Gronholms uzvar pirmajā WRC posmā 6

 
23.janvāris 2006 8:42

Divkārtējais pasaules čempions Markuss Gronholms uzvarēja pirmajā WRC posmā, kas notika Montekarlo kalnu ceļos, kuru segums bija stipri mainīgs visas sacīkstes laikā.

Pats Gronholms atzīst, ka ir laimīgs par savu uzvaru Rallye Automobile Monte Carlo sacensībās. Tā bija soma pirmā uzvara 2006. gada sezonā, kā arī viņa pirmā uzvara uz asfalta seguma un, protams, arī pirmā uzvara pie Ford stūres. Pirmajos ātrumposmos Gronholms ķēra līderpozīcijā braucošo Sebastiānu Loebu, kas startēja ar Citroen Xsara privātās komandas Kronos Total komandas sastāvā. Pēc francūža avārijas, Gronholmam bija diezgan droša līderpozīcija, ko arī viņš centās noturēt un to arī sekmīgi izdarīja līdz rallija beigām, neskatoties pat uz ļoti mainīgiem apstākļiem - seguma pārejas no sausa asfalta uz slapju, sniegu un pat ledu, bieži tas viss bija pat vienā ātrumposmā.

Pēc finiša Gronholms atzina, ka tas ir bijis grūts rallijs, un viņš ir priecīgs, ka ralliju izdevies sekmīgi nobraukt līdz galam. Galvenā problēma pēdējā etapā ir bijusi sāpes Gronholma ceļgalā, kas radušās pedāļu pozīcijas dēļ - tā vēl nav perfekti noregulēti soma augumam.

„Ar pilnu jaudu es nemaz nebraucu", teica Gronholms pēc pēdējā ātrumposma, „mašīnā bija liela vibrācija un arī dūmi. Mēs bijām mazliet nobijušies un mazliet piebremzējām savu tempu. Šī ir fantastiska uzvara. Kad Loebs kļūdījās, es turēju savu tempu, tomēr bez viņa kļūdas uzvarēt būtu bijis ļoti grūti"

Sebastjens Loebs, pēdējo divu gadu čempions un 10 ralliju uzvarētājs pagājušoseson, atzina, ka ir laimīgs par otro vietu: „Man nebija informācijas par atstarpi no citiem braucējiem ātrumposmos, es arī neuzrādīju labāko laiku pēdējā ātrumposmā. Mana riepu izvēle palīdzēja atgūt laiku 16. ātrumposmā, tomēr pēdējos divos etapos riepas vairs nebija tik labas". Sebastjens Loebs uzvarēja 10 ātrumposmos Montekarlo rallijā, tomēr kļūda rallija sākumā liedza iespēju būt pirmajam.
 
Montekarlo rallija rezultāti:
1. M. Gronholms             4:11:43.9 
2. S. Loebs                 +1:01.8
3. T. Gardemeisters     +1:23.1 
4. M. Štols                  +1:42.3 
5. S. Sarazins              +3:20.2 
6. C. Atkinsons            +5:02.4
7. M. Hirvonens           +6:19.5 
8. D. Sordo                 +7:15
Pilotu kopvērtējums:
1. M. Gronholms         10p.
2. S. Loebs               8p.
3. T. Gardemeisters   6p.
4. M. Štols                5p.
5. S. Sarazins            4p. 
6. C. Atkinsons          3p.  
7. M. Hirvonens         2p.
8. D. Sordo               1p.
Ražotāju kopvērtējums:
1. Ford       14p
2. Citroën   11p
3. Peugeot  6p
4. Subaru    5p
5. Skoda    3p

www.srt.lv

 
 
Visi komentāri
 
191361. viesis 23.janvāris 2006 8:59
0 0 Atbildēt

Haljava garajam! Loebam arii shogad konkurentu nebuus, atvinneet no 5min soda 4 min!!!!

191366. viesis 23.janvāris 2006 11:09
0 0 Atbildēt

Nu tas taa izdevaas Monte Karlo. Grants posmos Loebs shogad nez vai buus tik stiprs kaa peern, tehnika tomeer noveco. Bet pretendents vinjsh neapshaubaami ir. Driizaak haljava shoreiz gadiijaas pasham Loebam. Buutu noteikumi kaa pirms 2 gadiem, bez SupeRally sisteemas, par nepabeigtu dopu buutu jaaizstaajas, un vareetu tikai mineet, cik vinjsh vareetu buut aatrs. Man jau liekas, ka 5 min ir mazliet par maz par nepabeigtu dopu. 30 min buutu tuvaak patiesiibai.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (04.01) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

191372. viesis 23.janvāris 2006 12:01
0 0 Atbildēt

Baa nu ja pieliktu 30 min par nedabrauktu dopu, tad automaatskki cilveeks tiek izsleegts no jebkadas ciinjas, tobish nau vairs jeegas pat turpinaat saciiksti. Taa vismaz ir ko redzeet ka viens "dullais" meegjina nokjert punktus. Domaaju ka absoluutais soda maksimums ko driiksteetu jebkad pieshkjirt posmu nepabeigushajiem, ir attieciigaa posma 8 vietas ieguveeja atpalikshanas laiks reiz atlikusho etapu skaits. Un ne mazaaku kaa 5 min. Vel tur vareetu teiksim njemt veera etapu garumu, bet tas nu taa ,citaak vienkaarshi zuud jeega piedaliities, un reaali no taa zaudejam tieshi mees skatiitaaji.

Bet nu Loebs ir realais vecis shitaa atvinneet, protams gan jasaka ka Gronholms jau arii noteikti atslaaba mazliet - nu ta ka kopsummaa kaadu 1/2 minuuuti droshi zaudeeja attieciiba pret Loebu. Bet nu tomeer nokrashot ir viens bet nobraukt liidz galam kas cits.

191388. viesis 23.janvāris 2006 12:52
0 0 Atbildēt

Tur jau taa lieta, ka no SupeRally ir jeega tikai no skatiitaaja viedoklja, maaksliigai intrigai. No sportiskaas puses tas ir absurds, ka nepabeidz dopu, bet turpina ciiniities par kopveerteejuma vietaam. Tad jau F1 arii vareetu izstaajushamies brauceejiem kaut kaadu laiku piedomaat un punktus pieshkjirt.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (04.01) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

191440. viesis 23.janvāris 2006 18:49
0 0 Atbildēt

Nu nez man gan liktos ka shaada iespeja vismaz sezonas pirmajos posmos, kad ka reizi ir ljoooti svariigi saprast kur katra komanda atrodas savaa atiistiibaa ir pamatiigi sveetiigi.

Bet jaapiekriit ka taa ir pamatiiga ruupniicas pilotu priekshrociiba un liela netaisniiba pret patieshaam privaatajaam komandaam (Citroen ar Loebu tomeer buutu greex tur pieskaitiit) kuras citos apstaakljos droshi vareetu cereet uz visai augstaam vietaam sakara ar paaris top pilotu izstaashanos. Aj nu iisteniba miets ar diviem galiem - iisti negribaas lai nebuutu ko redzeet un arii negribaas lai iznaak sameera nesportiski.

191520. viesis 24.janvāris 2006 15:18
0 0 Atbildēt

Nekas sliktāks visā tai pasākumā nav noticis!

Ir rasta normāla izeja no situācijas, kad palikušas tikai divas rūpnīcas komandas.

Loebs tāpat spīdoši parādīja, ka ir stiprākais un nav nozīmes kurā grupā brauc M1 vai M2.

Pirmais posms pat bija ļoti intriģējošs.

Dzīvosim redzēsim, parasti jau negribīgi tiek uztverts viss jaunais, bet šoreiz domāju, ka velti bažīties...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti