Jeep Commander ir apveltīts ar klasisku dizainu un ir pirmais Jeep automobiļu klāstā ar standarta komplektacijā esošajām trīs sēdekļu rindām, kurās var ietilpt pat līdz septiņiem pasažieriem, kas nodrošina ērtu atbalstu un braukšanu.
Straujais un raupjais pilnpiedziņas apvidus automobilis ir konstruēts, lai veiktu Jeep automobiļu raksturīgo brauktspēju, vienlaicīgi nodrošinot augstāku veiktspēju, plašāku funkcionalitāti, kā arī modernākās drošības un aizsardzības tehnoloģijas.No jauna konstruētie trīs rindu sēdekļi braukšanu padara patīkamu. Katra nākošā sēdekļu rinda ir novietota nedaudz augstāk par iepriekšējo līdz ar to nodrošinot pasažieriem nevainojamu pārredzamību visos virzienos.
Otrās un trešās rindas sēdekļu atzveltnes iespējams nolocīt uz priekšu, izveidojot līdzenu vietu kravu pārvadāšanai. Lai sniegtu maksimālu komfortu, Jeep Commander trešā sēdekļu rinda ir aprīkota ar apsildīšanas, ventilācijas un gaisa kondicionēšanas sistēmu.Tā ir pilnībā neatkarīga no priekšējās sistēmas, kas nodrošina karstā un aukstā gaisa padevi uz vienu atveri iebūvētu sānu apakšējā daļā un divām riņķveida regulējamām atverēm salona aizmugurējās daļas sānu malās. Paaugstinātais jumts sniedz maksimālas ērtības pasažieriem otrajā un trešajā sēdekļu rindā. Ir jumta priekšējās daļas lūka un divas Command-View™ lūkas virs otrās rindas sēdekļiem.
Mērinstrumentu paneļa apakšējā daļa ir identiska kā automobilim Grand Cherokee, savukārt, augšējā daļa ir no jauna veidota , kurā iebūvētas četras apaļas ventilācijas atveres, kas nostiprinātas ar 16 skrūvēm (14 no tām ir funkcionālas), uzsverot automobiļa mehāniskās un tehniskās īpašības. Uz stūres un pārnesumu pārslēga redzams Jeep logotips hromētā gredzenā ar dekoratīviem skrūvju galvu elementiem, šādi turpinot dizaina tēmu. Mērinstrumentu rādījumus jebkurā diennakts laikā var viegli saskatīt simetriskajā četru ciparnīcu mērinstrumentu nodalījumā ar LED apgaismojumu un melnajām ciparnīcām, kuru iedaļas ir baltā, bet rādītājbultiņas sarkanā krāsā.
Veidojot Jeep Commander, obligāts noteikums bija vienlīdz ērti iesēdināt automobilī septiņus pasažierus un nodrošināt labāko apvidus automobiļa caurgājamību, kā arī patīkamu gaitu, braucot pa ceļiem. Līdz ar to, Jeep konstruktoru komanda izmantoja savā klasē vadošā automobiļa elementus: aprīkoja Commander ar identisku 4 x 4 riteņu piedziņas sistēmu, piekari un jaudas pārvades iekārtu kā vairākkārtēji apbalvotajam Jeep Grand Cherokee, tai skaitā, uzstādot neatkarīgo priekšējo piekari un stūres iekārtu ar atšķirīgu stūrēšanas spēka pārvadu.
No šī brīža, jaunais spetiņvietīgais Jepp Commander ar jauno 3,0 litru CRD V-6 dīzeļdzinēju un pieejamiem diviem V-8 benzīna dzinējiem, tai skaitā 5,7 litru HEMI® dzinēju ar cilindru atslēgšanas funkciju MDS (Multi-Displacement System), kļūs par nenoraidāmu piedāvājumu daudziem klientiem Eiropā un citos pasaules tirgos.
Uzņēmumā „Daimler Chrysler” izstrādātais 3,0 litru CRD dzinējs ir nākošās paaudzes dzinējs, kurš sniedz savā klasē labāko jaudas un griezes momenta attiecību – nodrošinot milzīgu vilkšanas spēku un ekonomisku degvielas patēriņu. Balstoties uz Mercedes-Benz” jaunāko tehnoloģiju, „Bosch” augstspiediena degvielas inžektoram (1600 un vairāk bāri), mainīgās ģeometrijas turbo pastiprinātājam un četriem vārstiem uz katru cilindru, jaunais V-6 dzinējs atbilst izplūdes gāzu standartam „Euro 4”. Papildus, Jeep Commander dīzeļdzinēja izplūdes sistēma standarta komplektācijā ir aprīkota ar dīzeļdegvielas filtru.
3,0 litru CRD dzinējs ir saslēgts ar piecpakāpju automātisko transmisiju W5A580, kura nodrošina pārnesumu maigu pārslēgšanos un optimālu dīzeļdzinēja degvielas patēriņu. Piecpakāpju automātiskā transmisija 5-45RFE, kas tiek komplektēta kopā ar 5,7 litru HEMI® un 4,7 litru V-8 dzinējiem ir noregulēta, lai pārnesumu pārslēgšana būtu nevainojama un sniegtu Jeep Commander lielāku vilktspējas jaudu.
Standarta komplektācijā ietilpstošās elektroniskās stabilitātes programma (ESP) palīdz vadītājam veikt saražģītus manevrus uz visa veida ceļa segumiem. ESP saņem signālus no sensoriem, kas izvietoti noteiktos automobiļa mezglos, un nosaka piemērotāko bremzēšanas un paātrinājuma spēku, šādi uzturot braukšanas virziena stabilitāti.
Starp savas klases automobiļiem Quadra-DriveII® ir viena no modernākajām četru riteņu piedziņas pārnesumu transmisijām, kas sniedz Jeep Commander labāko saķeri ar virsmu. Elektroniski ierobežotie vilknes diferenciāļi – gan priekšējie, gan aizmugurējie – sniedz vadītājam labākās iespējas braukt bezceļu apstākļos.
Quadra-DriveII® nodrošina griezes spēka elektronisku sadalīšanu starp priekšējo un aizmugurējo asi. Šādas sadalīšanas rezultātā, griezes momenta pārvadīšana notiek ātrāk un gandrīz 100% no griezes spēka var novirzīt uz jebkuru no četriem riteņiem.
Tāpat, kā visi „Chrysler” grupas automobiļi, arī Jeep Commander ir konstruēts, lai uzlabotu ne tikai automobiļa vadāmību un spēju izvairīties no negadījumiem, bet arī lai nodrošinātu pilnīgu aizsardzību sadursmēs. Commander aizsardzības iekārta sastāv no vairākpakāpju priekšējiem gaisa drošības spilveniem, pagarināta darbības laika sānu logu gaisa drošības spilveniem pie visām trīs sēdekļu rindām, sēdekļu drošības jostas ar spriegotājiem un slodzi ierobežojošām atspolēm, kā arī no vadītāja drošības jostu piesprādzēšanas atgādinājuma sistēmas BeltAlert®.
labs auto man tiik labs izskats utt