4free nodrošinās bezmaksas auto iedzīvotājiem 27

 
23.marts 2006 14:36

16.martā tika reģistrēta biedrība "4free", kuras mērķis ir nodrošināt Latvijas iedzīvotājiem sponsorētas bezmaksas automašīnas lietošanā uz neilgu laiku.

Automašīnas tiks nodrošināta pateicoties organizācijas ilgtermiņa aktivitāšu plānam saistībā ar bezmaksas automašīnām, kā arī tās tiks daļēji apmaksātas no sponsoru un atbalstītāju izvietotajām reklāmām uz auto virsbūves. Šāda - kapitālismam utopiska, bet reāli īstenojama ideja ir iespējama pateicoties mediju, reklāmas un sabiedriskā labuma sponsorēšanas attīstībai Latvijā. Jau šobrīd auto reklāma un cita veida vides reklāma nav retums – pieturās, uz tiltiem, uz mājām, tomēr vēl neviens nav mēģinājis šādu reklāmu pārvērst sabiedriskajā labumā, nodrošinot praktiski pielietojamu vērtību bezmaksas.

Tomēr pats svarīgākais Car4Free ilgtermiņa projekta ietvaros ir tas, ka šādā veidā sniedzot sabiedrībai iespēju pārvietoties ar bezmaksas auto - tikai tad, kad tas patiešām nepieciešams, varam mazināt kaitējumu videi, kā arī nodrošināt vienas automašīnas galējo lietderību. Ar vienu un to pašu automašīnu vienas nedēļas laikā var pārvietoties 7- 10 cilvēki - tas nozīmē vairākas reizes lielāku lietderību. Tieši tāpēc organizācijas dibinātāji par projekta galvenajām vērtībām izvirzījuši ekoloģiju, efektivitāti un sabiedrisko labumu.

Īpaši vēlamies uzsvērt, ka Car4Free izmantos automašīnas, kas atbilst visaugstākajiem ekoloģijas prasību standartiem un nodrošinās pēc iespējas mazāku kaitējumu apkārtējai videi. Plānots, ka pavisam drīz būs pieejamas pirmās 10 automašīnas, kam sekos vēl 50 automašīnas gada laikā un vairāki simti bezmaksas automašīnu tuvāko piecu gadu laikā. Pagaidām netiek atklāts projekta stratēģiskais partneris automašīnu piegādē, bet nav noslēpums, ka tā būs automašīna, kas apliecinājusi sabiedrības uzticību un atbilstību ekoloģijas un vides saglabāšanas prasībām.

Organizācijas dibinātāji – Ingus Stūrmanis un Viesturs Ignatāns uzskata, ka ir pienācis laiks daudziem sociāli atbildīgiem uzņēmumiem izvērtēt savus mediju budžetu pielietojumu un to izmantot, sniedzot labumu sabiedrībai ar organizācijas īstenoto projektu - Car4Free jeb bezmaksas auto, tai pašā laikā sasniedzot vēl efektīvāku reklāmas atdevi.
 
Visi komentāri
 
195850. viesis 23.marts 2006 14:42
0 0 Atbildēt

laba ideja - uz lohu sponsoru rēķina nodrošināt sevi un draugus ar haļavu

195852. viesis 23.marts 2006 14:45
0 0 Atbildēt

Ar reklāmu aplīmets auto par brīvu un neilgu laiku? A kas tur jauns? Jabkuram auto salonam tādas ir testa automašinas- ej piesakies un brauc!

Velosipēda izgudrotāji...

195854. viesis 23.marts 2006 14:51
0 0 Atbildēt

Visiem iepirks DACIas un laizam dzive. Meiteni jau Vecriga ar tadu nenokolisi :-)

195855. viesis 23.marts 2006 14:53
0 0 Atbildēt

iedodiet man vienu reklaamas nakljeni, ko uzliimeeshu uz auto un sponsoreejiet benju! :)

195857. viesis 23.marts 2006 15:03
0 0 Atbildēt

vai nu revolucionara ideja, vai utopija vai krapsana.

195862. viesis 23.marts 2006 15:18
0 0 Atbildēt

kur var pieteikties uz bezmaksas auto??? man kāreiz vajag auto līdz nākamajai ceturtdienai, jo manējā ir servisā. Apsolu daudz braukt reklāmu varēs redzēt visā Galvaspilsētā un ja vajag varu arī līdz Latgalei aizšaut - sen tur neesmu bijis:)

195863. viesis 23.marts 2006 15:19
0 0 Atbildēt

NL ir sistema, kur auto var noiret pa letam naudinam:

Ieprieks noperc specialu cip karti, kas ir ari auto atslega (parveidotas istemas). I-neta piesaki, kad konkreti vajag, no kurienes uz kurieni. Auto stav noteiktas vietas lielakajas pilsetas.

Centrale tad attiecigi neklatiene ieprogramme konkreta auto atslegu un pazino tev. Aizej uz tadu un tadu ielas sturi un nem masinu un brauc un tad un tad novieto tur un tur. Bizness iet griezdamies.

195867. viesis 23.marts 2006 15:33
0 0 Atbildēt

Normaala ideja, tikai ljooti nepiecieshams ir pashavaldiibas atbalsts un cilveeku kultuuras liimenja pacelshana, citaak baigais prieks braukt ar auto ko kaads cits buus pied...is. Da i jautaajums vai nebus taa ka aatri vien taas mashiinas netiks nofendereetas vai mazaakais izzagst viss kas ir atskruuveejams.

195868. viesis 23.marts 2006 15:43
0 0 Atbildēt

Man jau arī liekas, ka mūsu sabiedrība tam vēl nav gatava.

195872. viesis 23.marts 2006 15:57
0 0 Atbildēt

neviena sabiedriiba nevar buut gatava pilniigi idiotiskai idejai.. tad jau driiz daavinaas arii prezervatiivus ar norunu, ka lietosi ljauzhu pilnaas vietaas. Skat kaa labi lietojaas.

bet lai jau meegjina chakareet reklaamdeveejus. gan jau, ka ar auto brauks organizaaciajs draugi un pazinjas

195873. viesis 23.marts 2006 16:06
0 0 Atbildēt

Ideja nav jauna, ASV ta darbojas jau vismaz 5 gadus, tikai ir jazina ka tiem auto tikt klat, tad var lietot pat ilgtermina.

195874. viesis 23.marts 2006 16:07
0 0 Atbildēt

domaaju, ka pie mums tas tirgus par mazu, lai ar reklaamaam uz auto speetu nosegt izdevumus un veel radiit peljnju. bet kopumaa doma jau nav slikta.

195875. viesis 23.marts 2006 16:14
0 0 Atbildēt

cik maksā auto? Dača logan par piemēru, 5000 ls, pēc trim gadiem atlikusī vērtība 1000 (pieņemsim), tas ir 4000 mīnuss, reiz 50 mašīnas ir 200000 ls. Lai bizness būtu plusos, firmai 3 gados no reklāmu pārdošanas jāieņem vairāk par šiem 200000. Vai kāds reklāmisc var pateikt, tas ir reāli??

Tikai - 50 mašīnu ir daudz pa maz, lai pie tām kāds ar projekta autoriem nesaistīc cilvis tām varētu tikt klāt:)

195876. viesis 23.marts 2006 16:17
0 0 Atbildēt

Toyota Yaris ir vislabākais kandidāts!

195877. viesis 23.marts 2006 16:20
0 0 Atbildēt

Ideaali ja pashaam ir taads pats auto tikai palietots, tad var aatri nolietotaas detaljas paarmest :)

195881. viesis 23.marts 2006 17:13
0 0 Atbildēt

Vispār, nekas jau nav par brīvu. Pat tas, kas šķietami neko nemaksā...

Godīgi sakot, man šāds pakalpojums nav vajadzīgs. Es braucu un vēlos braukt ar mašīnu, kas MAN patīk, nevis ar kautkādu kas pagadās, ko nolietojuši n-tie braucēji, un kas vēl piedevām aplīmēta ar reklāmām (droši vien neglītām, un vēl reklamē visādus sūdus). Tur jābūt vai nu ļoti lielā izmisumā, vai nu ļoti idejas pārņemtam, lai izvēlētos šādu pakalpojumu lietot.

195884. viesis 23.marts 2006 17:24
0 0 Atbildēt

Ja to visu var reali noorganizet, tad kapec nee. Var tak to masinu aprikot ar visadiem sensoriem, kas vac informaciju par visu kas notiek ar tacku. Ja nemacesi uzvesties vairak nedos un viss. Kas gruti uztaisit ID karti paraksties liguma, ja busi kaut ko izdarijis ne taa tad ludzu laiks, kamera, vel ko esi sastradajis un anulee karti + uzliek kadu sodu. Ne jau dot tapataas stav vot tur uz stura ieksaa atslegas kas grib pieiet un rulee, maina detalas, iznem magi, nozage jumtu lai vasaraa kabriolets sanak.

195892. viesis 23.marts 2006 19:03
0 0 Atbildēt

a kas maksās par beņu???

195893. viesis 23.marts 2006 19:21
0 0 Atbildēt

Murgs.... Vnk, murgs. :)

195895. viesis 23.marts 2006 20:30
0 0 Atbildēt

Sabiedrības gatavību progresīviem jaunievedumiem skat. augstākajos komentos. Projekta bīdītāji, lai veicas - un nedod dies, auto nonākt kāda no šo gudrinieku rokās...

195965. viesis 24.marts 2006 11:26
0 0 Atbildēt

njaa par sabiedriibas gataviibu toch jauki komenti, Ideja laba un atbalstaama kaitvai reku cilveekasm kam autinsh servii un vajag paarvietoties. Lai veicas :) i tie kas te taateikt brauc bvirsuu idejas autoriem par idejas stulbumu lai panem un nedeelju noliek mashiinu garazhaa un pavazaajas visur kur tam vajag tikt protam nerunaasim ja jaaseed visu dienu ofisaa :)

195969. viesis 24.marts 2006 11:33
0 0 Atbildēt

Loti laba lieta,

kaut uz kartigas noslodzes,

jebsu vienkarsi lietderigas izmantosanas rekjina.

Man piemeram reali auto vajag divas reizes diena,

celam uz darbu un majas,

bet pareja laika lai brauc citi.

196016. viesis 24.marts 2006 13:23
0 0 Atbildēt

Pārāk grjūti menedžējams pasākums, lai nodrošinātu tās mašīnas maksimālu atrašanos uz ceļa. Par benzīnu jau vēl varēt sarēķināt kaut kā pēc nobrauktajiem km. (kāds tāpat tad zāģētu uz 5000x/min visu celju)

Vienkāršāk 50 radiem, draugiem izlīt un miers.

196027. viesis 24.marts 2006 14:05
0 0 Atbildēt

Es piesakos! Gribu Landkruiseri, RAMu vai Patrolu :)

196052. viesis 24.marts 2006 17:41
0 0 Atbildēt

nerentabls pasaakums LV apstaakljos. Mirusi ideja jau savaa saknee.

196272. viesis 27.marts 2006 16:13
0 0 Atbildēt

Mja, diezgan gruuti bus ar muusu lautinjiem shi varda ne tai labaka noziimee..

Es jau butu prieciigs, ja pa sapraatigam naudinam varetu autinju noiireet kad man vajag un to piegadaatu man pie durviim un aizgaadaatu, kad nevaig. Pagaidam cenas nehumanas ja ko tadu veelies.

Bet es labprat netureetu savu mashinu, jo braukaaju diezgan maz (ap 10 k km gadaa). Nav jau problemu uzturet to autinju perfekta stavoklii, vienkarshi reizem zheel naudas, kas staav un neko nedara ikdienaa.

196509. viesis 29.marts 2006 1:08
0 0 Atbildēt

kaut kāds galīgais lohatrons. un vispār, ja šādam gļukam atrodas sponsori, tad tādiem īstenībā var arī piedāvāt uzpirkstenīšus paspēlēt vai varbūt kādā piramīdiņā iesaistīties.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 5

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 
 

Viens no iemesliem - pieprasījuma kritums: "Tesla" Vācijas rūpnīcā likvidēs 400 darbavietas 5

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" tā vienīgajā Eiropas ražotnē Vācijā likvidēs 400 darbavietas, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā. Lasīt vairāk

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 27

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti