Varbūt šovasar brauksim mazliet prātīgāk? 18

 
18.aprīlis 2006 10:10

Lasītājs: Pavisam nesen "uzraku" galeriju, kurā atspoguļotas sekas... pareizāk sakot no tā, kas pie lielāka ātruma paliek pāri no auto...

Tas, tā mazliet, tomēr liek aizdomāties par ātruma izvēli, jo paskatoties www.lad.lv lapā par autovadītāju izvēlēto braukšanas ātrumu dažādos Latvijas ceļu posmos, skatoties uz cipariem: 181 km/h un vairāk japadomā, kas tad īsti sanāks, ja auto pēkšņi kļūs nevadāms... iemeslu var būt ļoti daudz.



Bilžu galerija ir apskatāma šeit »»

Padomājiet...

iAuto lasītājs Marcius
 
Visi komentāri
 
198157. viesis 18.aprīlis 2006 10:16
0 0 Atbildēt

Tas ir mazais AUDI, nevis auto. No auto būtu jāpaliek vairāk pāri. :)

198158. viesis 18.aprīlis 2006 10:17
0 0 Atbildēt

Da nu shitik vecas bildes rakt aaraa! Un raksts tik sauss, ka vareeja neteereet laiku rakstot sho tuksho 6rindi.

198165. viesis 18.aprīlis 2006 10:20
0 0 Atbildēt

Un nejau aatrums ir visa ljaunuma sakne ;)

www.nonstop.lv/?type=1&cat=3...ang=lv&from=10

198167. viesis 18.aprīlis 2006 10:26
0 0 Atbildēt

Vecas bildes.

198170. viesis 18.aprīlis 2006 10:29
0 0 Atbildēt

Tikai nevajag sākt mīst , un viss būs labi :)

198175. viesis 18.aprīlis 2006 10:36
0 0 Atbildēt

ai nu cik var ! buutu kaut ko jaunu atradushi ....

198188. viesis 18.aprīlis 2006 11:11
0 0 Atbildēt
198192. viesis 18.aprīlis 2006 11:23
0 0 Atbildēt

Aaarpraac!! Tas tak nav nekaads sapuvis golfs! Kaa taa var izjaukt autinju!

198196. viesis 18.aprīlis 2006 11:38
0 0 Atbildēt

Aaarpraac! ! Taa tak nav nekaada sapuvis priede! Taa var izjaukt autinju!

198197. viesis 18.aprīlis 2006 11:38
0 0 Atbildēt

sapuvusi

198198. viesis 18.aprīlis 2006 11:40
0 0 Atbildēt

Piekdien redzēju vienu krašu aiz siguldas.

Visticamāk BMW mēgināja apdzīt, vieta tur nepārredzama, nepaspēja un lai izvairītos no sadursmes purns purnā norāva no ceļa grāvī - kokos. Priekšas BMW diezgan jaunam nebija. HVZ kas ar cilvēkiem.

Nu vismaz - labi ka tā - tikai viens auto cietis bija.... Un purns purnā jebkurā gadījumā būtu smagāk kā kokos....

Bet dažas minūtes vēlāk dabūju bremzēt, lai cits kamikadze tiktu atpakaļ savā joslā.... Laikam mācība nekāda, kamēr pats nenositīsies....

Nesaprotu kāpēc par apdzīšanas problēmu netiek runāts????? Visamz cik dzirdu, tieši dēļ apdzīšanām ļoti daudz smagu avāriju notiek.

198201. viesis 18.aprīlis 2006 11:52
0 0 Atbildēt

to:Ronalds...5 dien pa dienu.. tur viena Astra mētājās kokos arīdzan...kādus km 2 no Siguldas uz Līgatnes pusi

198217. viesis 18.aprīlis 2006 13:44
0 0 Atbildēt

asinjainaakus skatus jaaliek, citaad tiem lidotaajiem vieniigajaa smadzenju krokaa nekas neaizkjeras.

btw, imho otraa vietaa aiz pavisam slimajiem ir ts "mashiinu taupiitaaji" - kuri pie apdziishanas taa vietaa lai iespiestu griidaa un taadaa veidaa samazinaatu apdziishanas laiku un risku, apdzen pilniibaa ieveerojot degvielas ekonomijas principus ar 3-5 kmh aatruma starpiibu ar apdzenamo. seviskji biezhi taa riikojas sievietes pie stuures - es saprotu,ka labi ja 10% no sievieteem maak daudzmaz ok braukt, bet nu droshas braukshanas pamatprincipus tak jau nu kaads vinjaam pauros vareja iesist, ja pashaam ar to domaashanu taa pashvaki ...

198255. viesis 18.aprīlis 2006 15:11
0 0 Atbildēt

70 reizes redzeets.. nu ko var dariit ka taa gadaas.. nau ko pirkt no 2 daljaam leishos sametinaatus auto..

198360. viesis 18.aprīlis 2006 21:08
0 0 Atbildēt

Cik atceros, mēļoja, ka šīs bildes bija fake

198408. viesis 19.aprīlis 2006 0:48
0 0 Atbildēt

"Stupicz [?] 18.04.2006 21:08

Cik atceros, mēļoja, ka šīs bildes bija fake"

Tam nu varētu šoreiz arī piekrist, jo scēnā nekādu šķidrumu nebija - ne no cilvēkiem ne autiņa... Tas nozīmē ka tas tik pat labi kaut kāds testa/(anti)reklāmas uzņemšanas laukums varēja būt, un tas autiņš kā vienkārša tukša konservbundža (bez pasažiera, šķidruniem, akumulatora - t.b. nav nostrādājis neviens(!) airbags) ir no treilera vai sakabes "izšauts" pret kokiem. Kaut gan no otras puses riepas liecināja par "īstu vilcēju" pie stūres, un attiecīgi arī reālu crash-saitu.

198489. viesis 19.aprīlis 2006 15:39
0 0 Atbildēt

1

198526. viesis 19.aprīlis 2006 23:20
0 0 Atbildēt

A nafig tad tam autinjam ir magjis iekshaa, stuure uz otru pusi un k-kaadas baltas lupatas pa zemi??? K-gan hvz, varbuut ar "izshauts" bet tikai kur no fuures vai treilera var izshaut, lai ieguutu taadu paatrinaajumu...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti