Porsche Panamera tiks pie hibrīddzinēja 3

 
17.janvāris 2006 10:50

Vācu markas Porsche pārstāvji oficiāli apstiprinājuši iespēju izmantot hibrīddzinēju savam jaunajam četrvietīgajam auto Porsche Panamera. Atgādināsim, ka šis modelis, kas pārstāv dārgo „grand turismo” klasi, tirgū parādīsies ne agrāk par 2008.-2009.gadu, bet ar tā izstrādāšanu Porsche nodarbojas faktiski tikai saviem spēkiem.

Der atzīmēt, ka vācu markas plānos ietilpst arī hibrīddzinēja radīšana savam apvidus auto Porsche Cayenne. Precīzi termiņi pagaidām izziņoti netiek, tomēr jebkurā gadījumā tam jānotiek tuvāko divu gadu laikā. Nav izslēgts, ka tieši šis dzinējs pēcāk pāries arī uz Porsche Panamera.

pan.jpg

Atgādināsim arī, ka jaunā modeļa prototipu varbūt varēs aplūkot jau šī gada pavasarī Ženēvas autošova ietvaros. Pēc visa spriežot, sērijveida modelis tiks ražots kompānijas rūpnīcā Leipcigā, bet dzinējus plānots ražot Štutgartē. Tomēr sīkāka informācija šajā sakarā tiks pausts pavasarī.

 
Visi komentāri
 
190961. viesis 17.janvāris 2006 15:19
0 0 Atbildēt

Kas tā par strīpu uz papīra...

190973. viesis 17.janvāris 2006 16:08
0 0 Atbildēt

vareejaat buut tik laipni un kas tas par hibriiddzineejzveeru buus pastaastiit? uudenjradis/elektro/vaikasturveel.

190975. viesis 17.janvāris 2006 16:43
0 0 Atbildēt

formas atgādina Bugatti..

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti