Inserviss piedāvā izdevīgus auto līzinga nosacījumus 42

 
4.aprīlis 2006 12:03

Šā gada aprīlī un maijā viena no lielākajām līzinga kompānijām SIA "Inserviss Group" ievērojami pazeminājusi auto līzinga procentu un atvieglojusi tā noformēšanu gan jau esošiem, gan jauniem klientiem, vienlaicīgi piedāvājot individuālu pieeju un papildus bonusus.

"Inserviss Group" piedāvā kredītu un līzingu gan fiziskajām, gan juridiskajām personām. Firmā individuāli izskata katra klienta vēlmes un izvērtē arī citu līzinga kompāniju solītos atmaksas procentus, piedāvājot izdevīgākos finanšu līzinga nosacījumus.

Īpaši izdevīgi nosacījumi aprīlī un maijā ir apdrošināšanai. Kasko un OCTA apdrošināšana tiek piedāvātas par sevišķi labām cenām, turklāt KASKO iespējams noformēt arī uz līzinga.

Gadījumos, kad iegādātais auto nav jauns, "Inserviss Group" tā iegādei piedāvā naudas kredītu, turklāt, ja auto pirkumam pietrūkst tikai daļa līdzekļu, līzinga kompānija nepieciešamo finansējumu piedāvā, individuāli vienojoties ar klientu par tam izdevīgāko risinājumu.

Ļoti izdevīgi ir kreditēšanas termiņi – līdz 72 mēnešiem, turklāt gadījumos, kad aizdevuma summa tiek atmaksāta ātrāk, klients ievērojami ieekonomē savu naudu

"Inserviss Group" ciešā sadarbība ar auto tirgotājiem arī reģionos nodrošina operatīvu auto iegādi jebkurā Latvijas pilsētā.

Ērta līzinga noformēšana tiek piedāvāta www.inserviss.lv, kur, klientam aizpildot "Ātrā auto kredīta" anketu, jau 1 stundas laikā tiek sniegta atbilde par kredīta piešķiršanu.

Katram klientam, kurš noformēs auto līzingu "Inserviss Group," tiek piešķirta atlaižu karte, ar kuru klienti var izdevīgi iegādāties auto preces un saņemt citus pakalpojumus. Lētākas cenas degvielai, precēm un pakalpojumiem auto līzinga klientiem tiks piedāvātas arī "Statoil" degvielas uzpildes stacijās. Pēc kredīta apmaksas klients iegūst klienta Zelta karti, kura garantē vēl izdevīgākus kredīta procentus saviem nākotnes pirkumiem, sadarbojoties ar „Inserviss Group."

"Inserviss Group" savu darbību uzsākusi 1995. gadā, piedāvājot klientiem un sadarbības partneriem, visplašāko pakalpojumu klāstu un visizdevīgākos kredīta procentus. 11. gados kompānija ir izaugusi par lielu un stabilu kredīta kompāniju, kas piedāvā savus pakalpojumus 68 filiālēs Latvijā, no kurām Rīgā atrodas 30.

 
Visi komentāri
 
197120. viesis 4.aprīlis 2006 12:51
0 0 Atbildēt

Nu kur vel izdevigāk.

Kad atnācu ņemt pie viņiem līzingu uz mašīnu, gribēja lai es vecāku dzīvokli ieķilāju un vel kā garantus vecākus vai draugus paņēmu.

Kautgan ar algu bija pilnīgi pietiekoši.

Aizgāju uz citu kantori un bez rpoblēmam visu nokārtoju.

P.S. Pie tam ar tādu attieksmi pret klientu ..., ka pat negribās vairs dzirdēt par tādu kantori.

197122. viesis 4.aprīlis 2006 12:56
0 0 Atbildēt

Ko tāds reklāmraksts te gaisu jauc?

197147. viesis 4.aprīlis 2006 13:41
0 0 Atbildēt

Ja kāds tomēr riskēs līzingu kārtot šajā šaraškina kantorī, uzmanīgi izlasiet VISU līgumu! Un skaitiet to cik pārmaksājat, nevis % likmi!!!

197150. viesis 4.aprīlis 2006 13:45
0 0 Atbildēt

Bet ja kavēsiet maksājumus, jums būs darīšana ar Inserviss analītisko nodaļu :))

197154. viesis 4.aprīlis 2006 13:49
0 0 Atbildēt

Un ja gadījumā jūs nesamaksāsiet laicīgi ikmēneša maksājumu, tad pie jūsu durvīm pieklauvēs vīri bez kakla un skaidrā krievu valodā apjautāsies kā jums ar veselību un vai nevēlaties izmest līkumu līdz Biķernieku mežam :)

197157. viesis 4.aprīlis 2006 13:55
0 0 Atbildēt

Ko nozīmē "kavēt maksājumu"? Paņemt naudu, nezinot vai varēsi atdot?

197166. viesis 4.aprīlis 2006 14:07
0 0 Atbildēt

pats rēcīgākais teikums visā tekstā :D:D:D

Firmā individuāli izskata katra klienta vēlmes un izvērtē arī citu līzinga kompāniju solītos atmaksas procentus, piedāvājot izdevīgākos finanšu līzinga nosacījumus.

197170. viesis 4.aprīlis 2006 14:12
0 0 Atbildēt

šitas kantoris ir pārāk kāšķīgs un piekasīgs - labāk jau tad kārtot lietas ge money kantorī. tur attieksme cilvēciskāka, arī bez ierunām un procentiem ļaus lizingu samaksāt pirms termiņa. Bet, inservisā, soda naudas vienmēr reali sāk skaitīt jau par pāris dienu kavējumu. TV kasti varbūt pie šiem var pirkt, bet auto gan diez vai.

197195. viesis 4.aprīlis 2006 15:19
0 0 Atbildēt

Mēģinājums dabūt kredītu inservisā parasti beidzas ar inservisa darbinieku mēģinājumu dabūt no klienta dzīvokli , īpašumus u.t.t. Riktīgs meļu un apkāsēju kantoris .

Līdzīgi kā augstāk minēja , pērkot velosipēdu 130 Ls vērtībā , mēģināja izspiest dzimtas dzīvokļa ieķīlāšanu .

Ir pilna Lavija ar nesalīdzināmi cilvēcīgākiem kantoriem .

Diezi kurš šo rakstu te ielipināja :?

197205. viesis 4.aprīlis 2006 15:52
0 0 Atbildēt

arī ņēmu auto pie viņiem līzingā... 1) piezvanīju, par pirmo iemaksu pateica vienu ciparu 2) aizgāju, cipars jav augstāks 3) kamēr kārtoju papīrus tikmēr jav cipars atkal paugstinājies... bet auto bij nepieciešams un pārmesties uz citu kantori nebija vairs laika, tāpēc ņēmu vien pie viņiem... sākumā pirmā iemaksa tika uzrēķināta uz ~500Ls bet galu beigās samaksāju stingri aiz 700 ibiom.

pārmaksa sanāk pamatīga, tiešām iesaku cilvēkiem kārtīgi izrēķināt cik ir pirmā iemaksa + ikmēneša maksājums.... un vēl šitas kantoris ņem naudu par pakalpojumiem ko viņi reāli nesniedz, tb par notāra pakalpojumiem man noplēsa 40Ls, bet reāli valsts noteiktā nodeva pie notāra par šo pakalpojumu bij' ~3,5 Ls un uz jautājumu vai varu izmantot savu notāru, atbilde loģiski bija noraidoša. + vēl darbinieku attieksme un valsts valodas zināšanas maigi izsakotis ir vājas.

Šī bija pirmā un pēdējā reize, kad sasējos ar šito šaraškinu kantori!

197214. viesis 4.aprīlis 2006 16:14
0 0 Atbildēt

Kāds paziņa man lielījās... tipa pazīstot labi kādu no to anālītiskās nodaļas, dzīve kā medus lētā tehnika, gan sadzīves gan datoru un auto... ar lielu prieku šamējie gaida lai kāds nokavē maxājumu... protams protams - prātīgiem ar parādu piedzinējiem nav jāsaskaras, bet ir jau arī luņi kas neaprēķina savas spējas ne uz mobilo, gan auto!!! Bet citos kredītu kantoros primārais ir dabūt savu naudu un peļņu, a Inservisā vēl uzvārīties uz luņu nemaksātāju rēķina(kuri izrādās ir pietiekoši)

197215. viesis 4.aprīlis 2006 16:15
0 0 Atbildēt

ir ok man paveicās. viņi visaugstāk novērtēja man vēlamo auto un lietas nokārtoju 1 dienā pāris stundās un nemaz tik dārgi nesanāca G monē prasīja to pašu un stipri lielāku iemaksu. es gan biju šoto pircis jau kaut kādu zelta karti arī bija. Ā un ja nebūtu padirsis kaut kādu reklāmas lapeli būtu vēl mazāki %.

197217. viesis 4.aprīlis 2006 16:21
0 0 Atbildēt

Tie nav tie, kas tos sportistus boksa klubā piekāva, par to, ka paņēma auto līzingā un nemaksāja :))

197220. viesis 4.aprīlis 2006 16:26
0 0 Atbildēt

Aicina parakstīt nelikumīgu līgumu [2]

Svetlana Leitāne, Latvijas Avīze

Svētdiena, 13. novembris (2005) 02:00

Līzinga kompānijas prasa liekus procentus, piemēro nesamērīgus sodus un nenorāda gada procentu likmi.

Pirms mēneša Patērētāju tiesību aizsardzības centra direktore (PTAC) Baiba Vītoliņa nāca klajā ar paziņojumu, ka daudzas līzinga kompānijas neievēro likumā noteiktās prasības, tādējādi tiek pārkāptas patērētāju tiesības. Toreiz B. Vītoliņa konkrētus piemērus neminēja.

Pēc viņas paziņojuma «Latvijas Avīzē» vērsās lasītāji, kuriem bija aizdomas, ka konkrētas kompānijas – «GE Money», «Inserviss Group» un «Elkor Līzings» neievēro likumu, līdz ar to līgumos iekļauj nekorektus punktus.

Lai gan Latvijā jau piecus gadus ir spēkā Ministru kabineta (MK) «Noteikumi par patērētāja kreditēšanas līgumu», vairāki uzņēmumi ignorē tā prasības, saka B. Vītoliņa. Līzinga kompānijām, informējot klientu par pakalpojuma noteikumiem, jāsniedz precīza un nepārprotama informācija. Informatīvajos materiālos kompānijām obligāti jāuzrāda gada procentu likme, savukārt soda procentus par līguma nepildīšanu drīkst aprēķināt tikai no preces vērtības nenomaksātās summas, nevis no pamatvērtības.

«Dažreiz līgumi var būt uzrakstīti tik nesaprotamā valodā, ka diez vai klientam gribas iedziļināties visos sarežģītajos noteikumos. Viņš paļaujas uz kompāniju, bet tā ne vienmēr korekti izturas pret savu klientu,» uzsver PTAC vadītāja.

B. Vītoliņa atzīmē, ka bieži vien uzņēmumi līgumos nosaka netaisnīgus noteikumus, prasa maksāt procentus par to summu, kas jau samaksāta, piemēro soda naudu, ja klients par līzingu vēlas samaksāt ātrāk, nekā tas noteikts līgumā, kā arī neievēro noteikumus par to, kā aprēķināma gada procentu likme.

Drastisks līgumsods

Aplūkojot «Inserviss Group» līgumu, pirmais, kas piesaistīja manu uzmanību, – ikmēneša procenti. Līgumā norādīts, ka tas ir 1% no atlikuma, kas ir 1,11 lati. Pēc teksta var noprast, ka procenti tiek aprēķināti no atlikušās, neatmaksātās aizdevuma summas, taču tad jāvaicā, kāpēc to apmērs ir nofiksēts – 1,11 lati? Ja ikmēneša procentu maksa norādīta tikai procentos, tad skaidrs ir tas, ka ar katru mēnesi šī maksa samazinās. Savukārt ja ir norādīta konkrēta summa, tad iznāk, ka neatkarīgi no tā, kāds atlikums palicis, klientam jāmaksā 1,11 lati.

Līgumu parādīju arī LTAC direktorei B. Vītoliņai. Apskatoties to, viņa atzina, ka līdzīgu «Inserviss Group» līgumu centrs jau ir vērtējis. «Jā, tajā ir daudz neskaidrību un netaisnīgi noteikumi,» atzīmē PTAC vadītāja. Tā, piemēram, līgumā norādītas dažādas procentu likmes – ikmēneša procenti 1%, līguma kontrole 2%, kā arī tiek iekļauta ikmēneša apkalpošana, kas ir 60 santīmi. Taču gada likme nav norādīta, kaut gan noteikumi to paredz. Tādējādi cilvēkam nav skaidrs, cik tad īsti viņam jāsamaksā. Ir skaisti parādīts, ka ikmēneša procents ir 1%, bet līguma kontrole 2% un 60 santīmi, kas tiek iekasēti par apkalpošanu, palielina procentlikmi. Iznāk, ka ikmēneša likme ir ap 3,5%, nevis, kā norādīts līgumā, 1%.

Savukārt cits līguma punkts nosaka sodu, kas, pēc PTAC vadītājas domām, ir nesamērīgi liels. Proti, ja aizņēmējs noteiktajā termiņā nav atmaksājis aizdevējam naudas līdzekļus, tad aizņēmējs maksā līgumsodu viena procenta apmērā no kavētā maksājuma parāda summas. Ja kavējums ir vairāk par piecām dienām, papildus tiek piedzīts līgumsods 85% apmērā, bet, ja tas ilgst vairāk par desmit dienām, tad aizdevējs ir tiesīgs piedzīt visu naudas līdzekļu summu ar visiem procentiem, apkalpošanu un līgumsodiem. «Drastisks līgumsods,» saka B. Vītoliņa.

Jautāta, vai MK noteikumi to aizliedz, viņa atbild: «Nav jau tā, ka aizliegtu vai atļautu. Bet noteikumos teikts, ka netaisnīgs ir tas, kas uzliek neproporcionālu līguma sodu. Un mēs uzskatām, ka šajā gadījumā tas ir neproporcionāli liels.«

Lai noskaidrotu «Inserviss Group» viedokli, sazinājos ar juridiskās nodaļas pārstāvi Viktoru Gedolu. «Mēs labprāt risinātu šos jautājumus ar pašiem klientiem. Es nevaru telefoniski paskaidrot, vai sods ir proporcionāls vai ne, neredzot līgumu,» saka uzņēmuma pārstāvis.

– Vai kompānijai ir līgumi, kas nosaka šādu sodu?

«Principā pret katru klientu ir individuāla attieksme. Ja viņš nemaksā un slēpjas, tad, protams, mēs piemērosim maksimālu sodu. Un, jo ilgāk kavē, jo lielāks sods. Taču, ja viņam ir finansiālas grūtības un klients uzraksta iesniegumu, lai nepiemērojam sodu, tad mēs to arī nedarīsim,» skaidro V. Gedola.

Interesanti likās arī tas, ka «Inserviss Group» noteica papildu līgumsodu simt latu apmērā par nepatiesām, neprecīzām, nepilnām ziņām. Kā arī par to, ja šo ziņu izmaiņas netiek paziņotas aizdevējam piecu dienu laikā no to iestāšanās datuma. «Šie noteikumi ir netaisnīgi. Tie nav proporcionāli. Pārāk īss termiņš un pārāk liels sods,» tā B. Vītoliņa.

«Ja es mainu pasi un par to nepaziņoju kompānijai piecu dienu laikā, man liks maksāt simts latus?» vaicāju «Inserviss Group» pārstāvim.

«Es pat neatceros, ka tāds punkts ir. Varētu būt. Bet, ja jūs pajautāsiet, vai mēs piemērosim sodu par to, ja klients maina pasi, dzīvesvietu utt. un par to nepaziņo mums, tad mana atbilde ir – nē,» atteic V. Gedola.

– Kāpēc tad tāds punkts ir ierakstīts, ja nepiemērosiet?

«Ja cilvēks nemaksā par savu parādu, un, kad mēs viņu meklējam, izrādās, ka ir mainīta dzīvesvieta un viņš nav sazvanāms, tad piemērosim. Šis punkts attiecas tikai uz tiem, kas nepilda savas saistības,» tā V. Gedola.

Taču ar to vien līgumā ietvertā informācija nepārstāja izbrīnīt. Kompānija nosaka sodu 2% apmērā no līguma kopējās summas, ja aizņēmējs lauž līgumu. Vai iznāk tā – ja klients vēlas atmaksāt kredītu ātrāk, par to viņam jāmaksā soda nauda.?

«Nē. Šo sodu piemēro tikai tādos gadījumos, kad klients, piemēram, pēkšņi atsakās no preces. Mēs savu darbu būsim padarījuši, būs arī izdevumi, un tad sods tiek piemērots,» skaidro V. Gedola.

Izmanto klientu nezināšanu

B. Vītoliņa piebilst, ja līgumā likme aprēķināta nepareizi, tad tā ir spēkā neesoša. Un tādos gadījumos ir divi veidi, kā var cīnīties ar līzinga kompānijām. Patērētājs ir tiesīgs maksāt procentus, kas noteikti likumā, proti, 6% gadā vai vērsties PTAC.

«Taču lielākā daļa klientu nemaz nenojauš, ka viņiem ir noteikta nepareiza procentu likme. To rēķina pēc speciālas, sarežģītas formulas. Tāpēc klientu nezināšanu kompānijas izmanto savā labā. Viens patērētājs vērsās pie mums ar aizdomām, ka maksā procentus par jau nomaksāto summu. Pēc formulas pārrēķinājām procentus, un tā arī bija!» teic B. Vītoliņa.

Kaut arī «GE Money» bija iniciators diskusijai par patērētāju tiesībām, kompānijas šā gada 18. septembra līgumā netika ievēroti visi MK noteikumi par patērētāju kreditēšanas līgumiem. Piemēram, līgumā nav parādīta gada procentu likme.

«GE Money» līgumā manu uzmanību piesaistīja punkts 2.4., kurā teikts, ka aizņēmējs ir tiesīgs atmaksāt aizdevumu pirms maksājumu grafikā noteiktā atmaksas perioda. Taču procenti par aizdevuma izmantošanu tiek samazināti un aprēķināti par faktisko aizdevuma lietošanas terminu tikai tajā gadījumā, ja aizdevuma pamatsumma tiek dzēsta pilnā apmērā. Kā saka PTAC vadītāja, tas nav likuma pārkāpums, tikai nekorekti attiecībā pret klientu likt viņam maksāt liekus procentus.

Kompānijas juridiskās daļas vadītājs Renārs Bulgakovs taisnojas, ka «GE Money» no 1. septembra pakāpeniski sāka ieviest jaunas līguma formas, kurās sāka norādīt gada procenta likmi. «Uzreiz visos veikalos ieviest šīs jaunas līgumu formas nebija iespējams, jo mums ir daudz sadarbības partneru. Taču tagad tas ir izdarīts un katrā līgumā ir gada procentu likme, kā arī novērstas citas nepilnības,» teic R. Bulgakovs.

Maldinošas reklāmas

Pārsvarā arī reklāmās tiek nosauktas neprecīzas procentu likmes, tādējādi cilvēki tiek maldināti. Pēc B. Vītoliņas teiktā, pavisam nesen kādā radio tika pārraidīta «Inserviss Group» reklāma, kurā tika nosaukta 0,9% likme. «Nedrīkst reklamēt mēneša, nenosaucot gada likmi,» saka centra vadītāja. Arī dažādos bukletos un kompāniju mājaslapās bieži vien tiek ievietota neprecīza informācija, viņa apliecina.

B. Vītoliņa kā vēl vienu būtisku pārkāpumu atzīmē strīdu izskatīšanu. Parasti līgumos iekļauts punkts, kas paredz, ka domstarpības un strīdi var tikt izskatīti tikai šķīrējtiesā. Tā, piemēram, «Elkor Līzings» līgumā iekļāva punktu, kas nosaka, ka jebkurš strīds, domstarpība vai prasība, kas izriet no līguma, tiek galīgi izšķirts Eiropas šķīrējtiesā Rīgā.

«Tas ir netaisnīgi. Patērētāji nezina, kas tā ir par tiesu. Arī šādus punktus lūdzām izslēgt no līgumiem. Patērētāju nedrīkst piespiest parakstīt dokumentus, kur rakstīts, ka visus strīdus izskata šķīrējtiesa. Patērētājs neapzinās, ko tas nozīmē. To, ka viņš atsakās no centra palīdzības, no iespējas risināt strīdu citā tiesā. Klienti nezina, ka šķīrējtiesas lēmums nav pārsūdzams un tas ir par maksu,» skaidro PTAC vadītāja. Arī «GE Money» līgumā teikts, ka strīdi un domstarpības tiek izšķirti BUTO šķīrējtiesā Rīgā. Taču, kā norādīja R. Bulgakovs, arī šis līguma punkts tagad ir mainīts un nosaka, ka strīdus izskata šķīrējtiesa vai tiesa pēc prasītāja izvēles.

PATĒRĒTĀJA VIEDOKLIS

Viktors Bugins: Neesmu speciālists visos līzinga jautājumos un man kā vienkāršam cilvēkam tādam arī nav jābūt. Slēdzot līgumu par līzinga pakalpojumiem, paļaujos uz kompāniju. Un pirms Patērētāju tiesību aizsardzības centra paziņojuma pat prātā nenāca, ka kāda līzinga kompānija neievērotu patērētāju tiesības.

Pirms kāda laika «GE Money» iedeva man preci uz līzinga. Tagad, kad skatos līgumā, rodas tāda sajūta, ka tajā aprēķināšanas kārtība ar nodomu ir samudžināta, lai uzskatāmi nebūtu saprotams, kas un par ko tiek maksāts. Līgumā norādītas dažādas procentu likmes, un, pat iedziļinoties, ne visu skaidri saprotu.

Nav skaidrs, kādi ir kopējie aizdevuma procenti, no kuriem tiek aprēķināta aizdevuma atlīdzība, un citas lietas. Laiks, kas atvēlēts līguma izvērtēšanai, izdarot pirkumu, parasti ir neliels. Tāpēc, domāju, patērētājiem nav ne tikai laika, bet arī vēlēšanas analizēt līgumus. Bet kompānijas to izmanto.

Materiāls

197224. viesis 4.aprīlis 2006 16:39
0 0 Atbildēt

And my inserviss favourite :DD:D:D:D

www.apollo.lv/portal/news/82/articles/37974

197226. viesis 4.aprīlis 2006 16:40
0 0 Atbildēt

Nu nezinu-masiinu gan neesmu pircis,bet visaadu kuinju gan.Ja laikus samaksaa,neviens uz mezhu neved...

Labaa zina ir taa,ka vienam ar otru konkureejot % kritiisies.:)

197238. viesis 4.aprīlis 2006 18:20
0 0 Atbildēt

Kad pirku pirmo autinju zondeeju kaadus triis vai chetrus liizinga kantorus "Inserviss" izskatiijaas vissuudigaak no visiem jo kjipa vislielaakaa pirmaa iemaksa par mashiinu. Kad jau autinjsh tika noskatiits ar konkreeto autinju jau griezos atkaartoti visaas kompaanijaas izraadijaas ka "Inserviss"am vaig vismazaak pikji lai ar autinju aizripotu no placha, Jo paareejaam kompaanijaam sanaak par autinju iemaksaat mazaak bet paareejie izdevumi daargaaki (notaari, komerckjiilas, apdroshinaashanas, utt.).

Tagad jau maksaaju par citu autinju un sadarbojos tikai ar vinjiem.

P.S.

Kad njeemu pirmo autinju mana krediit veesture sastaaveeja no pirms diviem gadiem pirktas veljasmashiinas pa 140Ls.

197244. viesis 4.aprīlis 2006 18:55
0 0 Atbildēt

INSERVISS ir vissuudiigaakais kantoris, kas darbojas pakalpojumu sfeeraa ar kaadu man jebkad ir naacies sastapties..

kad pirku autinju gribeeju dalju no summas njemt liizingaa.. taa kaa sis sasodiitais kantoris man atrodas eerti piebraucamaa vietaa (Ogree) iegriezos pie siem.. un interneta reklaama likaas ok.. taatad, vinjiem ir 3% liiguma apkalposanas maksa.. plus 25 lati par darijuma noformeesanu.. plus 1 lats katru meeesi par kaut ko plus veel vienkaarsi %.. attieksme pret mani bija it kaa es to naudu nevis aiznemties gribeetu, bet nozagt.. katru pusstundu vinjiem mainiijaas nosaciijumi un skaidrojumi dazaadaam lietaam.. nonjeemies ar siem 3 dienas, pasuutiju sos (pilnā šī vārda nozīmē..).. aizgāju pie hansalīzinga un to pašu dabūju pusdienas laikā uz 3x!!! izdevīgākiem nosacījumiem..

vēl viens pimērs.. čoms pirka autiņu.. iegrizās arī pie šiem.. summa 6500 Eur.. pa četriem gadiem kopā būtu pārmaksajis 1900 Lvl!!! Hansalīzingā tikai 900 Eur..

plus veel visiem pirkumiem sie prasa visus nekastumaos iipasus uzraadiit utml..

un veel daudz piemerau, ko esmu dzirdeejis vareetu izstaastit...

plus veel tas, ka latviski knapi saprot..

utt utjp... :)

197245. viesis 4.aprīlis 2006 18:56
0 0 Atbildēt

P.S. ja kaadam inservisistam par ieprieks uzrakstiito ir kaadas probleemas vai komentaari varu pateikt kaa mani sauc un kur dziivoju un esmu ar mieru pastaastit visu iepriekseejo un veel vairaak...

197247. viesis 4.aprīlis 2006 19:05
0 0 Atbildēt

Man bija līdzīgi. Liepājā nopirku caur Inservisu mūzikas centru. Pusgadu pēc tam , kad jau viss bija nomaksāts, šie zvana, ka nav divi maksājumi veikti. Tā, kā visas kvīti akurāti bija sakrātas, tad tos bezsmadzeņa radījumus bez kakliem, kas skai'tījās parāda piedzinēji, vienkārši pasūtīju d...t. Lai nu ar ko, bet ar Inservisu labāk nesaistieties!

197250. viesis 4.aprīlis 2006 19:43
0 0 Atbildēt

Caur inservisu pirms jau vairākiem gadiem pirku PC, pārmaksaaju tā ka maz neliekās ! Tad jau labāk no kataloga pasūtīt, ja nepatiik suutu atpakalj :)

maxxim kidding !

197254. viesis 4.aprīlis 2006 19:57
0 0 Atbildēt

nu tā pārmaksāšana būtu mazākais.. var uzzināt visus nosacījumus un izlemt, ar varu nespiež.. bet es domāju par attieksmi un servisa kvalitāti.. pilnīgas šausmas...

197258. viesis 4.aprīlis 2006 20:33
0 0 Atbildēt

tur jabut ljoti izmisusham cilvekam, lai ielaistos ar taadu inservisu...

197264. viesis 4.aprīlis 2006 22:20
0 0 Atbildēt

Nevari atdot kredītu? Nav problēma -arī ar vienu nieri var dzīvot ;)

197266. viesis 4.aprīlis 2006 23:05
0 0 Atbildēt

IAUTO REDAKTOR!

Kāpēc sūdīgu preci reklamē???

197272. viesis 5.aprīlis 2006 8:23
0 0 Atbildēt

Vai ta nav skaidrs , kāpēc reklamē ?

197275. viesis 5.aprīlis 2006 9:01
0 0 Atbildēt

Nu Inserviss ir noderigs kad ņem vecākas mašīnas (ap 10.gadiem), bankas jau nekrāmējas ar tādām.Par jaunām jau cita lieta.

197287. viesis 5.aprīlis 2006 10:15
0 0 Atbildēt

inserviss un izdevīgi??? izdevīgi tikai inservisam

197294. viesis 5.aprīlis 2006 10:32
0 0 Atbildēt

turbopiile-Ko Tu cilvēks vari muldēt!!!Ogres kantorī nesaprot latviešu valodu?Viņi visi savā starpā tik latviski vien runā.Kārtoju auto līzinga papīrus un nevienu vārdu krieviski nedzirdēju.Starp citu man tajā kantorī šis jau ir otrais auto un apkalpošana ir normāla un ātra.Atšķirībā no hansabankas arī nedzenā pēc visādām izziņām un neprasīja nekādas ķīlas.No savas puses neko sliktu teikt nevaru.Maksāt vajag savas saistības un viss būs kārtībā.

197298. viesis 5.aprīlis 2006 10:44
0 0 Atbildēt

Regulāri biju izmantojis INSERVIS pakalpojumus neiedzilinoties... bet tad karteejaa liizinga laikaa shie pazvana un saka ka iepriekseejais maksaajums ir izlaists(attapaas peec 1,5 meen) a man sirds mieriiga , visi ceki saglabaati eju kaa paavs raadu reekinus ar smiinu riebiigu - tip ko ta nu shie teiks, a izraadaas ka mksaajis toreiz biju citaa bankaa kur man nav konta un bankas darbiniece bij ko saputrojusi un ne tas konts un nauda kaut kur karaajaas. Nu slikti protams, bet vis riebiigaakaa bij Inservis attieksme - tip viniem viss po, nu tu veciit v babki vlitel utt es pretii - nu tiri piri nnn to gadu sadarbiiba, tip veci nu redziet tas nebij apzinaati - a shie - pats parakstiiji reekinu - taatad vajadzeeja paarbaudiit ciparus , pats vainiig un maxaa ragaa, paspeeju tik piebilst ka vajadzeeja viniem veel ilgaak pagaidiit un tad tik pateikt - lai lielaakas sodanaudas sakraajas. Vaardu sakot dabuuju maxaat un veel kaa!!! AA un galvenais - naakoshreiz kad gaaju (apstaaklu spiests) pie shiem atkal - taadaa riebiigaa balsii veel pateica - tev pienaakas ZELTA klients , bet taka esi zlostnij njeplatiscik, tad tev atkriit - un visas mana puules apeleet pie tirgus likumiem - tip es ilggadiigs klient utt bija velti. VAIRAAK MANI TUR NEREDZEES

197302. viesis 5.aprīlis 2006 10:57
0 0 Atbildēt

Kārtējo reizi nesāk skatīt krimināllietu par sporta skolā sarīkoto grautiņu [4]

LETA

Otrdiena, 4. janvāris (2005) 14:27

Rīgas pilsētas Vidzemes priekšpilsētas tiesa šodien kārtējo reizi nesāka izskatīt krimināllietu, kurā par grautiņa sarīkošanu Latvijas Nacionālās sporta skolas telpās Rīgā, Skanstes ielā, apsūdzēti divi «Inserviss Group» darbinieki.

Lietas izskatīšana tika atlikta, jo uz tiesas sēdi atkārtoti nebija ieradušies divi no četriem cietušajiem. Kā sacīja tiesnese Beatrise Tālere, viens no cietušajiem ir policijas meklēšanā, bet par otru pēdējā neoficiālā informācija liecinot, ka viņš aizbraucis uz Vāciju.

Iepriekš policijas meklēšanā esošo cietušo Valēriju Burnovu tiesas procesā pārstāvēja zvērināts advokāts Juris Marins, taču viņam pašlaik apturētas advokāta pilnvaras. Viņa vietā uz tiesas sēdi cits advokāts nebija ieradies, līdz ar to tiesai nebija informācijas, vai Burnova pārstāvību uzņēmies kāds cits advokāts. Lai to noskaidrotu, tiesa nolēma lietas izskatīšanu atlikt uz vienu dienu.

Nākamā tiesas sēde paredzēta rīt, 5. janvārī, plkst. 10.30.

Kā ziņots, krimināllietā apsūdzēts «Inserviss Group» Kredītdaļas analītiķis Anatolijs Anikejevs un uzņēmuma Informācijas un analītiskās daļas priekšnieks Maksims Gavrilovs. Grautiņā sporta skolā ievainojumus guva četri cilvēki.

Par huligānismu personu grupā ierosinātajā krimināllietā policija toreiz aizturēja sešus vīriešus, viņu vidū bija arī iespējamais grautiņa ierosinātājs Gavrilovs un vēl viens šīs firmas darbinieks. Prokuratūra apsūdzību par huligāniskām darbībām grupā, kas saistītas ar vidēja smaguma miesas bojājumu nodarīšanu un šaujamieroču izmantošanu, uzrādīja Gavrilovam un Anikejevam. Pēdējais apsūdzēts arī par narkotisko vielu neatļautu iegādāšanos vai glabāšanu nelielā apmērā bez nolūka tās realizēt. Abas personas sākotnēji atradās apcietinājumā, bet patlaban kā drošības līdzeklis tām piemērots paraksts par dzīvesvietas nemainīšanu.

Kā iepriekš, atsaucoties uz neoficiāliem avotiem, vēstīja laikraksts «Čas», grautiņš, iespējams, tika sarīkots līzingā iegādātas automašīnas dēļ. Bokseri, kuriem ar beisbola nūjām un pistolēm uzbrukts sporta skolas telpās, bijuši Burnova kriminālā grupējuma pārstāvji. Viņi iepriekš līzingā iegādājušies automašīnu «Mercedes-Benz 500», taču pārtraukuši veikt ikmēneša maksājumus un arī auto nav atdevuši. Šāda klientu rīcība likusi «Inserviss Group» darbiniekam «ķerties pie alternatīvām ietekmēšanas metodēm», rakstīja «Čas».

197305. viesis 5.aprīlis 2006 11:14
0 0 Atbildēt

anonīmajam Nr. 197294. viesim.. Ok, neprecīzi izteicos.. ogres kantorī patiesām runā latviski.. tik pat labi viņi varetu arī ķīniski runāt.. es ar šiem tās trīs dienas pa telefonu norunāju nepārspīlēsu vairak kā padsmit reizes un četras reizes biju tur personīgi.. nepārtraukti kaut kas mainījās viņu nosacījumos un interpretācijās.. un kad nevarējām saprasties lika zvanīt uz Rīgu, kur ar mani runāja puskrieviski..

OK. es pirmo reizi šāda pasākumā iesaistījos bez nekādas iepriekšējas pieredzes un pec viņu aprakssta internetā viss likās daudz daudz savādāk.. bet kad sāka paradīties visādas maksas un % viens pēc otra, tad sapratu, ka ir "jāšķiras".. vēl jo vairak, kad sāka pretendēt uz dzīvokļa ķilu, galvotaju un tamlīdzīgām lietam.. lai arī priekš tās summas, kas man bija vajadzīga, man alga bija, kā velak hansalīzingā izrādījās, vairāk nekā pietiekama..

un nemēginiet man ietastīt, ka kaut viens normāls cilveks Inservisā skatoties uz viņu % būtu gatavs ņemt tur līzingā kaut ko lielāku par gludekli.. jau iepriekš rakstīju to čoma piemēru.. ir taču atsķirība starp 900 Eur un gandrīz 2000 Lvl uz to pasu mašīnu un termiņu..

pieredze Hansā.. no rīta piezvanu, visu sarunāju.. pa faksu nosūtu visus papīrus. pa dienu paralēli darba darīšanām visu nokārtoju.. pēcpusdienā iebraucu parakstīt līgumu, otrā dienā tika pārskaitīta nauda..

telefona sarunas bija četras.. pirmā no rīta, divas pa dienu, lai pajautatu vai doķi aizgājuši un kas vēl trūkst un pēdejā - pa kuru liftu jābrauc..

197357. viesis 5.aprīlis 2006 16:29
0 0 Atbildēt

imho ar labaak ar inservisu taki nesapiities. manaa skatiijumaa gemoney tomeer labaaks / legaalaaks.

vismaz 20 ls tur neviens bez ceka jebshu raspiskas ievaakt negrib argumenteejot ar to,ka tas buus par notaara pakalpojumiem, kuri jaasanjem kautkad veelaak un stipri citaa vietaa...

197369. viesis 5.aprīlis 2006 18:55
0 0 Atbildēt

Pats nēēsmu ņēmis naudu ne Inservisā,ne citur-pagaidām it kā visam pietiek tāpat,bet tas tā. Palasot komentus var redzēt,ka te ir viens vai divi Inservisa cilvēki,kuri ik pa brīdim ieliek tjipa reklāmu,ka viss OK,lai gan pārējie 90% komentētāju viennozīmīgi saka,ka tas ir kāsēju kantoris.

197370. viesis 5.aprīlis 2006 19:09
0 0 Atbildēt

Izmantojiet Inserviss pakalpojumus! Individuāla attieksme pret katru no klientiem!

www.delfi.lv/archive/artic...ate=1066305757

197371. viesis 5.aprīlis 2006 20:27
0 0 Atbildēt

hee, Kad klidu pa rumbulas apkartnes autoplaciem un atradu piemerotu bumbieri (BMW) , iefikseju vienu normalu tadu, eju klat saimniekam, runaju par cenu un visu parejo, saku ka, kadu 3000 eurikus varu uzreiz pikot atlikusos sesus stukoju nemt lizinga uz 2 gadiem. samais man saka man te laps kantoris viss bez problemaam, ejam visu sarunat. Ieslidejam inservisa vagonina, un taisija man raspecatku lizingam, kad ieraudziju par ko un ka man sanak parmaksat, pateicu sitam kantorim arevuar un aizslideju uz hansaliz un stundas laika visu bez liekam klapatam nokartoju

197378. viesis 6.aprīlis 2006 1:25
0 0 Atbildēt

A es ar Hansalizingu vel joprojam tiesajos. Tas kuces panema gan manu naudu, gan auto, ar kuru velak vizinajas viens no uznemuma darbiniekiem, kas kaa izradijas piedevam bija ari mana kontaktpersona. Un sim gadijumam nav ne mazaka sakara ar lizinga laikus nemaksasanu, bet gan ar velmi atrak auto izpirkt (kuru man zolidi atteica, savacot gan auto un neatgriezot jau samaksato naudu). HANZALIZINGS = zaglu banda. Kaut jus visi nospragtu kopa ar visam sazagtajam mantam, ieskaitot, auto, kurus veiksmigi realizejat caur BRC vai vienkarsi piesavinaties sev par velti...

197385. viesis 6.aprīlis 2006 9:47
0 0 Atbildēt

viss ir atkarīgs no attiekmes paša un menedžera firmas.

Un protams paša kredītvēstures. vajag pašam arī mazliet padomāt un parēķināt. un ja netur nervi -jāārstējās.

Katra kantora sūtība ir nopelnīt.

197387. viesis 6.aprīlis 2006 10:00
0 0 Atbildēt

197378. viesi, izstāti, lūdzu, vēlreiz, es ar esmu plānojis ātrak atmaksat, lai nav %..

197391. viesis 6.aprīlis 2006 10:41
0 0 Atbildēt

Es Hansalīzingam varu jebkurā brīdī atdot visu summu. Jau esmu intereses pēc kādu laiku atpakaļ prasījis, cik naudas būtu jāatdod, teiksim, tieši šajā brīdī, man pasaka, un viss ok. Pašam netīk un pagrūti precīzi izrēķināt tieši to procentu dēļ, kurus nemaksāšu, ātrāk atdodot visu....

197399. viesis 6.aprīlis 2006 11:22
0 0 Atbildēt

Par grautiņu sporta skolā aiztur 'Inserviss Group' darbinieku

LETA

16. oktobris 2003 15:02

Aizdomās par grautiņa sarīkošanu Latvijas Nacionālās sporta skolas telpās Rīgā, Skanstes ielā, kur lietā tika likti gan šaujamieroči, gan beisbola nūjas, policija jau aizturējusi sešus vīriešus, viņu vidū ir arī iespējamais grautiņa iniciētājs, līzinga kompānijas "Inserviss Group" Analītiskās daļas vadītājs, 28 gadus vecais Maksims G.

Kā ziņots, incidentā sporta skolas telpās četri cilvēki guva ievainojumus. Grautiņš notika 3.oktobrī ap plkst.12. Sporta skolas telpās ienāca vairāk nekā 20 vīrieši un vairākas reizes ar pistolēm izšāva uz cilvēkiem, kuri trenējās, bet pēc tam sāka viņus sist ar beisbola nūjām.

Izmeklēšanas laikā tiesa jau apcietinājusi trīs aizturētos - 1975.gadā dzimušo Maksimu G., 1975.gadā dzimušo Anatoliju un 1979.gadā dzimušo Sergeju, bet vēl trijiem ar šo noziegumu saistītiem vīriešiem tiesībsargājošās iestādes piemērojušas drošības līdzekli - parakstu par dzīvesvietas nemainīšanu. Starp tiesas apcietinātajiem vīriešiem bez Maksima G. ir vēl viens SIA "Inserviss Group" darbinieks.

Izmeklēšanas laikā likumsargi atsavinājuši vairākus noziegumā izmantotos priekšmetus.

Rīgas Galvenās policijas pārvaldes (RGPP) preses un sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja Ieva Zvīdre informēja, ka 3.oktobrī policija ierosināja krimināllietu pēc Krimināllikuma 231.panta 2.daļas par huligānismu personu grupā, kas saistīts ar miesas bojājumu nodarīšanu cietušajam, lietojot ieročus, kā arī izmantojot citus priekšmetus. Naktī uz 6.oktobri RGPP 1.biroja 1.nodaļas darbinieki aizturējuši pirmos aizdomās turamos.

Pēc Zvīdres teiktā, nozieguma motīvs, kā tika pieļauts jau izmeklēšanas sākumā, bijis savstarpēja rēķinu kārtošana. Aizdomās turamie iepriekš nav bijuši tiesāti, taču atradušies policijas redzeslokā. Vakar RGPP lūgusi Rīgas pilsētas Vidzemes priekšpilsētas prokuratūrai sākt kriminālvajāšanu pret aizturētajiem.

No citiem komentāriem par izmeklēšanu, aizturētajiem un viņu nodarbošanos Zvīdre izmeklēšanas interesēs atteicās.

Kā liecina aģentūras LETA arhīvs, "Inserviss Group" kopš 1995.gada piedāvā līzinga un kredīta pakalpojumus un šobrīd ir viena no lielākajām firmām šajā nozarē blakus tādām kompānijām kā SIA "Unilīzings", SIA "Hanza līzings", SIA "Parekss līzings", AS "Lateko līzings" un AS "RD līzings".

Uzņēmuma pārstāvju komentāru par notikušo pagaidām nav izdevies iegūt.

263936. viesis 14.novembris 2008 18:44
0 0 Atbildēt

mjā. Man jau sen pret Inservisu nav respekta, neuztveru to par nopietnu kantori. Laikam intuicija bija, a re kur apstiprinajums, ka tur nestrada zolidi darbinieki.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti