Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

7 vietīgais «Jeep Commander» auto jau Latvijā 8

 
4.aprīlis 2006 9:44

Jeep Commander ir apveltīts ar klasisku dizainu un ir pirmais Jeep automobiļu klāstā ar standarta komplektacijā esošajām trīs sēdekļu rindām, kurās var ietilpt pat līdz septiņiem pasažieriem, kas nodrošina ērtu atbalstu un braukšanu.

Straujais un raupjais pilnpiedziņas apvidus automobilis ir konstruēts, lai veiktu Jeep automobiļu raksturīgo brauktspēju, vienlaicīgi nodrošinot augstāku veiktspēju, plašāku funkcionalitāti, kā arī modernākās drošības un aizsardzības tehnoloģijas.



No jauna konstruētie trīs rindu sēdekļi braukšanu padara patīkamu. Katra nākošā sēdekļu rinda ir novietota nedaudz augstāk par iepriekšējo līdz ar to nodrošinot pasažieriem nevainojamu pārredzamību visos virzienos.



Otrās un trešās rindas sēdekļu atzveltnes iespējams nolocīt uz priekšu, izveidojot līdzenu vietu kravu pārvadāšanai. Lai sniegtu maksimālu komfortu, Jeep Commander trešā sēdekļu rinda ir aprīkota ar apsildīšanas, ventilācijas un gaisa kondicionēšanas sistēmu.Tā ir pilnībā neatkarīga no priekšējās sistēmas, kas nodrošina karstā un aukstā gaisa padevi uz vienu atveri iebūvētu sānu apakšējā daļā un divām riņķveida regulējamām atverēm salona aizmugurējās daļas sānu malās. Paaugstinātais jumts sniedz maksimālas ērtības pasažieriem otrajā un trešajā sēdekļu rindā. Ir jumta priekšējās daļas lūka un divas Command-View™ lūkas virs otrās rindas sēdekļiem.



Mērinstrumentu paneļa apakšējā daļa ir identiska kā automobilim Grand Cherokee, savukārt, augšējā daļa ir no jauna veidota , kurā iebūvētas četras apaļas ventilācijas atveres, kas nostiprinātas ar 16 skrūvēm (14 no tām ir funkcionālas), uzsverot automobiļa mehāniskās un tehniskās īpašības. Uz stūres un pārnesumu pārslēga redzams Jeep logotips hromētā gredzenā ar dekoratīviem skrūvju galvu elementiem, šādi turpinot dizaina tēmu. Mērinstrumentu rādījumus jebkurā diennakts laikā var viegli saskatīt simetriskajā četru ciparnīcu mērinstrumentu nodalījumā ar LED apgaismojumu un melnajām ciparnīcām, kuru iedaļas ir baltā, bet rādītājbultiņas sarkanā krāsā.

Veidojot Jeep Commander, obligāts noteikums bija vienlīdz ērti iesēdināt automobilī septiņus pasažierus un nodrošināt labāko apvidus automobiļa caurgājamību, kā arī patīkamu gaitu, braucot pa ceļiem. Līdz ar to, Jeep konstruktoru komanda izmantoja savā klasē vadošā automobiļa elementus: aprīkoja Commander ar identisku 4 x 4 riteņu piedziņas sistēmu, piekari un jaudas pārvades iekārtu kā vairākkārtēji apbalvotajam Jeep Grand Cherokee, tai skaitā, uzstādot neatkarīgo priekšējo piekari un stūres iekārtu ar atšķirīgu stūrēšanas spēka pārvadu.

No šī brīža, jaunais spetiņvietīgais Jepp Commander ar jauno 3,0 litru CRD V-6 dīzeļdzinēju un pieejamiem diviem V-8 benzīna dzinējiem, tai skaitā 5,7 litru HEMI® dzinēju ar cilindru atslēgšanas funkciju MDS (Multi-Displacement System), kļūs par nenoraidāmu piedāvājumu daudziem klientiem Eiropā un citos pasaules tirgos.



Uzņēmumā „Daimler Chrysler” izstrādātais 3,0 litru CRD dzinējs ir nākošās paaudzes dzinējs, kurš sniedz savā klasē labāko jaudas un griezes momenta attiecību – nodrošinot milzīgu vilkšanas spēku un ekonomisku degvielas patēriņu. Balstoties uz Mercedes-Benz” jaunāko tehnoloģiju, „Bosch” augstspiediena degvielas inžektoram (1600 un vairāk bāri), mainīgās ģeometrijas turbo pastiprinātājam un četriem vārstiem uz katru cilindru, jaunais V-6 dzinējs atbilst izplūdes gāzu standartam „Euro 4”. Papildus, Jeep Commander dīzeļdzinēja izplūdes sistēma standarta komplektācijā ir aprīkota ar dīzeļdegvielas filtru.

3,0 litru CRD dzinējs ir saslēgts ar piecpakāpju automātisko transmisiju W5A580, kura nodrošina pārnesumu maigu pārslēgšanos un optimālu dīzeļdzinēja degvielas patēriņu. Piecpakāpju automātiskā transmisija 5-45RFE, kas tiek komplektēta kopā ar 5,7 litru HEMI® un 4,7 litru V-8 dzinējiem ir noregulēta, lai pārnesumu pārslēgšana būtu nevainojama un sniegtu Jeep Commander lielāku vilktspējas jaudu.

Standarta komplektācijā ietilpstošās elektroniskās stabilitātes programma (ESP) palīdz vadītājam veikt saražģītus manevrus uz visa veida ceļa segumiem. ESP saņem signālus no sensoriem, kas izvietoti noteiktos automobiļa mezglos, un nosaka piemērotāko bremzēšanas un paātrinājuma spēku, šādi uzturot braukšanas virziena stabilitāti.

Starp savas klases automobiļiem Quadra-DriveII® ir viena no modernākajām četru riteņu piedziņas pārnesumu transmisijām, kas sniedz Jeep Commander labāko saķeri ar virsmu. Elektroniski ierobežotie vilknes diferenciāļi – gan priekšējie, gan aizmugurējie – sniedz vadītājam labākās iespējas braukt bezceļu apstākļos.

Quadra-DriveII® nodrošina griezes spēka elektronisku sadalīšanu starp priekšējo un aizmugurējo asi. Šādas sadalīšanas rezultātā, griezes momenta pārvadīšana notiek ātrāk un gandrīz 100% no griezes spēka var novirzīt uz jebkuru no četriem riteņiem.

Tāpat, kā visi „Chrysler” grupas automobiļi, arī Jeep Commander ir konstruēts, lai uzlabotu ne tikai automobiļa vadāmību un spēju izvairīties no negadījumiem, bet arī lai nodrošinātu pilnīgu aizsardzību sadursmēs. Commander aizsardzības iekārta sastāv no vairākpakāpju priekšējiem gaisa drošības spilveniem, pagarināta darbības laika sānu logu gaisa drošības spilveniem pie visām trīs sēdekļu rindām, sēdekļu drošības jostas ar spriegotājiem un slodzi ierobežojošām atspolēm, kā arī no vadītāja drošības jostu piesprādzēšanas atgādinājuma sistēmas BeltAlert®.

 
Visi komentāri
 
197033. viesis 4.aprīlis 2006 9:58
0 0 Atbildēt

labs auto man tiik labs izskats utt

197038. viesis 4.aprīlis 2006 10:04
0 0 Atbildēt

subjektīvs viedoklis - man ne īpaši... it kā gribējuši izveidot kaut ko līdzīgu hummer robustajam dizainam, bet kaut kāds neproporcionāls sanācis.

varbūt ka dzīvē būs savādāk...

197043. viesis 4.aprīlis 2006 10:11
0 0 Atbildēt

Auto nav slikts bet shitaadu murgojumu ir gruuti lasiit, piemeeram taa pati aatrumkaarba W5A580 - nu ljoti daudz ko man pasaka par auto vai par taas labajaam iipashiibaam. Taapat arii tas ka vairaakas vietas ir ir kaut kas kas ir labaakais savaa klasee - nu vienkaarshi uzkriitoshi stulbi izklausaas + arii uzreiz zuud ticamiibas moments. Ja butu izveeleejushies kaut vai dazjaadus vaardus taa labaaks apziimeeshani veel vareetu lasiit.

Un vel par garu viss shis reklaamraxts (pie visaam taam lietaam ko uzskatu par marazmaini uzraxtiitaam) talaak par pusi vienkaarshi nelasiiju.

197044. viesis 4.aprīlis 2006 10:11
0 0 Atbildēt

197038. viesis - nav tur nekā no Hummer, normāls Čeroka (nu tā -> līdz'99.) pēcnācējs. Tik tā priekša tāda, na ļubiķeļa.

197046. viesis 4.aprīlis 2006 10:13
0 0 Atbildēt

WALA - priecājies, ka pēc katra Jeep nav kopirajta zīmīte, kā bija pirms laika :)

197113. viesis 4.aprīlis 2006 12:37
0 0 Atbildēt

A kur info par cenjnjikiem (vismaz orienteejoshiem)

197115. viesis 4.aprīlis 2006 12:40
0 0 Atbildēt

Ko noziimee 14 funkcionaalaas skruuves pie ventilaacijas atvereem ????? Kaukaa nav skairds.

197211. viesis 4.aprīlis 2006 16:09
0 0 Atbildēt

Nu - tulkotājs gan pa pirmo... :-)

Kkā gan šim auto ģeometrija ne tuvu nav pat tik laba, kā Grandčirim, tā kā par bezceļu braukšanu nu nevajadzētu sevišķi plātīties. Esp., incanti būs, kad tiešām "gandrīz 100%" HEMI V8 jauda nonāx uz to vienu ripulīti, & tur izrādīsies laba riepa ar kārtīgu saķeri. Mans domā, ka "cibiric" vien būs pusasij vai kādam citam transmisijas elementiņam... :-/

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

NOx sensoru tehnisko izaicinājumu risinājumi

NOx sensori (slāpekļa oksīda sensori) spēlē nozīmīgu lomu mūsdienu transportlīdzekļos, it īpaši dīzeļdzinējos. Mērot slāpekļa oksīdu (NO un NO₂) daudzumu auto izplūdes gāzēs, tie optimizē izplūdes gāzu attīrīšanas sistēmu veiktspēju, kā piemēram, SCR (selektīvā katalītiskā reducēšana) sistēmas darbību. Lasīt vairāk

 

Elektrisko Golf palīdzēs izstrādāt amerikāņu jaunuzņēmums Rivian 7

Volkswagen apņēmies elektriskā Golf izstrādē iesaistīt nesen iegūto partneri, amerikāņu jaunuzņēmumu Rivian, solot, ka ikoniskais modelis atgriezīsies 2029. gadā. Lasīt vairāk

 

Nepilni 58 000 eiro - Škoda atklāj jaunā Kodiaq RS cenu (+ FOTO) 1

Čehijas autoražotājs atklājis jaunā Kodiaq RS cenu. Vācijas tirgū krosovera sportiskās modifikācijas cena sāksies no atzīmes 57 900 eiro. Lasīt vairāk

 

Aurus? – lai nu paliek, Krievijas valdība atkal pārsēžas uz BMW 7.sēriju 6

Krievijas valdība nespēj atturēties no kārdinājuma pārsēsties uz glaunajiem vācu limuzīniem, pašmāju lepnumam Aurus, kuriem “analogu pasaulē nav”, iedodot kurvīti. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti