Mitsubishi Lancer Evo X dodas ceļā 13

 
19.janvāris 2006 12:11

Prezentējot izteiksmīgo konceptu Mitsubishi Concept-X, japāņu kompānija turējusi solījumu, ka sērijveida auto būs tam līdzīgs. Šobrīd modelis Lancer Evo X veic testu braucienus Nirburgringas trasē.

Neskatoties uz kompānijas „šķiršanos” ar DaimlerChrylser, jaunais Lancer būs konstruēts uz jaunā Mitsubishi Outlander un Dodge Caliber platformas.



Evo, kā parasti, tiks pie oriģinālas sportiskas piekares. Zem auto dzinēja pārsega mājo 2 litru četru cilindru MIVEC dzinējs (tas nepieciešams, lai varētu ierindot Evo X rallija N grupai noteiktajām prasībām). Turklāt dzinējs būs aprīkots ar turbokompresoru, par ko liecina prototipa dzinēja pārsega veidols.



Gaidāms, ka dzinēja jauda pārsniegs 300 Zs. Turklāt japāņu inženieri šobrīd strādā pie jaunas pilnpiedziņas sistēmas vadības versijas – visdrīzāk jaunajai „evolūcijai” tā būs vēl „gudrāka”. Un, protams, šādam auto absolūti nepieciešama lieta – sešpakāpju transmisija ar elektronisko saķeres kontroli un iespēju pārslēgt pārnesumus, nenoņemot rokas no stūres.


 
Visi komentāri
 
191151. viesis 19.janvāris 2006 12:25
0 0 Atbildēt

Bundža bildē jau vēl vecā 9. Var jau būt ka apakšā tomēr sastelētas jaunās pariktes?!

191154. viesis 19.janvāris 2006 12:29
0 0 Atbildēt

ja shitaada buus X,tad tas concept x izskatiijaas pavisam savaadaaks (smukaaks un agresīvāks)!!

191157. viesis 19.janvāris 2006 12:44
0 0 Atbildēt

vieta numuram priekšā atkal nav ieplānota :)

191208. viesis 19.janvāris 2006 16:51
0 0 Atbildēt

Šitai grabažai nav nekādas līdzības ar jauno EVO

191209. viesis 19.janvāris 2006 16:55
0 0 Atbildēt
191210. viesis 19.janvāris 2006 17:00
0 0 Atbildēt

Šāds izskatīsies (iespējams) EVO X

uk.cars.yahoo.com/motorshow/tok...t-x/index.html

Nevis tas lūznis, kas rakstiņa bildēs.

191226. viesis 19.janvāris 2006 18:24
0 0 Atbildēt

Vai tad muusu rallistiem jau paariitis nebija paredzeets uz sho sezonu? Droshvien buushu nosapnjojjis... :)

191273. viesis 20.janvāris 2006 13:07
0 0 Atbildēt

Klau- a tas concept caars taads riktiigi nikns izskataas....

j

191348. viesis 22.janvāris 2006 11:10
0 0 Atbildēt

Egle un Neikšāns uz vasaru taisās būvēt jaunus EVO 9. Jā, bildēs ir "vecais" labais evo9 nevis evoX, kas jau stipri atšķiras no iepriekšējām evolūcijām.

191349. viesis 22.janvāris 2006 11:14
0 0 Atbildēt
191352. viesis 22.janvāris 2006 16:20
0 0 Atbildēt

Ja man acis rāda pareizi, tas ir tas pats evo7/8/9

191354. viesis 22.janvāris 2006 19:47
0 0 Atbildēt

jā, pēdējās trīs evolūcijas izskatās diezgan līdzīgas. aaaa un starp citu raksta autors ir vienkārši sajaucis skaitļus un faktus, jo MIVEC dzinējs ir evo9, tam ir 286 ZS un bildes ir evo9. Bet tādi skaitļi kā 300ZS būtu attiecināmi uz nākamo lancer paaudzi, un tās nākotnes formas attiecībā uz evo9 būtu jānomet malā, jo ja ir $31,399 tad auto ir tavs =D.

191355. viesis 22.janvāris 2006 21:31
0 0 Atbildēt

Esiet mierīgi, X Evo neko daudz no concept vizuāli neatšķirsies, tas jau ir apstiprināts un tas ko bildēs redz ir iespējami testi, bet ar EVO IX ārieni, lūk 'tā, to es zinu ļoti noteikti !!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti