“Passat” 4MOTION piedziņas jaunā paaudze 15

 
14.februāris 2006 9:30

4MOTION piedāvā lielāku drošību, labāku dinamiku un spēju vilkt tauvā līdz pat 2 200 kg 4MOTION un DSG (Direct Shift Gearbox - tiešās pārslēgšanās pārnesumkārba) standarta 250 PS Passat 3,2 V6 FSI (direct fuel injection) 4MOTION izvēles iespēja Passat 2.0 FSI (150 PS) un Passat 2.0 TDI (140 PS)



4MOTION, Volkswagen četru riteņu piedziņas sistēma, piedāvā uzlabotu efektīvu drošību un patīkamu braucienu. Jaunais “Passat” 2006. gadā būs pieejams trīs dažādu dzinēju versijās ar jaunāko 4MOTION sistēmu. “Passat” vispārākajam modelim 184 kW / 250 PS Passat 3,2 V6 FSI 4MOTION ir visefektīvākais jaudu sadalījuma veids. 4MOTION piedziņa ir pieejama kā izvēle ar “Passat” 2,0 FSI (110 kW / 150 PS) un “Passat” 2,0 TDI (103 kW / 140 PS). Pastāvīgā četru riteņu piedziņas sistēma ir pieejama “Passat” sedanam un universālam kombinācijā ar visiem aprīkojuma veidiem (3,2 V6 FSI 4MOTION: sākot ar komforta modeli (Comfortline)).

4MOTION aizgūts no syncro

4motion2.jpgPastāvīgā četru riteņu piedziņa uzlabo arī Golf, Sharan, Multivan, Phaeton un Touareg vadību. Volkswagen vairāk nekā divdesmit gadus ir būvējis četru riteņu piedziņas “Passat” līdztekus priekšpiedziņas automobiļiem; pirmais modelis, “Passat” universāls syncro, tika radīts 1984. gadā. Līdz šodienai vairāk nekā 256 000 “Passat” vadītāji visā pasaulē ir izvēlējušies četru riteņu piedziņu.

4MOTION ir jaudīgs

4motion3.jpg“Passat” pirmo reizi parādās aprīkots ar 4MOTION sistēmu un Haldex sajūgu. Sajūgs, kas ir tieši uzmontēts uz aizmugures ass, ir ievērojami kompaktāks un sistēma darbojas ātri, precīzi un klusi. Četru riteņu piedziņa arī velkot piekabi nodrošina vislielākās priekšrocības. “Passat” 3,2 V6 FSI 4 MOTION, piemēram, velk vislielāko piekabi ar 2 200 kg svaru augšup pa līdz pat 12 procentu stāvu nogāzi. Tā nominālais kopsvars pakaļējam tiltam ir 1 220 kg. “Passat” 2,0 TDI 4MOTION ir atļauts maksimālais piekabes svars 2 000 kg līdz pat 12 procentu stāvās nogāzēs un 2 200 kg līdz 8 procentu nogāzēs – katrā gadījumā 200 kg vairāk nekā ar priekšpiedziņas “Passat” 2,0 TDI. Visiem “Passat” automobiļiem ar vilkšanas stiprinājumu ir arī ESP (elektroniskā stabilitātes programma) ar īpašu piekabes stabilizāciju.


4MOTION ir pielāgojams

4motion4.jpg4MOTION sistēmas centrālais elements ir daudzplākšņu slapjais sajūgs (eļļas peldē). To sauc par Haldex sajūgu, jo tas ir izstrādāts kopīgi ar Zviedru partneri Haldex, kas daudzus gadus ir sadarbojies ar Volkswagen. Haldex sajūga lielākā priekšrocība ir elektroniskā vadība un ļoti ātra reakcija. Tas ļauj sajūgam darboties ļoti efektīvi vienlaicīgi ar bremžu pretbloķēšanas sistēmu (ABS), vilcējspēka vadības sistēmu (TCS), elektronisko diferenciāļa bloķētāju (EDL) un elektronisko stabilitātes programmu (ESP) – visas šīs atbalsta sistēmas ir uzstādītas „Passat” standarta variantā.

4MOTION vienmēr ir aktīvs

4motion5.jpgTikko rodas rotācijas ātrumu starpība starp priekšējo un aizmugurējo tiltu, tiek iedarbināti divi gredzenveida cilindriskie sūkņi, kas paaugstina spiedienu daudzplākšņu slapjajā sajūgā (Haldex sistēma), tādējādi saslēdzot abus tiltus kopā. Pārvadītais griezes moments var tikt mainīts regulējot spiedienu uz sajūga plāksnēm, tādējādi kontrolējot jaudas plūsmu starp priekšējo un aizmugurējo tiltu. Sajūgs nodrošina neierobežoti mainīgu griezes momenta pārnešanu starp priekšējo un aizmugurējo tiltu. Ārkārtējos gadījumos līdz pat 100 procentiem no pieejamā griezes momenta var tikt pārvadīti uz aizmugurējo tiltu. Parastā gadījumā, kad automobilis pārvietojas taisnā līnijā ar vienmērīgu ātrumu un riteņu saķere ar ceļu ir vienāda, 90 procenti no pieejamā griezes momenta tiek pārvadīti uz priekšējo tiltu, bet desmit procenti- uz aizmugurējo tiltu. Haldex sajūgu piedzen kardāna vārpsta.

4MOTION ir ātrs

Sajūgs sevišķi ātri reaģē uz „komandām” no 4MOTION elektroniskās vadības ierīces. Tikko Haldex sajūgs reģistrē priekšējā tilta slīdēšanu, nepieciešamais griezes moments tiek pārvadīts uz aizmugurējo tiltu. Kompaktais sajūgs var pārvadīt uz aizmugurējo asi 3 200 Ņutonmetru griezes momentu.

 
Visi komentāri
 
192765. viesis 14.februāris 2006 10:54
0 0 Atbildēt

Vispār baigi labs algoritms- jo vairāk aizmugure izslīd, jo vairāk tai tiek pievadīta jauda, kas liek tai vēl vairāk izslīdēt! Ar izslēgtu ESP- driftētāju sapnis. :)

192770. viesis 14.februāris 2006 11:36
0 0 Atbildēt

Tas raksts ir nekorekti uzrakstiits, jo `84 gada pasaatam bija tikai nosaukums no syncro, bet pati sisteema bija tiiraakaa Quattro pilnpiedzinja no Audi ar visiem blokjiem. Tas pats tagad ir noveerojams ar Audi A3 un TT kuriem pilnpiedzinja saucas Quattro, bet iisteniibaa tiek pielietots 4motion no VW.

192771. viesis 14.februāris 2006 11:37
1 0 Atbildēt

Centos izprast pirmā teikuma jēgu, tā arī neko nesapratu :(

192795. viesis 14.februāris 2006 13:20
0 0 Atbildēt

192771. viesis 14.02.2006 11:37

Centos izprast pirmā teikuma jēgu, tā arī neko nesapratu : (

=======================================

Tiešām sakarīgs teikums :):)

192796. viesis 14.februāris 2006 13:21
0 0 Atbildēt

:):):)

vo vo... akmens gan raksta autora, gan redaktora daarzinjaa!!!

192798. viesis 14.februāris 2006 13:34
0 0 Atbildēt

audi a3 un tt piedziņu tipi lai arī saucas vienādi, tomēr ir dažādi...

īstais quattro sakas ar a6...nu vatrbūt zemākajiem modeļie S modifikācijā.

192817. viesis 14.februāris 2006 16:17
0 0 Atbildēt

192798. viesis 14.02.2006 13:34

audi a3 un tt piedziņu tipi lai arī saucas vienādi, tomēr ir dažādi...

īstais quattro sakas ar a6... nu vatrbūt zemākajiem modeļie S modifikācijā.

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

uh... un audi konstruktori, necik sen kā Quattro 25 gadu jubileju svinēja... viņi nemaz nezināja ka ''īsto" Quattro no '94 (A6) sākuši ražot...

192820. viesis 14.februāris 2006 16:31
0 0 Atbildēt

hmm... kaads tad var sarakstiit, kuri audi modelji bija ar iisto quattro un kuri ar neiisto?

192829. viesis 14.februāris 2006 17:32
0 0 Atbildēt

mnjaaa tulkojums no anglu valodas... MAIGI SAKOT S@@DIGS

192849. viesis 15.februāris 2006 9:14
0 0 Atbildēt

"Kompaktais sajūgs var pārvadīt uz aizmugurējo asi 3 200 Ņutonmetru griezes momentu" :) Bet cik ta ir Passatam? Iznāk, ka sajūgs ir mūžīgs :)

192852. viesis 15.februāris 2006 9:35
0 0 Atbildēt

Hmm, iisti nesapratu bet man liekas ka jau labu laiku syncro bija ar Haldex "pilnpiedzinju". Es teiktu ka "marketologi" konkreeti ir paarcentushies. Un nu pasniedz kaa nu baigo jaunumu.

192874. viesis 15.februāris 2006 11:20
0 0 Atbildēt

4MOTION piedāvā lielāku drošību, labāku dinamiku un spēju vilkt tauvā līdz pat 2 200 kg 4MOTION un DSG (Direct Shift Gearbox - tiešās pārslēgšanās pārnesumkārba) standarta 250 PS Passat 3,2 V6 FSI (direct fuel injection) 4MOTION izvēles iespēja Passat 2.0 FSI (150 PS) un Passat 2.0 TDI (140 PS)

**************************************************

Cien. red. k-gs!

Pirms copy->paste tekstu der arī pārlasīt :|

192913. viesis 15.februāris 2006 14:52
0 0 Atbildēt

Tāds kā otrā bildē no augšas izskatās mans jaunais Passat, tikai ar spīdīgu resti un diski bišku savādāki, highline kā nekā, šitas laikam ir comfortline vai sportline.

192914. viesis 15.februāris 2006 15:08
0 0 Atbildēt

192913. viesis 15.02.2006 14:52 - tev ir augstas līnijas tautasmašīna vējiņš? apsveicu! :D

192951. viesis 16.februāris 2006 7:13
0 0 Atbildēt

Ļoti labs auto

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti