Sešu riteņu superauto - Covini C6W (+ foto) 52

 
24.oktobris 2005 10:35

Apskatiet fotogrāfijas. Ja jums šķiet, ka pirmdienas rītā jums vienkārši šilierējas, nomierinieties. Ar redzi jums viss ir kārtībā, arī Photoshop šeit nav izmantots...



Covini C6W tik tiešām ir seši riteņi un tas tiešām ir superauto. Šāda auto ideja pieder Kenam Tirelam, kas jau sen - 1976.gadā bija piebūvējis vienu lieku riteņu pārii Formula-1 bolīdam.



Itāļi tikai nošpikojuši šādu risinājumu un nolēmuši, ka superauto ar sešiem riteņiem būs tieši tāds, kā vajag - labāka saķere ar ceļu, daudz efektīvāka bremzēšanas dinamika un ... labāka vadāmība.

2004.gadā Covini klienti jau varēja apstiprināt šāda risinājuma pareizību, saņemot tādu kupeju, bet karstajā Itālijā nolēma, ka ar kupeju ir par maz un pieķērās pie rodstera būves. Tas tikšot demonstrēts nākošā gada Ženēvas autosalonā.



Auto būvēts no oglekļa/plastikas, zem kuras atrodas pamatīgs cauruļveidīgs rāmis. Lai grieztu šos sešus riteņus, itāļi uzstādījuši Audi V8 4,2 litru dzinēju ar jaudu 380 Zs un 450 Nm griezes momentu. Mašīnītes niecīgais svars un pamatīgā jauda ļaus mašīnai ieskrieties līdz pat 300 km/h.



Starp citu, Covini C6W priekšā atrodas 15" diski ar 205/45, bet aizmugurējais pāris ir stipri iespaidīgāks - 345/25 uz 20" diskiem. Par to cik maksās C6W vai vismaz cik maksās riepu montāža šim superkāram, var tikai minēt.

 
Visi komentāri
 
183019. viesis 24.oktobris 2005 10:50
0 0 Atbildēt

Sporta Bobcat :)

183020. viesis 24.oktobris 2005 10:52
0 0 Atbildēt

Izskataas tieshaam briesmiigi, lai neteiktu vairaak... Taads izstiepts un sakropljots Ferrari

183022. viesis 24.oktobris 2005 10:56
0 0 Atbildēt

Kas par tramvaju??? :)

183023. viesis 24.oktobris 2005 10:57
0 0 Atbildēt

....tizls

183024. viesis 24.oktobris 2005 10:57
0 0 Atbildēt

Buutu vismaz viena bilde ar sagrieztiem ritenjiem.. :)

183028. viesis 24.oktobris 2005 11:02
0 0 Atbildēt
183029. viesis 24.oktobris 2005 11:03
0 0 Atbildēt

Nevar viņš sagriezt riteņus. Viņš mauc tikai taisni!

Ja pielikt vēl vienu ripuļu pāri, sanāks sporta BTR-80

183030. viesis 24.oktobris 2005 11:05
0 0 Atbildēt

tree litle vords - six viil draiv :)

183031. viesis 24.oktobris 2005 11:08
0 0 Atbildēt

ja monte atjaunotas riepas sanaks mazliet letak

183033. viesis 24.oktobris 2005 11:12
0 0 Atbildēt

jā, maximas navarkas varētu rullet nemērā

183047. viesis 24.oktobris 2005 11:27
0 0 Atbildēt

Smuks ne smuks, bet saķere ar ceļu gan par 50% lielāka, atiecīgi mazāks bermzēšans ceļš, mazāka iespēja izslīdēt priekšējiem riteņiem pagriezienos, vadāmība labāka

183056. viesis 24.oktobris 2005 11:38
0 0 Atbildēt

15" ritņi priekšā....... kā tad, domāju ka tie ir 18"

Redaktors 24.oktobris 2005 11:42
0 0 Atbildēt
183061. viesis 24.oktobris 2005 11:46
0 0 Atbildēt

nju veel ir variants, ka pie 300 km/h spraagst prieksheejais ritenis - tad nu ar shis ir droshaaks.

183066. viesis 24.oktobris 2005 11:53
0 0 Atbildēt

Kurš te to stulbo Fotošopu ir ielicis? Iauto kāš lasītājus ar fake bildēm, lai gan 1. aprīlis vēl tālu.

183068. viesis 24.oktobris 2005 11:58
0 0 Atbildēt

A ziemas riepas šim taisa? Šipenes, tipa... :)

183070. viesis 24.oktobris 2005 11:59
0 0 Atbildēt
183078. viesis 24.oktobris 2005 12:16
0 0 Atbildēt

varbūt stūrēts tiek ar pakaļējiem riteņiem, tā kā elektrokariem ???

lai stūrētu ar priekšējiem, katram( no četriem !!!) ratam ir jābūt

atšķirīgam pagrieziena leņķim. un tā kā tie ir ļoti tuvu viens otram un katrs rats nav bezgalīgi plāns, radīsies paliela rites pretestība. loģiskāk būtu bijis novietot papildus riteņus aizmugurē. tad arī bremzējot mazāka iespēja samest.

183080. viesis 24.oktobris 2005 12:28
0 0 Atbildēt

Nu par to saķeres palielināšanos es stipri šaubos - uz katru no šim priekšējiem riteņiem sanāk uz pusi mazāka masa - attiecīgi katrs ritenis nodrošina 1/2 no saķeres. Cita lieta ka šādi riteņi, pateicoties lielākai saķeres platībai, asos pagriezienos netiek tik ātri pārkarsēti un nesākas gumijas degšana.

Tyrell P34 attīstību neguva tādēļ, ka nespēja uztaisīt tādu piekari, kas darbotos labi dažādos režīmos - nodrošināt lai riteņi vienādi 'spiestu' uz ceļu šādai konstrukcijai ir ļoti grūti - varētu palīdzēt kāda sarežģīta aktīvā piekare, taču par to te ne vārda... Gribētu redzēt video, kur šis pepelacs bremzē no 200km/h līdz 0. Interesanti, ko tajā brīdī dara otrie priekšējie riteņi?

++ drošāks plīstot priekšējai riepai

+- var likt mazākus riteņus priekšā, attiecīgi uzlabojas virsbūves aerodinamika (gan ievērojami pasliktinās aerodinamika riteņu arkās - tur vairs nav iespējama vienmērīga gaisa plūsma)

-- nelāgas aizdomas par šādas konstrukcijas vadāmību

Vispār baigi gribētos ar šādu pabraukāt!

183083. viesis 24.oktobris 2005 12:40
0 0 Atbildēt

Tak F1 70-to gadu beigaas Tyrell ar shaadu konstrukciju par vinneetaajos bija ... :)

183087. viesis 24.oktobris 2005 12:56
0 0 Atbildēt
183090. viesis 24.oktobris 2005 13:00
0 0 Atbildēt

Check this ...

www.panther-car-club.de/cars/six/bilder_six.htm

Shis naf tik nolaiziits. 70ajos cilvji bij vienkarshaaki un mashiinas lielaakas

183092. viesis 24.oktobris 2005 13:11
0 0 Atbildēt

suc

183095. viesis 24.oktobris 2005 13:30
0 0 Atbildēt

Suuds blja izkataas kropliigi

183096. viesis 24.oktobris 2005 13:32
0 0 Atbildēt

kroplīga mašīna

183097. viesis 24.oktobris 2005 13:35
0 0 Atbildēt

Tyrell izmēģināja līdzīgu konstrukciju, ja nemaldos vienīgās zviedru F-1 GP laikā Anderstorpa trasē. laikam tiem pārējiem F-1 staļļiem nepatika un aizliedza to sešu riteņu formulu :)

183098. viesis 24.oktobris 2005 13:48
0 0 Atbildēt

Tyrell komanda 1976.gadā izrādīja pasaulei leģendāro P34 modeli. Tā ievērojamākā īpatnība bija riteņu skaits – seši! Divi aizmugurē un četri priekšā. Gaidītie panākumi viegli nedevās rokā, tomēr neraugoties uz neveiksmēm, „Centipede” modelim izdevās sasniegt pat vienu dubultuzvaru. :)

183100. viesis 24.oktobris 2005 13:56
0 0 Atbildēt

es sev arii taadu gribu;)))

183112. viesis 24.oktobris 2005 14:57
0 0 Atbildēt

Ideja interesanta, tehniski (droshi vien) paaraak sarezgjiita, skatoties uz to briinumu liekas, ka esi pavairaak iemetis...

183119. viesis 24.oktobris 2005 16:12
0 0 Atbildēt

Nevariet tādu atļauties tapē arī nepatīk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

183123. viesis 24.oktobris 2005 16:25
0 0 Atbildēt

Nebūtu izbrīnīts, ja tuvā nākotnē kāds izdomātu pagarināto vieglo auto - universāli, ar trim tiltiem un elastīgo "ermoņiku" aiz vidējā tilta...kā busiem.

183130. viesis 24.oktobris 2005 17:47
0 0 Atbildēt

A cik riteņu piedziņa?

183131. viesis 24.oktobris 2005 18:07
0 0 Atbildēt

zini kas saak besiitt Redaktor, tas ka, atverot rakstus...irr jsaakstaas kaut kaadaa *** reklama. mans laiks, man ir dargs.

Redaktors 24.oktobris 2005 18:11
0 0 Atbildēt

Precizēsim - vienam rakstam dienā, nevis visiem, parādās reklāma. Ja tas notiek katru reizi, ieslēdz cookies...

183133. viesis 24.oktobris 2005 18:17
0 0 Atbildēt

Paldies!! un atvainojiet.., ka pateicu, ka visiem rakstiem, paldies par info, ka tik vienam. i apologize u : )

183134. viesis 24.oktobris 2005 18:41
0 0 Atbildēt

Var iedomāties, cik bieži Abuu zvana uz televīzijām, kas kavē viņa laiku... :)

183136. viesis 24.oktobris 2005 19:06
0 0 Atbildēt

es nekad neredzeju tadu auto ja nebutu iauto es butu,jus pasi saprotat.

183137. viesis 24.oktobris 2005 19:09
0 0 Atbildēt

Redaktor ierakstiet ko ir jadara kad nozog auto.ludzu!

183138. viesis 24.oktobris 2005 19:11
0 0 Atbildēt

Redaktor jums ir jautajums!!!

183140. viesis 24.oktobris 2005 19:13
0 0 Atbildēt

[?] ja iauto labakais! iauto nozime "auto informacija"

183141. viesis 24.oktobris 2005 19:14
0 0 Atbildēt

eu redaktor jus gulat!!!!!!!!!!!!

183142. viesis 24.oktobris 2005 19:17
0 0 Atbildēt

jus gribat sesritenu auto ejiet uz auto salonu "Siguldas auto"bet atvedis tikai pec menesa.

Redaktors 24.oktobris 2005 19:18
0 0 Atbildēt

Par muļķību un offtopiku ģenerēšanu draud liegums (bans) apmeklēt portālu!

183144. viesis 24.oktobris 2005 19:34
0 0 Atbildēt

a kaapeec uzreiz tizls kaapeec atbaidosh ? pirmie rati ar tvaika dzineeju ar cilveekiem likaas tizli un gana atbaidoshi lai beegtu no karieteem kas brauc bez zirgu paliidziibas, a tagadinj noteikti visi paargudrnieki kas te komentee ar prieku izmanto shamo peectekjus. a kas buus ja shamais tieshaam varees pie luksofora un pagriezienos izpogaat ferarri ? tad visi ko shmuceetsiet palagus savos slapjajos sapniishos par to kaa buutu ja Jums ar buutu taads kraaninja pagarinaataajs ? ai sory, kaitina vienkaarshi shitie dir%%% kas to vien zin kaa pateikt ,ee tizls, nu njemiet un uztaisiet labaaku ja shitas nepatiik

183148. viesis 24.oktobris 2005 20:48
0 0 Atbildēt

nu un ka kautkas draud

183149. viesis 24.oktobris 2005 20:51
0 0 Atbildēt

perciet pec menesa 6ritenu auto pec menesa."SIGULDAS AUTO"

183151. viesis 24.oktobris 2005 20:53
0 0 Atbildēt

"Siguldas auto"labakais kas ir reklamaa

183178. viesis 25.oktobris 2005 8:56
0 0 Atbildēt

man loti patīk ši mašīna, kad man bus naudas obligāti nopirkšu viņu

183179. viesis 25.oktobris 2005 8:57
0 0 Atbildēt

ghgf

183189. viesis 25.oktobris 2005 9:36
0 0 Atbildēt

bet man liekas, ka tie autobūvētāji savos aprēķinos ir krietni precīzāki nekā visi iauto lasītāji kopā :)

188047. viesis 9.decembris 2005 19:56
0 0 Atbildēt

ko Jūs strīdās man tāds auto ir un Es ir pilnīgi apmierinats ar auto manevrēt spējām u.t.t.Stūre vinai nav,visi pagriezieni notiek ar sānslīdes palīdību.Hau.

197481. viesis 7.aprīlis 2006 11:41
0 0 Atbildēt

es domāju kad ar šo mašīnu ir ļoti grūti braukt!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 6

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti