Tests: «Toyota Yaris» - īsts sieviešu auto 40

 
10.marts 2006 11:08

Dīleris ir viltīgs! Dīleris zin kas patīk klientam! Dīleris zina, ka klientam patīk ekstras. Daudz un dažādas. Tāpēc dīleris savas demo automašīnas aprīko „līdz zobiem”. Tāds bija iepriekš testētais Toyota Aygo un tāds ir arī mūsu jaunais mazais draudziņš – Yaris.

Arī uz Yāri es jau sen biju „uzlicis aci”. Vecais Yāris man gaužām nepatika, lai nelietotu skarbākus vārdus par japāņu dizaina bezgaumības paraugstundu. Un nemaz nepieminēsim tās šausmas vārdā Yaris Verso. Bet jaunais ir smuks. Glīts. Feins. Mīlīgs. Tieši tāpēc arī viņš mums patīk.

Kas tad savā būtībā ir Yaris? Tas ir mazauto. Tas konkurēs ar tādiem auto kā VW Polo, Ford Fiesta un Mitsubishi Colt. Yaris ir tas auto, par kuru lielākā daļā vienbalsīgi teiks – sieviešu auto! Bet vai tā ir? Vai tiešām rupjš tēviņš nevar sev izvēlēties šo mazo smaidīgo japānīti? To arī mēģināsim noskaidrot.

Yaris ir viltīgs! Tas izliekas par mazu vabolīti. Bet atliek vien tajā iekāpt iekšā, lai šis iespaids mainītos uzreiz. Tā nav vis nekāda maza šaura utīte. Yaris patiesībā ir ļoti augsts un tajā ir ļoti daudz vietas. Sēdpozīcija ir augsta, un tāpat kā Aygo, arī šeit var mierīgi sēdēt ar hūti galvā un nejusties traucēts. Taču atšķirībā no Aygo, šeit mazāk vietas ir garo tēviņu kājām. Jā, jā, šķiet neticami, bet krietni mazākajā Aygo ir krietni vairāk vietas kājām. Tajā man (ar visiem saviem 190cm) sēdekli līdz galam atbīdīt nevajadzēja. Yārī gan – sēdekli līdz galam, stūri uz augšu, un vēl čuķ-čuķ pietrūkst, lai varētu justies pavisam ērti.



Kāds tad Yaris izskatās no iekšpuses. Feins. Interesants. Japāņi ir atļāvušies mazliet avangardisku (un gaumīgu, atšķirībā no vecā Yāra) dizainu. Mazas smukas podziņas un lieli apaļi regulatori. Bet viss ir ērti un parocīgi. Un runājot par parocīgi – katrs mazākais stūrītis ir atvēlēts mantu glabāšanai. Kastīte šur, kastīte tur. Plauktiņš virs stūres, plauktiņš zem stūres. Kopā vismaz desmit dažāda lieluma un nozīmes plauktiņi. Galvenais atcerēties kas kur glabājas, lai neiznāk kā man – aizmirst maku ejnusazinkurā plauktiņā.

Diemžēl salonam ir arī nepatīkamā puse – apdares materiāli. Plastmasas izskatās labi, bet ir ļoti cietas un potenciāli ļoti grabošas. Braucot pa bruģi jau tagad (auto ir praktiski jauns) grab daži no daudzajiem vāciņiem.



Kad viss ir izraustīts un iztaustīts, laiks iedarbināt dzinēju. Šis vairs nav smieklīgais trīscilindru Aygo dzinējs, bet jau 1.3 litru četrcilindru motoriņš. Liekam iekšā atslēgu, pagriežam, pļukt - nekas nenotiek. Izrādās Yaris mums māca drošību – dzinēju iedarbināt var tikai ar izspiestu sajūgu. Laikam jau pasaulē pietiek stulbu cilvēku, kuri iedarbina pārnesumā atstātu auto.

Pats sajūgs gan sagādā nepatīkamu pārsteigumu uzsākot braukšanu. Pedālis ir ļoti viegls, savukārt sajūga saķere ļoti strauja. Vairākas reizes nākas noslāpēt dzinēju uzsākot braukšanu, līdz kājas beidzot iemanījušās attiecīgi manipulēt ar sajūga un gāzes pedāļiem.



Uz priekšu Yaris kust raiti un pārliecinoši, diemžēl bez dinamiskas dzirksts. Motoriņš nav pārāk atsaucīgs un ar īpašu dinamiku auto nevar izcelties. Varbūt tās ir tikai sajūtas, bet mazais Aygo šķita daudz, daudz jestrāks. Yāra motoriņš pie lielākiem apgriezieniem uzvedas ļoti negribīgi un tā vien gribas ātrāk pārslēgties uz augstāku pārnesumu. Šeit, savukārt, nepatīkamu pārsteigumu sagādā pārnesumkārbas kloķis. Tas uzvedas diezgan neprecīzi, tā gājieni ir īsi un nekad nav īsti skaidrs, kurā pārnesumā tad tas atrodas.

Braucot, protams, ik pa laikam gribas uzmest aci ātrumam. Un šeit nu es nonāku pie lielākajām „zobu sāpēm” - vidū novietotā digitālā spidometra. Sist ar brūnu koku to spalvaino mērkaķi, kurš aizsāka šo modi novietot spidometru vidū! Tā īsti gan nav skaidrs kurš būtu vainojams pie centrālo spidometru modes otrā viļņa, kurš aizsākās kaut kad deviņdesmitajos. Ir lietas, kuras nav jāmaina. Stūrei jābūt apaļai, riteņiem četriem un spidometram virs stūres! Pat pēc simts nobrauktiem kilometriem, mans skatiens joprojām atdūrās pelēkajā tukšumā virs stūres meklējot spidometru. Jā, var pierast pie visa. Bet kāpēc? Un variet mani sist ar saldētu foreli – neviens man nepierādīs, ka skatīties „uz leju un pa labi” ir ērtak un drošāk, nekā skatīties „uz leju”. Nav un nebūs! Nost ar šitām muļķībām!



Spidometrs man sagādā vēl vienu vilšanos – tas ir digitāls. Tam nav ierasto skalu un bultiņu, tam ir cipariņi ātrumam un stabiņi apgriezieniem. Nost ar cipariem! Nu labi, tas gan nav tik kaitinoši kā spidometra novietojums centrā, bet vienalga neērti. Kāpēc neērti? Pavisam vienkārši – cipari ir jānolasa, savukārt bultiņas stāvokli ierastajā spidometrā var vienkārši redzēt. Tas ir konkrēts stāvoklis, tāpat kā pulkstenī – mēs nelasām cipariņus pie kuriem atrodas bultiņas, mēs tikai uzmetam acis un redzam bultiņu stāvokli. Pamēģiniet paši – lai nolasītu cipariņus paiet ilgāks laiks, nekā lai uzmestu skatienu bultiņai. Pilsētas burzmā mums tas ir vienalga, bet braucot ātrāk atšķirīa ir jūtama.

Un šajā brīdī es attopos, ka mani uztraukumi ir lieki. Yaris nav ātrgaitas auto tālām šosejām. Yaris ir pilsētas automobilītis. Mierīgs un jauks. Mīļš un smaidīgs. Ar Yāri nebrauks rupjie tēviņi, kuri vēlas izbaudīt katru brauciena mirkli. Ar Yāri brauks smalkas kundzītes. Un viņām ir pilnīgi pie pūdernīcas kur atrodas spidometrs un cik ātri var nolasīt tā rādījumu. Viņām pat ļoti patiks tas, ka šeit viss ir mazliet savādāk, ka cipariņi ir spoži, ka kloķīši ir lieli un podziņas spīdīgas.



Tāpat viņām patiks braukt ar Yāri uz lielveikalu. Tā vieglā stūrīte, smieklīgi mazais apgriešanās rādiuss un ļoti labā pārredzamība ļaus ērti un vienkārši noparkoties pat Dominas otrā stāva labirintos. Un iespējams, ka viņas pat nepievērsīs uzmanību neinformatīvajām bremzēm, kuras darbojas tikai divos režīmos – "mazliet" un "ļoti", bez normāli „dozējama” vidusstāvokļa.

Atgriežoties no lielveikala, smalkās kundzītes gribēs ērti salikt visus sapirktos labumus bagāžniekā. Pirmajā brīdī viņas mazliet sarauks degunu par it kā mazo bagāžnieku, bet tad pamanīs mazos kloķīšus, kas ļauj pavisam viegli ar vienu roku pastumt uz priekšu aizmugurējos sēdekļus un gandrīz dubultot bagāžnieka ietilpību. Yaris nerunās pretim pat tad, ja smalkā kundzīte būs nopirkusi veļasmašīnu. Nolaižot sēdekļus un izņemot bagāžnieka dubulto grīdu, vietas pietiks pat Zanussi vai Miele, vai kas nu tagad ir modē veļasmašīnu lauciņā.



Kad aizmugurējie sēdekļi atrodas normālajā pozīcijā, tajos pietiek vieta arī rupjajiem tēviņiem. Teorētiski trijiem, bet nu nemēģināsim tomēr apstrīdēt fiziku. Trijatā tur var sēdēt tikai ļoti draudzīgi jaunieši.

Viens ieteikums tiem, kas grib taupīt – neticiet ražotāja datiem par degvielas patēriņu. Mazais auto ir diezgan ēdelīgs un testa laikā pilsētas režīmā pat 98. benzīnu ēda aumaļām – 9.8 litrus uz 100 kilometriem. Izmetot loku pa lielceļu, vidējais rādītājs nokritās līdz 7.1, kas tomēr ir krietni patālu no ražotāja solītā 6.0. Secinājums viens – gribiet taupīt, izvēlieties mazo 1 litra motoriņu vai 1.4l dīzeli.

Arī Yaris iztur ratiņu novietnes testu


Nu labi, muldēts ir gana, jāmēģina savilkt kaut kādu kopsavilkumu par jauno Yāri. Pirmais secinājums jau ir skaidrs – tas ir sieviešu auto. Un to sakot es negribu aizvainot ne sievietes, ne Yāri. Ja vecais Yaris bija vairāk kā universāls darba zirdziņš (ponijs?) tad jaunais jau ir vairāk modes lieta (iesaku izvēlēties balto vai koši sarkano krāsu). Otrs secinājums būtu tāds, ka Yāri nevajadzētu izvēlēties tad, ja Aygo šķiet par mazu, bet gan tad, ja Corolla šķiet par dārgu un par garlaicīgu. Yaris ir interesants un moderns. Diemžēl tam nav tik izteikts „braukšanas prieka faktors” (šajā kategorijā viennozīmīgi vinnē Aygo). Mans subjektīvais viedoklis? - četras zvaigznītes par fifīgumu, trīs par visu pārējo.

Toyota Yaris. Šībrīža aptuvenā cena 8200Ls. Sīkāku informāciju meklējiet Toyota mājaslapā.

+ smuks
+ ērts
+ pietiekoši praktisks

- (ne)dinamika
- nepārliecinošas bremzes
- potenciāli graboša salona apdare

Paldies Toyota, Amserv Motors.


www.jy.lv
 
Visi komentāri
 
194668. viesis 10.marts 2006 11:17
0 0 Atbildēt

vairāk tādu testu

194671. viesis 10.marts 2006 11:23
0 0 Atbildēt

Panelis,gan kautkāda herņa.

194674. viesis 10.marts 2006 11:31
0 0 Atbildēt

vo vo toch panelis peec kautkaads hernjas izskataas

194679. viesis 10.marts 2006 11:37
0 0 Atbildēt

patēriņs iespaidīgs

194680. viesis 10.marts 2006 11:38
0 1 Atbildēt

Nu es kā sieviete saku pilnīgu FUIJ šitam mazajam spokam. Savu turbokvatru pret šito nemainītu, lai arī ar kādu mietu, foreli vai slotaskātu mani dauzītu.

194688. viesis 10.marts 2006 11:59
0 0 Atbildēt

njaa.... atkal focheejam netiiru auto :)

194689. viesis 10.marts 2006 12:02
0 1 Atbildēt

Jā, šie testu apraksti ur interesanti, jautri un galvenais - daudz maz OBJEKTĪVI :)

194691. viesis 10.marts 2006 12:15
0 0 Atbildēt

Man ar tādu iznāca pabraukt. Man patika. Patēriņš salīdzinoši ar iepriekš brauktajām mašīnām ir mazāks. Arī dinamiskāks, labs sajūgs, bremzes jutīgas, laba redzamība, kas apkārt darās. Isak sakot, es varu teikt tikai labu. Pierast pie tādas mašīnas var ātri.

P.S. - njā, man ar tas spidometrs nevisai..

194692. viesis 10.marts 2006 12:22
0 0 Atbildēt

Bet par šo mazo motoriņu (1L vai 1.3L u.tml.) patēriņu runājot - fizikas likumi jau ir vienādi visiem... Un ja tik un tik ilgi jāpārvar tāda un tāda rites berze un tāda un tāda gaisa pretestība, pie kam vēl reizēm arī mašīnas masu izkustinot no vietas un pēc tam ieguldīto konētisko enerģiju pārvēršot bremžu siltumā un izkūpinot gaisā, tad gribot vai negribot jāpatērē tik un tik L degvielas :) Pie kam ziemā vēl gribas arī siltu salonu, atkausētus logus (tērējam enerģiju ģeneratora griešanai atbilstoši strāvas tēriņiem)...

Dažs labs jautās: "Bet kā tad pirms 20-30 gadiem vieglās automašīnas tērēja 20 L/100 km, bet tagad tikai 7-10 L/100 km?" Progress slēpjas:

1) virsbūves gaisa pretestības koeficienta samazināšanā;

2) modernos piedziņas mehānismos, kur samazināti enerģijas zudumi;

3) modernās elektroniskās degvielas padeves un dozēšanas sistēmās, kas nedod dzinējam nevienu lieku pili degvielas, ko tas varētu nepatērēt (lai atceramies, kā pēc nesadeguša benzīna kādreiz smirdēja auto izplūdes gāzes).

Bet uz šo brīdi jaunražotajās automāšinās ir izdarīts viss, lai enerģiju netērētu lieki, tādēļ praktiski to reālais degvielas patēriņš pie vienādiem brtaukšanas apstākļiem (tas atšķiras dažādiem degvielas veidiem, jo 1 L dažādas degvielas satur dažādu enerģijas daudzumu) ir praktiski vienāds, lai kāds nebūtu motora tilpums 1 L vai 6 L...

194695. viesis 10.marts 2006 13:04
0 0 Atbildēt

RX-7, nunu piebremzee par taam 20-30gadiigajaam. man visi tik vecie audi rija krietni mazaak par golf IV.. un, manupraat, taa ir tendence pashlaik, ka jaunie auto ir krietni eedeliigaaki pie vienaadas motora kubatuuras.

194696. viesis 10.marts 2006 13:09
0 1 Atbildēt

auto laikam ir domāts sievietēm - žagatām, kam dzīvē galvenais ir spīguļi, vizuļi un pūdernīcas. es kā autobraucēja saku šim auto - NĒ.

194697. viesis 10.marts 2006 13:14
1 0 Atbildēt

tieši ta jauni auto ir stipri edelīgāki

194701. viesis 10.marts 2006 13:28
0 0 Atbildēt

x-yaris

un vel ir per - verso

194706. viesis 10.marts 2006 13:45
0 0 Atbildēt

Vai dieninjaas, kur tik pretiigs salons :)

194712. viesis 10.marts 2006 14:03
0 0 Atbildēt

Es tādu neizvelētos. Bezpersonisks un tāds kā neveikls dizains.

Bet par gaumi laikam nestrīdas.

194714. viesis 10.marts 2006 14:09
0 0 Atbildēt

Nu nepiekrītu gan. Tam vāģim nav nekāda izskata ne ārā ne iekšā - vienīgi slaucējai derīgs un fermu no mājām aizbraukt. Ir bez savas jēgas piemērotāku autiņu daiļajam dzimumam, gan izskatīgu, gan viegli vadāmu...

194716. viesis 10.marts 2006 14:32
0 0 Atbildēt

izskatās ka iauto vairs nespēj pats izcelties ar kādu auto testu - tiaki pa kādam spiegu foto, kāda preses relīze un kāda stāsts par to cik liela kaka ir otrs. un nu jau pēdējā tendence - vietējo portālu info atražošana.

Laikam jau te tik forums visus notur.

194722. viesis 10.marts 2006 15:38
0 0 Atbildēt

Forums un reklāma par dempinga cenām :)

194739. viesis 10.marts 2006 17:30
0 0 Atbildēt

194695. viesis 10.03.2006 13:04

Man te doma bija par žiguļiem, volgām, ņivām, kas pirms 20-30 gadiem bija jaunas nopērkamas mūsu zemē... Audi cigārs toreiz bija aerodinamiskās pretestības koeficienta rekordists, tādēļ arī patēriņš tam laikam minimāls (pašam bija '84. gada cigārs ar 1.8 L karburatora motoru - ēda vidēji 7-8 L/100 km).

194756. viesis 10.marts 2006 20:32
1 0 Atbildēt

vairāk tādu testu, beidzot kāds ir atļāvies pastāstīt par mašīnu gan labo, gan ne tik labo. SUPER! uzreiz viss skaidrs :D

194797. viesis 12.marts 2006 9:18
0 0 Atbildēt

194695. viesis 10.03.2006 13:04

Un lielākoties tam vecajam audi bija šauras riepiņas, nebija dalītā klimata, elektriski regulējami bēņķu, el. logu, el. apsildāmu un grozāmu spoguļu, el. lūkas, elektriski vadāmu pečkas vārstu utt utjpr citu el nieciņu, kas visi kopā rij ēlektrību liekot motoram iespringt griežot ģeneratoru...

Mūsdienās visādu elektriski barojamu sistēmu mašīnā uz vienu kg masas ir kavaibiezs, lūk arī rezultāts. Un vēl cik svēra vecais adudi un cik sver jaunais golfs... Vecajam audi droši bija 2.2 motors, svars ap tonnu un elektrikas gandrīz nekādas, jaunam golfam - svars 1,3-1,4 tonnas, 100 kg elektrības un 1,4 nemotors. Secinājumus izdari pats...

194801. viesis 12.marts 2006 15:19
0 0 Atbildēt

Nopitku sievai volvo cx70, radits sievietej.

194826. viesis 12.marts 2006 23:15
1 0 Atbildēt

man bija iepriekshejais 2002 gada Yaris 1.3 nu nezinu man viss patika shosejaa uz 100km braucot momentano paterinu radija 4.3 pilsetaa ar 6.3 tiku cauri .Varbuut jaunas mashinas ir jaiebrauc un tad tas paterinsh kritaas.Gribeetos zinaat cik reali eed pilnigi jauns Ford Focus man lietots zem 10 nekad neeed. ar 1.6 biideli.

194830. viesis 13.marts 2006 8:39
0 0 Atbildēt

Kāds varbūt zina, kādu iemeslu dēļ ir radies šī "inovācija" spidometru likt vidū. Man tas liekas izcili neērti… Varbūt lai sievietes vairs nekad nebūtu spējīgas pārsēsties citā auto, vai arī lai taupītu uz displejiem (tagad var info centru apvienot ar spidometru)?

194833. viesis 13.marts 2006 9:02
1 0 Atbildēt

Tas domāts tam, lai atvieglinātu problēmu - pārlikt stūri no labās uz kreiso pusi... :)

Visādiem letiņu gudrīšiem, kas Lielbritānijas sapērk vāģīšus, lai samazinātu pūliņus un izdevumus pārliekot stūri... :DD

Bet ja nopietni, tas ievērojami samazina ražošanas izdevumus, jo paliek mazāk detaļu, kas atšķiras RHD un LHD mašīnām. Priekš Japāņu ražotājiem (viņiem arī ir RHD), kā arī tiem, kas daudz eksportē vāģīšus uz valstīm ar stūri otrā pusē tas būtiski samazina ražo''sanas izmaksas...

194872. viesis 13.marts 2006 12:04
1 1 Atbildēt

194826. viesis 12.03.2006 23:15

... shosejaa uz 100km braucot momentano paterinu radija 4.3 pilsetaa ar 6.3 tiku cauri...

---------------------------

:) Man ar A8 4.2 Qattro ir gadījies dabūt ekonometrā momentāno patēriņu 0.0 L/100 km :) Labi, ka mīnusos neiegāja - vēl ilgi tā ripinātos, sāktu benzīns no bākas pa korķi ārā spiesties :)

194896. viesis 13.marts 2006 15:26
1 0 Atbildēt

Toyota Yaris - labs auto

no āra izskatās mazāks, bet no iekšas ērtāks par dažu labu it kā augstākas klases auto, degvielas patēriņš mazs - zem 6 l uz 100 km var bez pūlēm, parasti 5.6 l uz 100 km sanāk, nez kurš auto vēl, vālējot ar 140 km/st, patērē tikai 7l uz 100km? :)

tas tikai liecina, ka arī aerodinamika ir līmenī.

tas īpatnējais panelis pa vidu- man patīk, oriģināli.

par Ford Focus - neatmaksājas ņemt ar mazo 1.6l motoru, degvielas patēriņš lielāks par lielo motoru (1.8 vai 2.0), jo jādod vairāk apgriezieni, lai panāktu to pašu efektu :)

195443. viesis 17.marts 2006 14:22
0 0 Atbildēt

ja tāds patēriņš būs arī turpmāk, tad tas ir pilnīgs stulbums.... vecais dīzeļa yaris 1,4 D4D vidēji patērē 4-4,5 L/ 100 km, ja braukt kā saka "pedāli grīdā" tad 5,5, vismaz vairāk nav sanācis dabūt..... pat vecais pirmais golfiņš (1,1 L karburātora motoriņš)pa šoseju iznāca 5,5 L, bet pa pilsētu 7,2 (vidēji bisku pāri pa 6 litri iznanāca) vispār Golf 1 1,1L - super auto... ekanomiskāku benzīna mašīnu es neesmu sastapis :-)

195703. viesis 21.marts 2006 16:30
0 0 Atbildēt

sievietes tā nemilēt nedrīkst

195713. viesis 21.marts 2006 17:40
0 0 Atbildēt

Nupat pērku sievai A170 Mercedes-Benz. 1.7 L CDI (Common Rail Turbodīzelis) mazmašīnīti... 4.5 L/100 km patēriņš esot... (kā būs dzīvē, to redzēsim) 90 ZS un uzrāviens jauks :) Un panelis normāls, un parkoties viegli, un extras visādas (āda, lūka pa visu jumtu, Webasto krāsniņa [jo tas ekonomiskais motors siltumu praktiski vispār neizdala], automātiskais sajūgs, ABS, ESP, priekšas + sānu gaisasomas, 10CD mainītājs + 8 skaļruņi, 4 elektrologi, centrālā atslēga, 16" ļitoki, nemaz nerunājot par stūres pastiprinātāju, bardačoka vāku, pelnu trauku, piepīpētāja ligzdu, glāžu turētājiem, pakaļējo loga tīrītāju... :) Cita runa :) Mersis arī Āfrikā ir Mersis :)

195714. viesis 21.marts 2006 17:44
0 0 Atbildēt

Un aptuvenā cena vien ap 6000 Ls par 2000. gada mašīnīti (ieskaitot pēcpirkuma tehnisko apkopi - tipa nodilušo bremžu disku un kluču nomaiņa un šādi tādi sīkumi)... Bet jauno Jāri, Škodu vai Hyndaigetzu var pirkt kāds mazohists :)

197306. viesis 5.aprīlis 2006 11:16
0 0 Atbildēt

NU JAAA TIIRI NEKO MASIINIITE;)

201654. viesis 19.maijs 2006 19:55
0 0 Atbildēt

pedejais suds toyota yaris

206871. viesis 25.jūlijs 2006 20:48
0 0 Atbildēt

man ļoti patīk viņa un es viņu rīt pērku :-p

208374. viesis 10.augusts 2006 20:07
0 1 Atbildēt

Man ar to arī bija izdevība pabraukt ziemā.Man kā sievietei tā nelikās nopietna mašīna.

232287. viesis 16.aprīlis 2007 22:45
0 0 Atbildēt

mans 2006gada 1,3l Yaris ēd 6,5 uz 100km pa pilsētu. pie sidometra pieradu pēc 300 km. izskatās labāk par jauno colt.

271354. viesis 24.septembris 2009 12:12
0 0 Atbildēt

Yaris 1l. Ārpus pilsētas, ātrumu turot robežās no 70 līdz 90 km/h, un skatoties ekomaizerī, var dabūt vidējo degvielas patēriņu 5l/100km (kompis rāda 4,4 l, tam jāpieskaita 0,5 litrus). Normāli braucot, bet ar izjūtu, patēriņš ārpus pilsētas būs 6 l/100 km. Pilsētā šis autiņš ir ekonomisks pie nosacījuma, ja enerģiju bremzējot nepārvērš siltumā, nemēģina pirmais aizbraukt no krustojuma, var iekļauties 6 l/100km. Nepatīk bagažnieks, lai gan konstrukcija pārdomāta.

277422. viesis 4.jūnijs 2010 20:15
0 0 Atbildēt

Labs raxts ;)

278234. viesis 9.augusts 2010 23:21
0 0 Atbildēt

Nja...nezinu kā ir jauno yari (nakamnedēļ izbraukšu), bet vecajam nepiemita neviena no minētajām negatīvajām īpašībām! 1) Dinamika ir (1.4 dīzelim ir labāka par 1.3 benzīnu) 2) Bremzēm vainas nav! 3) salons negrab un plastmasas ir mīkstākas! 4) Degvielas pateriņš ar manu mīksto kāju aptuveni 3.5 l uz šosejas un 4.5 l pilsētā!

Didam 11.jūlijs 2022 14:24
0 0 Atbildēt

Braucu ar yarīti jau sen.

Lielākajai daļai uzrakstītā nepiekrītu. Brauc līgani, mierīgi, un gana dinamiski.

2000 gada auto Nekas nekur negrab. Patēriņš joprojām kā no rūpnīcas solīts 4,5-5,5

Nobraukums nedaudz virs 300tk

Darbinās bez visa sajūga nospiešanas ideāli. Nejauciet tautai galvu.

Bremzes nav jūtīgākas par ford probes bremzēm. Secinājums viens - autors pieradis pie koka klučiem

Yarisu ņēmu tieši dēļ salona plašuma, plauktu daudzuma un spidometra novietojuma. Perfekti.

Cipari - milzīgs pluss. Uzreiz redzi cik. Nav jādomā.

Vienīgais mīnuss - pašas mašīnītes lēnums. Ak nē, ir divi - arī zemais klīrenss, kaut gan sniega šķūre tā nav.

Viss pārējais - ideāli. Arī tas, ka sēdi kā krēslā ;)

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

6 miljoni eksemplāru – BMW svin jubileju Spartanburgas rūpnīcā

BMW Spartanburgas rūpnīcā 30 gadu laikā saražoti 6 miljoni eksemplāru, taču tas nav vienīgais nozīmīgais šīs ražotnes sasniegums. Lasīt vairāk

 

Vieglajam nepaveicās (+ VIDEO)

Vieglās automašīnas vadītājs piedzīvo smagu avāriju, jo nonāk liktenīgajā vietā tieši tajā brīdī, kad kravinieks viņam priekšā nogāž siltumapgādes caurules. Lasīt vairāk

 

Ar velnišķo jaudu - Lamborghini prezentē modernizēto Urus (+ FOTO) 1

Lamborghini iepazīstinājis ar modernizēto krosoveru Urus, kura V8 motors tagad attīstīs 666 zirgspēkus. Lasīt vairāk

 

Opel prezentē pirmo GSe apakšzīmola modeli (+ FOTO) 2

Dažas dienas pēc paziņojuma par sava jaunā apakšzīmola GSe nodibināšanu, Opel parādījis pirmo modeli, kas atbilst pasludinātajai koncepcijai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti