«Renault» - populārākā jaunā kravas automašīna

8.aprīlis 2002 0:00

Šā gada pirmajā ceturksnī Latvijā joprojām populārākās jaunās kravas automašīnas bija "Renault" - Ceļu satiksmes drošības direkcijā (CSDD) pavisam reģistrēti 76 "Renault" kravas automobiļi.

Otrajā vietā ir ierindojies "Volvo" ar 41 jaunu kravas automašīnu, bet trešajā - "Volkswagen" ar 28 jaunām kravas automašīnām. Tāpat CSDD ir reģistrētas 26 jaunas "Citroen" un pa 23 jaunām "Mercedes-Benz un "Scania" kravas automašīnas, kā arī 16 "Peugeot" un 14 "Iveco" automobiļi. Pirmajā desmitniekā vēl ir ierindojies "Maz" ar 11 un "Opel" ar desmit kravas automašīnām. Arī pagājušajā gadā ar 298 automašīnām Latvijā populārākās jaunās kravas automašīnas bija "Renault". Pavisam šā gada pirmajā ceturksnī CSDD ir reģistrētas 304 jaunas kravas automašīnas, kas ir par 46 automobiļiem mazāk nekā pērnā gada sākumā. RĪGA, APR 06, BNS
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Automašīnām kļūstot sarežģītākām jāpielāgojas arī motoreļļām 3

Mūsdienās automašīnas ir jau kļuvušas tik sarežģītas, ka arī motoreļļu tām nedrīkst izvēlēties vienkārši pēc viskozitātes indeksa. Lasīt vairāk

 

Volkswagen nosauc Arteon Plug-in eHybrid cenas (+ FOTO) 1

Vācijas autobūves kompānija Volkswagen atklājusi sava flagmaņa Arteon hibrīdmodifikācijas cenas, kas sāksies no atzīmes 51 064 eiro. Lasīt vairāk

 

Par Lietuvas Gada auto kļūst Volkswagen ID.3 32

Lietuvā noskaidrots Gada auto 2021 galvenā titula ieguvējs – to pirmo reizi ieguvis elektriskās piedziņas automobilis. Lasīt vairāk

 

Renault Flēnā rada pirmo rūpnīcu eiropā, kas īsteno aprites ekonomikas principus mobilitātes jomā 2

Re-FACTORY Flēnā: Eiropas vadošā aprites ekonomikas rūpnīca mobilitātes jomā, kuras mērķis ir panākt negatīvu CO2 bilanci līdz 2030. gadam Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti