Dienvidu tilta balstu izbūve ir pabeigta 9

 
22.decembris 2005 10:11

Akciju sabiedrība "Dienvidu Tilts" paziņo, ka vakar Rīgas Domes izveidotā komisija, kuras priekšsēdētājs ir Rīgas Domes Pilsētas Attīstības departamenta, Būvniecības plānošanas un attīstības nodaļas vadītājs Eduards Raubiško, komisijas sēdē ar pieņemšanas - nodošanas akta parakstīšanu apstiprināja būvdarbu pabeigšanu pie tilta balstu izbūves.

Līdz ar to tiek uzskatīts, ka pirmās kārtas pirmais nozīmīgākais posms - tilta balstu izbūve - ir veiksmīgi noslēdzies. Darbs tika pabeigts saskaņā ar plānoto laika grafiku un izpildīts labā kvalitātē.

Šobrīd A/S "Dienvidu Tilts" celtnieki jau otro mēnesi strādā pie labā krasta tilta pieejas estakāžu būvniecības. Estakāžu būvniecība noritēs sešos etapos. Šobrīd darbs norit pie pirmā estakāžu būvniecības etapa. Estakāžu būvniecība tiks pabeigta 2008. gada vasarā, kad tilts tiks nodots ekspluatācijā.

Dienvida tilta estakādes paredzēts izbūvēt trīs līmeņos. Estakāžu uzbraucamie un nobraucamie ceļi būtiski atvieglos transporta plūsmu problēmas Krasta, Maskavas un Slāvu ielas rajonā.

Tilta pirmo kārtu būvē A/S "Dienvidu Tilts", kurā apvienojušās sešas vietējas Latvijas celtniecības kompānijas – SIA "Skonto Būve", A/S "BMGS", A/S "Latvijas tilti", SIA "Rīgas tilti", SIA "Tilts" un SIA "Viadukts".

 
Visi komentāri
 
189139. viesis 22.decembris 2005 10:16
0 0 Atbildēt

Un kur tad uz katru stabu pa sasistam shampim (savaadaak nestaavees)

Upeslietu un tiltulietu ministri atkal nav savos uzdevumu augstumos.

Sailem

189140. viesis 22.decembris 2005 10:16
0 0 Atbildēt

ko var tik ilgi buuveet?

189141. viesis 22.decembris 2005 10:17
0 0 Atbildēt

Galvenais, lai pilsētsatiksmesplānotāji pēc to daudzlīmeņu estakāžu būvniecības pabeigšanas katrai nobrauktuvei galā nepiebāž luksoforu, tad ja viss būs labi. Citādi būs kā ar citiem tiltiem, kur caurlaidība ir normāla, tikai krusts ar luksoforu katra tilta galā un sastrēgums gatavs.

189143. viesis 22.decembris 2005 10:22
0 0 Atbildēt

Apsaveicami. Ka visur taa celtnieciiba ieveerotu terminjus.

189150. viesis 22.decembris 2005 10:37
0 0 Atbildēt

Jā, kur bildes?

189177. viesis 22.decembris 2005 12:16
0 0 Atbildēt

nu forši! iet gan tā tilta būve uz priekšu! :)

189178. viesis 22.decembris 2005 12:17
0 0 Atbildēt

nus, protams, ka būs bildes, tikai pagaidīsim, lai uzliek kādu laidumu uz balstiem :)

189192. viesis 22.decembris 2005 13:20
0 0 Atbildēt

viss ir labi, bet ziemelis ir vēl nopietnāks projekts!

189310. viesis 23.decembris 2005 17:53
0 0 Atbildēt

Njā, kad paskatās Discovery par grandiozajiem projektiem, tad šī ņemšanās ap vienu nelielu tiltu izskatās pēc bērnu spēlītēm. Ja Rīgā veiktu tik liela apjoma darbus, tad te visu Rīgu laikam varētu pārbūvēt.

Cik forši būtu, ja nozagtos/zaudētos miljonus nezaudētu, bet ieguldītu vēl viena tilta/tuneļa būvniecībā...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO)

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Līdz 1400 eiro - deputāti spriedīs par sodu pastiprināšanu ceļu satiksmē 21

Saeimas Juridiskajā komisijā šodien plānots spriest par sodu pastiprināšanu par pārkāpumiem ceļu satiksmes jomā. Lasīt vairāk

 

Japāņu Bavārija. Pirmais ieskats Mazda CX-80 salonā (+VIDEO)

Vai atminaties, kad pēdējo reizi sastapāties ar pa īstam lielu Mazda markas automašīnu? Līdz šim lielākais japāņu ražotāja modelis Eiropā saucas CX-80, un TV Autoziņām radās unikāla iespēja iepazīties ar septiņvietīgo krosoveru Mazda R&D centrā Vācijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti