Ko īsti rāda mūsu auto gaismas? 42

 
30.septembris 2005 0:01

Labdien visiem automīļiem. Iespējams, ka ne ar ko oriģinālu neizcelšos, tomēr ar savu sakāmo gribētu pievērst uzmanību pēdējos gados Latvijā tik populārai "autoslimībai", kā pareizs gaismu regulējums.

Gan jau, ka lielākā daļa no mums visiem nereti velta kādu "sulīgu" izteicienu kādas pretīmbraucošas automašīnas vadītājam, kad mūsu acis tiek apžilbinātas no nelaikā izslēgtām tālām gaismām, vai kādu citu gaismas ķermeņa kaitīgu darbību. Tad nu - KO ĪSTI RĀDA MŪSU AUTO GAISMAS?

Šajā brīdi lielākā daļa noteikti atbildēs: "kā - ko? ceļu ! " Bet vai jūs esat droši par to ? Liekas, ka katra trešā, ja ne otrā, automašīna, kas brauc pa mūsu valsts ceļiem, ir aprīkota ar tādām gaismas ierīcēm, kad vismaz viena no tuvo gaismu lampām ir noregulēta tā, lai mēs redzētu pūci ceļmalā augošajā bērzā, vai arī vēl labāk - lielos greizos ratus debesīs. Ieguvums? Nervu bojāšana, apžilbinātas acis, nogurums, šo faktoru rezultātā pieaug risks iekulties kādā ceļu satiksmes negadījumā, un, nedod Dievs, ja vēl līst lietus, snieg, ir rudens vai ziema, kad nokrišņi uz priekšējā vējstikla kombinācijā ar tumsu kopainu padara tādu, ka acu priekšā ir redzams tikai melns fons ar pretīmbraucošās mašīnas divām "acīm".

Un tad nu brīnies, ka lietainā laikā, tumsā, apžilbināts neesi pamanījis kādu tumšo kājāmgājēju, velosipedistu, kurš nākamajā brīdī nez no kurienes uzrodas uz mana auto kapota, vējstiklā, zem riteņiem ...

Es tiešām nezinu, kurš ģēnijs izdomāja, ka tuvo, miglas papildlukturu un pat tālo gaismu leņķis, kāds tas ir iestādīts rūpnīcā un kādu to pieprasa ne tikai mūsu valsts CSDD, bet visas pasaules autoceļu drošības normas - ir nepareizs, nepietiekams, un slikti rāda ceļu.

Šī iemesla dēļ mēs ņemam rokās skrūvjgriezni un uzskrūvējam lampu leņķi debesīs. Gan jau lielākajai daļai no mums tāda zinātne, kā Fizika, nav nekas svešs. Tajā arī māca, - lai gaisma kaut ko izgaismotu, tās staram ir pret kaut ko jāatduras. Mūsu gadījumā tas ir ceļš. Bet kurp aiziet pārāk augstas gaismas stars? Nekur! Tas pazūd tumsā. Un rezultātā ceļu mēs redzam vēl sliktāk, nekā līdz šim. Tātad - ieguvums šai darbībai ir :

1. mēs aplaupam paši sevi, jo ceļa apgaismošanai atvēlētais gaismas daudzums ir kļuvis par vismaz 50% mazāks;

2. mēs pakļaujam sevi lielākam riskam iekulties kādā satiksmes negadījumā, jo žilbinam pretīmbraucējus , kā arī nespējam laikus pamanīt kādu ceļmalā esošu gājēju, velosipedistu, utt.

Ja kādam liekas, ka man nav taisnība, pavērojiet paši, kas notiek stipra lietus un miglas laikā. Šādos laika apstākļos mēs varam redzēt ne tikai pretīm un blakām braucošās mašīnas gaismu radīto staru, jeb kūlu un tās leņķi - vai tā atduras pret ceļa virsmu, vai aiziet kautkur nekurienē, vai debesīs. Un ja reiz gaismas stars aiziet debesīs, vai tad mēs no tā labāk redzam ceļu ? Domāju - nežilbināsim viens otru un, līdz ar to, jutīsimies drošāk uz mūsu ceļiem.

Noslēgumā tikai gribu aicināt - ja neesam mierā ar mūsu auto apgaismes ierīcēm, ir vērts padomāt, vai tās ir tehniskā kārtībā, jeb arī varbūt tajās ir vērts samainīt spuldzīti, nevis ķerties pie skrūvjgriežņa un mainīt korekciju ?

Vai jūs zināt, ka, piemēram, Vācijā, ja skaidros laika apstākļos naktī vai krēslas stundās tiek lietotas miglas lampas, tad par to ir piemērojams sods (jo tiek apžilbināti pretīmbraucēji)?

iAuto lasītājs Mr-Scorpion
 
Visi komentāri
 
180473. viesis 30.septembris 2005 8:16
0 0 Atbildēt

Man škiet, ka pie mums arī pie normaliem laika pastākļiem nedrīkst vienlaicīgi darbināt gan miglas gan tuvās gaismas.

180474. viesis 30.septembris 2005 8:26
0 0 Atbildēt

tas ir diennakts tumšajā laikā

180476. viesis 30.septembris 2005 8:30
0 0 Atbildēt

driikst ... tumshajaa laikaa

180478. viesis 30.septembris 2005 8:40
0 0 Atbildēt

...tumšajā laikā neapgaismotos ceļa posmos!

180479. viesis 30.septembris 2005 8:45
0 0 Atbildēt

Automīļiem (tā teksta autors mūs uzrunā) pārsvarā gaismas ir noregulētas, jo auto tiek kopts un uzturēts kārtībā, nenoregulētas gaismas ir visādiem idiotiem kam ir maza saprašana pr auto uzbūvi un nav nemazākā vēlēšanās kaut ko pārbaudīt vai regulēt, jo ar auto tikai brauc kamēr tas kustas, un pārsvarā tādiem ja arī aizrāda ka kautkas nav kārtībā, atbilde ir ~ man po, ja tev vajag pats regulē, mani tas neinteresē utt. :(

180480. viesis 30.septembris 2005 8:46
0 0 Atbildēt

vajag lasīt ceļa satiksmes noteikumus un tad runāt par miglas lukturu lietošanu un to gudro spriedelēšanu par apžilbināšanu varēja jau paturēt pie sevis . nevajag braukt pa naktīm ja žilbina acis vai vajag iet pārbaudīties pie acu ārsta.

180483. viesis 30.septembris 2005 8:53
0 0 Atbildēt

Taadiem zjilbinaataajiem tiek vienkaarshi iebliezts taalais gjiimii, ja tas neko nemaina, tad taa arii naaksies samainiities, jo labaak pret zjilbinoshu gaismu iet ar taadu pashu, tad mazliet taa gaismas jauda izkompenseejas viena pret otru un nav tik traki vairs ar to zjilbinaashanu. Bet lielaakoties jau tauta noreagjee uz taadu lietu. Kas attiecas uz reguleejumu, tad tas ir visai nosaciiti, dazjiem liekas, ka zjilbina arii taadas lampas, kas tikko ieksh TA paarbaudiitas....

180485. viesis 30.septembris 2005 8:59
0 0 Atbildēt

Normaali noreguleeti miglas lukturi neko neapzilbina, jo atrodas krietni zemaakaa liimenii kaa tuvaa gaisma.

180487. viesis 30.septembris 2005 9:11
0 0 Atbildēt

Problēma visbiežāk nav apzināti nepareizā lukturu regulējumā, bet tajā, ka lukturi tiek regulētu un pārbaudīti tikai ar 1 cilvēku mašīnā, bet tagad (īpaši rudenī), bagažniekā tiek ielikti 3 kartupeļu maisi un vēl sievasmēte sēž uz pakaļējā beņķa un tad lukturi skatās debesīs...

180488. viesis 30.septembris 2005 9:14
0 0 Atbildēt

visiem ar nenoregulētām gaismām maucu sejā tālos!

180489. viesis 30.septembris 2005 9:14
0 0 Atbildēt

180487. viesis priekš tam taču auto ir augstuma korektors salonā!

180490. viesis 30.septembris 2005 9:16
0 0 Atbildēt

hlamiem noteikti ka nav taada regulatora :D

180494. viesis 30.septembris 2005 9:28
0 0 Atbildēt

Mums arii ir paredzeets sods par nepareizu apgaismes ieeriichu izmantoshanu un ir noteikumi kad driikst izmantot migliniekus un kad nedriikst. Kurus sevi cienosh ljoljiks parast nezin :)

Lielaakaa probleema jau nav lukturu reguleejumaa, bet lukturu nolietojumaa, ljoti biezhi luktura stikls ir nomateejies un tas noziimaa ka kaadi 30% gaismas pazuud luktura stiklaa. Skatees jau nepaarbauda luktura stara stiprumu, a ja paarbaudiitu domaaju ka 50% autinju tiktu izsvilpti...

180496. viesis 30.septembris 2005 9:32
0 0 Atbildēt

par TA un gaismu... Divas reizes izgaju TA braucamajam, kursh atvests tiko no vacijas pashrociigi... Abas reizes pirmajos nakts braucienos uzreiz secinaaju, ka lukturi raada pa koku galiem... Naacas zhigli noreguleet pareizi... Tad jautaajums- ko paarbauda TA stacijaa liekot spiidinat tajaa savaa aparaataa?

180497. viesis 30.septembris 2005 9:35
0 0 Atbildēt

anonimikis - aizbrauc uz placi, paskaties dazhaadus auto dazhaadu gadu izlaidumu un uztaisi statistiku, cik nu autinjiem ir taa augstuma korekcija.

domaaju, ka nav tik traki, ka katrs 3 vai 2, situaacija saliidzinaajumaa ar 2003 gadu ir uzlabojusies ( kaa piemeers un man taa shkjiet )

jaaciinas . . .

180504. viesis 30.septembris 2005 9:45
0 0 Atbildēt

nezinu par eiropas grabažām, bet praktiski visiem japāņiem jau no 90-tā gada tādi ir

180512. viesis 30.septembris 2005 9:57
0 0 Atbildēt

2 anonimikis:

Un tomēr ziepes gadās pat daudzmaz apzinīgiem braucējiem.

Šovasar neizgāju TA ar pirmo reizi tikai un vienīgi lukturu regulējuma dēļ. Manējam ir ksenons, kuru regulē automātika.

Kaukur automātikā putekļi, smiltis, zeme bija "noorganizējuši" viena tuvā palikšanu galējā stāvoklī. Tā kā pa vasaru bija iznācis braukt praktiski tikai diennakts gaišajā laikā, tad šito "fīču" pats nebiju piefiksējis. Līdz ar to biju ļaunais žilbinātājs. Pats to nezinot.

:(

180514. viesis 30.septembris 2005 10:09
0 0 Atbildēt

-> DM. Tev taisnība. Uz automīļiem šis raksts tiešām neattiecas, bet uz to sabiedrības daļu, kuriem ir Pofig ( atvainojos ) , vai kādu viņa mašīnas lampas žilbina, vai no viņa mašīnas atvērtā loga tiek izmestas Mc Donalds , ādažu čipšu un līdzīgas paciņas, pudeles, .... un tiek piemēslota mūsu zeme, kuru itkā mēs mīlam. šķiet, ka starp komentētājiem šos vārdus var attiecināt uz ciemiņu Nr 180480. Viesi - ņemšu vērā Tavu ieteikumu un apmklēšu acu ārstu ar sūdzību, ka man ir pārāk laba redze, jo naktī žilbstu no pretīmbraucēju nepareizi noregulētajām lampām. :) starp citu, vai Tu gadījumā neesi arī no tiem advancētajiem, kuri saulainās vasaras dienās brauc ar ieslēgtām aizmugures miglas lampām ?

180517. viesis 30.septembris 2005 10:13
0 0 Atbildēt

BMW vadītāji paskaidrojiet kādēļ jums dažiem nedeg bremžu lampas, bet bremzējot tikai tas vienīgais miglas lukturis? Tā ir kāda stulbā kūluma pazīme?

180520. viesis 30.septembris 2005 10:16
0 0 Atbildēt

starp citu. kā zināms - jaunākiem BMW , Mercedes, un citi, kas aprīkoti ar XENON gaismām - gaismas korekciju nodrošina pati lampa ( jo ir automātiskā līmeņa iestādīšanās ) . bet diemžēl remu redzējis dažus labus šos exclusīvos exemplārus ar vienu "šķielējošu aci". nu tur kautkā ļoti pat skaidrs kļūst, ka cilvēciņš ir nopietni papūlējies kādā svētdienā ar skrūvjgriezni, ka šīs modernās lampas ir iemācījis "šķielēt" uz augšu.

180533. viesis 30.septembris 2005 11:12
0 0 Atbildēt

Jurxs [?] 30.09.2005 10:13

Vai tu esi tik verigs ka esi ieverojis ka TIESI BMW automasinam ir si fica???!!! Pabrauka vairak pa celiem un ieraudzis daud zko jaunu! Piemaram to ka lielaka dala a/m vaditaju uzskata ka kresla ir kas lidzigs miglai un sledz ieksa aizmugurejos migliniekus. Ari lietus (smidzinasana) ir bistams - ja nu neierauga un klikts - ieksa migliniekus. Un zini vel kas - ka loti liela dala so a/m kuras brauc ar migliniekiem nav BMW.

180536. viesis 30.septembris 2005 11:20
0 0 Atbildēt

Nevis brauc ar miglinieku, bet tas vienīgias miglinieks ir pārtaisīts par bremzi.

180537. viesis 30.septembris 2005 11:28
0 0 Atbildēt

"skrūvjgrieznis" " māca, - lai" (man patīk pieturzīmju kombinācija) smiekliigi...

180538. viesis 30.septembris 2005 11:29
0 0 Atbildēt

174. Diennakts gaišajā laikā mehāniskajiem transportlīdzekļiem, kā arī tramvajiem un trolejbusiem jābrauc ar

iedegtiem dienas gaitas, tuvās gaismas vai priekšējiem miglas lukturiem.

175. Braucot diennakts tumšajā laikā, transportlīdzekļiem jābūt iedegtām šādām ārējās apgaismes ierīcēm:

175.1. mehāniskajiem transportlīdzekļiem - tuvās vai tālās gaismas lukturiem, kā arī gabarītlukturiem un numura

zīmes apgaismojumam;

175.2. piekabēm - gabarītlukturiem un numura zīmes apgaismojumam.

176. Braucot nepietiekamas redzamības apstākļos, transportlīdzekļiem jābūt iedegtām šādām ārējās apgaismes

ierīcēm:

176.1. mehāniskajiem transportlīdzekļiem - tuvās gaismas, tālās gaismas vai priekšējiem miglas lukturiem, kā arī

gabarītlukturiem un numura zīmes apgaismojumam;

176.2. piekabēm - gabarītlukturiem un numura zīmes apgaismojumam.

Te visur ir izmantots saiklis VAI, tātad mēs drīkstam vienlaicīgi lietot tikai vai nu tālās, vai tuvās, vai miglas gaismas, un ne kopā

180539. viesis 30.septembris 2005 11:29
0 0 Atbildēt

Atvainojos, nedalasīju

181. Braucot priekšējos miglas lukturus atļauts iedegt:

181.1. nepietiekamas redzamības apstākļos - atsevišķi vai kopā ar tuvās gaismas lukturiem;

181.2. diennakts tumšajā laikā neapgaismotos ceļa posmos - kopā ar tuvās gaismas lukturiem.

182. Pakaļējos miglas lukturus atļauts iedegt tikai tad, ja ir bieza migla, intensīvi līst vai snieg u.tml.

180547. viesis 30.septembris 2005 12:09
0 0 Atbildēt

Līdzīga situācija ir ar pakaļējiem miglas lukturiem. Laiks paliek tumšāks, un tas, ka daudzi autobraucēji nezina, kā pareizi jāieslēdz savu spēkratu miglas lukturus, lai tie "nespiestu" uz acīm pakaļbraucošajiem, ir bēdīgi:(

180550. viesis 30.septembris 2005 12:25
0 0 Atbildēt

starp citu izregulētus lukturus es ļoti bieži esmu novērojis Volvo automobiļiem S un V, vecajiem ne.

180559. viesis 30.septembris 2005 12:44
0 0 Atbildēt

kaut gan taisniba, bet vecais uzstadi Xenona lampas, un brauc ka cilveks:)

180562. viesis 30.septembris 2005 12:47
0 0 Atbildēt

Par Xenonu uz biezajiem auto! Vai kads ir redzejs, kad uz musu akuennim celiem kad mashina brauc vina shupjos lidz ar to shupojas Xenona lampa, kura pati korekte gaismas staru, un es jau nezinu cik,bet daudz reizes esmu redzejs kad korekcijas briza shi lampa spid pretimbrauceja acis, sanak vispar pizde..c

180596. viesis 30.septembris 2005 15:40
0 0 Atbildēt

Piekritu! - 180562. viesis 30.09.2005 12:47, jocigi - kautgan ne visiem auto ar Xenonu

AGA

180597. viesis 30.septembris 2005 15:55
0 0 Atbildēt

Sāksim jau ar to ka arī pie mums ir paredzēti sodi par nepareizu vai nepareizi noregulētu gaismas ierīču lietošanu. Tā pat ir sodi par auto aprīkošanu ar likumā neatļautām papildus gaismas ierīcēm. Tikai šķiet ka CP tas maz interesē. Tā pat kā viņus neinteresē arī pagriezienu nerādīšana.

Vispār mūsu CP strādā tikai uz dažiem CSN pārkāpumiem kur absolūtajā topā ir ātrums. Varbūt ir jēga ierosināt izveidot vēl vienu policiju kas kontrolēs atlikušos 75% no pārkāpumiem?

180598. viesis 30.septembris 2005 15:59
0 0 Atbildēt

P.S. - Miglas lukturus drīkst lietot TIKAI intensīva lietus, snigšanas vai biezas miglas apstākļos! Dienas laikā normālos redzamības apstākļos miglas lukturus vispār ir aizliegts ieslēgt.

Un PAREIZI noregulēti miglas lukturi normālos laika apstākļos neko nerādīs, tie ir efektīvi tikai sliktas redzamības apstākļos. Savukārt nepareizi noregulēti miglas lukturi tieši otrādi - normālos laika apstākļos rādīs grāvmalas a miglas laikā varēsi ar pirkstu acī bakstīt.

Un vai ir daudz tādu kas vispār zin ka drīkst būt tikai viens pāris ar miglas lukturiem? Ne 2, ne 3 pāri bet tikai un vienīgi viens!

180607. viesis 30.septembris 2005 16:49
0 0 Atbildēt

Storms, reku, lapas augshpusee juriz ielicis gabalu no noteikumiem - kas skaidri un gaishi atljauj dienas laikaa normaalos redzamiibas apstaakljos lietot prieksheejos migliniekus.

180618. viesis 30.septembris 2005 21:16
0 0 Atbildēt

Diemžēl man ir tāds antīkais pepelacs, kuram nav gaismas regulējamas :( Un tieši tā ari ir, ka 1x divās nedēļās nākas braukt ar 6 cilv + kartupeļu maiss. Bet nu tikai dēļ tā pirkt citu autiņu būtu stulbi.

180621. viesis 30.septembris 2005 22:16
0 0 Atbildēt

to Storms 30.09.2005 15:59

Derētu jau CSnoteikumus kādreiz arī izlasīt...un mzliet arī padomāt.........:)

180624. viesis 1.oktobris 2005 1:10
0 0 Atbildēt

Ak, Dievs, kāda venēriska valoda!!! Raksta autoram ieteiktu apmeklēt latviešu valodas stundas vidusskolā... :(

Ja gaismas kūļa vietā jālasa kaut kas par "kūlu", tad nu, atvainojiet, bet....

180625. viesis 1.oktobris 2005 1:15
0 0 Atbildēt

Audi A8 ('95. gads) ir īstie miglinieki kā lielo lukturu sastāvdaļa, un tie izslēdzas, kad tiek iedegtas tālās gaismas, savukārt tos ieslēgt var tad, kad deg gabarīti (tuvās gaismas var būt izslēgtas)... Ja ieslēdz pakaļējo miglas lukturi, tad automātiski iedegas arī priekšējie miglinieki, bet, ieslēdzot priekšējos miglas lukturus, pakaļējais jāieslēdz papildus, ja ir tāda vēlme... Tā lūk - diezgan interesanta sistēma :)

180643. viesis 2.oktobris 2005 11:51
0 0 Atbildēt

nez...man areī opelim pasažiera pusē gaismas ierīces izveidotas tā, lai labāk izgaismotu ceļa malu....tumsā stāvot ar ieslēgtrām gaismām, ļoti labi var redzēt, ka uz ceļa visas gaismas dod vienlīdz līdszenu izgaismojuma līniju, bet ceļamla ir izgaismota vismas pusotru rezi tālāk...(ceļš ir līdzens, apmale vienāl līmenī ar ceļu)...manuprāt tas tikai pozitīvi, ka redzi kas ceļa malā notiek...

180647. viesis 2.oktobris 2005 14:20
0 0 Atbildēt

Skatees jau nepaarbauda luktura stara stiprumu, a ja paarbaudiitu domaaju ka 50% autinju tiktu izsvilpti...

---------------------------------------------------------------------------

:-)))) Paarbauda jau nu gan :-) Tie "ratinji", ko piestumj pie luktura, ir diezgan gudra mashiiniite :-) Un uzraada gan paaraak vaaju, gan paaraak niknu gaismu - taapeec jau uz stikliem ir tie kontrolskaitlji...

180682. viesis 3.oktobris 2005 11:03
0 0 Atbildēt

Nav tik triviāli ar to lampu regulēšanu... Vajag ne tikai augšā/lejā, bet arī taisni noregulēt. Visiem Eiropai paredzētajiem autiņiem, kā jau te minēja, pasažiera puses lukturis izgaismo arī ceļa labo pusi stipri tālāk un augstāk, lai ceļa zīmes labāk redzētu utt. Ja šo lukturi piemēram neceļ uz augšu bet sagriež uz sāniem (pa kreisi), tad iegūst rezultātu, ka pats neko neredz, bet pretīm nākošajam spiež acīs kā traks. Ir vērts reizēm miglā pakāpt no autiņa ārā un pavērot, vai gaismas kūļi gadījumā krustā neiet :-) Otra fīča ir tāda, ka var noregulēt gaismas arī tā, ka apgaismo 10m uz priekšu un tālāk melna nakts. TA neko neteiks, bet vai tā ir droši braukt - judge for yourself..

184910. viesis 11.novembris 2005 16:26
0 0 Atbildēt

nu, es piemeeram zinu skaidri, ka izgaaju TA ar skjiibaam gaismaam, bet kur noreguleet nav ;( aizbrauc uz servisu a shie pasaka ka nevar skruuves atskruuveet, pisec kaut kaads. nu ir jau man grabazjinja, vecaaka par mani, jaa ... nav vinjai nekaadi atomaatiskie augstuma korektori, vai kas tur ;P

labpraat par maksu kaut kur noreguleetu, ja buutu taada vieta.

185080. viesis 14.novembris 2005 13:08
0 0 Atbildēt

To Storms: Protams , kā tad , un vēl vienu policiju, kas ķer 90% pa mobilo runājošos braucot, ēdot , dzerot u.t.t. Un vispār, ko Jūs te lielākā daļa ap....at paši sevi, kā autobraucēji, svētie atradušies ar super lukturiem, vispirms vajag braukt augumā valdībais, kas plēš no autobraucējiem nenormālus ceļu nodokļus, bet ceļus padsmit gadu garumā nevar savest kārtībā. Atvainojiet, bet pat ar autom. korekciju bedrainā ceļā tā automātika nespēj tik ātri reaģēt!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti