Lasītājs: Tramvaja pieturas - gājēju nezināšana 95

 
9.janvāris 2006 9:14

Lieta tāda, ka es jau sen esmu sašutis par gājēju neuzmanību pret sevi, zinu ka tas nevienam nav noslēpums. Bet tēma, ko es gribēju aizskart ir: Gājēji tramvaja pieturās!

Ir tāds likums autovadītājiem: Transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš gājējiem, kuri iet uz tajā pašā braukšanas virzienā pieturā (ceļa vidū) APTURĒTU tramvaju vai nāk no tā.
Gribu uzsvērt vārdu APTURĒTS, jo tie cilvēki, iespējams, šo likumu nekad nav lasījuši (visdrīzāk tā arī ir ar tiem, kam nav vadītāja apliecības), un jau ļoooti daudz reižu man ir sanācis vai nu gandrīz uzbraukt viņiem, vai pat aizķert un nav arī bijis tālu līdz notriekšanai.

Pārsvarā ir tā, ka cilvēki ierauga tramvaju, kurš vēl pat nav sācis bremzēt, nemaz nerunājot par durvju atvēršanu, un metas uz brauktuves, neskatoties, vai tajā brīdī tur ir kāds auto vai nē. Īpaši izteikti manāms tas ir uz Aspāzijas bulvāra pieturas, pie Operas, virzienā uz tirgus pusi, jo tur jau diezgan labā attālumā ir redzams tramvajs tuvojamies...

Ar to visu es gribēju teikt, ka varbūt var izveidot kādu reklāmas kampaņu ne tikai par atstarotājiem, bet arī par šāda veida problēmu. Nezinu vai šādā veidā kāds gājējs jau ir cietis, bet ja lietas labā nekas netiks darīts, tad tā noteikti būs...

Es īsti nezināju kam varētu rakstīt šādu vēstuli - Jums, CSDD, vai vēl kādam, tādēļ izlēmu, ka Jums varētu būt labākas idejas un kontakti.

Paldies, ka uzklausījāt!
Ar cieņu Jurģis.
 
Visi komentāri
 
190151. viesis 9.janvāris 2006 9:24
0 0 Atbildēt

nez vai tramvajisti piekritīs, jo viņi jau arī grib ātrāk, - lai civēciņi būtu jau pie durvīm, kad tramvajs apstājas.. - iekšā, ārā un dudina tālāk.. Man arī napatīk, bet tā nu reiz ir - pirms tramvaja pieturām dubultīgi jāuzmanās..

190152. viesis 9.janvāris 2006 9:26
0 0 Atbildēt

Piekritu raksta autoram. Gajeji ir stulbi un vini ir jaizglito. Pie tas pasas operas biezi sanak braukt garam un tad nu var redzeet visadus brinumus. Starp gajejiem laikam notiek sacensiba- kurs pirmais iekaps trambuli :)

190153. viesis 9.janvāris 2006 9:27
0 0 Atbildēt

Gudrinieks atradies. Man arī šitāds klauns gandrīz uzbrauca, jo, saproties, tramvajs ir divi vagoni un tad, kad viņš "pēdējo reizi redzēja" vēl kustējās. Tas nekas, ka kad mašīna ir pie otrā vagona vidus, tramvajs ir jau apstājies un atvēris durvis. Es tiešām nesaprotu, jums kur jāsteidzas, varbūt uzstādiet modinātājpulksteni uz 30 sekundes agrāku laiku?

190156. viesis 9.janvāris 2006 9:47
0 0 Atbildēt

Gaajeji kuri nav vaditaji vai neizprot auto un ta vadisanu,lielaaka dalja ir AUNI un tur neko nepadarisi,un pat ja ir bijusi vaditaji,ar gadas pa aunam,nesen taisijam akciju ar atstarotajiem sadarbibaa ar volvo,tad nu es tadam vienam potencialajam upurim uz celja dodu atstarotaju,bet sis saka ka vinjam tadu blembu nevajag, ka to tapat neredzes,es saku ja juus butu vaditajs tad saprastu,bet sis saka ka ir vaditajs,tad nu es un vel paris cilveki 10 minutes meginajam iebarot ka vajag to atstarotaju(laikam jau bezcerigi,jo tiesi pensionari to nesaprot)

sorry pa offt

190157. viesis 9.janvāris 2006 9:48
0 0 Atbildēt

Uzlimet to pantu pie pieturam! un nevajag dargas reklamas ...

190158. viesis 9.janvāris 2006 9:49
0 0 Atbildēt

Latvijaa gaajeeji ir stulbi, autovadiitaaji ir stulbi, valdiiba ir stulba, pat kaiminja suns ir stulbs.... Kursh tad Latvijaa nav stulbs ??? Un ko vispaar dariit ? Nu kur es vieniigais taads gudrs gadiijos ? :D :D :D

190159. viesis 9.janvāris 2006 9:51
0 0 Atbildēt

To 190153. viesis 09.01.2006 09:27

Neiet runa ja trambulis ir man blakus. Tad es apstaajos jo taas 20 sek man toc neko neizskirs, bet ja trambulis brauc aizmuguree, bet visi jau dur virsuu uz brauktuves un staav. Tad gan uznaak dusmas.

190160. viesis 9.janvāris 2006 9:52
0 0 Atbildēt

Zinot kaadaas rindaas jaastaav polikliinikaas un caur cik kabinetiem jaaizstaigaa, cik suunaini ir slimniicaas, tie lunji veel jo projaam lec zem ratiem un pret savu veseliibu izturaas vienkaarshi nekaa. Shoriit vesels puulis izkaapis no autobusa mauca paari, gluzhi vienkaarshi uz "massu", taa ka vietaa kur nav gaajeeju paareja apstaajaas visa auto kustiiba, lai "lopi" vareetu shkjeersot celju...

190161. viesis 9.janvāris 2006 9:53
0 0 Atbildēt

Pats tu esi auns Rashn, un ne ar ko neesi labāks par citiem cilvēkiem. Jābūt savstarpējai cieņai. Tās 3 sekundes kamēr tramvajs apstājas neko neizšķir, un tādā brīdī braukt virsū cilvēkiem var tikai pēdējais atsaldenis. Kā nekā pilsētā dzīvojam, un , ja redzi pieturu, proties un esi uzmanīgs. Tikpat bieži var novērot kā cilvēks stāv pie gājēju pārejas un raustā uzkāpt uz tās virsū, jo visi nesās garām, pat nedomājot nobremzēt. Vai arī šajā gadījumā viņš ir auns? Izkāp no sava pepelaca un pārej pāri vienam krustojumam pirms kaut ko "gudri" vāvuļo.

190162. viesis 9.janvāris 2006 9:55
0 0 Atbildēt

Kamēr nebūs ievērojams skaits šādos apstākļos bojāgājušo, tikmēr CSDD un policija nekādas kampaņas neveiks...diemžēl

190165. viesis 9.janvāris 2006 10:02
0 0 Atbildēt

viesi,es gan te pa citu temu runaju(par atstarotajiem)bet nu labi pierunaji,es nekad nelienu uz brauktuves pirms tramvajs nav apstajies,es nekad nelienu uz parejas ja redzu ka liela auto plusma un redzu ka pec 10 sekundem nebus nevienas masinas un varesu pariet pari,ja redzu ka cilveks liek kaju uz gajeu parejas apstajos,ja redzu ka aizmugure nav neviena auto,tad neapstajos pie gajeju paarejas(lai pagaida,nekas vinjam nenotiks)un neciesu tos gajejus kuri nevar aizvilkties 20 metrus lidz gajeju parejai,un ja tu esi uz gajeju parejas tad NEVELCIES bet ej atri paari blin.

Luuk kads "auns" es esmu

190168. viesis 9.janvāris 2006 10:06
0 0 Atbildēt

debilākie ir tie gājēji, kuri izsvempjas no džimbuļa un pēc tam kursē paralēli tam vēl līdz krutojumam vai džimbuļa galam

190170. viesis 9.janvāris 2006 10:09
0 0 Atbildēt

ir ir tāda lieta. es šādās reizēs diezgan nekaunīgi ar kulaku iemaucu pa stūres vidu un tad atskan ļoti skaļa taure. visi jau ir sašutuši, bet ...

īstenībā slikti jau arī ir tas, ja tiešām šādā reizē notiksies negadījums, autovadītājs norausies konkrēti, jo pierādīt, ka bija tieši tā ... tikai ja būs blakām kāds vēl tāds pats autovadītājs, kuram paveicās nenotriekt ne vienu un kurš būs ar mieru liecināt. jo mūsu valstī autovadītāji ir vainīgi da pie visa - arī pie lielās inflācijas :)

visiem - priekā! :)

190171. viesis 9.janvāris 2006 10:09
0 0 Atbildēt

to 190161. viesis 09.01.2006 09:53

Ja as cilveeks ir piegaajis pie gaajeeju paarejas un raustaas kaapt uz brauktuves tad lai staav...

Jo es kaa autovadiitaajs nevaru zinaat vai vinjsh tur apstaajies lai pastaaveetu un sagaidiitu mashiinu kas vinjam brauc pakalj vai lai uzpiipeetu vai ietu paari... jo ja vinjsh nekaadi neizraada ka grib iet paari tad es nemaz nedomaaju staaties... jo cik reizes esmu apstaajies un tie auni turpina staaveet un pljaapaat savaa starpaa jo vinji tur vienkaarshi apstaajushies papljaapaat...

190172. viesis 9.janvāris 2006 10:09
0 0 Atbildēt

Viens šitāds gudrītis, kurš "drīkst braukt kamēr tramvaja durvis nav vaļā" mani notrieca, kad es KĀPU ĀRĀ no tramvaja. Durvis atveras, bet tas vēl nemaz nav domājis par bramzēšanu, es kāpju ārā un šis man virsū. Ja jūs braucat aiz vai blakus tramvajam un redzat, ka tas tuvojas pieturai, esiet trīskārt uzmanīgi! Labāk laicīgi apstāties un pagaidīt mašīnā liekas 2 minūtes, nekā skaidroties ar gājēju vai policiju par to vai tramvajs "jau bija nobremzējis" jeb nē.

190174. viesis 9.janvāris 2006 10:13
0 0 Atbildēt

Rashns, gribi papildinaashu peedeejo? pie luksaforiem, kas ar pogaam, meegjinu paar sarkano paariet, lai viena manis deelj veselam auto baram nav jaastaajas (bet es, redz, cuuka kaajaamgaajeejs pie sarkanaa), ar vellapeedu braucu paari pie kaajgaajeeju zaljaa (redz, kaads cuuka ritenjbrauceejs, tik neviens blaaveejs neiedomaajas par laiko, ko shim ieekonomeeju). ir jau tie ar tramvajbrauceeji taadi, ka sirms var palikt, bet iauto kontingents, vismaz peec komentiem spriezhot, nekad no ato aaraa nekaapj...

190176. viesis 9.janvāris 2006 10:19
0 0 Atbildēt

Es parasti tadiem braucu virsu ar tauri un pilnu gazi. Par so lietu ari vienmer esmu besijies. Ta nav tikai aspazijas bulvari, bet gan ari praktiski visur centra. Ja jau vaditajus tagad draz par visu tad varbut tos gajejus ari varetu paaudzinat tomer.

190177. viesis 9.janvāris 2006 10:21
0 0 Atbildēt

hih,par velisopediem runajot,censos stumt pari gajeju parejam nevis braukt,jo likuma ta rakstiits,bet ja neviens negrib staties un laist,dariet taa(ja jums veljuka nav zeel)nemiet veljuku pa prieksu stumjiet,sita paris reizes emsu parmacijis vaditaju.

Stumjos pari parejai,(divas joslas un viena ieskriesanas josla),skatos vienas vaditajs apstajas ,aiz vinja ar,nu labi ,bet redzu ka lido viens pa otru joslu un redzu ka vinjam pokuj nestasies,es savu ricaku prieksaa dzekam,kas pa bremzeem bija,kurls gandriiz paliku(dzeks gan izradija vecene)

190179. viesis 9.janvāris 2006 10:27
0 0 Atbildēt

Aspazijas bulvaarii tauta lec uz ielas, kad tramvajs tik paraadaas aiz liikuma, un pieturaa ierodas peec minuutes. Jo laizh gaajeejus pie paarejas. Pilniibaa atbalstu tos kas tur garaambraucot nepaartraukti tauree - bet tiem gaajeejiem jau taapat nepieleks kas par lietu. Vinji ir nabaga apdaliitie, kuriem visi autobrauceeji ir ljaunie agresiivie zaglji un burzhuji, jo godiigaa darbaa tak mashiinu nopelniit neesot iespeejams.

Vispaar tajaa pieturaa meedz arii vienkaarshi staaveet un gaidiit uz ielas, nevis uz ietves.

Turpat preteejaa virzienaa braucot arii tauta brien paari neskatoties, kaut tur nekaadas paarejas nau principaa. Un atrodas lunji, kas piebremzee un shitos paarkaapeejus pat palaizh!

190180. viesis 9.janvāris 2006 10:33
0 0 Atbildēt

DeaDMoroZZZ [?] 09.01.2006 09:49

a vot tas ir viens no labaakajiem komentiem shajaa dienaa :))

190182. viesis 9.janvāris 2006 10:41
0 0 Atbildēt

Vēl tramvaji varētu biežāk rādīt labo pagrieziena rādītāju, kad apstājas pie pieturas. Tie, kas bieži pa tramvajotām sliedēm brauka, tie jau atceras, kur atrodas pieturas un uzmanās jau laicīgi. A ko iebraucēji?

190183. viesis 9.janvāris 2006 10:42
0 0 Atbildēt

a ko iebrauceeji, jaaksataas uz ziimeem !!! jaabrauc peec noteikumiem, neviss peec atminjas vai pieraduma !!! :D

190185. viesis 9.janvāris 2006 10:55
0 0 Atbildēt

vaiiii, kādi mēs steidzīgi.

190186. viesis 9.janvāris 2006 10:56
0 0 Atbildēt

Es ieteiktu katram gājējam un katram autovadītājam,kaut uz nedēļu,nokļūt (vismaz Vācijas satiksmē).Ar iegūto pieredzi noteikti raudzītos pavisam citām acīm uz gājējiem,ceļa zīmēm,sab.transportu,satiksmi kopumā.:))

190188. viesis 9.janvāris 2006 11:01
0 0 Atbildēt

Man ir doma, ka priekš gājējiem vajadzētu izstrādāt satiksmes dalībnieka apliecības. Lai liek eksāmenu tāpat kā autovadītāji, velosipēdisti, moto.... Gājējs tak arī piedalās satiksmē. Tās lietas ir daudz vienkāršākas, bet tomēr. Luksofori, regulētāji, pārejas, pārbrauktuves, sab.pieturas, atstarotāji.... Priekšroka ir laba lieta, bet ir jāzin kādā brīdī to var sākt izmantot. Kādam neautovadītājam ir jāpastāsta, ka auto nevar apstāties vienā sekundē, ja pāri gājēju pārejai no krūmāja ir izdomājis skriet kāds "gājējs". Bet ir jābūt arī iespējai par gājēja zināšanām pārliecināties. Tobiš - eksāmens un apliecība. Jūs teiksiet vispārizglītojošās skolas ?! Nu, tikai nevajag, ja... ! :)

190190. viesis 9.janvāris 2006 11:05
0 0 Atbildēt

Manuprāt palaist gājēju uz pieturu ir pieklājīgi. Vienalga, vai tramvajs ir apturēts vai vēl nē. Protams, automašīnas vadītājam grūti ir uzminēt, ka gājējs iet uz tramvaju, ja tas automašīnai ir tālu aizmugurē.

Vēl kas - pilsētā ir arī vietas, kur tramvajs no pieturas uz ietves ir sasniedzams tikai šķērsojot divas joslas - tā paša un pretējā virziena (piemēram, Sarkandaugavas ielas 5. un 9. tramvaja pieturas centra virzienā). Manuprāt, arī šādos gadījumus noteikumos ir jāparedz, ka gājēji ir jāpalaiž.

190192. viesis 9.janvāris 2006 11:08
0 0 Atbildēt

190188. viesis 09.01.2006 11:01

vot murgi...

190193. viesis 9.janvāris 2006 11:25
0 0 Atbildēt

Vot Tauta .... mēs esam gatavi viens otru apēst !

Bet varbūt gājējiem izdalīt bazūkas,autovadītājiem kalašņikovus un ........ gājēju pārejas brīvas, tramvaja pieturās neviens virsū nebrauc ...:) :) :)

190195. viesis 9.janvāris 2006 11:51
0 0 Atbildēt

190190. viesis

Gājējam ir vieglāk apstāties un mainīt kustības virzienu. Manuprāt, pieklājīgi ir vadīties no šī principa. Kad staigāju kājām, cenšos netraucēt automašīnas, jo viņām ir grūtāk un arī dārgāk būt pieklājīgām.

190198. viesis 9.janvāris 2006 12:01
0 0 Atbildēt

Gājēji protams dažreiz ir auni, it sevšķi vecas tantes ar savām somām speras pāri, kur vien iedomājas, vai nu ir tik stulbas, ka nejēdz ar ko riskē vai arī ir tik nekaunīgas un spež uz to, ka autbraucējam lieli sūdi viņai uzbraucot po ļubomu, diena jau nu izčakarēta noteikti...

Bet visi ir tik neiecietīgi - nevaram pagaidīt tramvaja pieturās to minūti, jo redz tev ir formālas tiesības un viss, nelaižam cilvēkus pie gājēju pārejām, jo nekad jau nevar saprast kāda vella pēc viņš tur stāv.... utt. Dažs mazvērtību kompleksu nomākatais jūtās pārāks par gājējiem, jo rez viņam ir auto, viņš var to aļauties, tātad citā kastā jau ir, pārējie ir sliņķi un stulbeņi... Gribētos pajautāt tiem dižajiem megarullziem - vai viņi pie auto stūres vienmēr 100% ievēro ceļu satiksmes noteikumus - nekad nepārkāpj atļauto ātrumu, nekad neiebrauc krustojumā pie dzeltenā signāla, nevis tādēļ, ka nevarēja apstāties, bet tādēļ, ka negribējās, nekad nelien brīvākā joslā, skaidri zinot, ka pēc tam tā pat nāksies spiesties atpakaļ (kas starp citu daudziem par pārsteigumu arī ir noteikumu pārkāpums), nekad neapstājas neauļutās vietās, vienmēr rāda pagriezienus pirms manevra, utt... Ja kāds tomēr ir tik balts un tīrs un ievēro visus likuma burtus, tad varbūt viņam arī ir morālas tiesības besīties par to, ka gājējs iziet uz brauktuves pusminūti par ātru, bet ja nav, tad tas vairāk izskatās pēc skabargas meklēšanas cita acī, kamēr pašam baļķis...

190199. viesis 9.janvāris 2006 12:28
0 0 Atbildēt

Mani arī gandrīz notrieca atsaldenis, ka es kāpu ārā no tramvaja, bet tas bija 90-to vidus, kad neatsaldēti vadītāji praktiski nebija sastopami

190200. viesis 9.janvāris 2006 12:33
0 0 Atbildēt

cik gadu jau skolās nav tāds priekšmets, ko es senāk dienasgrāmatā rakstīju kā "Sat. not."?

190201. viesis 9.janvāris 2006 12:48
0 0 Atbildēt

labi, beidzat stresot, labaak taa- Vinters shodien 1cp treshais, 2cp pagaidaam otrais! delfi ljautinji siikaak seko liidzi, turam iikshkjus. :)

190205. viesis 9.janvāris 2006 13:12
0 0 Atbildēt

to druu

90-os gados pēc noteikumiem bija jāstāv aiz tramvaja kamēr tam durvis nebija aizvērušās, bet tagad gan tāda noteikuma vairs nav, tādēļ tagad ir vēl bīstamāk.

190206. viesis 9.janvāris 2006 13:15
0 0 Atbildēt

Nu patiesībā Rīgā esu atrāvies no grūti pamanāmas pieturas un dot pa nažiem - kā iebraucējs tiešām nezināju par pieturas eksistenci, jo pieturas zīmi koku lapas piesedza. Labi ka braucu vienkārši uzmanīgi - kā jau vienu no pirmajām reizēm Rīgā.

190207. viesis 9.janvāris 2006 13:19
0 0 Atbildēt

nevajag to visu uztvert tik fatāli.

jāpārmāca ir tikai tie kas izlec uz brauktuves auto priekšā kad tramvajs vēl ir stabili auto izmugurē.

pārējos gadījumos, piem. tramvajs ir priekšā auto, vienkārši jāņem vērā, ka tie "pešehodi' nekad nezinās visas CSN nianses.

190208. viesis 9.janvāris 2006 13:26
0 0 Atbildēt

Par to likumu vareetu veel piebilst, ka tajaa pashaa pieturaa virzienaa no tirgus ir salinja no kuras notiek pasazhieru iekaapshana tramvajaa. Cik atceros no teorijas maaciibas CSDD, noteikumos bija skaidri atrunaats, ka tas attiecas uz pieturvietaam, kur pasazhieru iekaapshana ir no celja braucamaas daljas, taatad salinja aizliedz vinjiem nejeegaa peerties paari aspazijas bulvaarim

190211. viesis 9.janvāris 2006 13:45
0 0 Atbildēt

Man labaka tiksanas ar tramvaju un ta pasazieri butu visai sapiga, ja masina nebutu pietiekami veca... Staveju Miera iela pirms brivibas ielas pie sarkana signala. Blakus piebrauc tramvajs, kuram tur ir pietura, apstajoties ta, ka mana masina sanak tiesi pret durvim. Ara kapjosajam tantukam protams tas likas tik liels skerslis un apvainojums, ka vajadzeja ar savu apkalto spiekiti ievilkt pa sparnu...

190215. viesis 9.janvāris 2006 14:18
0 0 Atbildēt

Jaa, nu taadi tie gaajieeji ir, bezceriigi shameejiem kaut ko ieskaidrot..

190216. viesis 9.janvāris 2006 14:26
0 0 Atbildēt

1.Nepatīk autovadītāji, kas brauc blakus ielām.

2.Nepatīk gājēji, kas iet blakus gājēju pārejām.

3.Nepatīk cilvēki, kas kakā blakus podam.

Vai nesaskatat līdzību???

190222. viesis 9.janvāris 2006 15:59
0 0 Atbildēt

Aljo, ljautinji, kur Juus dziivee tik daudz probleemas atrodat?!?!

190224. viesis 9.janvāris 2006 16:23
0 0 Atbildēt

man a šitie bojāgājēji piegriezušies, pa Barona ielu cenšos nebraukt. varētu jau gāzt virsū, bet tā lieta ar to sačakarēto dienu, papīru smērēšanu u.t.t....

190228. viesis 9.janvāris 2006 16:48
0 0 Atbildēt

eniivei tuksha salmu kulshana!!!! :(

190231. viesis 9.janvāris 2006 17:17
0 0 Atbildēt

Kāpēc saka: Gājējs = Bojāgājējs? Visi viņi auni skraida pa ielām, uz CSN uzspļauj.

190233. viesis 9.janvāris 2006 18:03
0 0 Atbildēt

Pirmo reizi kaut ko tādu dzirdu un redzējis arī neesmu.

190234. viesis 9.janvāris 2006 18:29
0 0 Atbildēt

Ir jau autovadiitaaji-auni, kuri kad visa pasazjieru kustiiba uz/no tramvaja ir beigusies, bet tramvaja durvis ir veel valjaa, staav un gaida kameer durvis aizveersies, lai gan shie noteikumi jau sen vairs nav speekaa, gadus 10 vismaz :)

190235. viesis 9.janvāris 2006 19:12
0 0 Atbildēt

Jā tā tiešam ir problēma es ar to saskaros pie Baldosnes ielas pieturas un ari pie Alfas, bet pie Alfas tiem gajejien vispar butu jastav klusu, jo tur tak viniem nav nekadu priekšrocību, jo tas tramvajs tur mauc pa pretejo !!! Bet nezin kapēc šādās vietās nekad nav manits neviens CP, kas sitos aunus soda ???

190236. viesis 9.janvāris 2006 19:52
0 0 Atbildēt

Nu tam var tikai piekrist :)

190237. viesis 9.janvāris 2006 20:34
0 0 Atbildēt

Te pieminēja to bulvāra pieturu, kas ir pie Operas virzienā no tirgus puses. Kā pēc Noteikumiem lai gājējs nokļūst uz šīs saliņas, ja gājēju pārejas tur nav???? Lūk vot to es tiešām nesaprotu.

190238. viesis 9.janvāris 2006 21:17
0 0 Atbildēt

bet ir arii stulbi autovadiitaaji - kad trambulis jau staav pieturaa ar valjeejaam durviim, tad tam var braukt garaam (ja tur nemaisaas cilveeki) kaut ar 10 km/h, bet braukt garaam var ... a ir taadi, kas baidaas no trambulja ar valjeejaam durviim kaa vells no krusta un spiitiigi staav un kavee satixmi ...

190239. viesis 9.janvāris 2006 21:31
0 0 Atbildēt

Subaru, 4 posti uz augshu jau to mineeju ;)

190240. viesis 9.janvāris 2006 22:18
0 0 Atbildēt

Pievienojos 190222. viesim. Lielai daļai vadītāju iesaku aiziet uz WC pirms sēsties pie stūres, lai pēc tam tramvaja pieturās nav tik liela vajadzība.. Reāli tas ir vienīgais iemesls kas nāk prātā, lai ķertu TĀDU kreņķi, ka jāpalaiž pāris tantes kam gribas braukt ar tramvaju. Būtu labāk priecājušās ka viņas braukā ar tramvaju nevis jums blakus autiņā - būtu oi kādi sastrēgumi..... Tas viens. Otrs - tavs 20 sekunžu zaudējums palaižot tanti visticamāk nav salīdzināms ar to zaudējumu, kas tev būs ja tu viņai uzbrauksi.

190241. viesis 9.janvāris 2006 22:52
0 0 Atbildēt

Es tādiem virsū braucējiem parasti uzlaižu uz viņa miskastes virsū lielu, zaļu harču... :E

190242. viesis 9.janvāris 2006 23:13
0 0 Atbildēt

Mūsu pilsētā tramvaju satiksme un veids, kādā pasažieri tajā iekāpj un izkāpj nav uzskatāms par normālu. Lai arī kādi būtu noteikumi, tas nav droši. Nav nemaz jābrauc uz Vāciju lai redzētu labus piemērus - der tā pati Varšava - tramvaju pieturas ir nodalītas ar nožogojumiem un tajās nokļūst vai nu pa gājēju pāreju vai arī pa tuneli.

Jā protams - pie mums tas nav iespējams, jo ielas ir par šauru, bet vai tādā gadījumā problēma nav pašā pamatā - ja ielas ir tramvaju satiksmei nepiemērotas, tad tramvaju satiksmei pa tām vispār nevajadzētu būt. Bet mūsu lielpilsētā šo ideālo sab. trans. veidu, kas katrā pieturā aptur satiksmi abās joslās nezkāpēc ir kanonizējuši un sakralizējuši. Dies pas šķirties no sastrēgumiem, slīdīga ceļa seguma un neorganizētām ļaužu masām aktīvas satiksmes ielās.

Un jā - iemesls, kāpēc tramvaja pietura tiek šturmēta jau brīdi pirms tas ir pienācis ir pavisam vienkāršs - ņemot vērā tramvaja maršrutu garumu - neviens negrib stāvēt kājās kamēr tas 50 minūtes kratās līdz galamērķim, jo ātrāk iekāps, jo lielāka iespēja dabūt sēdvietu.

190249. viesis 10.janvāris 2006 8:33
0 0 Atbildēt

Es atvainojos, bet tramvajs šajās ielās bija sen, sen pirms automašīnām, kopār ar ormaņiem tajā laikā dzīvoja. Tā kā ja nu kāds ir kuram šīs ielas "nav piemērotas", tad tas ir auto. Es gan, personīgi, arī nogaidu kamēr tramvaja durvis aizvērsies, jo parasti izbraucu laicīgi un jāsteidzas man nekur nav, katrā ziņā pāris sekunžu dēļ riskēt ar to, ka pēkšņi no tramvaja leks ārā kāds pusaudzis, kurš atcerējies, ka taisni šajā pieturā viņam jākāpj ārā, netaisos.

190251. viesis 10.janvāris 2006 8:41
0 0 Atbildēt

2 190249. viesis 10.01.2006 08:33

tad kaa tev ir reakcija, ja tu piemeeram ar 10 km/h braucot nevareesi uz vietas apstaaties kad kaads pensionaars metiisies aaraa pa trambulja durviim ???

protams, ka piesardzīgi IR JĀBRAUC!, savādāk tu pārkāp CSN, jo nedrīxt tā bez iemesla stāvēt ielas vidū un gaidīt nezkādus pasaules brīnumus :)

190252. viesis 10.janvāris 2006 8:46
0 0 Atbildēt

190241. viesis 09.01.2006 22:52

Es tādiem virsū braucējiem parasti uzlaižu uz viņa miskastes virsū lielu, zaļu harču... : E

un pec tam pa muti noraujies:D

190253. viesis 10.janvāris 2006 8:51
0 0 Atbildēt

190249 -> subaru.

Nu vari mēģināt, protams, pārliecināt ar taurēšanu aiz muguras :)

190256. viesis 10.janvāris 2006 9:06
0 0 Atbildēt

2 subaru

Starp citu, no kurienes tu tādas teorijas izrāvi? lasu Noteikumus. 164.punkts "Transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš gājējiem, kuri iet uz tajā pašā baukšanas virzienā pieturā (ceļa vidū) apturētu tramvaju vai nāk no tā". Skaidri un tieši, nekas nav teikts par to, ka "pasažierim būtu jāizkāpj no tramvaja ātri" (vai varbūt kaut kur ir tāds punkts?) t.i. ja tu uzbrauksi gājējam savas "lēnās braukšanas" laikā būsi viennozīmīgi vainīgs. Taču ok, pieņemsim, ka esi gatavs riskēt ar tiesas darbiem utt., taču tu gājējam vari arī mēteli nosmērēt ar savu bamperi vai sasist dārgo viskiju, ko viņš ir ielicis "Saulītes" maisiņā :) - tāpat būsi vainīgs. Nu ok, viss jau atkarīgs no kopējā situācijas un citu satiksmes dalībnieku vērtējuma, es kā autovadītājs ikdienas saskarsmē ar citiem autovadītājiem un gājējiem pietiekami dziļi esmu atkodis vietējā genofonda intelekta līmeni un netaisos kustēt ne no vietas, kamēr durvis nebūs ciet.

190263. viesis 10.janvāris 2006 10:00
0 0 Atbildēt

"Jā protams - pie mums tas nav iespējams, jo ielas ir par šauru, bet vai tādā gadījumā problēma nav pašā pamatā - ja ielas ir tramvaju satiksmei nepiemērotas, tad tramvaju satiksmei pa tām vispār nevajadzētu būt. Bet mūsu lielpilsētā šo ideālo sab. trans. veidu, kas katrā pieturā aptur satiksmi abās joslās nezkāpēc ir kanonizējuši un sakralizējuši. Dies pas šķirties no sastrēgumiem, slīdīga ceļa seguma un neorganizētām ļaužu masām aktīvas satiksmes ielās."

Šo komentāru rakstījis ir izcili nezinošs cilvēks! Palasi Rīgas vēsturi un iepazīsties, kad Rīgā parādījās pirmais tramvajs!

"1882. gadā tika noslēgts līgums starp Rīgas pilsētas valdi un Šveices ģenerālkonsulu Krievijā – inženieri Diponu, kas paredzēja pirmo zirgu tramvaja (spēja pārvadāt līdz 40 pasažieriem) līniju būvniecību."

Tas ir labiu laiku pirms pirmā auto parādīšanās Rīgā!

Un jā, tramvajs ir daudz ērtāks par autobusu un trolejbusu nemaz nerunājot par mikriņiem, kuros ar augumu virs 180cm braukt ir brīžam pat sāpīgi. Izkāp no savas automašīnas un pamēģini pakustēties pa Rīgu ar sab. transp.!

P.S. Ikdienā arī braucu ar auto.

190284. viesis 10.janvāris 2006 11:05
0 0 Atbildēt

tieshi tā: 164.punkts "Transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš gājējiem, kuri iet uz tajā pašā baukšanas virzienā pieturā (ceļa vidū) apturētu tramvaju vai nāk no tā".

nevis jaastaav un jaagaida zili briinumi, ja neviena gaajeeja nav uz ielas !

Un leenaas braukshanas laikaa NAV iespeejams uzbraukt gaajeejam ... (ja vien tu nebrauc ar kaut kaadu miseni, kurai bremzeeshanas celjsh no 10 km/h ir 100 metri :) )

un ja vinjsh savu meeteli nosmeerees, tad pac vainiigs - nav ko slauciities gar mashiinu :)

190288. viesis 10.janvāris 2006 11:19
0 0 Atbildēt

Man ar sie stavetaji loti kaitina, jo tas nav tikai 20 sekunzu jautajums. lielakaja dala gadijumu ta ir vieniga iespeja tramvaju apdzit (apsteigt), jo nakamaja kvartala noteikti kads bus apstajies "zem zimes" un blakus tramvajam braukt nebus iespejams... Savukart braukt aiz ta visa marsruta garuma jau drizak ir 20 minusu aizkavesanas.

Garam gan parasti braucu ar 1 atrumu un atlaistu gazi, kas sanak mazak par 5km/h.

190289. viesis 10.janvāris 2006 11:22
0 0 Atbildēt

es ar brauci Draivā, bez gāzes pielietošanas.

190305. viesis 10.janvāris 2006 12:55
0 0 Atbildēt

Es piekriitu raksta autoram!!! Reizeem gribaas izkaapt no machinas uz uzshaut paqaris reizes pa ausiim tam ,kursh speraas uz brauktuves, lai arii tramvajs atrodaas puskvartaalu taalaak!!!

Godiigi sakot, man arii ir naacies paaris reizes taa pamatiigaak uztaureet un nebremzeet! Un ziniet, es nebremzeeju! Varat mani uzskatiit par idiotu, bet, ja zinu, ka tas jefinjsh, kursh speraas paari to dara aiz sava stulbuma, neieveerojot pilniigi nekaadas pieklaajiibas normas un csdd noteikumus, lai tad vinjam tiek! nee nu... ir jau taa, ka redzot, ka braucu un pat nedomaaju apstaaties, vinji pamataa atiet atpakalj!

Ir bijis arii taa, ka jaabremzee un jaaluudzaas, lai taa mashiina apstaajaas pirms idiota! Apstaajaas par laimi... Puishelim bikses, liekas, bija pilnas... man jau ar gandriiz taa sanaaca!!! :)))

Taa kaa gaajeeji, esiet praatiigi!!! Un pieklaajiigi!!! Un ieveerojiet CSDD noteikumus!!! Un padomaajiet visupirms par savu droshiibu!!!

190307. viesis 10.janvāris 2006 13:02
0 0 Atbildēt

Nu nebrauciet jūs ar savām miskastēm pa ielām, kur ir tramvaju satiksme. Starp citu, nezinīšiem varu pateikt, ka 50-60 gados jau tā Rīgā tika likvidēti n-tie km sliežu ceļu pa tādām ielām kā Brīvības (no Kaļķu līdz Gaisa tiltam), Čaka/Marijas,stacijas laukuma, Tērbatas, Stabu, Avotu/Asara, Matīsa, Pērnavas, Krastmalas (gar Vairas pili) un Valdemāra ielās, Pulkveža Brieža un Hanzas, Raņķa dambja, Kalnciema un Nometņu ielām...Vai nepietiek??? Ja viss tas būtu saglabāts, mums tagad būtu ideāla sliežu sabiedriskā transporta sitēma un centru mašīnām sen varētu slēgt!

190310. viesis 10.janvāris 2006 13:18
0 0 Atbildēt

cerams, ka viesa minētā tendence turpināsies!

190311. viesis 10.janvāris 2006 13:25
0 0 Atbildēt

PIlnīgi piekrītu Jurģim.

190312. viesis 10.janvāris 2006 13:42
0 0 Atbildēt

To: 190307. viesis

Trambuļiem nav ne vainas , tikai pasažieri auni.

190313. viesis 10.janvāris 2006 13:53
0 0 Atbildēt

pilniigi piekriitu autoram, par taadas akcijas vajadziibu cita starpaa, jo gaajeeji, cik mees zinaam ir aarkaartiigi neinformeeti, vinji uzskata, ka uz visu tiesiibas ir tikai vinjiem, un visi autovadiitaaji ir sliktie!! pie tam arii muusu brashie patruljpolicijas darbinieki meedz buut tikpat infantiili satiksmes noteikumu jomaa, kaa pashi gaajeeji! reiz bija gadiijums, tai pashaa aspaazijas bulvaarii, staav tramvajs, pasazhieri jau ir izkaapushi, brauktuve tuksha, bet durvis veel valjaa, saku leenaam kusteeties, jo nav jau vairs ko palaist! pabraucu garaam tramvajam, mani aptur patruljpolicija un saak sunit, ka es esot braucis kameer tramvajs staav pieturaa!! nu naacaas chominjus rupjaa veidaa pasuutiit d*** un ieteikt izlasiit CSN.

190315. viesis 10.janvāris 2006 14:33
0 0 Atbildēt

Ha ha, vienreiz tāds ašais gājējs izdomāja iziet uz braucamās daļas Kr. Barona ielā, pretī Vērmanītim (virzienā no centra). Brālis sēdēja pie stūres, es blakus. Abi sašutām, ka kaut kāds pensionārs iznesās uz braucamās daļas, kad tramvajs brauca aiz mums. Brālis viņam uzsignalizēja, lai skatās, kur iet. A šis sāka vizināties ar rokām, bļaustīties (pēc sejas noteicu) un, kad mašīna bija nonākusi tieši blakus viņam, iespēra ar kāju pa durvīm. Domājām, ka nekas nopietns, bet apstājāmies. Izkāpām un skatamies, ka durvis iespiedis. Šis jau tin makšķeri un lec tramvajā. Mēs viņam pakaļ. Izrāvām ārā no tramvaja un izsaucām policiju. Zinājām, ka taisnība ir mūsu pusē un neko pārlkāpuši neesam. Pa to laiku saradās vesels bars "liecinieku", kas jau gatavi bija mūs noēst, ka redz mēs pensi čakarējam. Teica, ka mēs nesāmies nenormālā ātrumā. Es reāli jau ar vienu sievieti sāku salekties, jo, kā tā var skatīties acīs un melot? Atbrauca CP. Šis jautā pensim: "Vai tramvajas, kad jūs atradāties uz braucamās daļas, bija apstājies?"

Pensis: "Nē..."

CP: "Viss skaidrs."

Pēc tam tur tie "liecinieki" mēģināja iebils, kaātrums bijis nenormāls, bet CP siem pateica, ka ja nav pieķerts, tad kaut vai 150 viņam bija, nav starpības. Es varu godīgi pateikt, ka ātrums bija atļautā robežās, t.i. līdz 50.

Pensim ierosināja krimināllietu par huligānismu un tālāk jau ar viņu ņēmās apdrošinātāji, jo mašīnai bija Kasko.

190319. viesis 10.janvāris 2006 15:13
0 0 Atbildēt

Nedaudz off-topic!

Piekriitu tam, ka gaajeeji iziet uz ielas par aatru! Bet ir arii dazhas izcili tizlas pieturas Riigaa! Man, piemeeram, reaali ir bail skatiites, kas notiek uz Briiviibas ielas tramvaja pieturaa pie VEF virzienaa uz Teiku!

Tur nav probleema ar pieturaa staavoshajiem pasazhieriem, bet gan ar tiem, kas kaapj aaraa no tramvaja! Tajaa vietaa aatrums pluusmai ir mazaakais ap 60 km/h, bet pieturu pamaniit nevar, ja nezin!

Manupraat, tur ir jaasaliek vismaz ziimes ar spilgti dzelteno raami un celja horizontaalais apziimeejums buutu jaaizcelj, lai maximaali pieveerstu autovadiitaaju uzmaniibu!

190331. viesis 10.janvāris 2006 16:47
0 0 Atbildēt

Šitā ģēla man arī besī. Parasti ļauju emocijām vaļu un bezkaislīgi turu roku uz taures vai arī skaļāk uzgāzēju. Zinu ka tas nav pareizākais un labākais risinājums, bet man arī kādreiz izbesī vislaik apstāties un visus tos penzas palaist...

Akciju nevaig rīkot. Vaig uztaisīt pa vidu ar sētu atdalītu saliņu, kā tas ir kuģu ielā.

190332. viesis 10.janvāris 2006 17:23
0 0 Atbildēt

Jā, kuģu ielas variants ir labs. Tikžēl, ka visur tādus nesaliksi :(

190333. viesis 10.janvāris 2006 17:27
0 0 Atbildēt

Mīļie Viesi un pārējie... nu beidziet lamāt pensionāŗus un sāciet saprast, ka sabiedrībā būs tādi cilēki kā Pensionāri, kuri Nekad nebūs spējīgi domāt tāpat, kā Straujie Autobraucēji. Tāpēc jau rodas 90 % problēmu Sabiderībā, ka ir arī CITĀDI Domājošie - pavisam reālā veidā. tādi, kas domā, ka Auto ir tikai traucēklis utt. tad ko, vinjus visus braukt Nost???? attopieties tač!

190334. viesis 10.janvāris 2006 17:29
0 0 Atbildēt

to "jorsh"

Tev, puis, protams, taisnība, bet, ja Tu nemainīsi attieksmi, tad tuvāko 10 gadu laikā ieknābsi Sūdā. tas tiešām tā būs.

190337. viesis 10.janvāris 2006 18:18
0 0 Atbildēt

to kapeec!

maaciit taadus pensionaarus vajag, ij viss bus labi, redzu ljoti labi peec sava teeva profesionaala autobrauceeja /pashlaik 77gadi/, vinjam arii shkjiet ka vienmeer taisniiba ir vinjam un jaunie tikai trako, jo 50 gados, jau taa neskreeja unnebrauca kaa tagad... ja vinjam maak visu paskaidrot pareizi, noraadiit uz vinja kluudaam un pamatot taas, vinjsh piekriit, jaa tieshaam man nebija taisniiba... nu i luuk, tas pensionaars, kas iespeera pa autinja durviim, arii noteikti otreiz taa nedariis, un pirms tramvajs nebuus apstaajies uz ielas nevilksies laukaa!

190338. viesis 10.janvāris 2006 18:23
0 0 Atbildēt

Viena lieta ir gājēji, kas vēl tikai gaidot tramvaju jau vazājas pa brauktuvi, bet arī mani tracina tie autovadītāji, kas joprojām nav iemācījušies, ka nu jau gandrīz 10 gadus vairs nav jāstāv aiz tramvaja un jāgaida visi iekšā / ārā kāpēji, kā jau to norādījuši vairāki komentētāji. Ja to pasažieru pieturā vispār ir maz, tad tie ir jāpalaiž, bet TO VAR IZDARĪT AUTOMAŠĪNU NEAPTUROT!!! Un lielākais murgs ir gadījumi, kad autoskolas instruktori nezina šos grozījumus CSN un liek stāvēt aiz tramvaja, kurš varbūt ir apsteidzis grafiku un tur vēl 3 min pastāvēs. Par to gan vajadzētu veikt kādu kampaņu, jo proporcionāli šī nezināšana rada vairāk problēmu un daudz lielākus sastrēgumus pilsētā, kā pāris neuzmanīgi un steidzīgi pasažieri. Jo tieši sastrēgumu dēļ tika atcelta prasība autovadītājiem stāvēt, kamēr tramvaja durvis ir atvērtas!

190342. viesis 10.janvāris 2006 20:12
0 0 Atbildēt

man pirms gadiem 10 bija gadijums,ka tramvaja vaditajs atvēra durvis vieta kur nav pietura,jo tramvajiem linija nebija elektribas,bet tani paša momenta vinš nepaskatijās ka garām brauc busiņš,rezultātā kaucošas riepas un viens dabūja ar spoguli pa pakausi.tākā tramvaja vadītāji ar citreiz neskatās ka taisa durvis vaļā!!!!!!!!!!!

190346. viesis 10.janvāris 2006 22:21
0 0 Atbildēt

Lielākā daļa nevis steidzās, bet cenšas izbraukt ar mazāko benzīna patēriņu, katra bremzēšana un uzsākšana 100 gr !!!!!!!

190348. viesis 10.janvāris 2006 22:38
0 0 Atbildēt

taatad, arii ar auto laiciigi pamana gaajeejus, un speej sabremzeet, taapeec es domaaj neviens(varbuut kaads slimikjis) speciaal jau virsuu nebrauks...

bet, kaa lai savaadaak, tas ir bara iespaids, viens iet i paareejie pakalj... :)

190349. viesis 10.janvāris 2006 22:45
0 0 Atbildēt

to "Kaapeec"

Kādā ziņā man jāmaina attieksmi. Pirmkārt, Tu laikam neizlasīji, ka pie stūres es NEbiju. Otrkārt, vai tad es to pensionāru atskaldiju vai ko citu nodarīju? Es rīkojos likuma paredzētajā kārtībā un izsaucu policiju. Treškārt - ko man vajadzēja viena muļķa dēļ nobremzēt satiksmi un laist viņu tikai tādēļ, ka redz, lai arī muļķis, bet tomēr neaizsargāts ceļu satiksmes loceklis? Nē, ja reiz pats lec uz braucamās daļas, tad lai jau arī pats ar savu galvu nākamreiz padomā par sekām. Ceturtkārt, lai priecājas, ka tikai Scorpim iespēra pa durvīm, nevis kaut kādas S vai G klases mersim, kur sēž puiši trenniņbiksēs un neaizveda viņu uz mežu "mācīt CSN"... :)

190356. viesis 11.janvāris 2006 9:15
0 0 Atbildēt

Puikiņas - pensionāru skolotāji.

Būtu smieklīgi, ja nebūtu tik bēdīgi.

190365. viesis 11.janvāris 2006 10:45
0 0 Atbildēt

Nolasījušies te visādi gudreļi penšus mācīt, tikai varu derēt, ka jūs arī 100% neizpildat visus ceļu satiksmes noteikumus. Ja jau gribat lai gājēji ievēro likuma burtu un nelec uz tās brauktuves pirms laika, tad arī pilsētā brauciet uz 50km/h kā prasa noteikumi nevis 60 vai 70km/h, uz šosejas 90km/h nevis uz 120km/h, krustojumā vienmēr apstājieties pirms stoplīnijas, rādiet vienmēr savlaicīgi pagriezienus, laidiet gājējus uz gājēju pārejas, nogriežoties pa labi vai pa kreisi dodiet gājējiem ceļu (ko ļoti daudzi nedara), utt... Ja mums būtu tik pedantiski un kulturāli autovadītāji, tad kaut ko līdzīgu varētu prasīt arī no gājējiem.

190372. viesis 11.janvāris 2006 11:18
0 0 Atbildēt

diemzheel shie gaajeeji "iAuto" diezvai lasa un taada tukshu salmu kulshana vien sanaak... :(

Kaukaada kampanja, gan netrauceetu, bet dikti shaubos, ka taadu kaads taisiis...

190385. viesis 11.janvāris 2006 11:46
0 0 Atbildēt

To:jorsh [?] 10.01.2006 14:33>>

Tikai nevajag aizmirst puišeli, ka pats arī reiz būsi pencis un braukāsi ar tramvajiem, tad nu skaties, ka pašam tā nenotiek!

190410. viesis 11.janvāris 2006 18:25
0 0 Atbildēt

Godajamais autor, Tu laikam neesi braucis ar tramvaju. Shaada rosiishanas notiek, jo ir ciina par sedvietaam tramvajaa. Pie kam cinas ir loti azartiskas. Gaajeeju nezinaashana, hm domaaju ka zin. Tapat ka auto vadiitaaji, ka tramvajs kuram ir atvertas durvis kustibu turpinaat nedriikst. Pats izkaapjot esmu paris reizes izglabis auto no bojajumiem. Spogulitis tepat 10 cm gar pedu galu aizgaaja :(((

190412. viesis 11.janvāris 2006 19:30
0 0 Atbildēt

To "190365. viesis"

Lai cik tas dīvaini arī nebūtu, visus Tavus nosauktos punktus izpildu VIENMĒR.

To "190385. viesis"

Arī penša gados netaisos kāpt ārā no auto....

190418. viesis 12.janvāris 2006 2:45
0 0 Atbildēt

cik atceros vadiitaajiem bija noteiktums: kad tramvajs saak samazinaat aatrumu lai apstaatos pieturaa taapat samazinaat aatrumu un apstaaties kopaa ar vinju. taatad taa skrieshana un taureeshana arii isti nav OK.

190422. viesis 12.janvāris 2006 7:48
0 0 Atbildēt

Tur jau ta lieta, ka tu atceries kaut kadu murgu, kads noteikumos nekad nav bijis un acimredzot to ari ievero.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia6610I/1.0 (3.10) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

190427. viesis 12.janvāris 2006 10:12
0 0 Atbildēt

190410. viesis izceļas ar nezināšanu. Lai palasa iepriekšējos komentārus un CSN -- pirms gandrīz 10 gadiem atcēla prasību automašīnām stāvēt, ja tramvajam atvērtas durvis. (Sorry par atkārtošanos...)

Mizx

190495. viesis 12.janvāris 2006 18:20
0 0 Atbildēt

He,prieks lasiit,ka ne mani vieniigo uztrauc shii lieta:)

Sakiet ko gribiet,vienmeer atradiisies i tupi autovadiitaaji i tupi gaajeeji,pats jau arii protams neesmu nekaads engjelis:)Bet tad,kad kljuustu par gaajeeju,es censhos respekteet automobiiljus(To: 190410. viesis, arii tad kad veel biju gaajeejs,respekteeju vinjus un ljoooti biezhi sanaaca braukt ar tramvaju).Un tas viss tikai tapeec,ka man negribaas guleet slimniicaa-kursh veel mani sargaas,ja ne pats!!!

Tikuntaa palieku pie sava,ka gaajeejus vajag izgliitot(akcijas,utt.)un tad arii shoferiishi automaatiski buus mieriigaaki-vajag nevis aprast ar esosho situaaciju,bet dariit kautko lietas labaa!Laikam buus jaaraksta Timrotam:)))

191067. viesis 18.janvāris 2006 19:04
0 0 Atbildēt

es parasti braucu virsu ,un tad jau vini taka paskist pa malam :)) savadak tos aunus neizmacis

191069. viesis 18.janvāris 2006 19:09
0 0 Atbildēt

ziniet var paspet iekapt taja tramvaja ,es pats vadu auto un dazreiz sanak pabraukt ar sabiedrisko ,un pates meiginaju pec noteikumiem iekapt tramvaja kad tas ir apstajies un ataisijis durvis ,nav nekadu problemu 3 soli un esi tramvaja tas pat nav 30 sekundes tas ir 3 sekundes .taka padomajiet gajeji .ja negribiet ar spogulisiem pa pakalam dabut tas tak tomer ir sapigi .nevaresiet pasedet tramvajos :))) es vismaz pariem jau esu uzzsavis pa pakalu :)) un pat neapstajos.

193428. viesis 24.februāris 2006 16:32
0 0 Atbildēt

nu juus brauceeji dodad! Kas ir izdomaajis auto? cilveeks! taatad auto jaapakljaujas cilveekam! Kas svariigaas dziviiba vai kaut kaads metaals?:) Ar savu velosipeedu esmu paaris sadauziijis auto uz paarejaam! Ja arii es staavu gaajeju paarejas malaa un runaaju pa mob. TEV ir pienaakums piebremzeet!!!

193826. viesis 3.marts 2006 16:23
0 0 Atbildēt

Runājot par gājējiem un tramvaju infrastruktūru, ir vel tā štelle, ka nereti ļautiņi stāv uz sliedēm, lai šķērsotu ielu vietā kur nav pārejas, un domā ka viss ir baigi ok, bet tā nu gluži nav, jo principā jau intensīvas satiksmes apstākļos tā vieta ir izmantojama autobraukšanai , nemaz nerunājot par to, ka nogriešanās pa kreisi notiek no tramvaja sliedēm. Tomēr šitās lietas jau liela daļa autovadītāju nezin un neizprot, kur nu vēl kājāmgājēji :(

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti