2006. gada beigās Eiropas mazumtirgotāji saņems ceturtās paaudzes Lexus LS 460 ar pavisam jaunu 4.6 litru 279kW/380DIN zs dzinēju, kuru droši var dēvēt par markas flagmani.
2006. gada Ženēvas auto izstādē izstādīts: • LS 460: Pasaulē vadošie drošības elementi debitē Eiropā • GS 450h: Hibrīds ievieš jaunus atbildīgas braukšanas standartus: vairāk nekā 340 zs un 7.9 1/ 100 km, CO2 186 g/km • RX 350: Jauns augstas veiktspējas 3.5 litru benzīna dzinējs, kas paredzēts Lexus apvidus automašīnām |
Debitējot Ženēvas auto izstādē ar vairākiem pasaules un segmenta mēroga jaunumiem drošības jomā, pilnīgi jaunais LS 460 nosaka jaunus drošības standartus gan braucēju, gan gājēju aizsardzībai. Sīkākā informācija tiks sniegta stenda preses konferencē.
GS 450h – pasaulē pirmais luksa klases sedans ar hibrīda dzinēju
Augstas veiktspējas GS Lexus 450h ir pasaulē pirmais luksa klases sedans ar hibrīda dzinēju un pirmais hibrīda spēkrats, kas apvieno dzinēja stiprinājumu priekšā un aizmugurējo riteņu piedziņu, kas ir svarīga sportiskai braukšanas dinamikai.
Pārdošanā visā Eiropā tas parādīsies 2006. gada vasaras sākumā. GS 450h ir aprīkots ar 3.5 litru V6 benzīna dzinēju, kas apvienots ar jaudīgu elektromagnētisku motoru. Kombinētā jauda pārsniedz 250kW/ 340 zs, nodrošinot ieskrējienu līdz 100km/h mazāk nekā 6.0 sekundēs.
Jaunā piedziņas sistēma nodrošina GS 450h veiktspēju, kas raksturīga tradicionālajiem 4.5 litru V8 tipa dzinējiem un degvielas patēriņu, kas līdzvērtīgs spēkratiem ar 4 cilindru 2.0 litru dzinēju.
Pierādot, ka tā ir krietni vien ekonomiskāka nekā citi līdzvērtīgi sporta sedani, GS 450h patērē 7.9 l/100km kombinētajā braukšanas ciklā; CO2 izmešu daudzums jaunajam Lexus ir 186g/km, kas ir mazāk nekā tā sāncenšiem - Premium klases sedaniem ar līdzīgu dzinēja jaudu.
RX 350 – Eiropas debija
Lexus RX 350 Eiropā pārdošanā parādīsies no 2006. gada aprīļa. Lexus RX 350 palielina braukšanas baudu ar savā klasē vadošo 3.5 litru V6 benzīna dzinēju. Šī izcilā automašīna, kas aprīkota ar īpaši vienmērīgu 5 pārnesumu ātrumu automātisko transmisiju, piedāvā lielāku jaudu, sasniedzot 203 kW/276 zs pie 6.200 apgriezieniem minūtē, un griezes momentu 342 Nm pie 4.700 apgriezieniem minūtē, vienlaikus samazinot degvielas patēriņu par aptuveni 8% salīdzinājumā ar iepriekšējo RX 300 modeli.
Uzlabotā sistēma aizsardzībai pret trokšņiem un vibrācijām vēl vairāk samazina trokšņu līmeni neatkarīgi no automašīnas ātruma; jaunā augstākās klases apvidus automašīna ir aprīkota ar Mark Levinson Premium audiosistēmu, kā arī jaunu, precīzāku un ātrāku Lexus navigācijas sistēmu.
Tas superīgais "460 Lati", izskatās pēc vecākas Honda Legend no priekšas :) Bet tas jau nenozīmē, ka neko sliktu!