0 Atbildēt

Mjā, žēl ka neizveidoja apli krustojumā ar VIA Baltica, jo melnais punkts, kā bija tā paliks.

175798. viesis 18.augusts 2005 12:35
0 0 Atbildēt

500m noasfalteja,parejais arumiPhe

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia6310i/1.0 (4.80) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

176480. viesis 25.augusts 2005 12:09
0 0 Atbildēt

Ar atvainošanos no ACB puses būs par maz! Viena sūda tiltiņa dēļ '(Rīgas apvedceļš - Tīnūži) slēdza satiksmi ziemā un NEVIENS (!) tur neko nedarīja. Par ko tad visiem bija jābrauc 30km apkārt, lai nokļūtu Ogrē? 5km posmu remontēja veselu gadu!!!!

NOST AR ŠĀDU PAŠREKLĀMAS rakstu!

Šis ir kārtējais paraugs tam, ka nevienam nerūp pareiza satiksmes organizācija!!!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 5

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti