Amerikāņi uzbūvē «Bugatti Veyron» konkurentu 13

 
5.aprīlis 2006 10:04

Amerikāņu kompānija Shelby Super Cars sāk ražot sava superauto SSC Aero ekstremālo versiju ar nosaukumu Aero Ultimate. Dzinēja jaudas ziņā šis auto apsteidz jaunāko Bugatti Veyron, tomēr tā cena ASV būs teju vai divreiz zemāka nekā itāļu konkurentam.

Tāpat kā "bāzes" modelis, Aero Ultimate ir aprīkots ar V8 dzinēju ar mehānisko kompresoru. Tomēr uz dzinēja tilpuma palielinājuma līdz 6,3 litriem, kā arī pūtes spiediena palielinājuma līdz 1,4 bariem, tā jauda palielinājusies no 787 līdz 1046 Zs. Dzinēja maksimālais griezes moments sasniedz 1113Nm. Tiesa gan, šādi rādītāji sasniedzami tikai, izmantojot īstu sporta degvielu ar oktānskaitli 104.



100 km/h SSC Aero Ultimate spēj sasniegt mazāk nekā trīs sekundēs, bet tā aprēķinātais maksimālais ātrums ir aptuveni 440 km/h. Tas ir vairāk nekā jaunajam Bugatti Veyron. Optimistisko prognozi pamato superauto nelielais svars – tikai1200 kg, kā arī lieliskā aerodinamika.

SSC Aero Ultimate cena ASV būs 654 000 dolāru. Salīdzinājumam - Bugatti Veyron maksā nedaudz vairāk par miljonu eiro, turklāt jau pēc mēneša itāļu superauto cena par 10% pieaugs.
 
Visi komentāri
 
197290. viesis 5.aprīlis 2006 10:20
0 0 Atbildēt

Atkal nav svarigakais - cik tere uz 100 (pilsetaa/uz trases)? :D:D:D

197295. viesis 5.aprīlis 2006 10:37
0 0 Atbildēt

197290 viesim: Ja tu spēj atļauties tādu automašīnu, kāda tev starpība cik tas tērē degvielu???????????? Latvieši.......

197297. viesis 5.aprīlis 2006 10:44
0 0 Atbildēt

No skata jau gan "viljitij" Diablo... Laikam jau gruuti uzbuuveet ko origjinaalu no skata, ja grib dabuut labu aerodinamiku! :-)

Kkaa tik neticas, ka amiishi buus uztaisiijushi piekari & stuures iekaartu, kura nekljuust absoluuti neuzticama & neinformatiiva, v tuvojoties 200km/h... Bet taas jau gan to viiru probzas, kuru mukjiishi atljauj shitaadas rotaljmantinjas ieggadaaties (salauzt & pirkt atkal jaunas...). :-)

197300. viesis 5.aprīlis 2006 10:51
0 0 Atbildēt

"līdz 1,4 bariem" - kas ir bari ? :)))))))))

197301. viesis 5.aprīlis 2006 10:53
0 0 Atbildēt

Kas ir tas itāļu superauto, kuram cena pieaugs par 10%?

Bugatti?

VW koncernam (itāļi?) piederošs zīmols, kura vāgenus ražo vai tik ne Francijā (itāļi?).

197308. viesis 5.aprīlis 2006 11:19
0 0 Atbildēt

Fotografets laikam ar kadu mazcenas mobilo.

197312. viesis 5.aprīlis 2006 11:24
0 0 Atbildēt

To 197290. viesis

Paterīņš domājams varētu būt mērāms minūtēs no pilnas bākas līdz iztukšītim (pie kam 104 benja) un tas varētu svārstīties no 20-30 min., pie nosacījuma ka ar autiņu tiek kārtīgi vilkts pa bāni..., secinājumus izdari pats. ;)

197315. viesis 5.aprīlis 2006 11:46
0 0 Atbildēt

Sviesc tas viss ir. Teoreetiskie max aatruma apreekini..., so what. Tas ka mashiina teoreetiski peec dzineeja raksturlielumiem taadu aatrumu var sasniegt veel neko nenoziimee. Tapeec jau Bugatti n-tos gadus nemaas ar savu auto, lai nodroshinaatu, ka taads aatrums sasniedzams arii reaali un lai auto pie taada aatruma saglabaatu arii vadaamiibu.... Nav jau jeegas, ja ar auto var paarsniegt 400km/h, veel jau vajag arii dziivam un ar veselu auto arii apstaaties....

197320. viesis 5.aprīlis 2006 12:21
0 0 Atbildēt

197295. viesis 05.04.2006 10:37

:D:D:D Tu esi tiešām spējīgs sevi apgādāt? Ar tavu attapību un saprātu... :D Cepuri nost tavā priekšā.

197336. viesis 5.aprīlis 2006 13:47
0 0 Atbildēt

Shausmas... tik daudz konkurentu saradušies, ka man atkal jadomā, kā savam supermegaauto atkal palielināt tos ZS... bet aizvakar jau biju sasniedzis mistiskos 1000... :( viss darbs vējā... jādomā atkal!

kur ir tas Raimism ar savu gudro galvu??

197350. viesis 5.aprīlis 2006 15:18
0 0 Atbildēt

baars

baari ir spiediena dimensija (meervieniiba)

197365. viesis 5.aprīlis 2006 17:35
0 0 Atbildēt

speeljmantinja ra parametriem, ko nolikt pie maajas, lai visi redz, vairaak ne kaa.

197379. viesis 6.aprīlis 2006 7:03
0 0 Atbildēt

njā...atšķirībā no īs te amīsū brīnuma, ar veyon varēs arī pagriezties un bremzēt..

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti