Martā veikts 7140 kvadrātmetru bedrīšu remonts 25

 
11.aprīlis 2006 10:37

Lai nepieļautu satiksmei bīstamu ielu posmu veidošanos, martā apsekotas un saremontētas ielu bedrītes 7140 kvadrātmetru platībā.

RD Satiksmes departamenta direktora vietnieks Edgars Strods norāda, ka bedrītes gaisa temperatūras maiņu rezultātā galvenokārt rodas tajās ielās, kas savu mūžu jau ir nokalpojušas un kur, lai sakārtotu ielu stāvokli, nepieciešama pilnīga asfalta virskārtas nomaiņa vai pat ielas rekonstrukcija.

„Kaut arī šajā gadā paredzētais finansējums ielu seguma periodiskai atjaunošanai un rekonstrukcijai ir lielāks nekā 2005.gadā, tomēr tas nav pietiekošs, lai veiktu ielu seguma atjaunošanu vai rekonstrukciju visās tajās vietās, kur tas ir nepieciešams. Rīgas domes Satiksmes departamenta un Rīgas Tehniskās universitātes speciālistu aplēses liecina, ka finansējuma deficīts, ievērojot straujo cenu pieaugumu būvniecības nozarē, tostarp ceļu būves jomā, sasniedz 150 miljonus latu 2005.gada būvniecības cenās.

Tāpat jāņem arī vērā, ka Rīgā, kur satiksmes plūsma ir ļoti intensīva, ielu uzturēšanas izmaksas ir daudz lielākas nekā citviet valstī. Tāpēc līdztekus Rīgas pašvaldības finansējumam satiksmes jomai Rīgai kā valsts galvaspilsētai, kas ir visas Latvijas ekonomiskais un kultūras centrs, ir svarīgs arī valsts līdzfinansējums daudz lielākā apjomā,” norāda E. Strods.

Lai samazinātu ielu remontdeficītu un varētu sakārtot ielu segumu lielākā apjomā, Satiksmes departaments Rīgas pašvaldības 2006.gada budžeta grozījumos lūdz piešķirt papildus finansējumu ielu ikdienas uzturēšanai- Ls 570 tūkstošu apmērā; ielu seguma periodiskajai atjaunošanai- Ls 2,2 miljonu apmērā un ielu rekonstrukcijai- Ls 2,7 miljonu apmērā.
 
Visi komentāri
 
197709. viesis 11.aprīlis 2006 10:52
0 0 Atbildēt

"...rodas tajās ielās, kas savu mūžu jau ir nokalpojušas..." Jūrmalas gatves segumu pirms 3 gadiem no nulles uztaisīja. Kāda tā tagad ir...? 3 mēnešu laikā jau ziemā lāpītās bedres atkal ir atklājušās.

197711. viesis 11.aprīlis 2006 11:05
0 0 Atbildēt

Tātad Jūrmalas gatvei bija īss mūžš :)

197712. viesis 11.aprīlis 2006 11:08
0 0 Atbildēt

Johaidii. Maarupee nesen zraknjaaja visu Teerinju ielu. Tur bija normaals asfalts. Tagad tos cuuku rakumus aizlipinaaja peec kaartiigaam latvieshu tradiicijaam. rezultaataa var ne tikai bez ritenjiem, bet arii bez zobiem palikt. Kas par to atbild? Kaada velna peec ir jaasachakaree normaals asfalts? Rodas iespaids, ka RD satiksmes departamentaa straadaa pilniigi analfabeti.

197714. viesis 11.aprīlis 2006 11:26
0 0 Atbildēt

Vo vo par Terinu ielu piekritu. Tadi pidari mums to celu sapish. Un ta jau nav tikai viena vieta. Pilna Rija ar sapistam ielam. Besi ara. Par ko es nodokli maksaju. A te viens lohs vel lielas cik beprisu aizlapijis. Ar slapju airi pa muti tev.

127.0.0.1 212.93.97.206

Nokia6610I/1.0 (4.10) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

197715. viesis 11.aprīlis 2006 11:28
0 0 Atbildēt

Riga nevis Rija blin.

127.0.0.1 212.93.97.206

Nokia6610I/1.0 (4.10) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

197716. viesis 11.aprīlis 2006 11:43
0 0 Atbildēt

a cik kubikmetru? :)

197717. viesis 11.aprīlis 2006 11:55
0 0 Atbildēt

Es arī pa tēriņu ielu pilnīgi piekrītu, no normāla asfalta pa bezceļu ustaisijuši.

197718. viesis 11.aprīlis 2006 12:06
0 0 Atbildēt

vai kāds nezin kur var sūdzēties par Tēriņu ielu?

Kas tur darās ir ārprāts, Lūkas rēgojas ārā vismaz par 20 cm uz augšu

197719. viesis 11.aprīlis 2006 12:23
0 0 Atbildēt

gribētos man arī pažēloties par ielu slikto stāvokli, taču tam nav pilnīgi nekādas jēgas... un teikt to lai tikai citi zinātu, ja viņi jau to tā pat zin ir bezjēdzīgi :) Tāpēc labākais kur šādu rakstu ielikt ir homors, un beigās ielikt pateicības rakstu atbildīgajiem dienestiem, par to ka viņi palīdz mums autobraucējiem :))))

197722. viesis 11.aprīlis 2006 12:32
0 0 Atbildēt

njaa - taa ir izplatiita probleema latvijaa - nekoordineetiiba starp dienestiem. Viens noasfaltee, otrs peec 2 meeneshi rok augšā, lai ieliktu gāzes vadu. Treshais veel peec 2 meen. roka augšā, lai ieliktu ūdens trubu ... utt ...

Vai tieshaam ir gruuti centralizeeti visu nokaartot - izdomaa, ka jaaasfaltee iela, tad noskaidro kaadas komunikaacijas ir un buus vajadziigas zem ielas ... un uztaisa visu kapitaali - tā lai vismaz 10 gadus turētos !

197723. viesis 11.aprīlis 2006 12:33
0 0 Atbildēt

Teerinju iela ir pizdjec konkrets. Pie tam 2 gadus atpakalj tika veikta milzumliela rekonstrukcija, visas apmalites nomainiites, gaajeju celinji sataiisiti, iela kaartiigi noasfalteeta, tad gadu atpakalj Latvenergo pusi izrakaaja rokot kabeljus un tagad pa jaunam, labaak remontu nebuutu taisiijusi ja bija zinaami sitie plaani, naakamgad veel izdomaas gaazesvadu vilkt.

197724. viesis 11.aprīlis 2006 12:39
0 0 Atbildēt

Cik iespaidiigs skaitlis buutu izteikts kvadraatcentimetros! Iesaku lielaakai sensaacijai apdomaat manu pieziimi.

197726. viesis 11.aprīlis 2006 12:49
0 0 Atbildēt

nezinu kā tur Rīgā, bet nu Jūrmalā tas bedrīšu remonts bija vienkārši psec... veči no "fantastiskā" uzņēmuma "Liktenis" piebrauc ar vecu ZILu, ar lāpstām samet mīkstu asfaltu bedrēs, kurās ir ūdens (!), pielīdzina, un rullē prom... pēc dienas tās pašas bedres atkal ir vaļā un piedevām apkārt vēl mētājās "jaunā" asfalta gabali... un viņiem jau laikam tas ir izdevīgi, jo var remontēt atkal un atkal un atkal... cipari ta griežas...

197727. viesis 11.aprīlis 2006 12:52
0 0 Atbildēt

Līdz Polijas bedrīšu lāpīšanas apjomiem un virtuozitātei mums vēl augt un augt. 8) Tā kā kur tiekties ir. Tā tik turēt! Jaunus rekordus uz galda (ceļiem)! ;)

197731. viesis 11.aprīlis 2006 13:42
0 0 Atbildēt

ja latvenergo to tēriņu ielu uzraka, tad tieši latvenergo ir viņa jāsakārto. Biķernieku ielā aiz SKY tieši tāda pati situācija.

197732. viesis 11.aprīlis 2006 14:00
0 0 Atbildēt

interesanti cik cilvēku komisija apkopoja šitos datus un cik tas viņiem izmaksāja?! :D

197736. viesis 11.aprīlis 2006 15:08
0 0 Atbildēt

Šodien ar interesi skatījos, kā vecos ziemas dubļus vāca - brauc pa priekšu traķis ar nolaistu lāpstu pa asfaltu un plēš no dubļus. Pofig, ka ČUPĀM arī asfalta gabalus izplēsa, kā rezultātā radās bedres tur, kur tādu iepriekš nebija. Vienkārši PSC!

Pēc tam droši vien ar to pašu traķi brauks un sametīs ar lāpstu tajās bedrēs kaut ko, lai papildinātu laboto ielu statistiku.

197745. viesis 11.aprīlis 2006 15:56
0 0 Atbildēt

Pēc iztērētā (tai skaitā ceļu labošanai) asfalta

197746. viesis 11.aprīlis 2006 16:09
0 0 Atbildēt

to Yonas:

kā tad to var nezināt! 1 bedrīš`metrs2 = ~0,70m2

:)

197748. viesis 11.aprīlis 2006 16:23
0 0 Atbildēt

Apūzes ielai paralēlā iela, kas iet uz Zoļuku arī bija labs un līdzens asfalts,lai gan klāts diezgan pasen, kādam savajadzējās tur vilkt kaut kādas komunikācijas, savu tranšeju aizlāpīja ar asfaltu, bet tagad (pēc pusgada) jau par pāris 10cm ir iesēdusies zemāk par pārējo brauktuvi + virsmas struktūra atgādina uzartu lauku, pāris vietā ir dziļi iesēdumi (vienā bedrē palikuši vien dubļi, bet asfalta vairs nav). KOroče iela ir sadirsta. Visiem bedrīšu lāpītājiem vajadzētu aizbraukt ūz paskatīties uz Rēzekne - Balvi posmā no Rēzeknes raj. robežas līdz Gaigalavas pagriezienam. Ceļš salāpīts kā zirga deķis, tomēr līdzens, braucot pat salaiduma vietas nejūt.

197761. viesis 11.aprīlis 2006 19:10
0 0 Atbildēt

---->Joel

Viss ir elementāri - Lāpīties gribošajai, lāpītāju brigādei līdzi brauc četri speciālisti.

1. nomēra bedres garumu un platumu

2. pārliecinās par mērijumu precizitāti

3. aprēķina bedres platību

4. aprēķināto lielumu ieraksta kopējā bilancē

Katrs stundā saņem 3,5 - 5 Ls + kompensāciju par bīstamo darbu, kā nekā uz Latvijas ceļiem tak strādā, kur notiek daudz nelaimes gadījumu (protams, nezināmu iemeslu dēļ, tikai skaidrs ir tas, ka neba sliktā ceļu stāvokļa dēļ) u.t.t.

........ un beigās lielo prēmiju !!! Elementāri

197768. viesis 12.aprīlis 2006 0:46
0 0 Atbildēt

interesanti, kāpēc visu laiku tiek lietos vārds ''bedrītes'', tā maigāk, mīļāk skan?

197772. viesis 12.aprīlis 2006 8:42
0 0 Atbildēt

Cik tas sanāk pudos ? :)

197817. viesis 12.aprīlis 2006 13:18
0 0 Atbildēt

Da beidziet... kad Bausaks soseju remonteja, bija uztaisits jauns apvedcels - caur Baldoni lidz kaut kurienei tur, vasaraa braucu skaists sosis, daudz liikumu... ideaali, aber kas notika ziemaa... visa soseja sabira mazos asfalta gabalinos !!! LOL

Veel tie tirlini naudu prasa... nu ko, tagad gaidam kad atkal uzradisies mistisks nodoklis par 2-5Ls no galvinas ... tipa paredzeets bedriisu remonteesanai... bet kur skaties kur ne, peec paaris meenesiem ieraudziisim nevis jaunus/salaapiitus celus, bet jaunu skaistu maaju kaapu zonaa... tas ir pisec Bananu republika konkreta!

199488. viesis 26.aprīlis 2006 16:07
0 0 Atbildēt

Man patīk:

"Tāpat jāņem arī vērā, ka Rīgā, kur satiksmes plūsma ir ļoti intensīva, ielu uzturēšanas izmaksas ir daudz lielākas nekā citviet valstī"

Nevajag taisīt tā, lai lētāk. Lai taisa kā Vācijā, pus metru bieza kārta no betona, šķembām, asfalta un vēl kaut kā. Bet tā jau nevar. Ja salabos visas ielas, tad kā gan valsts vīri liks sev kabatās naudu par labošanas atļaujām un kā pelnīs tie paši "labotāji"...

Pats nesen redzēju kā "aizlāpa bedres": nogriežoties zem Akmens tilta braucot no centra džeks izgāž bedrē spainīti ar "asfaltu" un ar kāju un lāpstu pieplacina. Psc, tā saucas labošana?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti