Pop zvaigznes Kaili Minoga ( Kylie Minogue) 39. Eiropas tūri sponsorēs Ford saimes jaunākais pārstāvis – StreetKa roadsters. Kylie mūzikas tūre sāksies Kardifā, Anglijā no 26. Aprīļa un noslēgsies Barselonā 20. Jūnijā.
Līdz 2003. gadam, kad sāks ražot sērijveida StreetKa modeļus, izvēlētā pop zvaigzne reklamēs auto ekskluzīva rakstura bildēs un reklāmas akcijās. Kāpēc tieši Kylie Minogue? Tas ir perfektākais ceļš kā reklamēt StreetKa modeli, pirms tiek uzsākta tā sērijveida ražošana. “Tiem ir daudz kopīga- tie ir mazi, skaisti un stilīgi” saka Erls Hesterbergs (Earl Hesterberg), Eiropas viceprezidents marketinga un pārdošanas jautājumos. Īpaši plānots pievērst jauniešu uzmanību, kuri vieglāk pieņem tradicionālos reklāmas veidus. StreeKa no konceptauto līdz sērijveida ražošanai. Ford StreetKa pirmo reizi debitēja Turīnas autoizstādē 2000. gadā. Gadu vēlāk Ženēvas auto izstāde tikai apliecināja veiksmīgo auto konceptu, auto mīļi bija patiesi patīkami pārsteigti un ieinteresēti, tādejādi Eiropas Ford pieņēma lēmumu uzsākt tā ražošanu. StreetKa koncepauto skices tapušas Deivida Vilki (David Wilkie) izpildījumā Turīnas Ghia dizaina studijā. Tomēr “ielas” StreetKa nepieciešama Ford inženieru zināšanu pieredze un iejaukšanās, kuri StreetKa konceptversiju padarīs par braukšanai drošu auto. Tālākie inženiertehniskie risinājumi notiek sadarbībā ar Pininfarina SpA. Publiska Ford StreetKa debija paredzēta šā gada septembrī Parīzes autošovā. Sērijveida pārdošana plānota sākot ar 2003. gadu. Apmeklējiet www.StreetKa.com- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam