Ar «Sarmu» Gulbenē sākas minirallija čempionāts 13

 
24.februāris 2006 10:53

Svētdien 26. februārī plkst. 9 pie Gulbenes kultūras centra tiks dots starts Latvijas minirallija čempionāta pirmajam posmam. Paredzams, ka rallijā startēs aptuveni 70 ekipāžas, kurām būs jāveic deviņi ātrumposmi.

Rosība Gulbenē sāksies jau sestdien, kad SIA „Gulbenes AUTO-MOTO” telpās notiks dalībnieku reģistrācija ar tai sekojošo tehnisko komisiju. Pēc tam dalībnieki dosies iepazīties ar trasi, veicot stenogrammu pierakstu. Sacensību starts tiks dots svētdien pl. 9 no rīta. Sportistiem būs jāveic deviņi ātrumposmi 40,80 km kopgarumā, kas izveidoti uz Gulbenes apkārtnes ezeriem (Ludza, Sudala un Augulienas). Svētdien rallija centrs pārcelsies uz atpūtas bāzi „Vonadziņi” pie Ludza ezera Stāmerienas pagastā, kur notiks arī uzvarētāju apbalvošana.

Latvijas čempionāts minirallijā tiks aizvadīts pirmo reizi. Agrāk šis pasākums bija pazīstams kā amatieru rallijs, bet pēdējās sezonas tas tika dēvēts par standartauto ralliju. Ņemot vērā šo sacensību neizbēgamo tuvošanos sporta rallijam, kā arī izmaiņas tehniskajos noteikumos, minirallijs ir krietni atbilstošāks nosaukums. Paredzams, ka minirallijs līdzās rallijsprintam (sacensības abās šajās disciplīnās šosezon rīkos LAF Standartauto komisija) kļūs par pēdējo starpposmu ceļā uz sporta ralliju. Salīdzinot ar 2005. gada sezonu, notikušas ievērojamas pārmaiņas.

Kā būtiskākā minama tā, ka drošības apsvērumu dēļ visām automašīnām ir jābūt aprīkotām ar drošības karkasu. Šī noteikuma ieviešana radīja bažas, ka dalībnieku skaits varētu krietni sarukt, tomēr tas nav noticis, jo rallija „Sarma” dalībnieku sarakstā figurē gandrīz 70 ekipāžas. Un nav šaubu, ka nākamajā posmā, kas jūnijā notiks Liepāja, braucēju būs vēl vairāk, jo ne visi īsajā starpsezonu posmā ir paspējuši sagatavot spēkratus atbilstoši jaunajām prasībām.

Šobrīd čempionāta kalendārā ir pieci posmi (pa diviem Gulbenē un Liepājā, viens Ķekavā), tomēr ir rezervēts vēl viens datums, kurā varētu notikt sestais posms (vai nu Talsos, vai Cēsīs). Dalījums klasēs palicis nemainīgs – pilnpiedziņas automašīnas ar turbo dzinējiem (saīsināti 4WD+), pilnpiedziņas automašīnas ar atmosfēriskajiem dzinējiem (4WD), vienas ass piedziņas automašīnas līdz 1600 kub.cm (1,6). un vienas ass piedziņas automašīnas virs 1600 kub.cm (1,6+). Klāt nākusi „ROAD” klase, kurā varēs startēt arī ar automašīnām bez papildus drošības aprīkojuma. „ROAD” klases pārstāvji trasi veiks pēc regularitātes sacensību principa. Aprēķinot kopvērtējuma rezultātus individuālajā ieskaitē, tiks atmests sliktākā posma rezultāts. Notiks ieskaite arī komandu vērtējumā – komandas sastāvā trīs ekipāžas.
Veiksmīgus startus un finišus dalībniekiem jaunajā sezonā!


Latvijas 2006. gada minirallija čempionāta kalendārs:

„Sarma 2006”        25.-26. februāris      Gulbene
„Rietumi 2006”       9.-11. jūnijs             Liepāja
„Ķekava 2006”      1.-2. jūlijs                Ķekava
„Gulbis 2006”         5.-6. augusts           Gulbene
„Rietumi”                22.-24. septembris  Liepāja
•    rezervēts 1.-3.septembris.


LAF Standartauto komisijas
preses dienesta pārstāvis
Normunds Orlovs
 
Visi komentāri
 
193407. viesis 24.februāris 2006 12:26
0 0 Atbildēt

Neesmu lasījis Nolikumus, bet ar ko šis rallijs atšķiras no Lielā rallija? Cēlo mērķi sagatavot pseidorallistus par Rallistiem es sapratu, bet kādas ir galvenās atšķirības šiem pasākumiem? Vai Lielā Rallija Meistari:), nedaudz pielāgojot savus RallyMonstrus var startēt arī šai rallijā? Un otrādi?

193411. viesis 24.februāris 2006 12:38
0 0 Atbildēt

mini rallijā nav vajdzīgas dugas

cik sapratu - lielāks svars arī ir tieši regularitātei, nevis tika "tapočkai v pol"

193419. viesis 24.februāris 2006 13:33
0 0 Atbildēt

Nu jau gan Lapsa aimuldējās :(

193420. viesis 24.februāris 2006 13:44
0 0 Atbildēt

Reds startēs Road klasē vai kādā no TapočkaVPol klasēm? Par dugām man puslīdz skaidrs, ka minirallijā vajag dugas, izņemot Road klasi, kas brauc regularitāti. Plus kautkur lasīju, ka minirallijam ir ierobežota gaisa pieplūde, lai "iesācēji" negāž pārāk ātri :D. Vēl kas?

193422. viesis 24.februāris 2006 14:10
0 0 Atbildēt

Būtiskākā atšķirība ir tā ka ziemā minirallisti gāž ar ielas nevis sporta riepām.Kā arī tas ka ir aizliegtas sekvenciālas un kulaciņu ātrumkarbas.

Kā arī dažas mazāk nozīmigas lietas.Piem aizliegti plastmasas logi.

Gaisa ierobežošana(turbo motoriem) ir tada pat kā lielajā rallī.Lai cik tas dīvaini nebūtu to ieviesa tikai šogad.Ieprieksējos gados varēja teoretiski braukt ar daudz niknākām mašinām nekā lielajā rallī.

193423. viesis 24.februāris 2006 14:43
0 0 Atbildēt

tikai nevajag, onanīmais - pasaki vēl ka tā nav

193424. viesis 24.februāris 2006 14:46
0 0 Atbildēt

Bez dugām atļauts braukt tikai regularitātes.Klase "ROAD" tjipa.

Sarmā tādas būs tikai kādas 8 mašīnas.

193426. viesis 24.februāris 2006 15:14
0 0 Atbildēt

Lapsa ja nerubī tad nerunā, no šī gada dugas ir obligātas!!!!

Redaktors 24.februāris 2006 16:56
0 0 Atbildēt

ROAD klasē dugas nav obligātas.

Pārējās klases - obligātas.

193448. viesis 27.februāris 2006 9:11
0 0 Atbildēt

kuri ta beidzaat? :)

Redaktors 27.februāris 2006 9:24
0 0 Atbildēt

Braucām bez radzēm, cerot uz sniegu, kas bija prognozēts. Nepaveicās un slidinājāmies pa tīru ledu - 11.vieta klasē... Nepatīk man ledus braukšana :)

193486. viesis 27.februāris 2006 15:44
0 0 Atbildēt

vai ta reds vai hammers bija pie ragiem? :)

194424. viesis 8.marts 2006 18:10
0 0 Atbildēt

ĒEEEEE!!?? A kad būs foto?????

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 4

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti