Šūmahers paraksta jaunu kontraktu ar Ferrari 7

 
18.aprīlis 2006 12:08

Septiņkārtējais F1 pasaules čempions Mihaels Šūmahers parakstījis jaunu kontraktu ar Ferrari – uz diviem gadiem. Tam vajadzētu pielikt punktu baumām par to, ka šīs sezonas beigās vācietis varētu beigt savas sportista gaitas vai pāriet Renault komandā.



Vienošanās gan iekļauts arī punkts, kas ļauj to pārtraukt 2007.gada beigās. Oficiāli par jauno kontraktu tiks paziņots ne agrāk kā vasarā, tomēr informācijas avoti liecina, ka Šūmahers to jau esot parakstījis.

Ferrari palielinās sportista atalgojumu, kas būs aptuveni 30 miljoni sterliņu mārciņu (vairāk nekā 50 miljoni dolāru) gadā. Jaunais Šūmahera kontrakts radīs zināmas problēmas McLaren pilota Kimi Raikonena pārnākšanai uz Ferrari. Somam jāpievienojas itāļu komandai nākošgad, bet viņš vēlas būt pirmā pilota statusā.
 
Visi komentāri
 
198205. viesis 18.aprīlis 2006 12:29
0 0 Atbildēt

50 ljimoni. njaa....

jaaiet laikam pie shaa straadaat par kjiveres stikla slauciitaaju.

varbuut ka 0.5 miljons sanaaks.

198218. viesis 18.aprīlis 2006 13:57
0 0 Atbildēt

Nu tā, ja MSC brauks kopā ar Kimi vienā komandā, man liekas ka varētu būt točna interesanti!!

198238. viesis 18.aprīlis 2006 14:35
0 0 Atbildēt

Njeponjil autoru logjiku - te vinji paarliecinaati runaa, ka liigums parakstiits, un ka nu shitas liks punktu baumaam, bet pati informaacija taksh ir baumas! Ne tas ir oficiaali, ne arii avots skaidri zinaams. Kommon, tiekat taksh pashi ar sevi skaidriibaa...

198389. viesis 18.aprīlis 2006 22:23
0 0 Atbildēt

misha ir kon4enijs braucejs... besii tas iedomaigais vacietis

198400. viesis 18.aprīlis 2006 23:00
0 0 Atbildēt

Ja tic visaam shiim baumaam, tad naakamgad Ferrari brauks Shumis, Massa, Raikonens, Montoya, Rossi, Fissichella un Bruno Senna.

Shumis braukshot Feerari, Mclaren, Toyota, Renault un Hondaa.

Katru dienu tiek pa jaunu spekuleets kursh ar ko ir nosleedzis liigumu un naakamajaa dienaa abas puses to noliedz, a sheit pilnaa nopietniibaa pazinjo - liigums nosleegts.

198467. viesis 19.aprīlis 2006 12:59
0 0 Atbildēt

Droši vien šumis pats nav pārliecināts, vai palikt ferrari ir labākais risinājums, ņemot vērā, ka kārtējais italiešu brīnumauto jau NERIPO tik fiksi, kā pašam gribētos. Un viņu var arī saprast - piķis it kā džekam jau pietiktu - vairāk gribas uz tā postmenta pastāvēt ar šampi rokā...

198478. viesis 19.aprīlis 2006 14:03
0 0 Atbildēt

laikam jau šumja neapmierinātībai ir pamats - pašreizējie "sarkanie" auto tiešām ir pašvaki salīdzinot ar dažām konkurentu mašīnām. Loģiski, ka šumis sāk jau nervozēt, ka nemana progresu mašinas ātruma uzlabojumos, laiks rit - bet ferrari inženieri iegrimuši satagnācijā.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti